Blijf met je tengels van me af, smeerlapquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
NS, ik krijg nijging je te gaan knuffelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vergeet ikbengeweldig en bolivian!
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van me af, smeerlap!
* Etcetera eensch isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Huppelen
vooral leuk op een druk perron met haast hebbende mensen
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Huppelend beweeg ik mij voorts door een met zon overladen bloemetjesweide. Terwijl mijn blonde lokjes vrolijk op en neer bewegen, stralen mijn blauwe ogen pure liefde en affectie uit. De bloemetjes stralen nog door de dauw, en de pas gemaaide gazonnen aan de beide zijde's van het weiland geuren sterk.
ik ben een lief, klein, huppelend meisje van 14 jaar oud, en houd van jullie allemaal:
Nouk, JK, PP, Rick, FF, Tiemie, VAC, BS, stinkie, Knut, Insomniac, Yvonne, Maanvis, Slarioux, Quietguy en Veldmuis.
Strelend door mijn met goud overladen haren geef ik een sexy knipoog aan jullie allemaal.
Lief.
ga eens huppelenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:04 schreef tuut84 het volgende:
gooi je schoonmoeder uit het raam en dat wijf van 14 er ook achteraan
Wannabe-incrowd!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef SuperWeber het volgende:
* NiteSpeed geirriteerd is en met rotte tomaten begint te mikken...
Jij bent ook lief!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:03 schreef nikky het volgende:
[..]
"Smithers...?"quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef stinkie het volgende:
Die wei, die bloemetjes, die glimlach, ik zou bijna willen schreeuwen:
"Release the Hounds"
Mijn immers geile moeder.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[afbeelding]
Whehehehe, SW dissen is okatquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wannabe-incrowd!
Do you mean, I'm invincible?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
"Smithers...?"
"yes, mr burns?"
"release the hounds"
De moeder aller huppelaars, welzekerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:07 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mijn immers geile moeder.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben een lief, klein, huppelend meisje van 14 jaar oud, en houd van jullie allemaal:
Nouk, JK, PP, Rick, FF, Tiemie, VAC, BS, stinkie, Knut, Insomniac, Yvonne, Maanvis, Slarioux, Quietguy en Veldmuis.
Zal ik es ff een kettingzaag door jouw prachtige hoofd heenjagen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoi
jah kom maar!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Zal ik es ff een kettingzaag door jouw prachtige hoofd heenjagen?
oh gezellig (nofi hoor), ik drink even mij koffie op en dan kom ik bij je langsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah kom maar!
sgoedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oh gezellig (nofi hoor), ik drink even mij koffie op en dan kom ik bij je langs
ach, het mag geen naam hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sgoed
jij bent echt geweldig he?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey, dit is een lief topic, stelletje kutkinderen.
Onze gimmick, wat doen ze?!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit topic is echt gemaakt voor Insomaniac..
Er was een tijd dat ik die ouwe rommel ook nog hanteerde voor mijn doodsverwensingen, tegenwoordig red ik het niet meer zonder steviger spul.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
* ikbengeweldig huppelt wel even rond met een AK47
tis toch al bagger, dusquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Hier verder?
Het ziet er naar uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Hier verder?
joa is goed.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Hier verder?
bamboestokken?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
Er was een tijd dat ik die ouwe rommel ook nog hanteerde voor mijn doodsverwensingen, tegenwoordig red ik het niet meer zonder steviger spul.
schiet ook niet op, maar als dat je fijn lijkt kom ik je daar graag een keer mee doorboren hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
bamboestokken?
ik ben een vampier, alleen zilver helptquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
schiet ook niet op, maar als dat je fijn lijkt kom ik je daar graag een keer mee doorboren hoor.
ga je nu al complimentjes geven? topickillerquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
joa is goed.
je bent een provocerende klootzak, wist jedat?
Dat wil hij graag zijn, zodat hij nog enigzins wat voorstelt hier op fok.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
joa is goed.
je bent een provocerende klootzak, wist jedat?
Kinderkutten lijkt me geilerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey, dit is een lief topic, stelletje kutkinderen.
vraag jij effe een policy-change aan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kinderkutten lijkt me geiler
als ik het niet dacht. Gelukkig heb ik ervaring en de juiste spullen. Komt het vanavond nog gelegen of wordt je liever later deze week doodgewenst?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik ben een vampier, alleen zilver helpt
Nou zal ik t uitleggen..quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
Wie gaat me nu uitleggen wat er met de ex van Stinkie is en waarom hij met zijn kloon Nouk uitscheldt?
Ksnapperniksvan..
vanavond schikt maar niet hier, dan gaat NSquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
als ik het niet dacht. Gelukkig heb ik ervaring en de juiste spullen. Komt het vanavond nog gelegen of wordt je liever later deze week doodgewenst?
NS is wel wat gewend, ik wens hem met grote regelmaat dood.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
vanavond schikt maar niet hier, dan gaat NS![]()
Wat raar.. gevoelig puntje zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou zal ik t uitleggen..
Het was zo: op irc zei stinkie : "Als je maar niks over mn ex zegt"
Dus vervolgens ging heel onzin over Stinkie's ex beginnen, JK begon ermee.
Afijn, toen quitte hij van irc, en ging superweber in dat topic verder flamen over z'n ex, en ik zei er ook wat over (zoals iedereen), toen begon stinkie te zeggen dat ik in het echt niks durfde te zeggen ofzo? (Dat met FF op die meet), toen had ik een dikke reet, en toen ging hij me onder een kloon vertellen dat ik het iq van een strontvlieg had.
Ik snap er zelf eigenlijk ook niks van.
bezoeken jullie samen ook grafkelders?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
NS is wel wat gewend, ik wens hem met grote regelmaat dood.
wel een klein puntje volgens die exquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
Wat raar.. gevoelig puntje zeker..
nee, zo intiem zijn we nog niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
bezoeken jullie samen ook grafkelders?
Kijk mij niet aan!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wannabe-incrowd!
Idd wel vaag, hij kan duidelijk niks verdragen over dat onderwerp. Maar goed, iedereen deed er lullig over dus waarom ie mij nou moet hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat raar.. gevoelig puntje zeker..
Ja hoor, ik besteedt ook 1 avondje in de week aan mijn sociale leven en ik mis weer een heuse rel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou zal ik t uitleggen..
Het was zo: op irc zei stinkie : "Als je maar niks over mn ex zegt"
Dus vervolgens ging heel onzin over Stinkie's ex beginnen, JK begon ermee.
Afijn, toen quitte hij van irc, en ging superweber in dat topic verder flamen over z'n ex, en ik zei er ook wat over (zoals iedereen), toen begon stinkie te zeggen dat ik in het echt niks durfde te zeggen ofzo? (Dat met FF op die meet), toen had ik een dikke reet, en toen ging hij me onder een kloon vertellen dat ik het iq van een strontvlieg had.
Ik snap er zelf eigenlijk ook niks van.
is wel duur hoor, check je begrafenisfirmaquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:16 schreef Adelante het volgende:
jammer, jammer, jammer
daar werd ik graag doodverwenst vooral met witte bloemen
1 avondje, je bent al weken onbereikbaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:19 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ja hoor, ik besteedt ook 1 avondje in de week aan mijn sociale leven en ik mis weer een heuse rel.
Mijn eigen schuld hoor, daar niet van
ik heb een verzekeringquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
is wel duur hoor, check je begrafenisfirma
ja had ik ook, maar meestal dekken ze daarmee maar één uitvaartquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb een verzekering![]()
leg uit?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
1 avondje, je bent al weken onbereikbaar
nu ben je ongedekt dus?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
ja had ik ook, maar meestal dekken ze daarmee maar één uitvaart
Ik had je trouwens toevallig net gemaildquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:24 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
leg uit?
ik heb inmiddels een peperduur abonnementquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
nu ben je ongedekt dus?
mooi! dan ga ik slapenquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik heb inmiddels een peperduur abonnement
Ik ben nu online hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
niet op msn
Ik zie het hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ik ben nu online hoor.
kan er niet eens een doodverwensing af?quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
mooi! dan ga ik slapen![]()
sterf zachtquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
kan er niet eens een doodverwensing af?
Maar dat is gewoonweg fantastischquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zie het hoor.
Wat lief!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
sterf zacht
de kleine blonde dood!quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wat lief!![]()
nog een fijne dood
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:58 schreef Salvad0R het volgende:
hier verder dan ?
Nou , okquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:59 schreef Xebrozius het volgende:
prima.
Bedaard, ingetogen. Serieus.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Xebro, wat de neuk is gezapig?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bedaard, ingetogen. Serieus.
Als ik toegeef dat ik een 40 jarige, lesbische, shag rokende vrouw ben kom ik volgens mij nog dichter bij de waarheid.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou , ok
ga je nou nog toegeven dat je een hypocriete flamende mislukkeling bent ?
nee, dan kom je er gewoon Gevaarlijk dichtbij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik toegeef dat ik een 40 jarige, lesbische, shag rokende vrouw ben kom ik volgens mij nog dichter bij de waarheid.
Ik heet Xebro, en niet Yvonne.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
nee, dan kom je er gewoon Gevaarlijk dichtbij.
roflquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heet Xebro, en niet Yvonne.
vond je t gewoon cool om een X in je naam te hebben of betekent xebrozius ook echt iets?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Yvonne meid, dat hoef je toch niet meer te ontkennen zekerquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voor zichzelf antwoord.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
vond je t gewoon cool om een X in je naam te hebben of betekent xebrozius ook echt iets?
Het komt er op neer dat ik een unieke nick zocht voor inet, mail etc etc.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
vond je t gewoon cool om een X in je naam te hebben of betekent xebrozius ook echt iets?
ehehequote:Op woensdag 31 maart 2004 01:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor zichzelf antwoord.
Ik vond NS|B wel een mooie afkorting.
Waar 'B' voor Bezig, Bezet, Bezopen kan staan.
Ik ga zo ff kijken in R&Pquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:05 schreef Adelante het volgende:
he jammer, die andere topics waren zo leuk
oke, dan is dat duidelijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik een unieke nick zocht voor inet, mail etc etc.
Mijn moeder noemde me vroeger Sebroos toen ik klein was ( vond ze mooi klinken)
En van het een kwam het ander, et voilla een volstrekt unieke nickname.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ehehe
dat dacht ik al, wist je dat?
ik kreeg al zo'n vermoeden toen ik die NSB nick in #fok zag .
geef mij dan maar peuters, die kruipen. Dus van echt 'moven' kunnen we niet echt spreken danquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:08 schreef TheCamel het volgende:
moving target voor pedo's
Dat was leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..].
Je had de nachtbar moeten meemaken toen ik ze smerige NSB'rs noemde.
Huilende users die gaan lopen klagen bij modjes omdat ik ze voor duitse trawanten beschuldig is fucking briljantquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
nachtbar sux
iddquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:10 schreef Nouk het volgende:
Jammer, de rel weer over..
Ga maar slapen. voor de komende zeven jaarquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:10 schreef Nouk het volgende:
Jammer, de rel weer over..
Nee dat hoefde toch ook niet. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat..quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
idd
en er zijn niet eens mods aan te pas gekomen..
nee, das gewoon een onderdeel van de reden waarom ik nachtbar vind sux0rren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Huilende users die gaan lopen klagen bij modjes omdat ik ze voor duitse trawanten beschuldig is fucking briljant!
ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee dat hoefde toch ook niet. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat..
Morgen is er wel weer een slachtoffer.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:12 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee dat hoefde toch ook niet. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat..
Ik praatte elke dag met Stinkie op irc hoor, nu hebben we ruzie, hoe moet dat nou in het kanaal..dat bedoelde ikquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Morgen is er wel weer een slachtoffer.
wat heb jij tegen tweakers?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:13 schreef stoepjong het volgende:
Nachtbar is voor tweakers
Truste NsBquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga slapen, huppelaarsters van me.
Hem keihard uitlachen, je druk maken over iets wat op inet gezegd wordt is volstrekt onzin.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik praatte elke dag met Stinkie op irc hoor, nu hebben we ruzie, hoe moet dat nou in het kanaal..dat bedoelde ik
Naja je kan je best over iets druk maken op internet, maar hij maakte zich ook echt druk om niets, tenminste, niet om het juiste.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hem keihard uitlachen, je druk maken over iets wat op inet gezegd wordt is volstrekt onzin.
Krijg je alleen maar voortijdig hart - en vaatziekten van.
Alweer?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga slapen, huppelaarsters van me.
ns is liev !quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Alweer?
Mag ik je overigens bij deze toewensen dat je nooit meer opstaat?
Ze doe altijd zo van: Nou gisteren heb ik met toch een 1337 anti-virus scripje geprogrammeerd wat roeleer ik vandaag toch weer de pan uit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:14 schreef TheCamel het volgende:
[..]
wat heb jij tegen tweakers?
Ik héb geloof ik via Emmy ooit een andere boodschap namens jou doorgekregenquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ns is liev !
ja echt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:17 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ze doe altijd zo van: Nou gisteren heb ik met toch een 1337 anti-virus scripje geprogrammeerd wat roeleer ik vandaag toch weer de pan uit.
Salvad0r vangt me wel opquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Breek je nek vannacht niet, Xeb.
Ja en van die gastjes die alleen maar in het binaire talstelsel praten,quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja echt.
tweakers is/zijn zeg maar t volk dat altijd t meeste moet doen als ze in groepsverband een opdracht voor school moeten maken.
NS is een schat!quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ns is liev !
De NS heeft nog wel eens vertragingenquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
NS is een schat!
Past goed bij mequote:Op woensdag 31 maart 2004 01:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De NS heeft nog wel eens vertragingen
niet allemaal toch? ik kom er ook weleens om even wat op te zoeken....quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:17 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ze doe altijd zo van: Nou gisteren heb ik met toch een 1337 anti-virus scripje geprogrammeerd wat roeleer ik vandaag toch weer de pan uit.
ja achquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En zo hoort het...
Met je dikke vinger.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja ach
die hoek voor je muil heb je nog van me tegoed
Die honkbalknuppel in je nek dan ookquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja ach
die hoek voor je muil heb je nog van me tegoed
oke, dealquote:Op woensdag 31 maart 2004 01:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die honkbalknuppel in je nek dan ook
Die zit bij mij praktisch om de hoek.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
oke, deal
maar alleen als we ons daarna gaan bezatten in t dichtsbijzijnde cafe
Voordat je daar de kans toe krijgt, ben je al in stukken gehakt, in beton gegoten en fungeer jij als fundering voor een toekomstig overheids gebouw.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
Xebro, jou zou ik ook wel eens in een gehaktmolen willen stoppen eigenlijk!
Mag ik dan onder het nieuwe hoofdkantoor van 't IBG?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Voordat je daar de kans toe krijgt, ben je al in stukken gehakt, in beton gegoten en fungeer jij als fundering voor een toekomstig overheids gebouw.
Uiteraard, ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mag ik dan onder het nieuwe hoofdkantoor van 't IBG?
Dat versnelt de rechtsgang aanzienlijk dan, geen goed idee dus.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:27 schreef TheCamel het volgende:
hoei hoei hoei FOTO's!
Dan regel ik dat jij op de Eiffeltoren stukgespiest word, goed?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zal kijken wat ik kan doen.
Deal, en nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dan regel ik dat jij op de Eiffeltoren stukgespiest word, goed?
Van het zelfdequote:Op woensdag 31 maart 2004 01:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Deal, en nu ga ik slapen.
Sterf zachtjes allen
je bedoelt, gaar, zaai, klote. ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:34 schreef Salvad0R het volgende:
t was weer olijk ende gezellig.
nee, ik heb me wel vermaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:37 schreef stoepjong het volgende:
[..]
je bedoelt, gaar, zaai, klote. ?
O leuk ik heb het weer allemaal gemist.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:34 schreef Salvad0R het volgende:
t was weer olijk ende gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |