ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 23:22 |
[project] Patrick Jamex's Honda S2000 huge update Na meer dan 17000 views en een time out bij het veranderen van de openingspost hier dan het nieuwe topic met de geupdate openigspost.... In dit topic zullen jullie een complete verbouwing zien van een Honda S2000 van Patrick Jamex die lid is van StreetLegalHonda Eerst een een foto van de staat voor het begin van het project: voorkant ![]() achterkant ![]() We zullen eerst eens kijken naar een paar spullen die gemonteerd gaan worden: C-West Body Kit Voorbumper ![]() Zijskirts ![]() Achterbumper ![]() Airductcovers ![]() motormods vortech supercharger ![]() Watercooler ![]() Aftercooler ![]() Luchtinlaat ![]() Blow Off Valve (BOV) ![]() Toda Exhaust Manifold, zal later worden gemonteerd ![]() Veilside Titanium Single ![]() Spoon Flywheel ![]() Interieur mods Spoon Carbon Bucket Seats ![]() ![]() A'PEXi V-AFC II ![]() A'PEXi RSM Rev/Speed Meter ![]() Science Of Speed A-Pillar Gauge Pod ![]() Defi Link Control Unit II Defi Link BF Boost Gauge Defi Link BF Oil Press Gauge Defi Link BF Oil Temp Gauge Defi Link BF EGT Gauge ![]() ![]() ![]() ![]() Voodoo Shiftknob ![]() Takata MPH-340R Seatbelts ![]() Overige exterieur mods Veilside Carbon Wing, zelfde model alleen lager ![]() Spoon Carbon Plug Cover ![]() Visracing Carbon Hood ![]() Yokohama AVS Sport Tires ![]() Volk Racing ![]() carbon spiegels ![]() Hieronder stukjes en plaatjes wat er al gebeurt is: 10-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 14-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() 15-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() 17-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() 18-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuw en beter punt voor olietoevoer naar charger ![]() Olietoevoer voor supercharger klaar ![]() 19-01-04 quote: ![]() ![]() ![]() 23-01-2004 quote: ![]() ![]() ![]() 27-01-04 quote:13-03-2004 quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 09-03-2004 Motor ingebouwd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 29-03-2004 Grote update in elkaar: Kleur is inmiddels bekend, carbon motorkap geplaatst, nieuwe cabriokap is klaar (antracietgrijs), dashbord geplaats met de ingebouwde apexi's, a-pillar steun voor meters, spoon stuur, quick release systeem van sparco ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de vernieuwde cabriokap ![]() ![]() interieur met nieuwe dashboard ![]() ![]() ![]() ![]() inbouw van de 2 apexi's, moet alleen nog worden afgewerkt ![]() ![]() ![]() Voor de mensen die de s2000 in het echt willen zien moet je naar ets ets gaan, daar zal de auto voor het eerst in het echt te zien zijn! Topic zal constant worden upgedate, dus blijf een kijkje nemen! | |
ThaFreak | maandag 29 maart 2004 @ 23:22 |
ruimte gereserveerd voor toekomstige updates! | |
StefanP | maandag 29 maart 2004 @ 23:29 |
Leuk hoor! Motor ziet er mooi uit! Hopelijk houdt 'ie al die PKs ![]() Ben persoonlijk van mening dat de kleur een beetje een anticlimax is, zilver... te gewoontjes, saai, maar goed dat is mijn mening. Als je het zelf maar mooi vindt! Misschien is hij in het echt wel prachtig, foto's zijn nog iets te klein en onduidelijk om daar iets over te zeggen. Maar wanneer is hij nou af? ![]() De velgen ben ik erg jaloers op hoor... Op de mooie 1998 supra die ik over een jaar of 5 koop, komen ook Volks ![]() Succes d'r mee! | |
Jackal_Omega | maandag 29 maart 2004 @ 23:32 |
nette openingspost, dude | |
drelletje | maandag 29 maart 2004 @ 23:44 |
echt prachtig ding vind ik hoor! | |
VjenneKloetn | maandag 29 maart 2004 @ 23:49 |
Resultaat is ![]() Maar hoe financiër je dit eigenlijk? Sponsor of allemaal eigen werk? | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 23:53 |
@ Stefan: De kleur is idd erg persoonlijk. Ik heb er zelf sinds de introductie ervan een zwak voor. Ik ben niet iemand die met de mode meegaat en daarom een populair kleurtje neem. Het is Lexusgrijs, welke ze sinds 2000 gebruiken i.p.v. hun "briljantzilver". Vrij lastig uit te leggen, maar je moet het voorstellen als gewoon zilver met een vleugje brons ![]() Wanneer ie af is kan ik nog niet zeggen. Er is nog veel te doen. De Big Brake kit is nog onderweg en dat is één onderdeel van de vele die we niet gaan redden voor de eerste show (ETS Amsterdam). Ook de audio gaan we niet redden, ik hoop dat we daarmee direct ná de ETS kunnen beginnen. Dan zijn er nog kleine dingetjes. Heb nu op het laatste moment van spoiler moeten veranderen, omdat de kwaliteit van de Veilside echt tegenviel en bovendien de verkeerde pootjes waren meegestuurd. Heb nu de kleinste Rotora Carbon Fiber GT-Wing die nog voor de ETS gemonteerd gaat worden. Als die erop zit, gaan we kijken of ie toch niet te hoog is. Als dat wel het geval is, laat ik nieuwe alu pootjes maken naar mijn eigen smaak. Afstellen doet een goede vriend van mij. Hij heeft jarenlang in de racerij gewerkt en veel motoren gebouwd. We gaan voor een dag een rollenbank reserveren om hem perfect af te stellen. Mede door de tricky rij-eigenschappen en het vermogen wat ie straks heeft, is dit een van de weinige gevallen dat een spoiler niet alleen voor de looks gekozen wordt, maar ook nog daadwerkelijk nut gaat hebben. Op de ETS kun je de auto vinden op de stand van Kaila Yu, de topmodel/actrice/zangeres en gezicht van vele grote Amerikaanse tuningshows die ze uit de USA laten overkomen. Vorige maand ben ik uitgenodigd voor de International Tuningsalon in Mechelen, eind oktober/begin november. Heb nog geen planning voor de overige shows, maar je zal de auto zeer zeker op meerdere evenementen tegenkomen. De Supra is echt één van de überjapanners, zeer indrukwekkende auto die ook hoog op mijn lijstje staat. | |
PatrickJamex | maandag 29 maart 2004 @ 23:58 |
quote:Voornamelijk eigen werk. Bepaalde onderdelen doe ik samen met enkele bedrijven,dit heeft mede te maken door het feit dat ik de spullen via mijn groothandel verkoop. Het is begonnen als een privé hobbyproject, maar heb besloten mijn bedrijfsactiviteiten wat verder te gaan uitbreiden en ook de carstyling/audio te gaan doen. De auto zal ook ingezet gaan worden als demo-auto voor mijn bedrijf en er zullen zeer zeker meerdere (serieuze) demo-auto´s volgen ![]() | |
Dark-Sky | dinsdag 30 maart 2004 @ 00:03 |
Corporate funding ![]() ![]() | |
3rdStrike | dinsdag 30 maart 2004 @ 01:00 |
Mag ik als auto-leek vragen wat voor nut een "carbon motorkap" heeft? | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 08:22 |
In de racerij wordt het gebruikt voor gewichtsbeparing, in het dagelijks leven eigenlijk alleen voor de looks. Het is wel lichter, maar in principe is het voor een normale auto te verwaarlozen wat je er aan gewicht mee wint. Is uiteraard persoonlijk, maar ik ben zelf echt een Carbonfiel ![]() ![]() | |
Klonk | dinsdag 30 maart 2004 @ 08:55 |
Als we toch met het vragenuurtje bezig zijn heb ik er ook nog een ![]() Wat is er nog origineel aan de auto ? | |
PeuRac | dinsdag 30 maart 2004 @ 09:04 |
quote: ![]() ![]() Hij is goed ![]() Ik vind het een hele geile auto ![]() ![]() ![]() | |
-Muse- | dinsdag 30 maart 2004 @ 09:11 |
Haha erg goed bezig, ziet er strak uit ![]() Maar vraagje; de auto is grotendeels klaar, maar ik zie geen nieuwe uitlaat eronder hangen? (kan ook zijn dat ik erlangs gelezen heb) | |
PeuRac | dinsdag 30 maart 2004 @ 09:16 |
quote:pssst Ik zie nog helemaal geen uitlaat ![]() | |
Mr._T-Rex | dinsdag 30 maart 2004 @ 09:35 |
Ziet er goed uit ![]() Ben benieuwd naar het eindresultaat. | |
deliberator | dinsdag 30 maart 2004 @ 09:58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OMG gewoon weg geil ![]() need more pics ![]() ![]() maak je ook een filmpje van een testrun? | |
qu63 | dinsdag 30 maart 2004 @ 11:06 |
ik zie maar 2 plaatjes of ligt dat aan mij ![]() -edit- na een F5 doet ie het wel weer.. -edit 2- stoere foto's die laatse!!! [ Bericht 13% gewijzigd door qu63 op 30-03-2004 11:14:36 ] | |
itsontoday | dinsdag 30 maart 2004 @ 12:02 |
Kleur is perfect. Strak, netjes, 'volwassen'. | |
Luizao | dinsdag 30 maart 2004 @ 12:07 |
![]() ![]() | |
DopeMasta | dinsdag 30 maart 2004 @ 15:24 |
lijpe bak ![]() ![]() ![]() | |
DeFlip | dinsdag 30 maart 2004 @ 16:53 |
hoeveel hebben die veilside onderdelen je gekost? ik heb gehoord dat ze nogal duur zijn | |
Maxxieh | dinsdag 30 maart 2004 @ 17:50 |
Thank god heb je geen paarse (japanse kleuren) kleur gekozen! ![]() Ga je hem nog bestickeren, of laat je hem mooi strak ?:) Echt een prachtige auto, ben ook zeker benieuwd naar de prestaties! ![]() | |
TomK | dinsdag 30 maart 2004 @ 18:25 |
Ik kan niks anders zeggen dan ![]() *is ook jaloers | |
UnrealMarc | dinsdag 30 maart 2004 @ 18:46 |
Hij's mooi !! nog een vraagje: worden de ramen ook getint? of is dat nu al gedaan, k zie het niet goed.... ![]() ![]() | |
t0n | dinsdag 30 maart 2004 @ 18:51 |
Ik denk hé... dat dit wel eens één van de meesterlijkste s2k's van europa kan worden. | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:02 |
quote:Iig de spatborden ![]() | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:04 |
quote:Uitlaat is nog onderweg vanuit Japan. Ze hadden de verkeerde gestuurd, nu laat ik eentje overkomen per luchtpost. Het is een enkele geheel titanium Veilside catback systeem. | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:07 |
quote:Veilside onderdelen zijn idd vrij kostbaar. De GT-Wing is inmiddels teruggestuurd, aangezien het een erg droevige kwaliteit bleek te zijn. Ook de pootjes zagen er niet uit. Ik hoop dat de uitlaat beter van kwaliteit is. Verkoopprijzen liggen rond de 1100 á 1200 euro. | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:10 |
quote:Past idd niet bij de auto, gewoon een nette, strakke kleur die niet te schreeuwerig overkomt. Waarschijnlijk wordt ie niet volgeplakt met stickers, enkel een paar van mijn bedrijf (uitaard logisch voor een demo-auto) en dan ook nog alleen op de ruiten ![]() Het kan wel zijn dat ik over een tijdje een eigen look ga/laat ontwerpen, zodat de demoauto´s ten allen tijde te herkennen zijn. | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:12 |
quote:Ramen zijn licht getint. Je kunt het beter zien als de kap erop zit, zal vanavond fotootjes plaatsen. Wou perse geen superdonkere tint, zonde om het interieur te verstoppen ![]() | |
jp84 | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:23 |
dik | |
B_BOY | dinsdag 30 maart 2004 @ 19:44 |
dikke wagen. hij is zeker wel bruut. die carbon motorkap voert toch ook de warmte sneller af als een gewone reguliere motorkap? | |
LSD | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:27 |
het zal misschien al wel een enkele keer gevraagd zijn, maar dat kon ik niet vinden, maar waarom ben je over gegaan op een enkele uitlaat? is twee te duur, onzinnig, of vind je het gewoon niet mooi? dit viel me overigens al een tijd terug op toen de eerste foto's online kwamen... | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:31 |
quote:Ten eerste is het beter voor de performance (vooral i.c.m. de supercharger) en ten tweede is het anders dan anders. Je ziet ze alleen maar rijden met twee uitlaten, vandaar dat het samen met punt 1 de reden was om over te gaan op 1 uitlaat. | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:32 |
quote:Is mij niet bekend. Er zijn ook kappen met "luchtgaten", maar die vond ik weer net té en had verder geen positieve invloed op de prestaties. | |
Impry | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:34 |
Erg vet hoor! ![]() | |
leolinedance | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:39 |
Wat een SUPER vette auto... ![]() Ik ben sowiezo al een groot aanhanger van de s2000 maar deze slaat echt alles. GEWELDIG ![]() ![]() ![]() | |
WaSTeiL | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:42 |
Ik moet zeggen dat de keuze voor lexus-grijs zoals je het noemt een goede keus is i.c.m. de Carbonhood.. Ik heb al vaker voornamelijk Civicjes voorbij zien komen in donker goud/brons of zwart met een carbon motorkap. Daar is het contrast te laag waardoor in mijn ogen de motorkap niet tot zijn recht komt. Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet met de goede velgen... Hij wordt echt super!!! | |
klokjesluider | dinsdag 30 maart 2004 @ 20:47 |
quote:heheh, tell me about it ![]() hoe heb je de kap vastgezet eigenlijk? (heb zelf ook een carbon motorkap op m`n mini, maar die moest vast met bonnetpins en bonnet springs(ook niet verkeerd) omdat er geen bevestigingspunten voor scharnieren etc aan zaten) | |
DeBastaardo | dinsdag 30 maart 2004 @ 21:11 |
jaah net de update gezien, vet geile bak man ![]() patrick mag ik er effe in zitten op automaxx? ![]() | |
MicHELLo | dinsdag 30 maart 2004 @ 22:30 |
quote:1 uitlaat is mooier! ![]() ![]() | |
OrganicIron | dinsdag 30 maart 2004 @ 22:37 |
oooooh ooooh ooooh ooommggg dat was zo'n beetje het enige dat uit mijn mond kwam tijdens het zien van de update! WAT EEN BRUTE BAK! en die kleur keuze ![]() vooral je bumper is echt om van te kwijlen! en die sideskirts zijn ook helemala goed! zeeer vraai! Ik ben benieuwd wat ie doet als je hem de eerste keer flink op zijn staart trapt! ![]() | |
PatrickJamex | dinsdag 30 maart 2004 @ 22:57 |
Thanks for all reactions! Paar foto´s van vandaag: ![]() ![]() ![]() | |
jochem8 | dinsdag 30 maart 2004 @ 22:59 |
Holy modderfucking shit! Echt respect man. Sorry, ik weet ff niks zinnigs meer te zeggen. M'n volgende reply zal meer inhoudelijk zijn ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 30 maart 2004 @ 23:39 |
![]() ![]() zal helemaal mooi staan met eenmaal de volk velgen eronder.... | |
BazzoS | dinsdag 30 maart 2004 @ 23:46 |
Heb jij nou 3 sets velgen? ![]() | |
Thermo | dinsdag 30 maart 2004 @ 23:47 |
Holy sh*T! Volk velgen eronder, NIET bestikkeren... GAAN! bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Die voorkant wat een heerlijk smoelwerk. | |
cemetery_gates | woensdag 31 maart 2004 @ 00:20 |
*Kwijl uit mond achtige taferelen* Kerel...serieus! echt een geweldige keuze dat zilver icm met de carbonhood en stofdak. s2000 zowiezo al een supermooie auto, maar deze is wel errrug mooi ![]() | |
Res-q | woensdag 31 maart 2004 @ 01:33 |
Ik vind m erg mooi, alleen ben ik op een of andere manier niet kapot van de kleurencombinaite zilver met zwarte motorkap, ik zou alleen zwart veel mooier vinden. Ook zou ik als je toch aan het vebouwen gaat die extra metertjes een andere plaats geven dan in de middenstijl, dit vind ik net iets te opzichtig. Wel heel mooi motor-werk ![]() ![]() | |
ShaoliN | woensdag 31 maart 2004 @ 10:45 |
Ik vind hem echt fantastisch mooi, maar ik ben wel een voorstander van de huidige velgen. | |
Tommeh | woensdag 31 maart 2004 @ 13:04 |
quote:De perfecte reactie! Helemaal mee eens! | |
Slabberdewatski | woensdag 31 maart 2004 @ 14:05 |
erg knap werk. Het is niet helemaal mijn stijl, maar je hebt er zeker een aparte handa aan overgehouden. Het motorische gedeelte is wel ok wat is de vermogenstoename geweest? | |
Coolfire | woensdag 31 maart 2004 @ 14:17 |
zeer netjes gedaan, nu die motor nog even testen op een dynojet en je weet hoeveel pk die motor levert... en ik mis je mooie velgen......... die je er nu onder hebt zitten zijn standaard en niet echt mooit.. | |
deliberator | woensdag 31 maart 2004 @ 15:05 |
*dubbel kwijl*![]() ![]() ![]() | |
D. | woensdag 31 maart 2004 @ 22:25 |
Kun je die motorkap niet ook spuiten? Krijg gelijk zo'n sloopauto-visioenen ![]() | |
PatrickJamex | woensdag 31 maart 2004 @ 22:34 |
Hehehe, nee. Carbon spuit je niet. Het lijkt op de foto idd erg zwart, maar in het echt ziet het er heel anders uit. ![]() | |
Hugster | donderdag 1 april 2004 @ 01:23 |
Nou ja , jij spuit het niet.. das heel wat anders Kan ik wel begrijpen want carbon is supermooi. In de race wereld is bijna alles van carbon. Maar wel gespoten. Kijk maar naar de F1 auto's die zie je tijdens de wintertests wel eens blank (Jordan vroeg in de afgelopen winter periode). Maar deze is nu dus gewoon geel. | |
deliberator | donderdag 1 april 2004 @ 08:40 |
quote:komt door het breken van het licht dat je die kleurverschillen ziet | |
D. | donderdag 1 april 2004 @ 09:54 |
ik weet wel hoe mooi carbon is, echter, vind het niet mooi op een zilverkleurige auto. Anyway, ik hoef er niet mee rond te rijden ![]() | |
jacco | zondag 4 april 2004 @ 15:34 |
03-04-2004 Computergebeuren, Defi metertjes en A´PEXi´s aangesloten en het lijkt allemaal te werken. Waanzinnig om te zien wanneer je de sleutel omdraait Auto gaat sowieso op trailertje naar de ETS, simpelweg omdat we te weinig tijd hebben om alles af te stellen. Voorkomen is beter dan genezen. ![]() ![]() | |
Tommeh | zondag 4 april 2004 @ 15:36 |
Goeie zaak, mooi ding man! | |
Snoop_Dogg | zondag 4 april 2004 @ 15:49 |
heeeel mooi maar ik begrijp niet waarom je 2 uitlaten verranderd naar 1 ![]() ik vin 2 veel stoerder zker aan iedere kant een zoals standaars s2000 | |
pAin | zondag 4 april 2004 @ 15:49 |
Ik neem aan dat de auto ook nog een andere ECU krijg?? En misschien niet echt iets wat je nog wilt gaan verklappen; zijn er nog andere projecten op stapel en misschien een klein tipje van de sluier wat het eventueel zou kunnen worden (350Z??? ![]() Verder wel super tof dat je bedrijfsbus ook in de zelfde kleur is gespoten ![]() ![]() | |
psychionyx | zondag 4 april 2004 @ 17:05 |
quote:Zie zijn reactie: klik Edit: Hij neemt de "#18070228" niet mee in de link...? [project] Patrick Jamex's Honda S2000 Deel 2 | |
qu63 | zondag 4 april 2004 @ 17:08 |
beide links doen t nie [ Bericht 71% gewijzigd door qu63 op 04-04-2004 17:15:59 ] | |
ook_gek | zondag 4 april 2004 @ 17:11 |
ERg mooie auto ![]() | |
StephanL | zondag 4 april 2004 @ 17:52 |
1 is beter voor de peformances zei hij en met twee, ga je de rest achterna, aangezien veel het al hebben. 2 vind ik zelf ook bruter. | |
Two_Tribes | zondag 4 april 2004 @ 21:05 |
Zitten die velgen er nog niet op, of ligt dat aan mij? | |
jacco | zondag 4 april 2004 @ 22:07 |
quote:De velgen zitten er idd nog niet op | |
King-Dingeling | zondag 4 april 2004 @ 23:11 |
-edit- je reactie heeft niets met het topic te maken -edit [ Bericht 51% gewijzigd door ThaFreak op 04-04-2004 23:25:30 ] | |
VjenneKloetn | maandag 5 april 2004 @ 18:43 |
Vooral die toerenteller vind ik gaaf. En mischien domme vraag, maar waar zit je Km/H teller nu dan?![]() | |
Cyberdogg | maandag 5 april 2004 @ 18:45 |
quote:In een beeldschermpje onder de toerenteller. | |
jwstoop | maandag 5 april 2004 @ 18:45 |
die is digiaal...... dus staat eronder volgens mij | |
Steve-O | maandag 5 april 2004 @ 18:47 |
Leek vraag ![]() Wat doet een vliegwiel ![]() en waar is een Aftercooler voor ![]() | |
Cyberdogg | maandag 5 april 2004 @ 18:53 |
quote:Het vliegwiel zorgt ervoor dat de zuigers over hun onderste dode punt heen getrokken worden. Hoe meer cilinders je hebt, hoe lichter het vliegwiel. En hoe lichter het vliegwiel, hoe onstabieler een 4 cilinder gaat lopen. Maar daardoor komt hij wel sneller in de toeren. | |
VjenneKloetn | maandag 5 april 2004 @ 19:10 |
quote:Ah! Vond die andere metertjes ook al te priegelig. Alleen vind ik digitaal niet zo mooi. Iemand die ik ken heeft een Renault Twingo (ik weet het, tis geen vergelijking ![]() | |
PatrickJamex | maandag 5 april 2004 @ 19:53 |
quote:Vliegwiel zie antwoord Cyberdogg ![]() De Aftercooler zorgt ervoor dat de lucht die via de charger het inlaatspruitstuk in gaat extra wordt gekoeld. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 5 april 2004 @ 19:54 |
Wat een ongelovelijke mooie auto... zeer mooi gestyled, niet schreeuwerig, GE-WEL-DIG gewoon... ![]() | |
Viper_74 | maandag 5 april 2004 @ 20:03 |
Geil man vindt zelf de S2000 1 van de mooie auto's van Honda ![]() misschien later ook 1 halen. Als ik groot ben, als ik geld heb | |
Nism0 | maandag 5 april 2004 @ 20:17 |
door wie worden jullie gesponsord met die bak? | |
StephanL | maandag 5 april 2004 @ 22:04 |
quote:Zijn eigen bedrijf, geld ![]() | |
Gutteguttegut | dinsdag 6 april 2004 @ 10:30 |
Erg mooi wordt ie, zie je niet vaak in nederland dat een auto zo professioneel getuned wordt. Ik vind zelf de zijskirts en achterbumperspoiler wat teveel "randjes" hebben, ik ben meer gecharmeerd van het wat strakkere werk. Dit vond ik eerst ook van de voorkant maar na het zien van deze ![]() foto ben ik helemaal van mening veranderd. Ik ben nu ook heel benieuwd hoe de Volk velgen zullen staan ![]() | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 18:17 |
April 06 2004 Oe hubba hubba hubba. Kwam ik me toch even wat leuks tegen vanavond, speciaal ontwikkeld voor de Vortech kit. 2 tot 3 dagen levertijd, maybe nog op tijd binnen om te kunnen monteren voor de ETS. Spearco Intercooler: ![]() ![]() | |
PatrickJamex | dinsdag 6 april 2004 @ 19:37 |
Volk wielen gemonteerd:![]() ![]() Alleen heeft die knuppel die het gemonteerd heeft aan de rechterkant de 7,5 J velg achter gedaan en de 8,5 J voor. Wordt dus nog even verwisseld. Ook moet ie nodig uitgelijnd worden ![]() ![]() | |
StephanL | dinsdag 6 april 2004 @ 19:40 |
quote: ![]() | |
rebel84 | dinsdag 6 april 2004 @ 19:47 |
Mmm, hoé mooi kunnen zwart en zilver zijn! | |
B_BOY | dinsdag 6 april 2004 @ 20:08 |
sexy wagen zo. | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 20:09 |
uhm geil.................. | |
ook_gek | dinsdag 6 april 2004 @ 20:49 |
komen er ook merk plak plaatjes op te staan? Of andere leuke strepen? | |
OrganicIron | dinsdag 6 april 2004 @ 21:03 |
oeioeioei die bak wordt echt gaver met de minuut! ![]() hoe zit het met de spoiler eigenlijk? er kwam toch ook een spoilertje op? | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 21:03 |
quote:bij mijn weten blijft hij clean. Alleen een paar stickers op de ramen van zijn toekomstige bedrijf | |
ook_gek | dinsdag 6 april 2004 @ 21:32 |
ah hij kan dus een deel af schrijven als reclame middel ![]() | |
Mr._T-Rex | dinsdag 6 april 2004 @ 21:40 |
Hmmz, ondanks dat het best een aparte kleur zal zijn vind ik dat zilvergrijs erg saai. Misschien dat ie in het echt indrukwekkender is, maar ik vind hem niet zo bijzonder. NOFI Wel respect voor het feit dat je ff een s2k om bent gaan bouwen | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 21:51 |
quote:Laat dat ff maar achterwege. Want ook al heeft hij het vermogen om zo'n project realiseren. Gaat hier ook de nodige tijd overheen. Laatste update: April 06 2004 Hier bij mijn "huistuner" in de garage Deze week gaan we de laatste details afwerken (voor zover we dat kunnen ) voor de ETS. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door jacco op 06-04-2004 22:46:07 (d bij dat vergeten :)) ] | |
Mr._T-Rex | dinsdag 6 april 2004 @ 22:24 |
quote:Ik snap het ff niet... Heb je de verkeerde gequote? Waar staat at voor? | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 22:45 |
quote:Sorry de D vergeten. en heb je wel goed gequote ![]() | |
Sjoewe | dinsdag 6 april 2004 @ 22:47 |
Komt de nog een hartop bij? Die staan echt uberstoer ![]() | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 22:49 |
quote:Nee ![]() | |
tongytongylickylicky | dinsdag 6 april 2004 @ 22:50 |
Waar zijn de spiegels? | |
jacco | dinsdag 6 april 2004 @ 22:54 |
quote:Uhm die zijn er even af ![]() | |
-Muse- | dinsdag 6 april 2004 @ 23:01 |
Wat zijn nou de uiteindelijke specs? Want er is wat aan het motorblok gedaan, toch? | |
Mr._T-Rex | woensdag 7 april 2004 @ 09:06 |
quote:aha, das idd een stuk duidelijker ![]() | |
xSoDx | donderdag 8 april 2004 @ 14:36 |
OW MY GAWD!!!! dikke shit ^_^ | |
ShaoliN | donderdag 8 april 2004 @ 14:38 |
Komen die carbon stoeltjes eigenlijk nog voor de ETS? | |
ThaFreak | donderdag 8 april 2004 @ 14:45 |
quote: | |
ShaoliN | donderdag 8 april 2004 @ 15:13 |
quote:Wordt nog spannend dus. Maandag ben ik op de ETS. Ik zal wel eens wat plaatjes van het ding gaan schieten. | |
beschuit | donderdag 8 april 2004 @ 16:39 |
echt waar, zwaar respect voor deze ultieme kwijlbak!!! ben echt helemaal fan van japans spul dus ook van deze Honda. geweldig! | |
Morgion | donderdag 8 april 2004 @ 18:16 |
Helemaal super !! Mijn complimenten !! | |
AltamirA | donderdag 8 april 2004 @ 19:40 |
Beetje zonde van die zwarte motorkap, maar verder super ja! ![]() | |
ikookhier | donderdag 8 april 2004 @ 21:01 |
Ziet er goed uit man ![]() | |
WhiteAssNigga | vrijdag 9 april 2004 @ 07:53 |
Ziet er goed uit, maar persoonlijk had ik 'm toch zwart gelaten. Dashboard is ook supervet geworden!! | |
ook_gek | vrijdag 9 april 2004 @ 09:18 |
quote:Dat komt omdat het cabron is ![]() | |
StephanL | vrijdag 9 april 2004 @ 10:35 |
quote:carbon ![]() | |
ook_gek | vrijdag 9 april 2004 @ 10:41 |
quote:Shit ![]() ![]() | |
StephanL | vrijdag 9 april 2004 @ 10:46 |
quote: ![]() | |
BazzoS | zaterdag 10 april 2004 @ 11:10 |
![]() ![]() ![]() | |
qu63 | zaterdag 10 april 2004 @ 11:12 |
quote: ![]() | |
B_BOY | zaterdag 10 april 2004 @ 12:48 |
rofl | |
tongytongylickylicky | zaterdag 10 april 2004 @ 13:06 |
quote: Prachtig! | |
jacco | zaterdag 10 april 2004 @ 13:16 |
08-04-2004 APR Carbon Mirrors & Radiator Shroud zijn binnen (heb ik alleen nog niet in huis), ga ik morgen in Amsterdam monteren. De APR GTC-Wing ligt bij de douane, maar die fokkers geven het ding morgen pas vrij. Hij wordt dus meegenomen naar de ETS, waar we hem alsnog kunnen "monteren". Stoelen blijken met een andere container te komen, heel misschien komt die morgen bij Spoon Engeland aan. Als dit het geval is, nemen ze ze nog mee naar Amsterdam. Dan maar hopen dat het niet teveel werk is om de rails aan te passen (hoewel dit waarschijnlijk wel het geval zal zijn). Vandaag is de Walbro brandstofpomp geplaatst en zijn er kleine dingetjes in het motorcompartiment afgewerkt. Ook hebben we de originele stoelen geplaatst. ![]() ![]() ![]() Overige foto´s: ![]() ![]() ![]() Morgenvroeg gaan we de auto even in grote lijnen schoonmaken en de wielen aan de rechterkant even omwisselen. Daarna de auto op de trailer en richting Amsterdam, waar ik hopelijk tijd genoeg heb voor het plaatsen van de overige dingen. De ETS is overigens de enige show waar ie komt te staan terwijl ie nog niet af is. | |
OrganicIron | zaterdag 10 april 2004 @ 15:06 |
hahaha en hij blijft maar bruter worden ook he! ![]() ge-wel-dig topic dit!! Zit iedere keer weer te genieten! | |
H3rt0gJ4n | zaterdag 10 april 2004 @ 15:16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GWD | zaterdag 10 april 2004 @ 15:20 |
heel erg prachtige auto is het geworden ... alleen de velgen hadden wel iets groter gekunt en iets meer chrome dan wat er nu onder zit, maar dat is een kwestie van smaak ![]() voor de reset .. mijn diepe diepe bewondering en respect voor dit prachtige project ![]() | |
GWD | zaterdag 10 april 2004 @ 15:21 |
quote:ow laatste foto's niet gezien, je hebt al andere Rims !!! nu issie nog veel mooier ![]() | |
GWD | zaterdag 10 april 2004 @ 15:26 |
quote:karton ![]() ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 10 april 2004 @ 15:28 |
ik ga even scheuren met mijn s2000 in NFSU ![]() | |
B_BOY | zaterdag 10 april 2004 @ 16:04 |
quote:heb ik net gedaan:D | |
BazzoS | zaterdag 10 april 2004 @ 16:56 |
quote:ik toch ook ![]() ![]() rijd wel fijn trouwens ![]() ![]() | |
P-aul | zaterdag 10 april 2004 @ 17:25 |
Zit er nou ook een spoiler achterop? Bij de ETS zag ik dat opeens terwijl ik het niet op foto's gezien heb. Misschien wel over het hoofd gezien. In het echt lijkt ie trouwens wel 25 x vetter ![]() ![]() | |
zwahiel | zaterdag 10 april 2004 @ 19:41 |
Er is maar één smilie die hier zegt wat ie hierover kan zeggen...![]() wat een ongeloofelijk mooie wagen is het geworden tot nu toe al! Het origineel vind ik zelf al behoorlijk sjiek, maar deze wagen owowowowow! Waarzinnig mooi! ![]() | |
StephanL | zaterdag 10 april 2004 @ 19:48 |
Inclusief babes ![]() Als het goed is moet deze het zijn, stond er maar 1 dus ![]() | |
drelletje | zaterdag 10 april 2004 @ 19:50 |
quote:heb je meer foto's?? | |
StephanL | zaterdag 10 april 2004 @ 19:54 |
quote:Nee dat was de enige., sorry ![]() | |
DeBastaardo | zaterdag 10 april 2004 @ 20:09 |
Ben toch echt benieuwd hoeveel pk die kar heeft man! Hoeveel schat je? Ik denk tussen de 350 en 400. | |
Mikkie | zaterdag 10 april 2004 @ 20:32 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 05:57:54 ] | |
Hellrazor | zaterdag 10 april 2004 @ 20:47 |
quote:lol ![]() | |
SLETPower | zondag 11 april 2004 @ 02:27 |
Patrick ik vind het echt een super project, ik werk zelf bij een Honda dealer, en heb het genoegen al gehad om even met de nieuwste te rijden, ik vind ze zelf echt super, en hoe deze is getuned.. is gewoon mooi... goed werk! ![]() ![]() | |
B_BOY | zondag 11 april 2004 @ 13:32 |
wij willen pics van de ets!!! | |
itsontoday | zondag 11 april 2004 @ 13:47 |
Alsjeblieft![]() ![]() ![]() | |
D. | zondag 11 april 2004 @ 13:50 |
die strijkplank achterop is echt a no go ![]() | |
drelletje | zondag 11 april 2004 @ 14:32 |
geil ding | |
MegA | zondag 11 april 2004 @ 14:42 |
quote:mee eens..de rest was nog mooi strak en deze verpest de lijn.. | |
Sjoewe | zondag 11 april 2004 @ 14:59 |
Ik vind 'm stiekem wel mooi geloof ik, en zoals gezegd, zo'n S2k heeft m eigenlijk ook gewoon nodig zeker als je opeens 35% extra power d'rbij hebt. ![]() | |
jwstoop | zondag 11 april 2004 @ 15:00 |
idd! hou normaal gesproken wel van een beetje spoilerwerk, maar deze is gewoon niet in evenwicht met de rest van de auto, gewoon TE lomp | |
B_BOY | zondag 11 april 2004 @ 15:32 |
met kap open is hij erg lomp ja. maarja het is beter voor de bestuurbaarheid. maybe een iets lagere kopen voor shows. met dak dicht zal de grote wel meevallen denk ik. | |
blindfolt | zondag 11 april 2004 @ 17:19 |
Ik ben net terug uit Amsterdam en heb hem dus ook zien staan. Zag ik het nu goed dat er geen einddemper onder zat? verder super!! | |
StephanL | zondag 11 april 2004 @ 18:57 |
quote:Nee zat er niet onder, moet die nog binnen krijgen namelijk, dus vandaar. | |
rebel84 | zondag 11 april 2004 @ 19:22 |
quote:Spreekt iedereen nu in naam van Patrick of heb ik iets gemist? ![]() | |
StephanL | zondag 11 april 2004 @ 19:44 |
quote:Jah gewoon veel lezen er over ![]() | |
t0n | zondag 11 april 2004 @ 21:45 |
die rare plek op 't linker portier is een stofdeeltje wat door de flits zichtbaar geworden is Mijn bijdrage ![]() | |
Mikkie | zondag 11 april 2004 @ 22:07 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 05:57:54 ] | |
Huilie | zondag 11 april 2004 @ 22:20 |
WTF....Honda Vos in Stadskanaal??? | |
44PJ3 | zondag 11 april 2004 @ 23:14 |
ach die ben ik ook tegen gekomen alle 3 nike air max, 2 met lonsdale pet, 2 lonsdale polo, 1 levi's trui, en broeken enzo weet ik niet ![]() ![]() | |
FooKz | dinsdag 13 april 2004 @ 16:32 |
quote:Deze babe (inclusief mezelf): http://home.wanadoo.nl/dammers/Amsterdam/xChick%20DelSol2.JPG ![]() | |
StephanL | dinsdag 13 april 2004 @ 16:37 |
quote:Je had haar stevig vast moeten pakken ![]() | |
zwik | dinsdag 13 april 2004 @ 17:16 |
Hey, ik was ook op de ETS en heb ook wat plaatjes geschoten (zal wel kijken wanneer ik ze kan uploaderen). Mooie wagen ![]() Toch een minpuntje ![]() | |
PatrickJamex | dinsdag 13 april 2004 @ 17:28 |
Sticker?? Volgende keer ff beter kijken, was gewoon een doorzichtig stukkie plastic die met twee stukjes tape vastzat op de ruit.....de jongens van de stand waar ik stond vroegen of ze deze banner (van een feest die ze organiseren) op de ruit mochten "plakken". Blauwe displays worden idd nog beter weggewerkt. Vorige week zijn we lang doorgegaan om hem gedeeltelijk klaar te hebben voor de show. Je kon echt nog wel meer dingetjes vinden die niet helemaal in orde waren, de auto komt nu ook niet eerder meer op een show te staan tot ie klaar is. Over de vleugel zullen de meningen ongetwijfeld verdeeld zijn. Alles wat op mijn auto gemonteerd zit, heeft functie. Naast dat ik een spoiler mooi vind, zou ik deze niet plaatsen als ie doelloos zou zijn. Dit formaat spoiler is overigens exact de juiste voor de auto, de Veilside en Rotora die ik eerst had bleken te hoog. | |
SupahFunk | dinsdag 13 april 2004 @ 20:35 |
Ik zou hem zwart gelaten hebben maarja. Voor de rest is die wel vet al die meters enzo. | |
steve-a17 | dinsdag 13 april 2004 @ 20:48 |
erg vette bak, allen jammer van de spoiler achterop | |
OrganicIron | dinsdag 13 april 2004 @ 20:52 |
zijn die spiegeltjes niet erg klein? kun je daar uberhaupt nog wat in zien? Vind ze erg in contrast staan met je spoiler... vind dat niet zo mooi. Verder.... gewoon tegek! Helemaal met die babes ernaast (l) ![]() | |
Mercy_symbol | woensdag 14 april 2004 @ 10:01 |
Volgt dit topic met spanning, kan haast niet wachten tot dit project af is, | |
R2racing | woensdag 14 april 2004 @ 20:07 |
Volgens mij heb ik Jim die Spoiler erop zien zetten op de ETS ![]() | |
WhiteAssNigga | woensdag 14 april 2004 @ 21:55 |
Hele mooie wagen geworden, op de achterspoiler en spiegels na. Die doen echt afbreuk aan het geheel... | |
jaguar | zondag 18 april 2004 @ 17:50 |
Heej Patrick... wist je dat je in het tuningsblad Auto en Tuning staat op blz. 25. daar staat je auto toen hij nog zwart was naast een civic ![]() heel leuk hoor ![]() | |
jacco | zondag 18 april 2004 @ 21:27 |
17-04-2004 Auto staat momenteel bij mij thuis, dus ben even Hobby-Bob geweest. Heb de spiegels even goed vastgezet en de APR Radiator Shroud gemonteerd. Ziet er gelijk een stuk netter uit. ![]() ![]() ![]() Hier meer foto´s….. | |
Anne | zondag 18 april 2004 @ 21:29 |
![]() ![]() ![]() | |
B_BOY | zondag 18 april 2004 @ 21:52 |
quote:als auto bij mij thuis stond zou ik gaan pimpen ![]() ![]() ![]() | |
jp84 | zondag 18 april 2004 @ 21:55 |
dikke ATR ernaast ![]() | |
leolinedance | zondag 18 april 2004 @ 23:43 |
quote:ZEKER! Zo denk ik er dus ook over ![]() ![]() | |
Party_P | zondag 18 april 2004 @ 23:57 |
ik wil nog wel sound files hiero zien van het motorgeluid, aub ![]() | |
PatrickJamex | maandag 19 april 2004 @ 08:50 |
Auto is nog niet "af". Uitlaat moet nog gemaakt worden en daarna is het afstellen geblazen, de auto is dus nu nog niet rijdbaar ![]() Verder zit ik nog op veel onderdelen te wachten, dus het eind is nog lang niet in zicht. | |
Fool | maandag 19 april 2004 @ 09:22 |
![]() Heel veel meer kan ik er niet van zeggen... | |
deliberator | maandag 19 april 2004 @ 12:18 |
quote:idd, of gewoon een bloedgeil filmpje ervan ![]() ![]() | |
Komakie | maandag 19 april 2004 @ 16:23 |
Eindelijk iemand die snapt hoe je een auto moet tunen ![]() Het zal alle sjonnies met hun mietige opgevoerde en verlaagde Golfjes leren ![]() | |
Anne | maandag 19 april 2004 @ 17:23 |
quote:Mja oke ![]() ![]() Dus ik had hem nog niet in een nieuw kleurtje gezien ![]() Maar ziet er puik uit! | |
WaSTeiL | maandag 19 april 2004 @ 18:40 |
quote:Waar is dat voor als ik vragen mag.. Het lijkt mij alleen bescherming van de radiator aan de bovenkant en een stuk versiering of zit er ook nog een stukje performance aan vast? | |
PatrickJamex | maandag 19 april 2004 @ 19:09 |
Deze zorgt voor extra directe koeling naar het luchtfilter toe. Het is niet ter bescherming, wel ter afwerking. | |
B_BOY | vrijdag 21 mei 2004 @ 16:22 |
wanneer kome er weer updates? | |
PatrickJamex | vrijdag 21 mei 2004 @ 21:57 |
Als er weer een update is ![]() Wachten is nog steeds op de uitlaat ![]() | |
dnzl | maandag 24 mei 2004 @ 16:37 |
Die stof die rondom het instrumentarium (<-- ![]() ![]() wil dit graag op m'n flatpanel behuizing lijmen voor m'n ICE | |
DeBastaard | maandag 24 mei 2004 @ 16:39 |
Das volgens mij alcantra leer ofzoiets ?? | |
WaSTeiL | maandag 24 mei 2004 @ 16:49 |
quote:Bijna goed: het is alcantara (extra A-tje) | |
dnzl | maandag 24 mei 2004 @ 16:52 |
Ow, dat wist ik eigenlijk wel ![]() | |
WaSTeiL | maandag 19 juli 2004 @ 14:07 |
Is hij nu eigenlijk al helemaal klaar. Bij de ETC had je er namelijk nog niet de stoelen o.a. in zitten.. | |
PatrickJamex | maandag 19 juli 2004 @ 16:04 |
Heb gisteren m´n uitlaatsysteem opgehaald en m´n remmen. Nu kunnen we iig verder. Stoelen zijn als het goed is onderweg. | |
Steve-O2 | maandag 19 juli 2004 @ 16:14 |
foto's ![]() | |
WaSTeiL | maandag 19 juli 2004 @ 16:15 |
Was er in de tussenliggende periode dus verder helemaal niets gebeurd? In het begin ging het allemaal zo lekker snel of is het juist allemaal zo geplanned? | |
Twie | maandag 19 juli 2004 @ 16:26 |
levertijden.... as simple as that.. | |
PatrickJamex | maandag 19 juli 2004 @ 16:28 |
Auto heeft sinds ETS zo goed als geen wijzigingen ondergaan. Zat enorme levertijd op bepaalde onderdelen en de uitlaat was het meest belangrijke daarvan. Waarschijnlijk vanavond foto´s. | |
Remon | maandag 19 juli 2004 @ 18:16 |
Goed bezig hier! Alleen jammer dat het niet voor de meeste is weg gelegt. Succes! | |
PatrickJamex | maandag 19 juli 2004 @ 18:29 |
Paar fotootjes van de spulletjes die het laatst zijn binnengekomen: Spoon Carbon Fiber Spark Plug Cover ![]() JIC Titanium Exhaust ![]() ![]() Rotora Big Brake Kit ![]() ![]() | |
t0n | maandag 19 juli 2004 @ 18:37 |
![]() ![]() Die uitlaat.. Die brakes.... ![]() Superlciht ding die uitlaat ofnie ![]() | |
PatrickJamex | maandag 19 juli 2004 @ 18:45 |
Ongeveer 4 kg ![]() | |
BazzoS | maandag 19 juli 2004 @ 18:46 |
boh, ik wil filmpjes ![]() | |
BazzoS | maandag 19 juli 2004 @ 18:47 |
quote:dat is serieus licht ![]() | |
ThaFreak | maandag 19 juli 2004 @ 19:51 |
quote:its gonna fly ![]() | |
PeuRac | maandag 19 juli 2004 @ 22:50 |
* PeuRac kwijlt heel wat beter dan die Fiats 126'jes en FSO's Polonez waar je hier meer wordt dood gegooid. WATTE???? Dat ja. | |
BMWM3 | maandag 19 juli 2004 @ 22:58 |
Volgens mij heb ik in die auto gereden ![]() | |
Steve-O2 | maandag 19 juli 2004 @ 22:59 |
quote: ![]() | |
BazzoS | maandag 19 juli 2004 @ 23:06 |
quote:dat is pools ![]() | |
BMWM3 | maandag 19 juli 2004 @ 23:09 |
quote:Ja, ik heb dus echt gelijk. In deze rij ik NFS ![]() ![]() | |
Steve-O2 | maandag 19 juli 2004 @ 23:10 |
need for speed telt niet daar had ik ook 20 inch wielen onder ![]() | |
BazzoS | maandag 19 juli 2004 @ 23:50 |
quote:ja leuk, paar pagina's terug had ik ook al een s2000 in nfsu :p -edit- deze dus: http://members.chello.nl/m.immink2/s2000.jpg | |
BMWM3 | dinsdag 20 juli 2004 @ 00:56 |
quote: ![]() ![]() ![]() Niet gezien ![]() Die van jou is ook ![]() | |
t0n | dinsdag 20 juli 2004 @ 08:58 |
Maak er anders een NFS:U topic van ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 20 juli 2004 @ 09:00 |
Wow, ziet er goed uit allemaal!! ![]() | |
PeuRac | dinsdag 20 juli 2004 @ 09:00 |
quote:Ik zit op t moment enkele weken in Polen | |
Boink | zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:07 |
Hoe staat het hiermee eigenlijk ? ![]() | |
StephanL | zondag 29 augustus 2004 @ 18:02 |
Gelezen op Streetlegalhonda. Hij has Spoon stoelen besteld maar na 4 keer toegezegd te hebben dat ze kwamen, terwijl de stoelen er nu nog niet zijn, heeft die inmiddels andere stoelen besteld. Bride Exas III ![]() En hij heeft gekocht: JIC Titanium Exhaust ![]() ![]() Rotora Big Brake Kit ![]() ![]() [ Bericht 32% gewijzigd door StephanL op 29-08-2004 18:14:35 ] | |
Boink | zondag 29 augustus 2004 @ 18:41 |
Wow ![]() ![]() | |
Kolkie | zondag 29 augustus 2004 @ 21:13 |
mooie remmenset ![]() | |
Fiets-toeter | zondag 29 augustus 2004 @ 22:15 |
super mooie remset! ![]() | |
jp84 | maandag 30 augustus 2004 @ 00:13 |
bride stoelen ![]() nu nog de groene takata gordels! | |
PatrickJamex | dinsdag 31 augustus 2004 @ 07:52 |
Bride stoelen zijn nog niet besteld, ze kunnen niet leveren op dit moment. Gaat zeker nog twee maanden duren waarschijnlijk. Takata gordels heb ik al een tijdje liggen ![]() | |
t0n | dinsdag 31 augustus 2004 @ 09:24 |
Wat 'n gezeur met die stoelen altijd van je man, je zou bijna Raceland stoelen kopen.. ![]() | |
t0n | woensdag 1 september 2004 @ 12:01 |
Even gepikt van het SLH forum:quote: | |
TazDevl | woensdag 1 september 2004 @ 13:01 |
NICE! | |
ThaFreak | woensdag 1 september 2004 @ 18:05 |
damm een erg geil geluidje komt eruit ![]() | |
Fugie | woensdag 1 september 2004 @ 19:57 |
klinkt echt super vett ![]() | |
Psychonikeo | woensdag 1 september 2004 @ 20:44 |
onwijs gaaf!!!! | |
drelletje | woensdag 1 september 2004 @ 21:11 |
OMG wat een kut geluid.... Doe mij maar een lekkere zware V8 oid.. ![]() | |
Freak_66 | woensdag 1 september 2004 @ 21:22 |
super vet gedaan. en dat derde remlicht in de kofferbakdeksel (weet niet of dat standaard is) ziet er echt super uit | |
BazzoS | woensdag 1 september 2004 @ 21:55 |
quote:wat hij zegt! | |
BazzoS | woensdag 1 september 2004 @ 21:55 |
quote:is standaard ja ![]() | |
Oxylus_ | donderdag 2 september 2004 @ 20:46 |
Jongen dat ziet er echt heel goed uit man! ![]() | |
D-Devil | donderdag 2 september 2004 @ 22:12 |
Oh my god, wat een heerlijk geluid uit die uitlaat ! ![]() | |
ninja-mod | vrijdag 3 september 2004 @ 00:07 |
Dat soundje is echt ![]() | |
VanDread | maandag 6 september 2004 @ 10:26 |
gheghe... dat dat ding in nederland rijdt kan ik gewoon bijna niet geloven ![]() s2000 ![]() | |
PatrickJamex | maandag 6 september 2004 @ 13:55 |
Voor het eerst in bijna 8 maanden hebben we weer met de auto gereden. Ik heb zelf maar een heeeeeel klein stukkie gereden, mijn huistuner iets langer. Alles viel 100 % mee. Het CheckEngine lampje brandde sinds dinsdag, dit bleek niets voor te stellen. Kwestie van een kabeltje aansluiten en het probleem was verholpen. Verder zijn de stabilisatorstangen vervangen en moet er nog een nieuwe hoofdremcilinder gemonteerd worden. Helaas heeft de huidige het niet overleefd door het lange "droogstaan". Remmen deed ie dus nog niet ![]() Nieuwtje: Er komt tóch een hardtop (OEM), volgende week breng ik ´m naar de spuiter. Staat toch wel erg dik! De APR vleugel zal gemonteerd gaan worden op een Carbon achterklep van Visracing (als die op tijd geleverd wordt). Zo blijft de originele klep intact en kan ik ten allen tijde kiezen. Kleppie wisselen valt wel mee. Stoelen: Ben nog steeds bezig met Amerika en Japan voor de Bride stoelen. Gaat niet echt lekker, duurt erg lang voordat je reactie krijgt. Balen dus. Remmen: Er zijn blijkbaar maar weinig Big Brake Kits die passen. Of je moet met spacers gaan werken, iets wat ik dus niet wil. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier meer foto´s..... Heel klein filmpie; starten en rolling | |
Boink | maandag 6 september 2004 @ 13:59 |
Jezus, wat is deze enorm vet geworden!! Echt een vette wagen. Wat wordt het eerste evenement waar je staat? ![]() | |
Sjoewe | maandag 6 september 2004 @ 14:00 |
Ga je dat gat voor de tweede uitlaat on de achterbumper nog uitvullen? Ik vind'm heel mooi worden, enne hardtop yeah! :y) | |
Fugie | maandag 6 september 2004 @ 14:04 |
supermooi bakkie ![]() ![]() | |
PatrickJamex | maandag 6 september 2004 @ 14:04 |
@ Boink: Mechelen waarschijnlijk @ Sjoewe: Welk gat? ![]() ![]() | |
Sjoewe | maandag 6 september 2004 @ 14:14 |
Huh welk gat, ik heb nooit iets over een gat gezegd ![]() | |
ThaFreak | maandag 6 september 2004 @ 14:27 |
![]() jammer van de remmen, al iets anders op het oog? | |
Tom | maandag 6 september 2004 @ 15:27 |
Erg netjes Patrick. Die Volk velgen zijn toch ook erg mooi (vond je OZ's ook nog steeds super, ben er nog niet uit elke mooier zijn ![]() Hoe bevalt die supercharger trouwens? | |
WaSTeiL | maandag 6 september 2004 @ 15:45 |
![]() Ik wist niet dat het een Diesel was.. ![]() ![]() | |
nero355 | maandag 6 september 2004 @ 19:03 |
Ben ik de enige die het allemaal maar niks vindt wat betreft het "body" gedeelte ![]() ![]() Ik vind hem serieus verneukt gewoon... : 1. Metallic Zwart is zo'n beetje HET kleurtje voor een S2000 !!! 2. Die velgen zijn lelijk, zelfs de standaard fabrieks velgen zijn mooier !!! 3. Dat karbon is crap.... geeft het echt een "cheap" look !!! 4. Die extra "klokjes" zijn best wel vepestend/lelijk !!! 5. Gefeliciteerd : Je hebt een " Hoe verneuk ik een S2000 zo veel mogelijk " tutorial geschreven ![]() Enige wat ik wel goedkeur is het motorgedeelte, extra PK's altijd handig ![]() | |
PatrickJamex | maandag 6 september 2004 @ 19:20 |
@ ThaFreak: Er zijn maar weinig setjes die passen, zal nog eenlange weg gaan worden. @ Tom: Heb zelf nog niet lang genoeg gereden om er een oordeel over te geven. Hij loopt iig super. @ nero: Thanks voor je reactie, ook eens leuk dat er iemand reageert die géén smaak heeft ![]() | |
nero355 | maandag 6 september 2004 @ 20:11 |
quote:Tjaa dat vind jij.... maar dat er allemaal "gamertjes" die NFS:U hebben gespeeld reageren met "ooh mooi" zegt ook heel veel ![]() Serieus : Zonde van de auto + het geld ![]() | |
ninja-mod | maandag 6 september 2004 @ 20:19 |
Dat ding klinkt nog altijd gewoon TE lekker ![]() Al een volgende auto op het oog voor zo'n xtreme makeover? ![]() | |
SouthernSun | maandag 6 september 2004 @ 20:27 |
vind de velgen persoonlijk toch wat minder en over de motorkap twijfel ik nog ![]() | |
jacco | maandag 6 september 2004 @ 20:43 |
quote:Wat dacht je van de P.I.M.P legend die je in de reflectie van het raam ziet ![]() ![]() | |
pAin | maandag 6 september 2004 @ 20:47 |
Had liever een 350Z gezien als nieuw project ![]() | |
jacco | maandag 6 september 2004 @ 21:06 |
Je rijd Honda of je rijd Honda![]() | |
PatrickJamex | maandag 6 september 2004 @ 21:10 |
quote:Kijk even naar de knipoog achter mijn reactie, iedereen mag zijn eigen mening hebben. Ik lig er iig niet wakker van als iemand ´m niet mooi vind, bouw de auto voor mezelf ![]() Zal de volgende keer om jouw goedkeuring vragen --> ![]() Volgend project weet ik nog niet, heb nog een Lexus GS300 T3 waar ik e.e.a. mee van plan ben. De Legend laat ik zoals ie is en mijn Civic Coupé Turbo blijft ook in de huidige staat. 350Z is evt. een optie, maar heb ook nog andere plannetjes.....ach, zover is het ook nog niet. Hier ben ik eerst nog wel even zoet mee. | |
Fugie | maandag 6 september 2004 @ 21:27 |
quote:die velgen ![]() | |
pAin | maandag 6 september 2004 @ 21:31 |
Zo hoort men te reageren, great job ![]() En sja, als je meer geld in een auto investeerd dan dat ie uiteindelijk in aanschafwaarde heeft gekost (ok, zwaar overdreven misschien??), dan ben je er idd wel eventjes zoet mee. Ik zou zelf niet aan zon project beginnen (geef mij maar stock een turbo en daar ben ik nu dus ook over aan het nadenken), maar tis iig erg knap wat je voor mekaar hebt gespeeld alhoewel tuperware ook niet mijn ding is, carbon wel ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 14 september 2004 @ 13:31 |
quote: ![]() quote: ![]() ![]() quote:Toda Exhaust Manifold ![]() quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | dinsdag 14 september 2004 @ 13:38 |
quote:Toch vind ik dat er een spoiler op hoort, hij lijkt wat kaal zo ![]() | |
beschuit | woensdag 15 september 2004 @ 10:11 |
misschien wel, maar dan niet zo'n mega carbon geval. gewoon iets subtiels dan zoiets misschien: ![]() | |
Furb | donderdag 17 februari 2005 @ 09:59 |
hoe staat het hier eigenlijk mee?? | |
Anne | donderdag 17 februari 2005 @ 10:37 |
Ik weet niet precies waar jullie zijn geeindigd, geen zin om terug te lezen ![]() quote:Zoiets.. | |
Boink | donderdag 17 februari 2005 @ 11:06 |
Skyline? Waar kunnen we dat project volgen? ![]() | |
Anne | donderdag 17 februari 2005 @ 11:19 |
Nog nergensquote:http://www.kingruler.nl/g(...)t_albumName=album157 | |
Georges | donderdag 17 februari 2005 @ 11:55 |
Cool project. Respect voor de tijd en geld die je er in stopt. Ben ook erg benieuwd naar dat Skyline project. | |
Anne | donderdag 17 februari 2005 @ 13:29 |
Ik wil ook nog even zeggen dat dit niet zijn enige auto is ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 17 februari 2005 @ 14:49 |
volgens mij is hij ook Piloot, dus waar moet je anders je geld in stoppen ![]() | |
pAin | donderdag 17 februari 2005 @ 14:52 |
quote:H23A Sol ![]() is die trouwens al klaar?? ![]() | |
jacco | donderdag 17 februari 2005 @ 18:25 |
quote:De eigenaar is geen piloot. Dat is een andere Ransbal ![]() | |
jacco | donderdag 17 februari 2005 @ 18:29 |
quote:De H23a sol is niet van Patrick (eigenaar S2000) en ook niet meer in handen van de bouwer (piloot) hij is vorig jaar verkocht. | |
#ANONIEM | donderdag 17 februari 2005 @ 18:37 |
oja dat was het maarja allemaal bij DBM, en das niks | |
pAin | donderdag 17 februari 2005 @ 19:35 |
quote:Ow ja..... Hmmm, ok, die Sol is verkocht, maar heeft ie hem ooit afgekregen of was er zoveel werk aan dat ie zich er niet kon toe leggen (ik had ergens gelezen dat die kerel echt gekke dingen wilde gaan doen, z'n eigen vliegmachine bouwen van die auto ![]() | |
jacco | donderdag 17 februari 2005 @ 19:38 |
quote:De S2000 is in eigen beheer gemaakt net zoals de Del Sol. Deze projecten hebben dus niks met DBM te maken. | |
jacco | donderdag 17 februari 2005 @ 19:41 |
quote:Hij wilde er ITB's op maken. Maar dat is nooit goed van de grond gekomen. Maar voor de rest is de Sol gewoon af. Hij is nu met 3 anderen bezig een drag race CRX te maken. En samen met de eigenaar van de S2000 is hij een skyline R33 project begonnen. |