abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18912392
quote:
op woensdag 5 mei 2004 19:41 schreef ype het volgende:
chimpansees zijn voor 99,4 procent mensen

best misplaatste opmerkingen in deze topic.
opgeschoond.
Unox, the worst operating system.
pi_18941019
schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi of iteej... willen jullie de nieuwe slowchat sticky maken?
thank you,
thank you very much..
pi_18943728
quote:
op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef oldjeller het volgende:
schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi of iteej... willen jullie de nieuwe slowchat sticky maken?
thank you,
thank you very much..
prachtig hoe die sticky werd... "ff quoten"
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_18985238
schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi of iteej... kunnen jullie het topic gestoord? even verschonen, er staat namelijk een hoop (offtopic) crap in van één of andere behoorlijke trieste elf.
mijn reacties die off daarop waren mogen trouwens dus ook weg.
ik vertrouw erop dat dit zonder problemen worden opgelost, my dear fellows.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 23:16:09 #205
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18985745
oldjeller, als jij niet was begonnen met het wijzen op andermans spelfouten met bewoordingen "was je aan het slapen in de les?" en nog een heel verhaal, dan was die hele nonsens er niet geweest.

volgens mij is er op dit moment geen wfl-mod aanwezig, dus je houdt je verder maar in, en kan de discussie hopelijk weer ontopic verder.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_18985825
kan/mag jij niet editten?
ik en de persoon in kwestie waarop ik reageerde hadden het na één post al uitgepraat, om het zo maar te noemen.
daarna kwam dit stuk verdriet zijn visie erop melden.
overbodige luxe, lijkt me zo.
  zondag 9 mei 2004 @ 16:36:25 #207
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18997392
kan iemand misschien dit topic opschonen??
alvast bedankt
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 9 mei 2004 @ 16:43:28 #208
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18997547
quote:
op zondag 9 mei 2004 16:36 schreef qu63 het volgende:
kan iemand misschien dit topic opschonen??
alvast bedankt
bij gebrek aan een wfl-mod zal ik dit topic en het gestoord?-topic ff opschonen.
  zondag 9 mei 2004 @ 17:58:41 #209
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_18999188
quote:
op zondag 9 mei 2004 16:43 schreef sidekick het volgende:

[..]

bij gebrek aan een wfl-mod zal ik dit topic en het gestoord?-topic ff opschonen.
in de naam van allah, de erbarmer, de genadevolle;
quote:
er zijn veel van mijn posts door één of meerdere moddereters - al dan niet met hulp van yvonne - verwijderd. hoewel ze dit onopvallend doen, door niet de post te editten maar door hem gewoon te deleten, zal het de frequente bezoekers niet ontgaan zijn, omdat ze meestal toch een kwartier of langer te zien zijn geweest.

door deze nieuwe werkwijze halen de fa's zich veel problemen op de hals, want deze ad hominem manier van modereren wordt niet gecommuniceerd met het subject, waardoor de reden voor deze interacties niet aan het licht komen. alhoewel het zich duidelijk laat raden dat men zich de idillische gedachte van de islam als religie van vrede niet wil laten ontnemen.

het gevolg is dat iedereen t.g.v. deze hypocrisie door de wol geverfd zal worden en er steeds meer uitgesproken meningen zullen worden geventileerd. en dat zij die het strijdtoneel reeds gedwongen hebben moeten verlaten, zelfs de status van fok!-martelaar hebben behaald. zoals bijvoorbeeld akkersloot, gezien het aantal maal dat zijn naam op het forum nu wordt genoemd.

the.moderator
allahu akbar!
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  zondag 9 mei 2004 @ 19:00:55 #210
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19000635
quote:
op zondag 9 mei 2004 17:58 schreef the.moderator het volgende:

[..]

in de naam van allah, de erbarmer, de genadevolle;
[..]

allahu akbar!
ik heb de reacties verwijderd uit beide topics om het topic leesbaar en ontopic te houden. en ik heb oldjeller duidelijk gemaakt dat hij degene is die het topic liet ontsporen. daarmee is het duidelijk dat offtopic posts met beledigingen niet welkom zijn.
pi_19000728
quote:
op zondag 9 mei 2004 19:00 schreef sidekick het volgende:

[..]

ik heb de reacties verwijderd uit beide topics om het topic leesbaar en ontopic te houden. en ik heb oldjeller duidelijk gemaakt dat hij degene is die het topic liet ontsporen. daarmee is het duidelijk dat offtopic posts met beledigingen niet welkom zijn.
ja? ik heb nog geen bericht gekregen..
die post boven je is nogal irrelevant en het triestheidsgehalte is erg hoog, knopje: delete.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:07:59 #212
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19000791
quote:
op zondag 9 mei 2004 19:05 schreef oldjeller het volgende:

[..]

ja? ik heb nog geen bericht gekregen..
mijn reactie op jouw posts was duidelijk genoeg.
quote:
die post boven je is nogal irrelevant en het triestheidsgehalte is erg hoog, knopje: delete.
het is tenminste feedback, en daar reageer ik inhoudelijk op. het posten van domme foto's en elkaar wijzen op spelfouten in dit topic is dat niet, waardoor ik het weghaalde.
pi_19000999
quote:
op zondag 9 mei 2004 19:07 schreef sidekick het volgende:

[..]

mijn reactie op jouw posts was duidelijk genoeg.
eenzijdig, partijdig en subjectief? ja, dan is het goed doorgekomen.
quote:
[..]

het is tenminste feedback, en daar reageer ik inhoudelijk op. het posten van domme foto's en elkaar wijzen op spelfouten in dit topic is dat niet, waardoor ik het weghaalde.
dit heb je zelf op je hals gehaald, ik heb jou en mods van wfl gevraagd of ze de topic 'gestoord?' wilden opgeschonen, waar ze geen gehoor aan gaven. het was blijkbaar niet nodig. en toen kwam dit figuur met zijn preken en ontroerende doch compleet misplaatste betogen aanzetten.
*sigh*
  zondag 9 mei 2004 @ 20:12:11 #214
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19002335
quote:
op zondag 9 mei 2004 19:17 schreef oldjeller het volgende:

[..]

dit heb je zelf op je hals gehaald, ik heb jou en mods van wfl gevraagd of ze de topic 'gestoord?' wilden opgeschonen, waar ze geen gehoor aan gaven. het was blijkbaar niet nodig.
de wfl-mods waren niet aanwezig, en ik wilde in eerste instantie niet posts deleten, aangezien ik geen wfl-mod ben. maar het blijkt dat ze iets langer weg zijn, en sommige vonden het nodig om door te gaan met offtopic gedoe. dus daarom greep ik nu (pas) in.
pi_19002561
quote:
op zondag 9 mei 2004 20:12 schreef sidekick het volgende:

[..]

de wfl-mods waren niet aanwezig, en ik wilde in eerste instantie niet posts deleten, aangezien ik geen wfl-mod ben. maar het blijkt dat ze iets langer weg zijn, en sommige vonden het nodig om door te gaan met offtopic gedoe. dus daarom greep ik nu (pas) in.
thank you for your co-operation, my dear kofi, continue at this rate and you might actually have a say in the world some day..
* oldjeller gives you a little pat on the back.

next time, take initiative and solve the situation at once.. good game son.

[ Bericht 3% gewijzigd door OldJeller op 09-05-2004 20:27:46 ]
  zondag 9 mei 2004 @ 21:37:03 #216
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_19004323
quote:
op zondag 9 mei 2004 19:07 schreef sidekick het volgende:

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  Admin zondag 9 mei 2004 @ 22:24:39 #217
2222 crew  iteejer
pi_19005823
quote:
op zondag 9 mei 2004 20:22 schreef oldjeller het volgende:
thank you for your co-operation, my dear kofi, continue at this rate and you might actually have a say in the world some day..
oldjeller gives you a little pat on the back.

next time, take initiative and solve the situation at once.. good game son.

ff een kleine kanttekening hierbij:
gisteren heb ik je ergens gezegd dat het topic uberhaupt niet erg geeigend was voor wfl, en dat de spellings-ruzie door jouzelf begonnen was.
omdat het een onderwerp is wat vaker ter sprake komt, en je nu aardig tegenspel kreeg, heb ik je ook gezegd dat het wat mij betreft kon blijven staan. al was het offtopic.
bij deze de originele tekst:
quote:
op zondag 9 mei 2004 00:17 schreef iteejer het volgende:
ach, niet alles hoeft toch strak ontopic zonder zijlijntjes te zijn? je bent zelf met die spellingzooi begonnen tenslotte. en die discussie met silmarwen vind ik op zichzelf best wel vermakelijk, ook al is het offtopic. inhoud vind ik belangrijker dan offtopic/ontopic kwalificaties. sterker nog, ik heb nog nooit een discussie gesloten alleen maar omdat die offtopic zou zijn!
maar kennelijk dacht sizzler er anders over - kan, als mod kun je ook in andere fora modden. dat betekent nog niet dat jij hier als een soort triomfator uit kan komen, wat mij betreft ben jij zélf de oorzaak van die bagger.

dus dringend verzoek om niet weer in topics offtopic aan de gang te gaan. want 'een volgende keer wel gelijk goed ingrijpen' zou betekenen dat jouw zooi eruitgekiept wordt. mods tegen elkaar uitspelen is uberhaupt iets waar ik niet erg gek op ben.
pi_19007441
you can count on me partner!
niets is minder waar dan die laatste zin..
pi_19008154
bakje aangeeft...
pi_19008279
pi_19033332
quote:
op maandag 10 mei 2004 22:56 schreef marvin-the-martian het volgende:

scorpi?? schorpioen!!!! -sticky- pleazzz
"Mijn" fotoalbum...
--> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
pi_19087774
mag het koffie-topic weer open?
pi_19089030
quote:
op woensdag 12 mei 2004 23:21 schreef thabit het volgende:
koffie-topic? geen idee wat je bedoeld, kom net thuis. kzal ff kijken
pi_19089162
quote:
op woensdag 12 mei 2004 23:21 schreef thabit het volgende:
wat is de binding met wfl, behalve dat wetenschappers (net als huisvrouwen, kantoorpikkies of bejaarden) wel eens koffie drinken?
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:06:28 #225
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19089223
ik drink ook koffie.
mag ie dan wel open?
...dass wir fliegen.
pi_19089280
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:06 schreef de-oneven-2 het volgende:
ik drink ook koffie.
mag ie dan wel open?
wie ben jij?
ik vond het topic koffie wel leuk..
wel leuk voor lif wel te verstaan.

-add it-
schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, lees jij email wel eens die je op het adres schorpiatfoknederland krijgt?
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:10:06 #227
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19089327
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:08 schreef oldjeller het volgende:

[..]

wie ben jij?
iemand die koffie drinkt. véél koffie.
...dass wir fliegen.
pi_19089437
hee, ik zwaai even naar 2.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:16:56 #229
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19089487
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:15 schreef thumb-bolt-on het volgende:
hee, ik zwaai even naar 2.
.
je drinkt toch wel koffie, he?
...dass wir fliegen.
pi_19089519
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:04 schreef schorpioen het volgende:

[..]

wat is de binding met wfl, behalve dat wetenschappers (net als huisvrouwen, kantoorpikkies of bejaarden) wel eens koffie drinken?
je maakt hier een essentiele inschattingsfout. de wetenschap draait op koffie. zonder koffie geen wetenschap. pal erdos zei niet voor niets: "wiskundigen zijn automaten die koffie omzetten in stellingen". don zagier zei een keer tijdens een college dat ik bij hem volgde: "laten we nu even 10 minuten pauze houden om koffie te drinken, want koffie is natuurlijk heel belangrijk". veel wetenschappelijke inzichting zijn onder het genot van een kop koffie verkregen. in de bekende documentaire over wiles die de laatste stelling van fermat bewees vertelt ken ribet dat-ie samen met barry mazur een kop cappuchino dronk en daar de laatste stap in het bewijs van het epsilon-vermoeden heeft gezet. er komt zelfs een close-up van een cappuchino-apparaat in beeld om het belang daarvan te benadrukken.
pi_19089522
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:16 schreef de-oneven-2 het volgende:

[..]

.
je drinkt toch wel koffie, he?
ik drink net zoveel koffie als jij en zwart ook.

doeg.
pi_19089551
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:18 schreef thabit het volgende:

[..]

je maakt hier een essentiele inschattingsfout. de wetenschap draait op koffie. zonder koffie geen wetenschap. pal erdos zei niet voor niets: "wiskundigen zijn automaten die koffie omzetten in stellingen". don zagier zei een keer tijdens een college dat ik bij hem volgde: "laten we nu even 10 minuten pauze houden om koffie te drinken, want koffie is natuurlijk heel belangrijk". veel wetenschappelijke inzichting zijn onder het genot van een kop koffie verkregen. in de bekende documentaire over wiles die de laatste stelling van fermat bewees vertelt ken ribet dat-ie samen met barry mazur een kop cappuchino dronk en daar de laatste stap in het bewijs van het epsilon-vermoeden heeft gezet. er komt zelfs een close-up van een cappuchino-apparaat in beeld om het belang daarvan te benadrukken.
wauw! die hang ik op de koffieautomaat!
pi_19089579
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:08 schreef oldjeller het volgende:
-add it-
schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, schorpi, lees jij email wel eens die je op het adres schorpiatfoknederland krijgt?
ja, ik lees mijn email altijd.

antwoorden duurt wat langer soms.
pi_19089678
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:18 schreef thabit het volgende:

[..]

plaatjes zeggen meer dan woorden.

een normaal spinnenweb:

een spinnenweb van een spin onder invloed van caffeine:

'nuff said.
pi_19089766
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:25 schreef schorpioen het volgende:

[..]

plaatjes zeggen meer dan woorden.

een normaal spinnenweb:
[afbeelding]

een spinnenweb van een spin onder invloed van caffeine:
[afbeelding]

'nuff said.
ze zijn onder invloed van koffie natuurlijk zo hard aan het nadenken over wetenschap dat ze hun gedachten niet meer bij het web houden.
pi_19089785
we kunnen natuurlijk ook dat algemen slowchat topic afschaffen, en vervangen door thematische slowchat-zooi, zoals nu het koffie-topic.
dat is dan wellicht meer wfl-like dan die maffe slowchat..?
wat denk jij daarvan len?
pi_19089807
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:21 schreef schorpioen het volgende:

[..]

ja, ik lees mijn email altijd.

antwoorden duurt wat langer soms.
definieer 'wat'.

iteejer ik denk; de volgende slowchats kunnen we een thema geven, of als jij nu de topictitel verwijdert, dan gaan we verder met het thema koffie..
of gewoon niet natuurlijk.
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:30:52 #238
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_19089816
kijk, dat is pas de heersende patronen doorbreken!
iteejer weet dat vast wel te waarderen.
...dass wir fliegen.
pi_19089867
wfl is gebasseerd op patronen, weet je hoeveel mensen psychische problemen krijgen als je deze zou doorbreken?
nee, ik ook niet.
pi_19089884
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:29 schreef iteejer het volgende:
we kunnen natuurlijk ook dat algemen slowchat topic afschaffen, en vervangen door thematische slowchat-zooi, zoals nu het koffie-topic.
pi_19089903
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:29 schreef iteejer het volgende:
op zich vind ik het wel een goed idee om het sc topic iig een thema en wat richting mee te geven, dus dat is zeker een optie.
pi_19089973
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:34 schreef schorpioen het volgende:
op zich vind ik het wel een goed idee om het sc topic iig een thema en wat richting mee te geven, dus dat is zeker een optie.
als we dan de naam 'slowchat' eruit kiepen, het huidige sluiten, en het koffie-ding weer openzetten met als tag [kant] oid, om daarmee aan te geven dat dat het 'kantinetopic'van wfl is?
pi_19090025
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:36 schreef iteejer het volgende:

[..]

als we dan de naam 'slowchat' eruit kiepen, het huidige sluiten, en het koffie-ding weer openzetten met als tag [kant] oid, om daarmee aan te geven dat dat het 'kantinetopic'van wfl is?
nee, inth o.i.d.
intellectuelen hoekje..
kant heb ik het gevoel dat alle kinderen elk moment aan kunnen komen rennen om cola en ships te halen.
pi_19090101
bij [kant] kunnen mensen gaan denken dat het over de beroemde filosoof gaat.
pi_19090114
ik moet er ff vandoor, kijk maar wat jullie er van maken
pi_19090144
is [salon] ofzo niets? voor al uw salonfilosofie?
pi_19090214
of [borrel].
pi_19090228
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:42 schreef thabit het volgende:
bij [kant] kunnen mensen gaan denken dat het over de beroemde filosoof gaat.
of de stof van lingerie..
ze kunnen natuurlijk ook denken aan; woordenboek: kant + ...

[ Bericht 26% gewijzigd door OldJeller op 13-05-2004 00:59:03 ]
pi_19090257
nee, ik dacht heel diep toch meteen aan kantklossen!
pi_19090519
quote:
op donderdag 13 mei 2004 00:47 schreef thabit het volgende:
of [borrel].
borrel, puik woord is dat.

[borrel] it is!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')