Ik vond de uniformpjes waar de tieten uitsteken anders best vermakelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2004 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Zit nu Rollerball (2002) te kijken, pretty boring en oninteressant
u heeft een prima smaak mijnheerquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik vond de uniformpjes waar de tieten uitsteken anders best vermakelijk.
Voor mij staan op het programma de komende tijd:
Slumber Party Massacre 1 t/m 3
Jack Forst 1 en 2
Cheerleader Autopsy
Cannibal Hookers
Killer Condom
ik heb alleen Cheerleader Autopsy en Cannibal Hookers nog niet gedownload.quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik vond de uniformpjes waar de tieten uitsteken anders best vermakelijk.
Jack Forst 1 en 2
Cheerleader Autopsy
Cannibal Hookers
Killer Condom
I can see your house from hereeeeee!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
"Ha there's my nose, I'm off to the island"
die was erg flauwquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
I can see your house from hereeeeee!!!!!!
[afbeelding]
Nee, zeker niet!!!quote:Op zondag 4 april 2004 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist the nightmare before christmas gezien, maar die is niet echt bagger
quote:Op donderdag 8 april 2004 18:57 schreef kinky_queen het volgende:
BLOODSUCKING NAZI ZOMBIES
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb ooit eens in een "raad de filma adhv een screenshot" precies zo'n shot geplaatst uit Friday the 13th deel 2...
die was btw net even eerder dan deze film
ik werk wel degelijk 38 uur in de week hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:17 schreef MikeyMo het volgende:
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Heb jij geen baan ofzo?
ik wou dat ik eens een tijdje werkloos was
dan moet je me toch eens vertellen waar je al die tijd vandaan haalt, kan ik wat van leren denkquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik werk wel degelijk 38 uur in de week hoor
Hij moet vast films bekijken als taak .quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dan moet je me toch eens vertellen waar je al die tijd vandaan haalt, kan ik wat van leren denk
is idd leuk ondanks dattie me iets tegenviel, ik had er meer van verw8 maar ik heb me toch ook prima vermaakt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
The Killer Tongue
Ik heb hem niet gezien, maar het lijkt me een leuk idee.
ik niet, maar ik heb wel THUNDERCRACK! hier op VHS liggen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft er iemand Buttcrack al gezien?
1 was wel aardig, 2 is een enorme kutfilm. Saai, langdradig, erg vergezocht en nauwelijks tittiesquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:38 schreef Tweek het volgende:
...
Ach, een vleeswondje.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:19 schreef kinky_queen het volgende:
bedoel je niet dawn of the dead?quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, een vleeswondje.
Ik wil nu echt Shaun of the Dead zien. Blijkbaar een toekomstige cultklassieker
Shaun of the Dead is een meer komische zombiefilm die binnenkort uitkomt.quote:Op maandag 26 april 2004 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
bedoel je niet dawn of the dead?
Shaun of the Deadquote:Op maandag 26 april 2004 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
bedoel je niet dawn of the dead?
quote:Op maandag 26 april 2004 11:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Shaun of the Dead
druiloor, natuurlijk bedoelt die filmkenner die film niet!
![]()
leek me een geweldige film, toen kocht ik het kreng maar het was een vreselijk gevalquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shatter Dead net gezien (zoals in andere thread al gemeld)
Vreemde film toch. De scène waar de jongedame een pistool in haar *** steekt, leek me redelijk echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |