toen ik die andere 2 wilde editten kreeg ik een foutcode, ook op een andere pc (fout code 5, databaseproblemen) vandaar dus een nieuwe post!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:02 schreef Frollo het volgende:
Nu bijna helemaal goed, qu63
Alleen mR.mORRIS moet nog vet en er moet een witregel boven. Tip: je kunt ook je post editten in plaats van steeds een nieuwe te plaatsen!
spelfouten letten we niet op. heb alles gewoon geknipt en geplakt. maar goed ONTOPIC!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:22 schreef Frollo het volgende:
O ja, het moet 'disappear' zijn, niet 'dissappear' (in 'How to disappear completely'). In mijn eigen post heb ik het verbeterd maar ik kon niet bij jouw lijstje natuurlijk.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:14 schreef ToT het volgende:
WHAAAAAAA!!!!
Falco - Jeanny is inderdaad SUPER!
Broken wings was vroeger mijn favoriet, nu vind ik 'm nog steeds wel goed
Stay is inderdaad TOP alleen is hij voor mijn gevoel te kort en gewoon niet af.
Kate Bush? Nee dan moet je Wuthering Heights hebben!
Frozen.....mja ik moet toegeven dat-ie voor een nummer van Madonna best goed is ja!
(Crap, vergeten dat dit de sticky topic is: verwijder deze post maar.)
Dat wordt dan toch zo'n duivelse uitspraak? Of was dat een ander plaatje?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:06 schreef got.rice het volgende:
Led Zeppelin - Stairway to Heaven ... Maar dan de reversed version
En nog een nummer erbij die me raaktquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:14 schreef ToT het volgende:
Kate Bush? Nee dan moet je Wuthering Heights hebben!
http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htmquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch zo'n duivelse uitspraak? Of was dat een ander plaatje?
Anyway:
Tourniquet - When the love is right (Christelijke relatief onbekende band)
The Scorpions - When the smoke is going down en Send me an angel
En alles van Rammstein maar das meer omdat ik fan ben.![]()
Hoeft ook niet zo, gaat meer om muziek die je heel diep en spiritueel raaktquote:Op donderdag 1 april 2004 13:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Even een algemene opmerking: van de meeste nummers die hiervoor genoemd zijn snap ik "The Truth" boodschap eigenlijk niet, maa goe....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |