"je ei kwijtraken"quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:44 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb gisteren een boodschap gedaan.
Nee, dat is een grote boodschap wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
"je ei kwijraken"Zal ik solliciteren bij een cripto quiz .. verdient vast nog meer ..
![]()
Tja en dan was ik vaag ..quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nee, dat is een grote boodschap wat jij bedoelt.
Ik heb het over een booschap. Zoals in een pak melk of een pak wasmiddel.
zijn we inmiddels wel gewendquote:Op woensdag 31 maart 2004 08:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja en dan was ik vaag ..
hij wordt verstandigquote:Gisteren geboden op een z.g.a.n. leren race overall, mooi dingetje en de vraagprijs is 199.00.
Dan moeten er nog laarzen bij, en een nieuwe helm .. dus zo is het wel weer mooi deze maand voor April.
Financieel onverstandig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij wordt verstandig!
zeker!! Tis heerlijk om na het eten ff een rondje te doen met dat daglicht! En t kan mooie plaatjes opleveren bij zonsondergang enzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
Wel lekker dat we s'avonds langer daglicht hebben.![]()
Zo heb ik een heel mooie desktop van de ondergaande zon gemaakt...quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker!! Tis heerlijk om na het eten ff een rondje te doen met dat daglicht! En t kan mooie plaatjes opleveren bij zonsondergang enzo
zo rijdt ik in mijn auto weleens met een ‘automaat’…ik rijden, mijn vriendin schakelen…kan ik ondertussen een blikje openen ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:09 schreef ZX9R het volgende:
Zo heb ik een heel mooie desktop van de ondergaande zon gemaakt...
(vanuit een rijdende auto met 100 km/h, vriendin het stuur vast en ik foto uit het raam maken)![]()
Dat doe ik ook wel eens, maar dan wil mijn hand niet van haar been af.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo rijdt ik in mijn auto weleens met een ‘automaat’…ik rijden, mijn vriendin schakelen…kan ik ondertussen een blikje openen ofzo![]()
Nu doe je het weer!quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
Goedemorgen! Dus iedereen heeft een boodschap.. wat zijn jullie vaag ..
Feli met de motor!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nu doe je het weer!
Thanks, maar ik juich nog niet te vroeg. Het gaat allemaal nog niet van harte dus voordat de koop definitief rond is gaat de vlag nog niet uit.
Fok Motorclub [SC deel 6] Onderaan op de pagina 5, verhaal op de volgende pagina 6..quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:36 schreef pmponer het volgende:
Zeg rietvaerder... heb je nu al op een fazer proef gereden?
Zo ja wat waren de opvallenste verschillen met de bandit?
Graag gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:44 schreef pmponer het volgende:
*click* bedankt
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag en heb iedere avond nog verplichtingen gehad.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:55 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen!
Wat een weertje weerBeetje jammer dat ik nu echt MOET gaan leren, er komt anders totaal niks van terecht
Ja gaat wel weer. Volgens mij had ik een chronisch slaap te kort. Heb gisteren ook van 11 uur (zondag avond) tot 10 uur geslapen en toen weer van 11 uur 's ochtens ofzo tot 's middags 2quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef ZX9R het volgende:
Ben je weer wat opgeknapt Mak?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag en heb iedere avond nog verplichtingen gehad.
Maar ja het is nog het begin van de zomer zullen we maar zeggen.
Even een quote ipv een edit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook nooit tevreden, ik werk 9 uur per dag moet hier aanwezig zijnen heb iedere avond nog verplichtingen gehad.
Que?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind em wel grappig...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Que?
Jij werkt toch bij een rubbertjesfabrikant? Hoef je de hele dag niks te doen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even een quote ipv een edit.
Maar wat heb ik een zin om weer te rijden.. ik heb al sinds de meet niet meer gereden.
Jij gisteren nog, en je wilt nog meer!
Wil je d'r over praten?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij een rubbertjesfabrikant? Hoef je de hele dag niks te doen?
Ik moet hier toch vrij hard aan de slag, zeker nu mijn directe collega er niet is.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wil je d'r over praten?![]()
Neuh, als jij er behoefte aan hebt wil ik wel participeren maar in eerste instantie niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wil je d'r over praten?![]()
Ik krijg ook geen salaris. Ik krijg aanwezigheidspremie. Of Kijk en Luistergeld.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, als jij er behoefte aan hebt wil ik wel participeren maar in eerste instantie niet.
Valt me gewoon op dat ik van iedereen om me heen hoor dat ze "aanwezig" zijn op hun werk. Misschien komt het door de economische malaise maar die heeft hier nog niet toegeslagen.
Hoezo?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:41 schreef pmponer het volgende:
GODVER***** net de verzekerings mij gebeld wat de status was van de afhandeling..
Nou geen want het rapport van de expert is nog niet binnen ... wordt dus weer niks deze week![]()
![]()
in mijn branche is de malaise wel te voelen, weinig opdrachten en veel mensen doen opruimwerkzaamheden. Voor mij geldt: deze opdracht loopt ten einde en ik ben nu druk met mensen aan het inwerken, oftewel werk aan hun over laten en dat een beetje nakijken cq. verbeteren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:38 schreef hollander172 het volgende:
Valt me gewoon op dat ik van iedereen om me heen hoor dat ze "aanwezig" zijn op hun werk. Misschien komt het door de economische malaise maar die heeft hier nog niet toegeslagen.
Ach ik post steeds tussendoor en dit werk is niets voor mij, dus verveel me een beetje.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, als jij er behoefte aan hebt wil ik wel participeren maar in eerste instantie niet.
Valt me gewoon op dat ik van iedereen om me heen hoor dat ze "aanwezig" zijn op hun werk. Misschien komt het door de economische malaise maar die heeft hier nog niet toegeslagen.
Dan zal het in mijn geval wel een aanmoedigingspremie zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen salaris. Ik krijg aanwezigheidspremie. Of Kijk en Luistergeld.![]()
Ja nog twee dagen.. maar dan moet die kerel van de verzekering vandaag of morgen al het rapport krijgen om te bepalen wat er gebeurd. Dus deze week hoor ik zeer waarschijnlijk niets meer daaroverquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:45 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hoezo?
Er zijn toch nog twee dagen in deze week?
Of wilde je al meteen een andere motor aanschaffen?
En ik heb 2 collega's die veel meer ervaring hebben en als bliksemafleider fungeren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij werkt toch bij een rubbertjesfabrikant? Hoef je de hele dag niks te doen?
Ik moet hier toch vrij hard aan de slag, zeker nu mijn directe collega er niet is.
Ik zou dit weekend dan te vinden zijn in allerlei motorzaken en proefrijden totdat ik er bij neer zou vallen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja nog twee dagen.. maar dan moet die kerel van de verzekering vandaag of morgen al het rapport krijgen om te bepalen wat er gebeurd. Dus deze week hoor ik zeer waarschijnlijk niets meer daarover
En ja ik wil zo snel mogelijk weer een motor
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:01 schreef pmponer het volgende:
koring van maarliefst 1,9 % bij aankoop van een nieuwe fz6
Nee maar volgens mij mis ik de grap, niet alle posts gelezen denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je bent btw toch niet boos om mijn?
Dat dacht ik ook en anders accesoires of i.d.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef ZX9R het volgende:
Zonder inruil 5 tot 10% korting is te doen.
Idd, ik ben bij Motoport geweest voor een occasion DNA180 voor erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:09 schreef ZX9R het volgende:
Zonder inruil 5 tot 10% korting is te doen.
Ik heb een tijd gehad dat ik er 400 per dag had, hetzelfde aantal als de binnenkomende telefoontjes per dag. Dit naast de inkoop van de goederen, facturatie etc.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik heb 2 collega's die veel meer ervaring hebben en als bliksemafleider fungeren.
Het kan qua werk, drukte en stress wel degelijk spoken hier.
We hebben gemiddeld 150 orders uit te schrijven per dag.
Waar is de Fiat 500 gebleven eigenlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, ik ben bij Motoport geweest voor een occasion DNA180 voor erbij.
Zonder inruil had die dan geen afleverkosten, en hij wilde hem wel gelijk reserveren.![]()
Ze durven er nog 2950,00 voor te vragen ook.
idd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar is de Fiat 500 gebleven eigenlijk?
In-verkoop, vertalen van orders -onderdelen uit technische tekeningen voordat wij ze kunnen produceren in de fabriek.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd gehad dat ik er 400 per dag had, hetzelfde aantal als de binnenkomende telefoontjes per dag. Dit naast de inkoop van de goederen, facturatie etc.
Werk je puur op een verkoopafdeling of moet je ook inkopen e.d.?
Idd en een duo-seat coverquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:13 schreef ZX9R het volgende:
Wat voor accessoires zou je dan willen?
Een andere demper oid?![]()
Voor 1.9 % zonder inruil mag je er ook wel een stuurdemper bij vragen en een Dynokit, of uhh powercommander in jou geval danquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:53 schreef pmponer het volgende:
[..]
Idd en een duo-seat cover
Nou ik had net weer zo'n Einstein aan de lijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In-verkoop, vertalen van orders uit technische tekeningen voordat ze in produktie gaan.
Stuur maar door dan, die maken wij ook.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou ik had net weer zo'n Einstein aan de lijn.
"ik heb een pakking nodig."
Wat voor pakking meneer?
"maakt dat wat uit dan?"
Dit soort mensen moeten gewoon meteen geeutaniseerd worden, dat komt nooit meer goed.
Ja tuurlijk maar ik vond het echt een aanfluiting... Dat kan je gewoon niet menen een korting van maarliefst 1,9% op een nieuwe motor zonder inruil.... tsssskquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor 1.9 % zonder inruil mag je er ook wel een stuurdemper bij vragen en een Dynokit, of uhh powercommander in jou geval danK&N Kitje, Paar Ohlins veren, voor en achter
en natuurlijk ff afstellen op de dynobank
Tja als ze geen korting willen geven dan maar ergens anders het geld vandaag sprokkelen toch![]()
![]()
Het is ook schandalig !! Vooral als je daar ook je vorige motor heb gekcoht, en ook nog is in onderhoud is geweestquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik vond het echt een aanfluiting... Dat kan je gewoon niet menen een korting van maarliefst 1,9% op een nieuwe motor zonder inruil.... tssssk
En dat is dan de dealer waar je vorige motor hebt gekocht en voor service naar toe ging... Ik vind het buitengewoon triest.. Maar dat ga ik hem zaterdag wel ff vertellen.![]()
De kunst van het verkopen is ook zo weinig mogelijk winst weg geven, en de koper het idee geven dat hij/zij een werelddeal heeft.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is ook schandalig !! Vooral als je daar ook je vorige motor heb gekcoht, en ook nog is in onderhoud is geweest
Wil jij dat soort mensen als klant? Graag, kost mij al snel een paar uur per dag dit soort idioten. Ze weten bij god niet waar ze het over hebben, meer dan alleen geld uit zak hun halen kunnen ze ook niet geloof ik. Ik kon het ooit niet helpen om toch te vragen of ze zelf hun reet wel af konden vegen of dat ze daar ook hulp bij nodig hadden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuur maar door dan, die maken wij ook. Neem de grootste maat wel dan in spijkerplaat![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil jij dat soort mensen als klant? Graag, kost mij al snel een paar uur per dag dit soort idioten. Ze weten bij god niet waar ze het over hebben, meer dan alleen geld uit zak hun halen kunnen ze ook niet geloof ik. Ik kon het ooit niet helpen om toch te vragen of ze zelf hun reet wel af konden vegen of dat ze daar ook hulp bij nodig hadden.Scheelde wel, die man heeft nooit meer teruggebelt.
Jij kan ze bij ons bestellen, kurkrubber o.i.d.?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil jij dat soort mensen als klant? Graag, kost mij al snel een paar uur per dag dit soort idioten. Ze weten bij god niet waar ze het over hebben, meer dan alleen geld uit zak hun halen kunnen ze ook niet geloof ik. Ik kon het ooit niet helpen om toch te vragen of ze zelf hun reet wel af konden vegen of dat ze daar ook hulp bij nodig hadden.Scheelde wel, die man heeft nooit meer teruggebelt.
Dan hebben ze dat niet goed begrepen ... en dat terwijl ze vorig jaar mij wel een goede prijs rekenden voor die bandit (ook zonder inruil gekocht) ...quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De kunst van het verkopen is ook zo weinig mogelijk winst weg geven, en de koper het idee geven dat hij/zij een werelddeal heeft.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat niet goed begrepen ... en dat terwijl ze vorig jaar mij wel een goede prijs rekenden voor die bandit (ook zonder inruil gekocht) ...
En dat service geld kost is logisch.. Maar ik had verwacht dat wanneer je een beetje loyaliteit naar een zaak toont dat ze met een ietwat scherpere aanbieding zouden komen. Maar misschien ligt dat wel een beetje aan mij, dat mijn verwachtingspatroon bijgesteld moet worden?
Een klant die je al hebt ga je geen hoge korting geven, een klant die je nog binnen moet halen wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:10 schreef pmponer het volgende:
En dat service geld kost is logisch.. Maar ik had verwacht dat wanneer je een beetje loyaliteit naar een zaak toont dat ze met een ietwat scherpere aanbieding zouden komen. Maar misschien ligt dat wel een beetje aan mij, dat mijn verwachtingspatroon bijgesteld moet worden?
De Pat281 torpedeerd ons met wijze woorden deze afgelopen wekenquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een klant die je al hebt ga je geen hoge korting geven, een klant die je nog binnen moet halen wel.
Relatiebeheer = iemand maximale service geven maar er wel goed aan verdienen.
Dan zal ik ze even vertellen dat ik mijn geld dan liever bij een ander uitgeefquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een klant die je al hebt ga je geen hoge korting geven, een klant die je nog binnen moet halen wel.
Relatiebeheer = iemand maximale service geven maar er wel goed aan verdienen.
Tja bepaalde dingen zitten gewoon in mijn instinct. Daar hoef je dus niet slim voor te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:19 schreef Makster het volgende:
[..]
De Pat281 torpedeerd ons met wijze woorden deze afgelopen weken
Ik ga bijna denken dat je ook daadwerkelijk slim bent, maar ik heb je in real life gezien dus ik weet wel beter![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja bepaalde dingen zitten gewoon in mijn instinct. Daar hoef je dus niet slim voor te zijn.![]()
Het is een spelletje .. dus gewoon even shoppen en dan bij de zaak die je aan het hart ligt een eindvoorstel doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan zal ik ze even vertellen dat ik mijn geld dan liever bij een ander uitgeef
En aangezien het om ca 7800 euro gaat lijkt mij dat ze dan nog wel over de prijs willen "praten"
Deze was een metalen pakking met een grafiet binnenkern maar het kan echt elk soort materiaal zijn wat ze willen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij kan ze bij ons bestellen, kurkrubber o.i.d.?
Enkele stuks doen we ook, maar normaal wel de grote aantallen.
>Wij zijn de fabriek<
Maar gisteren ging er ook iets fout, besteld iemand een vlakke 4' NW (DIN) pakking maar bleek bij levering een ASA te willen.
Die zei ook al: gratis herleveren of ik ga naar een ander,(bleken 800 eurie in 2 jaar te doen bij check) .. gaat u dan maar ergens anders heen zei die collega gelijk.
Verkopen is hoereren zeg ik altijd maar .. dus dat kan je eigenlijk niet maken.
Wij hebben dikke mappen met tekeningen, dus klanten bestellen op tekening nummer, omschrijving of volgens din/asa maten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze was een metalen pakking met een grafiet binnenkern maar het kan echt elk soort materiaal zijn wat ze willen.
Vervelende is dat de fabriek voor elk onderdeel een andere pakking opgeeft, knettergek wordt je van het zoeken.
Ooit hadden ze bedacht om alle pakkingen op 1 bord te doen om het zoeken makkelijk te maken, probleem was alleen dat het bord zo lang zou worden dat je een fiets moest pakken om ze allemaal te kunnen zien.
Eens, zo werken die dingen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een klant die je al hebt ga je geen hoge korting geven, een klant die je nog binnen moet halen wel.
Relatiebeheer = iemand maximale service geven maar er wel goed aan verdienen.
quote:Met de nieuwe RSV450 Twin wil Aprilia het gat dichten tussen de RS125 en de RSV-R. Dat was voorheen de taak van de RS250, maar dat model is inmiddels uit de folders verdwenen. Volgens zeggen is de RSV450 zo snel als een 600 en zo licht als een 250.
Of we dit nieuwe model straks in levende lijve kunnen aanschouwen zal afhangen van de momenteel dubieuze financiële situatie waarin het bedrijf zich momenteel bevindt.
Zit je nou te lobbyen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wij hebben dikke mappen met tekeningen, dus klanten bestellen op tekening nummer, omschrijving of volgens din/asa maten.
Dat is wel lekker uitzoeken als je 10 pakkingen moet stansen.
Maar qua materiaal kunnen wij alles. Klant worden?![]()
Ziet er ZEKER leuk uit !quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit gezien?
[..]
[afbeelding]
lijkt mij wel wat!!
Tja, ergens halen die fabrikanten het ook .. dus wat denk je.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit je nou te lobbyen?
Wij mogen geen imitatie op de motoren schroeven vanwege de garantie dus klant worden gaat niet. Overigens doet het bedrijf waar mijn vriendin zit ongeveer hetzelfde dus...........
Is het niet een 2 takt?? Bimota is ook failliet gegaan op een dergelijk model.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit gezien?
[..]
[afbeelding]
lijkt mij wel wat!!
italiaanse supersports jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:
het lijkt bijna wel plagiaat ..
[afbeelding]
Al lijken alle supersports wel wat op elkaar.
Miojn vriendin werkt bij zo'n draaibank/persen boer dus ze maken echt alles zelf.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
Tja, ergens halen die fabrikanten het ook .. dus wat denk je.
Vriendin: die kopen het misschien ook bij ons.
Maar het was maar een grapje, al weet je nooit hoe een koe een haas vangt.
Emissie eisen Pepijn, 2 takt mag niet meer. Tenzij ze die schoon krijgen maar daar leent het concept zich niet voor.quote:Is het niet een 2 takt?? Bimota is ook failliet gegaan op een dergelijk model.
Maar ik ben benieuwd wat het mag kosten.![]()
![]()
![]()
![]()
Die kopen dan platen bij ons in..quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Miojn vriendin werkt bij zo'n draaibank/persen boer dus ze maken echt alles zelf.
[..]
Emissie eisen Pepijn, 2 takt mag niet meer. Tenzij ze die schoon krijgen maar daar leent het concept zich niet voor.
Ze hebben nog een paar frames + achterbruggen over van de RS 250 zeker, deze heeft tenminste precies hetzelfde frame.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit gezien?
[..]
[afbeelding]
lijkt mij wel wat!!
Dat is inderdaad ook het mooie onderscheidende detail van deze Aprillia's. never change a winning concept.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:31 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar frames + achterbruggen over van de RS 250 zeker, deze heeft tenminste precies hetzelfde frame.
Die Bimota 500cc 2'takt zou zelfs geschikt zijn voor Zwitserland.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:53 schreef hollander172 het volgende:
Emissie eisen Pepijn, 2 takt mag niet meer. Tenzij ze die schoon krijgen maar daar leent het concept zich niet voor.
Dat moet ook haast wel anders halen ze de nieuwe euronormen niet voor 2006.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:31 schreef Gerako het volgende:
Het is trouwens een 4 takt blok.
Dat zal een giller worden .. bedoel een "toeren"motor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat moet ook haast wel anders halen ze de nieuwe euronormen niet voor 2006.
quote:....It's been reliably up to 14,000 rpm on the bench. It is also suitable for boring out to larger capacities.....
En dan dus even snel als een 600 cc en het gewicht van de 250quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:50 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het sneller goed krijgen dan de motoren die wij hier hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zal een giller worden .. bedoel een "toeren"motor.
Zal ook wel uitbesteedt zijn bij Rotax/Zwitserland.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het sneller goed krijgen dan de motoren die wij hier hebben.![]()
Anders komt dat ding er gewoon nooit.
Ze zijn wel allebij Italiaans.....
Nee, dit blok is helemaal door Aprilia zelf ontworpen en geproduceerd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal ook wel uitbesteedt zijn bij Rotax/Zwitserland.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Rietvaerder is namelijk tot einde van de middag aan het werk, centen verdienen voor de Fazer.
En een vakkenvuller supermarktmedewerker heeft geen internet noch een bureau.
Antwoord had dus even op zich laten wachten, en dan nog leest hij vaak het topic niet terug.
Hij heeft inderdaad goed zijn best gedaan met verhaal en foto's.![]()
RSV blok is toch i.s.m. Rotax??quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:52 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, dit blok is helemaal door Aprilia zelf ontworpen en geprodeuceerd.
Het is dat je het voor een goed doel doet dat werken anders had ik je echt voor GEK verklaard !quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Jongens ik ben weer werken, mazzels
Sorry is er helemaal bij in geschoten, moet er nog steeds 1 verzinnen. Had per abuis weer een leuk virus te pakken, ik bewerk die dingen weleens maar deze had ik per abuis geactiveerd. Heb hem maar protoride.H genoemd, is een afgeleide van G maar het verschil zit erin dat deze alleen mijn systeem terroriseerde en hij komt er ook niet uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander: heb je al een thema? ik heb er anders wel 1 liggen. of t wat is, is aan jullie...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:30 schreef Makster het volgende:
Weet alleen niet meer precies waar het was
je mag em van mij hebben hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sorry is er helemaal bij in geschoten, moet er nog steeds 1 verzinnen. Had per abuis weer een leuk virus te pakken, ik bewerk die dingen weleens maar deze had ik per abuis geactiveerd. Heb hem maar protoride.H genoemd, is een afgeleide van G maar het verschil zit erin dat deze alleen mijn systeem terroriseerde en hij komt er ook niet uit.Nou daar moet ik dus wat beter op gaan letten en de programmeertijd nu maar eens besteden aan de site i.p.v. virusjes bestuderen.
Als jij een leuke weet hou ik me aanbevolen, dan krijg je de volgende keer er eentje van mij.
Mocht je hem voor jezelf willen houden dan kom ik er alsnog met eentje.
beterquote:Nou de afspraak is gemaakt om de motor zaterdag op te halen, wordt er in het weekend nog ergens gereden?![]()
idd...we zijn toch geen voetbal aan t kijken ofzo?? een beetje naar 2 B-11tallen gaan kijken...quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:54 schreef Makster het volgende:
Tis niet druk hiero
Schiet maar naar de mail want anders neem ik de GasGas als thema.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je mag em van mij hebben hoor
Leuk, ga je lekker met je vriendin hotelletje in?quote:beter!! ik ga vrijdag een weekendje weg, ben zondagavond pas weer terug. dus helaas, dit weekend wordt het niet motorrijden voor mij, had het anders graag gedaan!
utrecht is niet zover nl...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:35 schreef hollander172 het volgende:
Nou de afspraak is gemaakt om de motor zaterdag op te halen, wordt er in het weekend nog ergens gereden?![]()
komt eraan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:53 schreef hollander172 het volgende:
Schiet maar naar de mail want anders neem ik de GasGas als thema.
Eurodisney, wilde ze altijd al een keer met mij heen. dus ja, lekker met me vriendin een hotelletje pakkenquote:Leuk, ga je lekker met je vriendin hotelletje in?
(Kawa)groen. moet jij niet lerenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:10 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Tof dat je er ook een heb! Welke kleur heb je eigenlijk?
Mooi groen is niet lelijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
(Kawa)groen. moet jij niet leren?
beterquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
Net wel de tankdop afgesteld tegen die lekkere geuren, en de rechterspiegel gemonteerd zonder verbreder.
Dan past hij zo de deur uit, linkerspiegel zit er zo op .. en rijden maar.
vond t zonder beter...quote:
zekers!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:16 schreef Makster het volgende:
Mooi groen is niet lelijk
Het is een (vrij)snelwissel systeem met 1 schroefje.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vond t zonder beter...
Ik kijk ff hoe laat ik tentamen heb. Volgens mij rond een uur of 11 en dan zou ik om 1 uur terug zijn in dordt ofzo en dan kunnen we prima rijden. Vooral ook omdat het tot 20.30 licht isquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo jongens ben er weer.... over uurtje pitten
Vrijdag ben ik trouwens vrij, Mark, rijden?
zeer sportief...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Yamaha Fazer 700cc!
Vrijdagavond = werkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik kijk ff hoe laat ik tentamen heb. Volgens mij rond een uur of 11 en dan zou ik om 1 uur terug zijn in dordt ofzo en dan kunnen we prima rijden. Vooral ook omdat het tot 20.30 licht is![]()
Ik kijkff hoe laat dat tentamen is.
Hmmmzzz, van 1400 tot 1600. Dat is dan weer jammer
Misschien dat we 's avonds kunnen gaan rijden ofzo? Kut school
Ook inmiddels niet echt een originele naam dus.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:38 schreef Makster het volgende:
Echt een gaaf ding !!
Lijkt wel een V-Max alleen dan net niet
Gezellig, wij doen dat vrij vaak, niet naar disney maar je snapt het idee. Meteen de relatie weer even opgefrist voor een paar maandjes en je bent er even tussen uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eurodisney, wilde ze altijd al een keer met mij heen. dus ja, lekker met me vriendin een hotelletje pakken
Is inderdaad kawagroen, misschien dat ik de paars/roze stickers eraf haal. Heb er eentje zien staan waarbij dit ook gedaan was en dat ziet er niet verkeerd uit. Wel eerst een reservestickersetje scoren om hem weer terug te kunnen brengen in originele staat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
(Kawa)groen. moet jij niet leren?
Nou moet je toch even twee dingen uitleggen, 250 euro voor een zitje?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
Het duozitje komt deze binnen met rembours. 250 euro..
iddquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Gezellig, wij doen dat vrij vaak, niet naar disney maar je snapt het idee. Meteen de relatie weer even opgefrist voor een paar maandjes en je bent er even tussen uit.
ik gok zo dat het voor de verkoop is, niet iedereen wilt een soloseat en de mogelijkheid om een duo erop te zetten is dan wel prettig. ik denk dat de potentiele kopersgroep breder word op deze manier.quote:Nou moet je toch even twee dingen uitleggen, 250 euro voor een zitje?En ten tweede, wie moet er plaats gaan nemen op het zitje? Ik neem aan dat je hem er niet voor de lol opzet maar je projectje was mislukt? Wie gaat het leer warmhouden?
Ja, hij heeft zijn Bimota op marktplaat staan .. en het is een ongebruikt dus nieuw zitje.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Nou moet je toch even twee dingen uitleggen, 250 euro voor een zitje?En ten tweede, wie moet er plaats gaan nemen op het zitje? Ik neem aan dat je hem er niet voor de lol opzet maar je projectje was mislukt? Wie gaat het leer warmhouden?
Volgens mij zit je er naastquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd
[..]
ik gok zo dat het voor de verkoop is, niet iedereen wilt een soloseat en de mogelijkheid om een duo erop te zetten is dan wel prettig. ik denk dat de potentiele kopersgroep breder word op deze manier.
ik kan het ook helemaal verkeerd hebben natuurlijk...
Voor de gezelligheid mag dat, en ze moet wel op een supersport willen zitten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet nog wel emand die bij jou wel achterop wil
Slaapsequote:Op woensdag 31 maart 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
Deze had ik toen ik 22 was..137 pk en 230 kilo.
Weltrusten trouwens.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat kan je nog krijgen voor je Bimota als ik vragen mag?
Shoot me, ik dacht aan minimaal 3.500 in deze staat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat maar
Voor sommige mensen is het lastig om begrijpend te lezenquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had de scooter overal gezet voor 1.550,00 vaste prijs, en dan komen ze nog langs en bieden ze 1.250,00.![]()
waarom? ik postte alleen je adv bij 2ehands.nl...quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja, weet niet of de cross brommers zoveel vermogen heeft. MAar denk dat het eerder aan de rijder ligt. Geef mij een R1 en ik kan het nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:07 schreef yup het volgende:
Hey dudez, kan je met een onbegrenste crossbrommer (riejiu en dergelijke) powerslides maken? (gewoon in de bocht, en daarna gas geven).
Dus ik bedoel dan driften net als een auto, maar dan niet zo gestoord.
Met een motor kan het zeker wel, dat weet ik.
Het kan wel, maar dan moet je dat "power" weglaten. Je zal dan niet driften door met vermogen je achterwiel te laten spinnen, maar je zal glijden omdat je gewoon geen grip meer hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:07 schreef yup het volgende:
Hey dudez, kan je met een onbegrenste crossbrommer (riejiu en dergelijke) powerslides maken? (gewoon in de bocht, en daarna gas geven).
Dus ik bedoel dan driften net als een auto, maar dan niet zo gestoord.
Met een motor kan het zeker wel, dat weet ik.
Ik vrees dat je dan binnen een minuutje plat ligt als je dat gaat proberenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, weet niet of de cross brommers zoveel vermogen heeft. MAar denk dat het eerder aan de rijder ligt. Geef mij een R1 en ik kan het nog niet![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:07 schreef yup het volgende:
Hey dudez, kan je met een onbegrenste crossbrommer (riejiu en dergelijke) powerslides maken? (gewoon in de bocht, en daarna gas geven).
Dus ik bedoel dan driften net als een auto, maar dan niet zo gestoord.
Met een motor kan het zeker wel, dat weet ik.
Ze gaan hem ook gelijk starten en flink aan het gas jengelen. :'( Daarna een ultralaag bod.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het lastig om begrijpend te lezen![]()
Maar dan vragen ze niet eerst over de telefoon of er iets aan de prijs gedaan kan worden? Dus ze komen eerst langs en dan pas gaan ze zeiken
Inderdaad, king Kenny Roberts Senior heeft zo'n cross ranch.quote:Op donderdag 1 april 2004 08:00 schreef pmponer het volgende:
Het kan dus wel met een cross-brommer. Volgens mij heeft Roberts of Swantz in America zo een school waar je dus kan leren driften. Ze beginnen daar op 50 cc brommers, om het te leren. Dus technisch gezien zou het moeten lukken.
bronquote:The 52-year-old Californian from Modesto, inland from San Francisco, had already conquered the US dirt-tracks, and won the 500cc World Championship three times straight, before returning as a team owner, running the successful factory Yamahas.
quote:Kenny Roberts also built a training facility for his teams and other racers. It's located in Montmelo, 20 miles from Barcelona, Spain, side by side with Circuit de Catalunya, one of the World Grand Prix venues.
This facility has two dirt track circuits. According to Kenny Roberts, dirt tracking is one of basic skills that every motorcyle road racer must have. Many excellent racers have sharpened their skills at KRTR, Randy Mamola, Wayne Rainey, Luca Cadalora, Norifumi Abe, John Kocinski, and Carlos Checa are some of them.
Ik hoop op mooi weer volgende week, dan kom ik ook op de Bi en ga na werktijd even lekker sturen.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
Zo, lekker met de brommer naar m'n werk gestuurd.![]()
Voor mij was de laatste keer alweer bij de meet. :')quote:Op donderdag 1 april 2004 09:21 schreef ZX9R het volgende:
Had gisteravond ook al een half uurtje gestuurd.
Wat is dat toch lekker!
Tering....quote:Op donderdag 1 april 2004 09:31 schreef ZX9R het volgende:
Leuk hè?
1 april....
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering....
Zou dat het echt zijn? Naja ik blijf het kansloos vinden
Heb ik ook al gehad, tot "er word een nieuw wachtwoord gemaild" en nog wat anderen aan toe.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:31 schreef ZX9R het volgende:
Leuk hè?
1 april....
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:34 schreef pmponer het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig zo een cursus van roberts senior.
Zal wel mega duur zijn
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
Ah, daarom krijg ik ze niet!quote:Op donderdag 1 april 2004 09:42 schreef pmponer het volgende:
Ah je kan het uitzetten gelukkig..
opties ==> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn
die op ja zetten dan krijg je die meuk niet meer
Iedere dag werken, iedere avond verplichtingen. (ma/administratie, di/sportschool, wo/ouders helpen met belastingaangifte)quote:Op donderdag 1 april 2004 09:29 schreef ZX9R het volgende:
Da's wel lame.....![]()
Geen tijd gehad?
Jaaahhhhhh..... Daar zijn de foutmeldingenquote:Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
Idee voor een Fok vankantie meet ofzoquote:Op donderdag 1 april 2004 09:34 schreef pmponer het volgende:
Lijkt mij ook wel geinig zo een cursus van roberts senior.
Zal wel mega duur zijn
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:42 schreef pmponer het volgende:
Ah je kan het uitzetten gelukkig..
opties ==> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn
die op ja zetten dan krijg je die meuk niet meer
Liever niets dan een half uurtje .. duurt een half uur voordat ik op route ben.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:45 schreef ZX9R het volgende:
ma/ duiken, di/ bezoek, wo/ tuin do/duiken theorie vr/ verjaardag.
Een half uurtje zit er ergens toch wel in?
[..]
Jaaahhhhhh..... Daar zijn de foutmeldingen
Vast wel!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t zonnetje schijnt en ik ga lekker rijden zoik heb me getinte vizier erop gezet en ga ri. de valkernier in barneveld. ff langs voor een snelheids/kmteller-kabel. zouden ze die op voorraad hebben?
Trek jij altijd van die cowboys aan?quote:Op donderdag 1 april 2004 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ze gaan hem ook gelijk starten en flink aan het gas jengelen.Daarna een ultralaag bod.
Het valt wel tegen dat hij gelijk start en goed loopt denk ik, valt niets te zeiken.![]()
beter! kan ik straks tenminste weer zien hoeveel ik te hard rijdquote:Op donderdag 1 april 2004 10:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik denk echt wel dat ze die daar op voorraad hebben.
De Valkenier. Da's vlak bij een voormalig werkgever van me.
Niet iedereen heeft verstand van liefde voor motorfietsen, en op een motorscooter komt geen cowboy af.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Trek jij altijd van die cowboys aan?Iemand die serieus is en interesse heeft in het voertuig gaat toch niet meteen na het starten flink aan het gas jengelen? Of zit er een sportdempertje onder die schoot?
ok, dat komt wel goed dusquote:Op donderdag 1 april 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
OPM: tellerkabels zijn vrij universeel qua schroefdraad, het gaat meer om de juiste lengte.
Dus vrij geinterpreteerd trekken motorscooters rare ventjes aan?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft verstand van liefde voor motorfietsen, en op een motorscooter komt geen cowboy af.
Het was gewoon een raar mannetje, als je hoorde hoe die mijn voicemail 2 keer heeft ingesproken.
Misschien hoopte hij dat de scoot met koude motor direct zou inhouden?
Motorscooters, geitewollen sokken.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus vrij geinterpreteerd trekken motorscooters rare ventjes aan?![]()
Ik zal hier maar niks meer aan toevoegen...quote:Op donderdag 1 april 2004 11:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Motorscooters, geitewollen sokken.Het is de 2CV van de motorfietsen.
Maar ook dat is een praktisch ding.
Kan het op verhard droog asfalt? Met een SM he...quote:Op donderdag 1 april 2004 08:00 schreef pmponer het volgende:
Het kan dus wel met een cross-brommer. Volgens mij heeft Roberts of Swantz in America zo een school waar je dus kan leren driften. Ze beginnen daar op 50 cc brommers, om het te leren. Dus technisch gezien zou het moeten lukken.
Ik kan nog wel even doorgaan hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 12:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niks meer aan toevoegen...
Naast het rare kereltje geen kopers gehad? Je moet er toch wel vanaf zodat die Tuono of CBR125 er komt.
Hoe staat het eigenlijk met die proefrit, Regelt Rietvaerder dat of jij?
SM is ook 50 cc ???quote:Op donderdag 1 april 2004 13:04 schreef yup het volgende:
[..]
Kan het op verhard droog asfalt? Met een SM he...
Ik zit in een discussie met iemand: Hij: kan je zeker. Ik: heb je of extreem weinig grip, of extreem veel power mee nodig.
Dus iemand ervaring of uitleg?
Ik vraag het aan jullie omdat jullie motor-rijders zijn, jullie hebben dus ervaring. Ik kan niet effe een motor pakken en effe ervaring gaan opbouwen, want ben nog pas 17 (en een half).
Ook dat is natuurlijk een mogelijkheidquote:Op donderdag 1 april 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Wijzigen werkt even niet lekker bij Fok! .. :
Ik denk dat het driften van die vriend eerder het zwabberen van het frame is.
Misschien lukt het met een achtertandwiel met 6 tanden.. En dan voor een achterlijk grote erop en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Wijzigen werkt even niet lekker bij Fok! .. :
Ik denk dat het driften van die vriend eerder het zwabberen van het frame is.
Dat moet een 1 april grap zijn, dit verzin je gewoon niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef Makster het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHA
Tis erg dat ik er om lach maar dit is wel heel erg knullig
Ketting schoonmaken? Twee gebroken vingers..
Ik quote de beste man evenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat moet een 1 april grap zijn, dit verzin je gewoon niet.
quote:Het is geen 1 Aprilgrap..!! Helaas. En de arts zei dat het een mooie breuk was, dus met een beetje mazzel..
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/78992
Het is bloed wat je ziet aan mijn vingers..
quote:Ik was niet mijn ketting aan het olien, maar ik haalde met een doekje het oude vuil en vet eraf. En terwijl ik met dat doekje aan het poetsen was, werdt het meegerukt en zo kwam mijn hand eronder..
Wie duwt mij aan..........................quote:Op donderdag 1 april 2004 13:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien lukt het met een achtertandwiel met 6 tanden.. En dan voor een achterlijk grote erop en gaan met die banaan.
Ga jij eens leren man!!quote:Op donderdag 1 april 2004 14:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik quote de beste man even
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt dan wel een echte toerenmachine.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wie duwt mij aan..........................![]()
![]()
Oops sorry vaderquote:Op donderdag 1 april 2004 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga jij eens leren man!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met deze concentratie krijg je het nooit allemaal in je hoofd, en ik weet dat je het kan ..quote:Op donderdag 1 april 2004 14:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Oops sorry vader![]()
FF tussendoor fokken kan het probleem toch niet zijn
Laatste zin:quote:Op donderdag 1 april 2004 13:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel even doorgaan hoor.
Verder is er niemand meer komen kijken inderdaad.
.. de impuls is ook even niet direct meer aanwezig, geduld dus.
Morgen ga ik hem hier wel op de hoek van de straat parkeren met een bordje erop.
Dat werkte in het pre-internet tijdperk ook goed.![]()
[..]
SM is ook 50 cc ???
Met zo weinig vermogen kan je hem niet makkelijk in een drift dwingen, en met heel ruw rijden zal het verschil tussen vallen en grip verliezen heel klein zijn.
Ik denk dat alleen een topcoureur op asfalt hiermee kan driften.
En je zegt het goed: wij zijn motorrijders .. geen 50 cc..![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met deze concentratie krijg je het nooit allemaal in je hoofd, en ik weet dat je het kan ..![]()
Misschien moet je maar een paar avondjes en het weekend thuisblijven, kom je maar in de woonkamer studeren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
Laatste zin:
Ik doelde op een onbegrenste 50-125cc SM, en die ik dus niet mag rijden, maar jullie wel. Maar ja, antwoord is een beetje onduidelijk vind ik, iemand die hier een SM heeft, die het wilt uitproberen?
Op vermogen zal je dus niet driften en op snelheid lijkt mij ook uitzonderlijk tenzij je in het laatste geval dus een getalenteerd topcoureur stuntrijder bent die het geheel over de grip van de banden kan houden en toch de motor door de bocht weet te krijgen.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:55 schreef yup het volgende:
[..]
Laatste zin:
Ik doelde op een onbegrenste 50-125cc SM, en die ik dus niet mag rijden, maar jullie wel. Maar ja, antwoord is een beetje onduidelijk vind ik, iemand die hier een SM heeft, die het wilt uitproberen?
Ik vond je vorige sig leuker eigenlijk...quote:Op donderdag 1 april 2004 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
*knip.
En zo snel viel die niet eens op ...quote:Op donderdag 1 april 2004 16:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vond je vorige sig leuker eigenlijk...
NEE ! Ik heb vandaag WEER heel de dag geleerdquote:Op donderdag 1 april 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebben jullie ook zo lekkerrrrr gereden vandaag? het is gewoon warm! ik ben toch niet zo tevreden over mijn getinte vizier, missch dat ik toch ook zo'n spiegelende ga kopen met de tijd. die kmtellerkabel moest toch besteld worden en is maandag binnen, ach ik ben dit weekend toch weg dus dat maakt weinig uit.
Een groot gedeelte voor de koeling van het blok, de lucht gaat via de topkuip de slang in zo naar je blok en voor een ander deel om de Blits te makenquote:Op donderdag 1 april 2004 17:31 schreef BazzoS het volgende:
OPM, waarvoor zijn die slangen die van je voorkant naar je benzinetank lopen eigenlijk? Heb het me eigenlijk altijd al afgevraagd
mwah, je kan er gewoon doorheen kijken van buiten dan he, van binnenuit is dat wel handigquote:Op donderdag 1 april 2004 17:26 schreef Makster het volgende:
Wat is er dan mis met je getinte vizier?
zekerquote:Op donderdag 1 april 2004 17:33 schreef Makster het volgende:
Er gaat toch niks boven een paar mooie ZXR slangen![]()
![]()
![]()
ah okquote:Op donderdag 1 april 2004 17:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Een groot gedeelte voor de koeling van het blok, de lucht gaat via de topkuip de slang in zo naar je blok en voor een ander deel om de Blits te maken
Er gaat toch niks boven een paar mooie ZXR slangen![]()
![]()
![]()
nee, ze bereiken de tank niet eens. ze komen uit bij het luchtfilter, vandaar dat ik dacht dat het voor die luchttoevoer is. ze gaan precies tot jij het kan zien, dus de bovenkant van de tank, tenminste zo lijkt het. het deel waar ze eindigen is nl. niet de tank.quote:Op donderdag 1 april 2004 17:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ah okdanku voor deze uitleg
Lijkt nl. net of ze zo de tank in gaan, maar ze gaan er in feite dus doorheen(?) naar onderen naar je blok?
Dat weet ik niet precies, ken iemand die er geen slangen op heeft zitten omdat die er een superbike stuur op heeft gezetquote:Op donderdag 1 april 2004 17:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die slangen lopen naar je luchtfilter toch
Dat zo ie zoquote:Op donderdag 1 april 2004 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn weet het antwoord vastblits zijn ze iig wel
Ik snapte de quote van OPM alleen niet, maar hij had alleen de sig gequote en ik maar zoeken naar een bericht waar het in stond.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En zo snel viel die niet eens op ...![]()
![]()
lastig zoeken dan hequote:Op donderdag 1 april 2004 17:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snapte de quote van OPM alleen niet, maar hij had alleen de sig gequote en ik maar zoeken naar een bericht waar het in stond.![]()
Heb je nou die Muzzy er al op?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lastig zoeken dan he
Dat vroeg ik me dus ook echt NET af.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je nou die Muzzy er al op?
Dat kan niet meer na 24 uur.. of is de edittermijn tegewoordig anders met Replique..quote:Op donderdag 1 april 2004 17:57 schreef Gerako het volgende:
Wordt het btw niet eens tijd voor een thema, of wordt dit overgeslagen dit keer?
Anders wacht je nog ff dan kom ik je wel helpen. Moet toch een hoop rijden de komende tijd maar ik moet eerst de agende even raadplegen wanneer ik tijd heb. Overigens kan je ook na montage met een verloop nog schuin laten lopen, demonteren van een demper is zo gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuh, nog niet. ben elk vrij uurtje alleen maar wezen rijden...![]()
volgende week dinsdag ga ik ermee aan de slag. voor de 11e wil ik em iig erop hebben
edit: het niet-schuiner-laten-lopen-monteren lijkt trouwens stukken makkelijker. gewoon een stukkier eraf, een verloopstukje ertussen en klaar.
ik heb hollander al een thema gemaild, maar geen reactie en ook geen thema hier...hollander??quote:Op donderdag 1 april 2004 17:57 schreef Gerako het volgende:
Wordt het btw niet eens tijd voor een thema, of wordt dit overgeslagen dit keer?
dat zou te gek zijn!! een 1e sleutelmeetquote:Op donderdag 1 april 2004 19:36 schreef hollander172 het volgende:
Anders wacht je nog ff dan kom ik je wel helpen. Moet toch een hoop rijden de komende tijd maar ik moet eerst de agende even raadplegen wanneer ik tijd heb. Overigens kan je ook na montage met een verloop nog schuin laten lopen, demonteren van een demper is zo gedaan.
Misschien is er met de meet ook tijd voor? Dan heb je zat mensen om je heen die kunnen helpen en het weer leent zich er ook voor. Ik ben wel bereid gereedschap mee te nemen als je even meld welke maten.
Ja sorry vergeten, je had het mailtje zeker naar mijn hotmail gestuurd?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb hollander al een thema gemaild, maar geen reactie en ook geen thema hier...hollander??
Volgende keer maar weer dan. Ik heb trouwens ook nog een heel topic klaarliggen voor een volgende keer eventueel.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja sorry vergeten, je had het mailtje zeker naar mijn hotmail gestuurd?Die bekijk ik vrij weinig maar je hebt mijn gewone adres ook toch?
Volgens mij heeft Patrick281 gelijk en kan ik nu niet meer wijzigen, naja toch geen tijd meer voor, ik moet zo naar mijn schoonouders die vandaag 5 jaar getrouwd zijn. Zo is er elke dag wel wat helaas.
Toch is het de voorloper van de hoge druk toevoer zoals we die nu kennen..quote:Op donderdag 1 april 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
Heb even snel die PDF's nagepluisd en geen functie kunnen vinden voor de slangen. Ze zijn dus gewoon goed voor de " coolness" factor.Ik zal later nog eens kijken of ik iets kan vinden, eerst die hap maar eens uitprinten. Hoeveel pagina's zijn het OPM? Jij had ze toch al uitgeprint?
quote:Te koop: Yamaha TDR 250 CC. Zwart/geel met weinig kilometers. Algemene staat is goed. De motor heeft dezelfde specificaties als de FZR 250 CC tweetakt, alleen nu dus in een all road uitvoering. Motor weegt 136 KG en heeft 63 pk. Zeer snel dus
Effe slicks eronder gooien en je hebt een redelijk coole SMquote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
Geinig motortje .. volgens mij bloedsnel ding ..
[afbeelding]
[..]
Inderdaad een heeeele goede basis voor een SuperMotard.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Effe slicks eronder gooien en je hebt een redelijk coole SM![]()
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad een heeeele goede basis voor een SuperMotard.
Wheelie en powerslide king.![]()
![]()
Ik ga zeker naar de CBR-125R kijken, maar zoiets als dit trekt ook wel.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:22 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Echt naar de CBR125 kijkenquote:Op donderdag 1 april 2004 20:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga zeker naar de CBR-125R kijken, maar zoiets als dit trekt ook wel.
Als je hard optrekt klapt'ie zeker achterover ..
En de vraagprijs is 1.500,00
Beetje leuk spuitwerk erop.. alleen wel al van 1991.![]()
niet dat ik weet?quote:Op donderdag 1 april 2004 19:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja sorry vergeten, je had het mailtje zeker naar mijn hotmail gestuurd?Die bekijk ik vrij weinig maar je hebt mijn gewone adres ook toch?
hoeveel? geen idee! ongeveer 2,5-3 cm aan papier. gok zelf maar hoeveel het er zijnquote:Heb even snel die PDF's nagepluisd en geen functie kunnen vinden voor de slangen. Ze zijn dus gewoon goed voor de " coolness" factor.Ik zal later nog eens kijken of ik iets kan vinden, eerst die hap maar eens uitprinten. Hoeveel pagina's zijn het OPM? Jij had ze toch al uitgeprint?
Ik rij met de scoot ook nooit harder dan 100.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Echt naar de CBR125 kijkenOpzich wel een grappig ding natuurlijk zo een 125 cc. Alleen de top lag op 125 km per uur ofzo. Beetje link met inhalen en dergelijk. Wel 100% fun natuurlijk
![]()
Die crosser is ook wel cool, ff om bouwen tot SM en je hebt en 100% fun en je gaat hard, alleen ja 1991 is wel wat oud ja.
Meer dan prima zou ik dan zeggenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik rij met de scoot ook nooit harder dan 100.
En daar is het de vervanger voor.Top is geen probleem dus.
![]()
Ik ga eens goed rondkijken, het kan van alles worden.. misschien leg ik er nog wel een paar duizend bij voor iets heel anders.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Meer dan prima zou ik dan zeggen![]()
Je mag hem van mij kopen op voorwaarde dat ik ook een keertje mag sturen![]()
Doe Toontje Sparreboom de groetjes van me als je hem spreektquote:Op donderdag 1 april 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga eens goed rondkijken, het kan van alles worden.. misschien leg ik er nog wel een paar duizend bij voor iets heel anders.![]()
Zondag ga ik naar Motoport Rotterdam, die hebben een speciale jaarshow.
Even kijken of ik nog een mooi leren pak kan kopen: geel met zwart, en een bijpassende helm.![]()
Ow en even op een andere motor rijden, denk niet dat je dan gelijk echt lekker kan sturen.
Rietvaerder vond je ZXR toch ook zwaar sturen.![]()
Hij vond hem zwaar sturen ja, maarja ik ben niks anders gewent. Binnenkort zal ik de ZXR750 van mijn zwager is van stal halen en daar is een rondje mee gaan kuttenquote:Op donderdag 1 april 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga eens goed rondkijken, het kan van alles worden.. misschien leg ik er nog wel een paar duizend bij voor iets heel anders.![]()
Zondag ga ik naar Motoport Rotterdam, die hebben een speciale jaarshow.
Even kijken of ik nog een mooi leren pak kan kopen: geel met zwart, en een bijpassende helm.![]()
Ow en even op een andere motor rijden, denk niet dat je dan gelijk echt lekker kan sturen.
Rietvaerder vond je ZXR toch ook zwaar sturen.![]()
Die ken ik nog niet .. kom er sinds een paar maanden na een paar keer goed geholpen te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:53 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Doe Toontje Sparreboom de groetjes van me als je hem spreekt
Het kijken is idd ook erg leuk, adrenaline .. passie.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Hij vond hem zwaar sturen ja, maarja ik ben niks anders gewent. Binnenkort zal ik de ZXR750 van mijn zwager is van stal halen en daar is een rondje mee gaan kutten![]()
Ik had het trouwens net ook niet over "lekker" sturen maar over gewoon sturen
Eigenlijk is de periode voordat je een motor koopt (of auto) echt wel leuk. Alle sites of overal beetje kijken enzo. Tja het houdt je in ieder geval lekker bezig![]()
Je herkent hem zo... grijs/blond haar, brilletje, centenbakkie... en hij is de Chief Commander daar.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet .. kom er sinds een paar maanden na een paar keer goed geholpen te zijn.
Kom je nog naar de BBQ over een paar maanden.. als ze 24 uur open zijn
Ja ik wist wel dat hij de chief was .. Jurgen en jij? Toen waren jullie alletwee nog broekie's dus.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Je herkent hem zo... grijs/blond haar, brilletje, centenbakkie... en hij is de Chief Commander daar.
Die BBQ kom ik al sinds ik samen met Jurgen v/d Goorbergh zijn eerste pand opende in...... wat zal het zijn...... '94.. Dus waarschijnlijk dit jaar ook
Natuurlijk ga ik ook altijd even langs als ome Toon oliebollen bakt met oud en nieuw
Ik vind het vooral frusterend.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:54 schreef Makster het volgende:
Eigenlijk is de periode voordat je een motor koopt (of auto) echt wel leuk. Alle sites of overal beetje kijken enzo. Tja het houdt je in ieder geval lekker bezig![]()
uhhh jaquote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx!! jullie komen er wel uit he met ondeugend?
Geld in de pocket maar nog even wachten met uitgeven .. heerlijk.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frusterend.
Overal jezelf lekker maken maar geen toetje na de maaltijd. Het zal nooit mijn hobby worden, ik ben er ook te serieus mee bezig vrees ik om de lol ervan in te zien.
thx!! ben nu echt weg, morgen om 5.00 uur vertrekken...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:15 schreef Makster het volgende:
Maar veel plezier in ieder geval![]()
Inderdaad allebei best nieuw in wat we deden. Alleen zijn de motoren van zijn werkgever iets vlotter als die van mij. Ik denk dat ik zondag a.s. ook nog wel even langs wipquote:Op donderdag 1 april 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik wist wel dat hij de chief was .. Jurgen en jij? Toen waren jullie alletwee nog broekie's dus.
OPM:veel plezier.
Ben eigenlijk maar bij 2 wezen kijken. De eerste was niks de tweede gelijk bingo! Proef gereden, "handgeld" gegeven en een week later opgehaaldquote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral frusterend.
Overal jezelf lekker maken maar geen toetje na de maaltijd. Het zal nooit mijn hobby worden, ik ben er ook te serieus mee bezig vrees ik om de lol ervan in te zien.
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef Captain_Chaos het volgende:
Alleen zijn de motoren van zijn werkgever iets vlotter als die van mij.
quote:Op donderdag 1 april 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van wie niet ..
Het leeftquote:Op donderdag 1 april 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Boe
Huh ?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx!! jullie komen er wel uit he met ondeugend?
Hier had ik overheen gelezen .. dat komt toch vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx!! jullie komen er wel uit he met ondeugend?
Ondeugend en onschuldig gaat niet in 1 zin samen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Huh ?
Ik ben onschuldig ja !
Check mijn post van gisteren nog even.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeps
Morgen ben ik vrij, rijden?
Die nieuwe 900 (o.i.d) 2 cylinder is wel mooi.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Gelukkig moet er ook nog iemand met z'n bips op die een beetje rijden kan
Heeft er echt níemand een MZ dan ?
Ja zag ik, maar is niks aan johquote:Op vrijdag 2 april 2004 08:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Check mijn post van gisteren nog even.Stripje over de bandiet..
Teveel bier op .. dus te zwaar voor je vering/demping.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Gerako het volgende:
Ja precies, stepjes zijn niet zo erg die kunnen nog inklappen. Maar als je je demper of uitlaat aan de grond hebt tilt ie als het ware je achterwiel op... (Ik spreek helaas uit ervaring)
Dit was een uurtje daarvoor:
[afbeelding]
Zeer coole fotoquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:53 schreef Gerako het volgende:
Ja precies, stepjes zijn niet zo erg die kunnen nog inklappen. Maar als je je demper of uitlaat aan de grond hebt tilt ie als het ware je achterwiel op... (Ik spreek helaas uit ervaring)
Dit was een uurtje daarvoor:
[afbeelding]
Vering was ingesteld op mijn gewicht dus daar lag het niet aan en mijn gewicht komt niet van het bier trouwens.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel bier op .. dus te zwaar voor je vering/demping.
Wel shit als het je overkomt... mooie foto trouwens.
Dat had ik dus vanochtend op de provinciale weg. Rijd ik daar rustig op me dooie gemak zo'n 110 km/h (je mag er 100) zie ik ineens in mijn ooghoek twee duiven aankomen vliegen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke foto
Zo was net eindje wezen rijden, kwam een heel mooi lang klein tunneltje tegen, onweerstaanbaar dus om paar versnellingen terug te schakelen en je gas open te trekken
Dus kom ik er met ongeveer 120 uit ofzo.... stak er ineens een fazant over, scheelde ECHT maar 10cm ofzo dat ie mn voorwiel niet raakte....hoe hard zou zo'n fazant aankomen als je die raakt? Moest gelijk aan dat filmpje denken met dat hert.... fazant zou wel dood zijn, maar hoe zou het met mij aflopen?
Filmpjes!quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
k Kan nu trouwens een stoppie
Te hard in je voorrem geknepen Riet?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:27 schreef Rietvaerder het volgende:
k Kan nu trouwens een stoppie
Vraag maar aan Mark, gaan we keer filmen Mark?quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Filmpjes!
Inkomend wel, uitgaand niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[...]Iemand bekend in R'dam?(Had echt geen idee waar ik zat, ergens bij Barendrecht/\Rotterdam)
Dat was een politiewagen of zo'n wagen van blik op de wegquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Er was trouwens een Saab naast (achter) me die net zo hard als ik reed.... dus ja.
Waar gaat het nu ook alweer inees overquote:Op vrijdag 2 april 2004 17:24 schreef hollander172 het volgende:
Zo het hele werkplaatshandboek + appendixen & microfiches alvast uitgeprint zodat ik meteen kan gaan servicen.Nu nog die hele boel olie- en roetbestendig in plastic verpakken.
Wat een takkewerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |