Lees *hier* waar je topic is gebleven!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Eksteroog het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de bedoeling dat dat beleid ontmoedigt? Het posten in onzin in het algemeen? Want dat lukt aardig zo tenminste. Welke debiel heeft dit verzonnen, en hoe kwam dat idee in zijn/haar iq-loze botte hersens op? Ronduit belachelijk dit, ik ben heel benieuwd met de uitleg waarom het is, en nee, ik ga tfs niet u'en, want dat ding werkt nog kutter dan google, en het zou me niets verbazen als zelfs de search leuke, gesloten topics wegfiltert.
Ik vind het ook idioot. Waarom gaan ze uit je posthistorie? Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:38 schreef Eksteroog het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de bedoeling dat dat beleid ontmoedigt? Het posten in onzin in het algemeen? Want dat lukt aardig zo tenminste. Welke debiel heeft dit verzonnen, en hoe kwam dat idee in zijn/haar iq-loze botte hersens op? Ronduit belachelijk dit, ik ben heel benieuwd met de uitleg waarom het is, en nee, ik ga tfs niet u'en, want dat ding werkt nog kutter dan google, en het zou me niets verbazen als zelfs de search leuke, gesloten topics wegfiltert.
Het is nog ff wennen he om te leven als gewone userquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook idioot. Waarom gaan ze uit je posthistorie? Dat slaat nergens op.
Jaloers?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind de mods verder wel lief hoor..
Behalve PR, die neukt teveel..
Waarom denk je dat ik gestopt ben?quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:13 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jaloers?
Good choicequote:Op vrijdag 2 april 2004 10:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gestopt ben?.
Wie was de gelukkige?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb gister wel geneukt.
Dezelfde als altijd. Mijnquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:06 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige?
The lucky bastard.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dezelfde als altijd. Mijnvriend
.
En daar heb je toen maar je zwans in gehangen?quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:30 schreef Knut het volgende:
Ik heb niet geneukt.
Maar ik heb wel een heel geil cadeau gekregen!
120 GB USB2.0 8MB CACHE 9.0 ms leessnelheid externe HDD gekregen
Nee!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:36 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
En daar heb je toen maar je zwans in gehangen?
Oh ja, ga eens aan het werk!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee!
Maar wel mijn "video" collectie opgezet
Ben ik nog te redden danquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef Maud_Dib het volgende:
Aktieplan houdt Onzin schoon
*knip* mooi verhaal
Ja! Nee, eigenlijk niet. Maar als we het nou zo regelen dat alles wat gepost wordt eerst langs de mentor moet gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef Knut het volgende:
Zou jij in je bagger nieuwbie tijd "geluisterd" heben naar een mentor ?
En de laagdrempeligheid kwijtraken ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:00 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Ja! Nee, eigenlijk niet. Maar als we het nou zo regelen dat alles wat gepost wordt eerst langs de mentor moet gaan.
Nopequote:Op donderdag 1 april 2004 22:46 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Kan ik op jouw subsidie rekenen
Ja hoor, en jij beseft natuurlijk wel dat het mij weinig kan boeien wat jij denkt, het kan mij zelfs weinig boeien als je morgen spontaan ontbrand, in de krant komt en heilig verklaard wordt door een schimmige sekte in Oost-Texas waarna ze een burgeroorlog beginnen in jouw naam en elke dag 15 maagden aan jouw evenbeeld op offeren.quote:En je beseft zelf toch ook al dat jouw geloofwaardigheid bij mij relatief laag is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |