Wat heeft uiterlijk met wel of geen zusjes te maken????quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:04 schreef pberends het volgende:
Dat komt omdat deze Lizzy qua uiterlijk heel anders is dan de oude Lizzy. Die had wel een beetje een Russisch uiterlijk.
Nou ... als de eerste lelijk is kan men er beter mee stoppen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
Wat heeft uiterlijk met wel of geen zusjes te maken????![]()
![]()
Gaat ze Bettina flink beffen dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... als de eerste lelijk is kan men er beter mee stoppen...
Renée is echt op oorlogspad!
Voor haar wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
Tara kwam wel vol in de make-up d'r bed uit... heel realistisch
Ja, en lekkerder dan ooit!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat ze Bettina flink beffen dan?
Ze vergat te de-make-up'en.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
Tara kwam wel vol in de make-up d'r bed uit... heel realistisch
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat ze Bettina flink beffen dan?
Nou ... dat beffen durf ik bij Bettina niet te doen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:35 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
Hoe is het mogelijk: WIV is overtroffen als het gaat om slechte grappen....
Ik vind hem ook 10 jaar ouder lijken door dit kapsel... niet dat ik dat vorige nu zo leuk vond.. maar die is ook niet echt geweldig!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
Die verhaallijn rond Hugo-Kyra-Chris irriteert met trouwens mateloos. Vind Chris nog de leukste van de drie... en dat zegt wat!
Ik erger me ook aan Hugo's nieuwe kapsel... wist niet dat t mogelijk was maar dit is nóg duffer als 't vorige...
Mr. SjokSjok is gewoon te oud om zich nog te bewegen. JP voelt zich nog jeugdig. Ik hoop dat hij Koen een paar muilperen gaat geven. Toevallig ziet Bram het en valt hij van schrik uit het raam.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Koen wel oké eigenlijk, stelt zich tenminste niet zo puberaal op als JP...
Ouder? Ik vind dat Huug meer een kindergezicht heeft. Een snotaap van 18 jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:09 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind hem ook 10 jaar ouder lijken door dit kapsel... niet dat ik dat vorige nu zo leuk vond.. maar die is ook niet echt geweldig!
Lizzy was cool vandaag!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:45 schreef Basic het volgende:
Ja, lizzard aan het janken vandaag....:) gaat het toch uit tussen Joost en Lizzard ?? en Bettina is wel vuil bezig plaats van vrienden maakt ze vijanden: Ellen/Duck/Renee dus ik denk dat bettina binnenkort haar eigen ramen ingooid wel weer erg leuk dat Joyce er is![]()
she rockssss
Nou goed danquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:52 schreef Leonoor het volgende:
Heb het gemist
Praat me bij, praat me bij?!
Je vergelijkt Duuk met een eend?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:45 schreef Basic het volgende:
Ja, lizzard aan het janken vandaag....:) gaat het toch uit tussen Joost en Lizzard ?? en Bettina is wel vuil bezig plaats van vrienden maakt ze vijanden: Ellen/Duck/Renee dus ik denk dat bettina binnenkort haar eigen ramen ingooid wel weer erg leuk dat Joyce er is![]()
she rockssss
Dat deed Renée ook als eens, toen hij Luciel van haar afpikte. Zij had het toen in een dronken bui over "ddddie Ddddonald Duuk" ....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:49 schreef Svensational het volgende:
Je vergelijkt Duuk met een eend?![]()
Maar ook de stoere reactie van Ellen, à la "nou dat zullen ze leuk vinden"....quote:Leuke actie van Bettina: Verzin een leuke slagzin voor het nieuwe Beatrix![]()
En bettina daar gewoon intrappenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ook de stoere reactie van Ellen, à la "nou dat zullen ze leuk vinden"....![]()
Dat verhaallijntje is inderdaad zo voorspelbaar als de pest.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
Die verhaallijn rond Hugo-Kyra-Chris irriteert met trouwens mateloos. Vind Chris nog de leukste van de drie... en dat zegt wat!
Ik erger me ook aan Hugo's nieuwe kapsel... wist niet dat t mogelijk was maar dit is nóg duffer als 't vorige...
Ik snap tante Betje niet. Ze heeft bewijzen om Tuur een poot uit te draaien (je weet wel: het omkoopschandaal in The States), maar toch denkt ze daar niet aan. Ik had Tuur al lang zijn naam in de rug gezeken. Ik had 'm al lang de nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:05 schreef Svensational het volgende:
En bettina daar gewoon intrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |