voor de volledigheid nog even de complete tekst uit FB :
Open beklag moderatie onzinforumgericht aan: knut en jogy (omdat discussie in hun eigen forum over mod-beslissingen schijnbaar niet nodig is, ook al raakt de beslissing in kwestie kant nog wal).
uit: Feedback *the MOD-conspiracy* Jogy gij mormel!
![]()
quote:
Jogy wroteTen eerste heb ik een persoonlijke pesthekel aan de Duitse taal, en ten tweede is de voertaal hier Nederlandsch.
Slotje maar doen dus
Ten eerste doet jouw persoonlijke voorkeur hier niet terzake, je hoort objectief te zijn en kunt niet zomaar vanalles sluiten dat niet past bij jouw kortzichtige belevenis van humor. Straks ga je me nog vertellen dat je een heterotopic sluit omdat je zelf homo bent, dat is toch net zo kortzichtig??
Ten tweede is deze topictitel volledig Engelstalig, dus wat lul je nou over voertaal, terwijl in Nederland alleen het Nederlands en Fries voertalen zijn
![]()
Ik beslis verdomme zelf toch wel in welke taal ik mijn mede-fokkers adresseer; al is dat in het Midcentraal-kantonees, ik zie nergens een verbod voor een inheemse taal, laat staan dat dat absurd is.
Slotje er dus maar weer af en rap een beetje aub
das deutsches thema, teil zweien vervolgens:quote:
Op woensdag 31 maart 2004 14:56 schreef Knut het volgende:
Ik ben het met jogy eens.
Duits is een gruwelijk irritante taal.
fijn... geen boodschap aan, ik ben omnivoor, dan sla ik ook geen vegetariërs omdat zij niet doen wat ik ook doe, ook al zijn ze vreselijk irritant.
quote:
Ga maar naar een duits discussie board als je duits wil ouwehoeren
![]()
.
Niet hier.
ga maar naar marktplaats als je iets wilt verkopen
![]()
ga maar naar google als je iets wilt zoeken
![]()
ga maar naar tmf chat als je wilt chatten
![]()
ga maar naar nu.nl als je de originele berichten wilt lezen waar ze van fok 3/4 van het nieuws vanaf halen
![]()
zie je nou zelf niet de ridiculie in van dit geneuzel?
![]()
doe niet zo flauw en doe dat topic open stelletje xenofoben; jullie laten je wel kennen nu hoor
terwijl ze met een strak gezicht kijken naar hetzelfde als wij:quote:
Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehe, voertaal Nederlands.
"site navigatie"
"logout | bookmarks | FAQ & Policy | Reset cookie | Active Topics | My Active Topics | Passmailer, Online Users"
En dan blijf ik nog boven de "banner".
wat is dit voor slap gelul? wie zijn zij om even te beoordelen wat goede humor is, als nota bene een aantal crewleden zelfs vertier vinden in genoemde draden, alleen maar omdat hun intellectuele vermogens niet de afstand tot onze naastenburen en taalverwanten kunnen overbruggen?
ergo: zullen we dan bij muziek ook alleen nog maar Frans Bauer, Jantje Smit, Gerard Joling en Linda de Mol gaan bespreken... en bij Nieuws alleen nog maar het komkommernieuws uit de Enschedese akkers over de zoveelste geitenneuker... en bij PTA het alleen nog maar hebben over de Spyker-, DAF, Nedcar producten ... bij Culinair alleen nog maar over de hollandse hutspot en de pasta-variaties in de ban doen? Goh, laten we dan gelijk ook maar alles wat van niet- .nl domeinen af komt blokkeren, maar haal dan verdorie ook al dat Engels uit deze nieuwe forumsoftware, stelletje Xenofoben!
graag een reactie van een admin of GM in deze; het is toch te belachelijk voor woorden dat een mod wegens zijn eigen overtuigingen (c.q. tekortkomingen in bv humor perceptie) een topic op slot doet, dat gewoon lekker loopt en waar een hoop andere mensen (inclusief crewleden) gewoon humor in hebben?
definieer humor en graag objectieve argumentatie waarom
dit en
dit niet onder humor zouden horen te vallen.
Zoals een tv-karakter van de Ferengi-soort genaamd Quark ooit zei; wij zijn all-ears
![]()
![]()
graag inhoudelijke reactie.