Promofilmpje, net als met de eerste Xbox...quote:Op maandag 29 maart 2004 17:55 schreef pkwarts het volgende:
ik gok dat die x2 er niet wordt geshowed, hooguit wat nieuwe specs en info
vind jequote:Op vrijdag 9 april 2004 12:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
De XBOX is weer goed aanwezig,.
er zijn sowieso veel multiplatform spellen, bijna geen exclusivesquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vind jeik vind het nogal tegenvallen tot nu toe, teveel multi-platform spellen. hoop dat de lijst nog uitgebreider wordt.
ik ook niet, ben vooral beniewd naar de spellen van de DS en het uiterlijk van de DSquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:37 schreef BMH het volgende:
Ik kan niet wachten op de beelden en screenshots van Metroid Prime 2 & Zelda :p
Oh jottum, alsof er niet genoeg MMORPG's zijn.. ik vraag me nog steeds af wie die allemaal gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:07 schreef Darklight het volgende:
Waarom zie ik nergens Middle Earth Online staan?
Had wel verwacht dat er iets meer bekend zou worden op de E3 beurs over deze MMORPG
nu niet, dan niet en nooit niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duke Nukem Forever komt samen met Perfect Dark Zero en Fable uit
quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
FANBOY, heb je je weer zitten rukken op je GC..quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
idd, meivakantie duurt precies tot 11 mei, en de E3 is op 12 mei, dat is erg balen, dan maar in me 2 tussenuren in het studiehuis zitten achter de computerquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:33 schreef Roi het volgende:
Dat wordt spijbelen, IGN aanzetten en om de minuut op F5 drukken!
Fable komt deze zomer.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
GEIST
Giftpia
Golden Sun
Mario 128
Metroid Prime 2
Paper Mario
Wind Waker 2
Call of Duty (Activision)
Killer 7 and Resi 4 (Capcom)
The Movies (Lionhead)
Starfox GC plus Baten and Tales
Prince of Persia 2 (Ubisoft)
Hier kijk ik naar uit en dan vooral naar Timesplitters 3 & Resident evil 4quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo
GEIST
Mario 128
Metroid Prime 2
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Zelda Four Swords
Timesplitters 3 and Second Sight (FRD)
The Movies (Lionhead)
Monkey Ball 3 and Virtua Fighter (SEGA)
Ik hoop vooral dat True Crime weer in LA speelt, met een toffe Hip Hop soundtrack! Dan wil ik best zo'n gewelddadig spel spelenquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo:
Donkey Konga
GEIST
Golden Sun
Mario 128
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Overige:
True Crime 2 (Activision)
Timesplitters 3
Starfox GC plus Baten and Tales
Virtua Fighter (SEGA)
Met een paar voorwaardes,quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even mijn favorieten eruit halen:
[..]
Ik hoop vooral dat True Crime weer in LA speelt, met een toffe Hip Hop soundtrack! Dan wil ik best zo'n gewelddadig spel spelen
quote:Reuters meldt dat Nintendo opnieuw de meeste games heeft verkocht in Japan. Met 6,5 miljoen stuks verkochten ze anderhalf miljoen games meer dan de nummer twee, Square Enix, en dat terwijl de Pokemon games niet eens meegerekend zijn omdat die vallen onder de Pokemon Company.
De Gameboy Advance is verantwoordelijk voor een groot deel van de verkochte games, en Hirokazu Hamamura, president van de GBA-divisie van Nintendo, heeft dan ook hoge verwachten van de Nintendo DS. Volgens hem zal Nintendo op de aankomende E3 in mei 30 games onthullen voor Nintendo's nieuwe handheld.
Nintendo continued to benefit from its strong position in the handheld market with its GameBoy Advance and Enterbrain President Hirokazu Hamamura said he was eagerly awaiting the company's new handheld, "Nintendo DS."
"This will be a product unlike anything available right now and it will come with a touch panel," said Hamamura, adding that Nintendo was prepared to unveil 30 "DS" titles at the Electronics Entertainment Expo (E3) in Los Angeles in May.
The "DS" is expected to be a portable videogame system with two screens, one above the other, that will go on sale by year-end. A Nintendo spokesman declined to comment on whether the product would come with a touch panel screen.
Dat zijn de enige twee titels die ik graag wil. De rest kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
lijst met titels,
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth (PC, Xbox)
STALKER: Shadow of Chernobyl (PC)
ik wil ook een keer gaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:10 schreef Wunk het volgende:
E3
[afbeelding]
*zwijmel*
[afbeelding]
3 jaar geleden alweer.., tijd dat ik weer eens ga
Oh, er waren natuurlijk ook een hoop games
rightquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:29 schreef Xvon het volgende:
Hey mensjes, FOUTJE Painkiller is ook voor PC!
EN PC REGELT DE SCENE
hoe kom je daaraan!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:41 schreef Wunk het volgende:
Ow, en 't mooiste was nog:
[afbeelding]\
PRESSPASSES !!
Geen rijen, overal voordringen, toegang tot de persruimte met PC's en internet, en free f00d(als je snel genoeg was dan
)
('k heb 'em nog steeds, nostalgische waarde)
ben ook wel beniewd naar the moviesquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:59 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ben benieuwt wat die cowboy bebop game wordt :
de anime is Zeer Cool & en the movie ook![]()
![]()
![]()
Op zich wel maar dat is natuurlijk een hele andere discussie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
right.
Als je nu effe naar de verkoopcijfers kijkt dan regelen consoles de scene, heel hard zelfs..
Destijds projectmanager van 3 sites op www.stratics.com (Dark age of Camelot, Horizons en World War II online), vliegticket en hotel waren helaas wel voor eigen kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:57 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan!!!![]()
ik had het over cowboy bebop ,en zei dat de anime(cowboy bebop) ebn cowboy bebop de movie erg leuk warenquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ben ook wel beniewd naar the movies
quote:
E3 Game List
Nintendojo has compiled a list of games scheduled to appear at this year’s Electronic Entertainment Expo. The below list is for your reading/speculation pleasure, but remember that some of these titles may not appear at the show. Unconfirmed titles are shown in red italics; at this point, they are only rumored to be at the show.
Check the list often as it will see many updates.
--------------------------------------------------------------------------------
Activision
Spider-Man 2 (Cube)
Tony Hawk’s Underground 2 (Cube)
X-Men Legends (Cube)
True Crime 2 (Cube)
Atari
Dragon Ball Z: Supersonic Warriors (GBA)
Duel Masters: Sempai Legends (GBA)
Yu-Yu Hakusho 2 (GBA)
Zoids Legacy (GBA)
Bandai
Digimon Racing (GBA)
Digimon Rumble Arena 2 (Cube)
Digimon World 4 (Cube)
Gundam Battle Assault 3 (GBA)
RibbitKing (Cube)
SD Gundam Force (GBA)
Blizzard
StarCraft: Ghost (Cube)
Capcom
Mega Man Anniversary Collection (Cube, GBA)
Mega Man Battle Network 4: Red Sun (GBA)
Mega Man Battle Network 4: Blue Moon (GBA)
Mega Man X Command Mission (Cube)
Killer 7 (Cube)
Resident Evil 4 (Cube)
Electronic Arts
SSX 4 (Cube)
Timesplitters 3 (Cube)
Second Sight (Cube)
Catwoman (Cube)
Def Jam Vendetta 2 (Cube)
Harry Potter and the Prisoner of Askaban (Cube)
The Lord of the Rings Trilogy (Cube)
Madden NFL 2005 (Cube)
NASCAR Thunder 2005 (Cube)
NBA Live 2005 (Cube)
NCAA 2005 (Cube)
NHL 2005 (Cube)
Konami
Boktai 2 (GBA)
Shaman King (GBA)
Lionhead Studios
Unity (Cube)
The Movies (Cube)
Majesco
GBA Video Software
Natsume
Harvest Moon: A Wonderful Life for Girls (Cube)
Harvest Moon: Friends of Mineral Town for Girls (GBA)
Namco
Ridge Racer 6 (Cube)
Starfox GC (Cube)
Baten Kaitos (Cube)
Tales of Symphonia (Cube)
Pac-Man World 3
Nintendo
New GameCube Peripheral
Fire Emblem (Cube)
Geist (Cube)
Mario Tennis (Cube)
Metroid Prime 2 (Cube)
Paper Mario 2 (Cube)
Pikmin 2 (Cube)
Star Fox 2 (Cube)
New Silicon Knights game (Cube)
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (Cube)
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 (Cube)
Kid Icarus (Cube)
Kirby (Cube)
Custom Robo (Cube)
Animal Crossing 2 (Cube)
Donkey Konga (Cube)
Giftpia (Cube)
Golden Sun (Cube)
Mario 128 (Cube)
Pilotwings (Cube)
Mario Party 6 (Cube)
Legend of Golfer (GBA)
Classic NES Series: Super Mario Bros. (GBA)
Classic NES Series: Donkey Kong (GBA)
Classic NES Series: Excitebike (GBA)
Classic NES Series: The Legend of Zelda (GBA)
Classic NES Series: Ice Climber (GBA)
Classic NES Series: Pac-Man (GBA)
Classic NES Series: Xevious (GBA)
Classic NES Series: Bomberman (GBA)
Mario Golf Advance Tour (GBA)
F-Zero 2: Legend of Falcon (GBA)
Super Mario RPG (GBA)
Donkey Kong Country 2 (GBA)
Nintendo DS handheld system
30 DS games
Square-Enix
Kingdom Hearts: Chain of Memories (GBA)
Final Fantasy 1 & 2 (GBA)
SEGA
Super Monkey Ball 3 (Cube)
Virtua Fighter Quest (Cube)
Puyo Puyo Fever (GBA)
THQ
Polar Express (Cube, GBA)
SpongeBob: The Movie (Cube, GBA)
The Incredibles (Cube, GBA)
WWE Day of Reckoning (Cube)
Ubisoft
Prince of Persia 2 (Cube)
Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Cube)
Tom Clancy's Rainbow Six 3 (Cube)
Vivendi Universal Games
Van Helsing (GBA)
Ik zie maar weinig interessante exclusives (en een hele hoop GBA meuk)quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig interessante exclusives (en een hele hoop GBA meuk).
Van de xbox bedoel je? Zes exclusives, waaronder een vis spelletje, een pc spel, een aangepast pc spel, wèèr een Rainbow Six en vaporware Fable.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zie maar weinig interessante exclusives (en een hele hoop GBA meuk).
Aha.. En je vergeet BC, FSW, Kameo, Psychonauts en Sudeki gemakshalve even?quote:Op woensdag 14 april 2004 10:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Van de xbox bedoel je? Zes exclusives, waaronder een vis spelletje, een pc spel, een aangepast pc spel, wèèr een Rainbow Six en vaporware Fable.
Veel plezier met Halo 2. Ooit.
En daar gaat het foutquote:Op woensdag 14 april 2004 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk
Ik bedoelde games die exclusief zijn voor consoles.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef speknek het volgende:
We hadden het over E3 exclusives toch?
Mja, op RE4, MP2 en Killer 7 na is het armoed troef,quote:Op woensdag 14 april 2004 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik ook zeggenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, op RE4, MP2 en Killer 7 na is het armoed troef,.
Zelda de Zeiler 2 boeit mij bar weinig.. Mario kan helemaal aan m'n afvoerpijp zuigen,.
Driv3r, Fable, FWS en HALO 2 behoren toch zeker wel tot de topgames van de E3...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, dat kan ik ook zeggenOp Kameo en Sudeki na is het armoed troef.
Hear, hear..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:30 schreef twi het volgende:
De Xbox heeft geen E3 nodig om te knallen, die brengt de topgames gewoon de komende maanden uit
Klinkt me best bekend in de oren, zei ik niet exact hetzelfde tegen jou gisteren over de Xbox?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
En twi: je hoeft ook geen Cube te kopenLiever niet zelfs. Als je Nintendo games niet kan waarderen, dan ben je er ook geen waard
Jaja, jullie hebben LIVE. Hoevaak blijven jullie dát aanvoeren als argumentquote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef twi het volgende:
Geist...geinige game, maar for God's sake, splitscreen multiplayer voor 4 personen? Man, hoe passe is dat?
Zolang Nintendo zich maar vast blijft klampen aan de visie dat online gamen de moeite niet waard is, terwijl Live dagelijks het tegendeel bewijstquote:Op woensdag 14 april 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaja, jullie hebben LIVE. Hoevaak blijven jullie dát aanvoeren als argument
Generaliserend? Ik zou het eerlijk gewoon als puur imbeciel bestempelen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:37 schreef Oksel het volgende:
..
X-Box is voor hersenloze allochtonen. (Oeh oeh oeh, wat enorm generaliserend..).
Anyway: Ik ben echt ENORM nieuwsgierig naar de DS..![]()
En toch is het voornamelijk op ervaring & feiten gebaseerd.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Generaliserend? Ik zou het eerlijk gewoon als puur imbeciel bestempelen.
Als je wilt schelden, doe dat dan gewoon.
Ja inderdaad, vandaar dat de gemiddelde leeftijd van Xbox gamers onlangs is bewezen op rond de 30 jaar te liggen.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef Oksel het volgende:
(Ik verkoop regelmatig GC / X-Box / PS2 games.. GC games voornamelijk nette, rustige mensen.. studenten, chinezen.. X-Box games gaan 99% van de keren dat ik ze verkoop naar allochtonen of Nike-Air-Max nederlanders.. PS2 games naar jochie's van 11..)
Oeh oeh, echt waar?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef Oksel het volgende:
[..]
En toch is het voornamelijk op ervaring & feiten gebaseerd.
Ik weet zeker dat het IQ van Zelda spelers hoger ligt van van Splinter Cell (Xbox) spelers.
.. bron?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vandaar dat de gemiddelde leeftijd van Xbox gamers onlangs is bewezen op rond de 30 jaar te liggen.
Lijkt een beetje op CS voor de XBOX..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef twi het volgende:
Geist...geinige game, maar for God's sake, splitscreen multiplayer voor 4 personen? Man, hoe passe is dat?
Ik ben bang dat jij het gemiddelde schrikbarend naar beneden trekt,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:41 schreef Oksel het volgende:
Ik weet zeker dat het IQ van Zelda spelers hoger ligt van van Splinter Cell (Xbox) spelers.
Ja, en jij bent echt toonaangevend en zo,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:39 schreef Oksel het volgende:
(Ik verkoop regelmatig GC / X-Box / PS2 games.. GC games voornamelijk nette, rustige mensen.. studenten, chinezen.. X-Box games gaan 99% van de keren dat ik ze verkoop naar allochtonen of Nike-Air-Max nederlanders.. PS2 games naar jochie's van 11..)
En nou opsodemieteren,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
.. If it looks like a PC, works like a PC, smells like a PC and plays like a PC...
Ohw, HALO 2 zal echt wel een topigame worden, die veel verkocht gaat worden hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op CS voor de XBOX...
Grappig dat Roy GEIST wel als potentiele topgame ziet maar HALO 2 dan weer niet in z'n rijtje zet..
Lekker objectief,.
En ik weet van niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij het gemiddelde schrikbarend naar beneden trekt,.
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en jij bent echt toonaangevend en zo,.
En ik ben een allochtoon, so fucking what achterlijke idioot..
Gewone shooter? HALO is nog altijd de absolute top op het gebied van console FPS.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, HALO 2 zal echt wel een topigame worden, die veel verkocht gaat worden hoorMaar ik zie dat toch meer als gewone shooter, terwijl Geist volgens mij toch wel iets extra's brengt. Nu is het hopen dat het beter uitgewerkt wordt als in Messiah.
Reageer inhoudelijk of rot op,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef Oksel het volgende:
[..]Niet zo happen hè!
Ja, ik zie nog steeds niet in wat er nou zo bijzonder isquote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gewone shooter? HALO is nog altijd de absolute top op het gebied van console FPS.
En dat terwijl de game al zo oud is.. Nee, het is meer dan een "gewone" shooter..
quote:Volgens een Japanse krant zal Nintendo naast de DS een nieuw randapparaat voor de GameCube tonen op de E3. Niet Nintendo, maar Sony kwam vorig jaar met het innovatieve EyeToy, een klap in het gezicht van Nintendo dat bekend staat om haar creativiteit. Het nieuwe apparaat is dan ook Nintendo's antwoord op Sony en moet de GameCube nieuwe functionaliteit gaan geven.
The company likened the new peripheral to Sony's EyeToy device - a product which Nintendo executives seem to view as an embarrassing coup for Sony, and a threatening move into a product sector which has traditionally been Nintendo's own.
Speculation over the nature of the peripheral is likely to be rife in the run up to next month's show, as is the already simmering speculation that Nintendo may use this year's show as a platform to launch its online gaming ambitions for the Cube - despite the fact that the company's official line on online console gaming remains an incredibly cautious one.
Mja, er is een groot verschil tussen jou vinden en het feitelijke zijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik zie nog steeds niet in wat er nou zo bijzonder isHet verhaal is erg goed, maar daar blijft het bij. Vind IK.
*zucht*
Trouwens, de XBOX voldoet in geen van de gevallen aan wat jij zegt..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:47 schreef Oksel het volgende:
.. If it looks like a PC, works like a PC, smells like a PC and plays like a PC...
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, er is een groot verschil tussen jou vinden en het feitelijke zijn.
Bekijk het eens objectief ipv door die eeuwige Nintendo-bril.
Je begrijpt m'n post blijkbaar niet,quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn voorliefde voor Nintendo maakt me een beetje subjectief ja, maar ik kan toch ook gewoon toegeven dat GTA, ICO, PGR, FF en Rainbow Six goede games zijnMaar iets negatiefs over HALO zeggen mag blijkbaar niet
Mario en Zelda worden door niet Nintendo gamers ook alleen maar afgekraakt, maar hoor je mij dan zeggen dat jullie door een Xbox bril kijken
Neem je het op voor NIntendo ben je een subjectieve fanboy, neem je het op voor Xbox dan is alles goed.
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ikquote:Op woensdag 14 april 2004 13:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n post blijkbaar niet,.
idd, nu al zo'n 1.5 pagina vol gelult erover, nu weer verder naar de E3quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ik
Iedereen z'n eigen mening, alle 3 consoles zijn goed en nu kappen en verder met de E3
Jij begrijpt de post kennelijk ook niet,quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Roy zegt gewoon: "Ik vind HALO niet zo speciaal" vind ik
*kuch*quote:Op woensdag 14 april 2004 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
het werkt niet als een PC
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
Op een PS2 kun je ook linux draaien, sterker nog, dat is de basis, what's your point?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:11 schreef speknek het volgende:
[..]
*kuch*
Een PC draait op een CPU.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]?
Een PC draait nog altijd op een OS,.
kappen nu, jullie horen als mod orde te houden op het games & consoles gedeeltequote:Op woensdag 14 april 2004 19:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Een PC draait op een CPU..
En het zou me stug lijken als de xbox (of enig console) geen OS heeft.
Als je zo redeneert is SEGA natuurlijk helemaal de bom.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nintendo rulez gewoon,door de jarenlange traditie van topspellen maken, en de hele game sfeer, die het merk, nu eenmaal uitademt. en nu terug ontopic
dit staat er op de lijst die al is eerder gepostquote:Op woensdag 14 april 2004 19:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je zo redeneert is SEGA natuurlijk helemaal de bom..
Over SEGA gesproken, wat hebben zij zoal deze E3?
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:21 schreef Jebus het volgende:
Altijd leuk als de twee wannabe ps2 consoles elkaar gaan bashen.
Ja, ik blijk geen echte xboxer te zijn. Want ik heb geen zin om nike air max te dragen en bruine schmink op te doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:44 schreef pkwarts het volgende:
het is vermoeiend dit topic door te lezen
en nee, dat ligt niet aan het feit dat ik een xbox heb
lolquote:Op woensdag 14 april 2004 20:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja, ik blijk geen echte xboxer te zijn. Want ik heb geen zin om nike air max te dragen en bruine schmink op te doen.![]()
Inderdaad, de gamecube is DE morro-console van dit moment.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ken alleen 2 allochtonen die een console hebben en dat is een Gamecube
Roberto heeft er zelfs 1quote:Op woensdag 14 april 2004 23:29 schreef Jebus het volgende:
[..]
Inderdaad, de gamecube is DE morro-console van dit moment.
:'( moet ik ook maar een iksdoos kopen danquote:Op woensdag 14 april 2004 12:37 schreef Oksel het volgende:
..
X-Box is voor hersenloze allochtonen. (Oeh oeh oeh, wat enorm generaliserend..).
Anyway: Ik ben echt ENORM nieuwsgierig naar de DS..![]()
maar ik ben er vergeten bij te zeggen dat één van die 2 binnenkort ook een xbox erbij haaltquote:Op woensdag 14 april 2004 23:29 schreef Jebus het volgende:
[..]
Inderdaad, de gamecube is DE morro-console van dit moment.
De jaarlijkse barbie-beurs in Amerika,quote:Op donderdag 15 april 2004 11:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Electronic Entertainment Expoquote:Op donderdag 15 april 2004 11:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
en een XBOX op W2K embeddedquote:Op woensdag 14 april 2004 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[afbeelding]?
Een PC draait nog altijd op een OS,.
Een PS2 op een uitgeklede linux en een cube heeft ook een vrij standaard OS, het punt is dat alledrie gewoon spelen als een console...quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:12 schreef MegA het volgende:
[..]
en een XBOX op W2K embedded
Ik zou er alleen al heen willen om me bij Fox in te kunnen likkenquote:Op donderdag 15 april 2004 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
zou graag een keer naar die e3 toe willen zeg,das toch de natte droom voor iedere gamer
Mijn natte dromen zien er iets anders uitquote:Op donderdag 15 april 2004 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
zou graag een keer naar die e3 toe willen zeg,das toch de natte droom voor iedere gamer
Oja, vergeten. En er zijn nog veel meer. Viewtiful Joe 2, Unity, Homeland en noem ze maar opquote:Op maandag 19 april 2004 17:33 schreef HomerJ het volgende:
en Resident evil 4
kap is met die fanboy shit...zelda is kut...halo is kut...persoonlijke meningenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:32 schreef speknek het volgende:
[..].
Maar laten we inderdaad weer ontopic gaan. De een vindt Halo ruk (en heeft gelijk), de ander Zelda ruk (en is een vette suckel). Big deal.
Let's not all bicker and argue about who killed who, this is a celebration!
*Auw*quote:Op zondag 2 mei 2004 14:33 schreef Strolie75 het volgende:
*schop*
Spam.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:56 schreef CloudStrife het volgende:
Ja bijna, check deze voorbeschouwing maar alvast
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1587
<--- dat is spammenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spam.
jepquote:Op maandag 3 mei 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pkwarts is Nintendo en Sony "vergeten"
Stel je niet zo aan Roy, dat zijn alleen de games die op de XBOX uitkomen.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
dan moet je het wel even in je post zetten dat dit een xbox versie is van de E3 lijstquote:Op maandag 3 mei 2004 17:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Roy, dat zijn alleen de games die op de XBOX uitkomen.
Sinds wanneer brengen Sony en Ninty games op de XBOX uit?.
Goh, het feit dat achter iedere game XBOX staat doet geen belletje rinkelen?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan moet je het wel even in je post zetten dat dit een xbox versie is van de E3 lijst
maar het is nog wel zo handigquote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goh, het feit dat achter iedere game XBOX staat doet geen belletje rinkelen?
Zeg dat dan ook ff tegen Roy.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar het is nog wel zo handig
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar het is nog wel zo handig
dat lijstje heeft hij overgekopieerd vanuit het xbox topicquote:Op maandag 3 mei 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar dat staat er niet bijquote:Op maandag 3 mei 2004 17:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat lijstje heeft hij gequote vanuit het xbox topic![]()
maar het is geen recente, er zitten een paar foutjes inquote:Op maandag 3 mei 2004 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice LizardDat is beter ja
Misschien wil je wat op de XBOX uitkomt, voortaan highlighten?quote:Op maandag 3 mei 2004 17:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar het is geen recente, er zitten een paar foutjes in![]()
Welke dan, dan verbeter ik het meteen even? Ik heb hem van gegevens van acht of negen verschillende sites samengesteld de afgelopen week, dus er kan best iets veranderd zijn intussen.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar het is geen recente, er zitten een paar foutjes in![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Misschien wil je wat op de XBOX uitkomt, voortaan highlighten?
Wel TS3, geen Burnout 3.quote:Nintendo Lineup:
GameCube
Custom Robo
The Legend of Zelda: Four Swords
Adventures
Pikmin 2
Donkey Konga
Paper Mario 2
Geist
Metroid Prime 2
Star Fox 2
Mario Tennis
Mario Party 6
Game Boy Advance
Mario vs. Donkey Kong
Hamtaro 4
F-Zero 2
Mario Pinball
Donkey Kong Country 2
Mario Tennis
A new Kirby title
Mario Party
Pokemon Fire Red
Pokemon Leaf Green
Mario Golf: Advance Tour
Capcom:
GameCube
Killer 7
MegaMan Anniversary Collection
MegaMan X: Command Mission
Resident Evil 4
Viewtiful Joe 2
Sega:
GameCube
Puyo Pop Fever
Virtua Fighter: Cyber Generation: Ambition of the Judgement Six
EA Games
GameCube
Catwoman
Def Jam Fight for NY
GoldenEye: Rogue Agent
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Lord of the Rings, The Third Age
Time Splitters Future Perfect
The Urbz
EA Sports
GameCube
FIFA Soccer 2005
Madden 2005
NASCAR 2005
NCAA Football 2005
NCAA March Madness 2005
NBA Live 2005
NHL 2005
Tiger Woods PGA Tour 2005
Dat kan die machine toch niet aan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:16 schreef Fathom het volgende:
Geen Burnout 3![]()
De PS2 wel inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat kan die machine toch niet aan.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS2 wel inderdaad
Leuk, nog meer van hetzelfde..quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:16 schreef BMH het volgende:
Super monkey ball 3 trlalalala
Ahaaaaaaaaaaa. DAAROM. Je ziet de Cube als vijand in de strijd om de vrouwen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb echt trauma's over gehouden aan MB1. (Leuk wel, maar ik ben de hele vakantie m'n GC aan m'n (inmiddels ex) vriendinnetje kwijt geraakt).
dan moet je mb 2 proberen, je ligt echt in een deuk bij de tussenfilmpjesquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk, nog meer van hetzelfde...
Ik heb echt trauma's over gehouden aan MB1. (Leuk wel, maar ik ben de hele vakantie m'n GC aan m'n (inmiddels ex) vriendinnetje kwijt geraakt).
Neen. Een grote schok in zijn leven moest hem wakker schudden om hem wijs te maken dat niet iedereen zo een Nintendo fetish moet hebben ROYquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaa. DAAROM. Je ziet de Cube als vijand in de strijd om de vrouwen.
helemaal niet, roy is juist een vuile verrader!quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:33 schreef Fathom het volgende:
[..]
Neen. Een grote schok in zijn leven moest hem wakker schudden om hem wijs te maken dat niet iedereen zo een Nintendo fetish moet hebben ROY![]()
NEEN, roy snapt eindelijk da de wereld niet meer alleen Nintendo isquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:40 schreef rockstah het volgende:
[..]
helemaal niet, roy is juist een vuile verrader!
Nu ik je naam zie, krijgen we nog wat te zien van die phantom consolequote:Op donderdag 6 mei 2004 17:17 schreef Fathom het volgende:
[..]
NEEN, roy snapt eindelijk da de wereld niet meer alleen Nintendo isWe got 3 consoles, so 3 times more fun
de phantom zou op de E3 aanwezig zijn samen met andere bedrijven die een console makenquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nu ik je naam zie, krijgen we nog wat te zien van die phantom console![]()
Staat behind closed doors.quote:Jammer dat er geen nieuws zal zijn over GTA San Andreas.
Nee, uit FOK! zelf gaan we er niet heen hellaas zijn we nog te kort bezig met games om hiervoor pasjes te krijgen. Who know in the futurequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Staat behind closed doors.
-
Gaan er nog Fok!kers naar de E3?
Wat bedoel je daarmee? Dat het een verrassing wordt of zo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Staat behind closed doors.
-
Gaan er nog Fok!kers naar de E3?
nee, ik bedoel dat er per land pers op een namenlijst moet staan en alleen die personen krijgen de game te zien.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:08 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Dat het een verrassing wordt of zo?
Hoewel er een kern van waarheid in zit (sommige dingen moeten bewaard blijven tot de E3) maar hij is wel erg negatief zo hoor, heel de wereld kijkt uit naar de E3, en hij begint populair te doen over het feit dat we er ons niet TE druk over moeten makenquote:The E3 hype dynamic
As the annual E3 trade show and the Nintendo press conference draw nigh, it's easy to get caught up in pre-show hype about what will or won't be shown. Actually I'm sort of annoyed at the way some journalists in the know talk about non-disclosable information. Or maybe I'm just jealous because apparently I'm not quite there yet.
For example, Peer Schneider of 'IGN' said on his site's message boards: "With all the talk about how baffling and strange the DS may seem to all of us, it's easy to forget that the system's true measure lies in the game lineup. Having an inkling of what games are being shown at E3 next week, I can now confidently state that I'll be buying the system the day it comes out."
His colleague Matt Casamassina makes it even worse. He's been posting about an unannounced game — apparently he's looking forward to it as much as he's anticipating 'Resident Evil 4' and 'Metroid Prime 2'. But of course he can't say what it is. He's turned an entire topic into some sort of guessing game where he obviously can't say who's right, if anyone.
I don't see what this does except creating unrealistic hype causing hardcore fans to be disappointed in the end and making Peer and Matt feel interesting. The thing is, they don't have to do this because they're nice guys and they work at the world's biggest entertainment website. They're already quite interesting.
It's an interesting dynamic. For years Nintendo's been using E3 as a milestone to show how their software and hardware line-up is doing. However, I've been in this industry for eight years now, and every year I've seen how journalists got both better sources and better ways to spread the news. So we know a lot more now, and the fans too.
Eight years ago we wouldn't have heard about a follow-up to 'The Legend of Zelda: The Wind Waker' until E3. It'd have been a major surprise. This year, if the sequel fails to show, fans will be sorely disappointed. Weeks before last year's E3 Nintendo announced games like 'Metal Gear Solid: The Twin Snakes' — some fans were quite angry that there were no surprises left for the show itself. Well, except for 'Pac-Man Vs.', which was a stupid idea of course.
This year, people wonder whether it's wise that Nintendo has shown screen grabs of 'Paper Mario 2' and 'Metroid Prime 2' already. Will the company have enough surprises left to make it worthwhile watching a webcast of the press conference? This is why these fans cling to Peer and Matt's comments. There's more this year's E3 press conference, right?
It's easy to look at this stuff from the hardcore fan's perspective. But in the end E3 is not for hardcore fans. Nintendo hopes major newspapers that attend the show will write about their games. Nintendo hopes CNN will do an item.
Remember, too, that it's just a games company. It wants to sell games, and the average player buys only a handful of games each year. Nintendo doesn't have to announce ten surprise games to capture this audience's imagination. These average players haven't heard of E3. E3 is where Toys 'R' Us representatives go to start deciding how many copies of 'Metroid Prime 2' they should order.
Last year Nintendo had a less than stellar E3, but last fall was a major high point for GameCube sales. In 2002 Nintendo had a brilliant E3 — they showed 'Metroid Prime', 'Super Mario Sunshine' and 'The Legend of Zelda: The Wind Waker' — but Metroid and Mario sales were below expectations and Zelda did not even get released that year.
My bottom line is E3 doesn't say much. So if you're smart, you shouldn't get hyped too much and enjoy the event and its coverage. I know I will have a hell of a time at the show — and I'll try to write up a couple of reports while I'm there, too.
Geen pcquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Vivendi Universal Games have recently announced the titles that they will be showing at the E3 Expo this year. Among them is the forthcoming Predator console title, now fully revealed as Predator: Concrete Jungle. Here's the official blurb about the game and it's premise:
"Predator™: Concrete Jungle
Gamers will hunt down their prey in an urban killing zone as they take on the legendary role of the lethal Predator within this 3rd person action extravaganza. The intergalactic hunter has its sights set on Earth in this new console game. In Predator™: Concrete Jungle, the gripping tale of the fearsome alien’s history on Earth unfolds between two separate time periods, first the 1930s and then in the 2030s, as the Predator embarks on a mission of revenge upon an organized crime empire and its leader who seek to conquer all Predators. Taking inspiration from the popular film franchise, the game allows players to roam a vast city landscape stalking human prey while armed to the teeth with hunt-adapted vision modes, cloaking technology, and extraterrestrial weapons of annihilation. Predator: Concrete Jungle will be available in the fourth quarter 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, and the Xbox® video game system from Microsoft."
Zou heel misschien een port van komen, maar ik maak mij niet druk, mijn DVD speler speelt ook Xbox spellenquote:Op maandag 10 mei 2004 01:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Geen pc![]()
Kortom er is geen fuck te zien...quote:Op maandag 10 mei 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onze grote vriend, Niels 't Hooft over de E3:
[..]
Hoewel er een kern van waarheid in zit (sommige dingen moeten bewaard blijven tot de E3) maar hij is wel erg negatief zo hoor, heel de wereld kijkt uit naar de E3, en hij begint populair te doen over het feit dat we er ons niet TE druk over moeten maken![]()
Er zal vast wel "iets" te zien hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 06:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kortom er is geen fuck te zien...
KWIJL!!!! Ik wil de games!! I want them all!quote:Op maandag 10 mei 2004 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4750Eerste beelden van de beurs
Echter weinig echt schokkends...quote:Op maandag 10 mei 2004 11:43 schreef Fathom het volgende:
[..]
Er zal vast wel "iets" te zien hoor![]()
Copy-paste maar, want die site is retetraag...quote:Op maandag 10 mei 2004 21:57 schreef Roi het volgende:
En wat staat er onderaan het bericht![]()
![]()
![]()
!
"Dank aan Roï voor het melden van dit nieuws!"quote:Op maandag 10 mei 2004 22:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Copy-paste maar, want die site is retetraag...
De zon is daar net op gegaan in de states, de NY aandelenbeurs gaat over een half uur open, en aangezien het in LA gehouden wordt moet je nog heel even geduld hebben met het de eerste nieuwtjes, maar die zullen zo rond 7 a 8 uur vnv wel binnen gaan druppelenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:55 schreef Jebus het volgende:
Waar blijven de nieuwe toppersOf is het daar nog te vroeg voor?
Mooie lightmaps wel, maar volgens mij nauwelijks polygonen. Op zich wel handig aan een body armor en visor. Wel okee die losse vingers.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef Biobakker het volgende:
Die screens van Halo zijn toch wel heel goed
[afbeelding]
voor de rest klik je maar lekker http://www.gamer.nl/viewdoc/1236/7 hierop
Ik hoop op een Red Vs Blue van Halo2
Nelis,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:28 schreef riley het volgende:
[afbeelding]
I'm not telling, yetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nelis,.
Welke game is dat?.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Vanaf morgen verwacht ik hier trouwens foto's van booth babes.![]()
Hier staan ze ook alquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef Biobakker het volgende:
[afbeelding]
mja, erg realistisch, een Halo 2 screen met een resolutie van 1024x768 ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:53 schreef Biobakker het volgende:
[afbeelding]
heb maar een random plaatje genomen. ben t met je eens dat t geen screen is. maar kijk maar bij de link.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:24 schreef Passione het volgende:
[..]
mja, erg realistisch, een Halo 2 screen met een resolutie van 1024x768 ofzo![]()
*Jaloers*quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:57 schreef CloudStrife het volgende:
Yo hier uit LA,
Vanmorgen naar de Nintendo conference geweest. Kickuh!
Check www.insidegamer.nl voor een verslag en uiteraard het fotoalbum!
Nu zijn er twee gasten naar Nokio conference, benieuwd wat ze daar gaan laten zien.
Wow, coolquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:57 schreef CloudStrife het volgende:
Yo hier uit LA,
Vanmorgen naar de Nintendo conference geweest. Kickuh!
Check www.insidegamer.nl voor een verslag en uiteraard het fotoalbum!
Nu zijn er twee gasten naar Nokio conference, benieuwd wat ze daar gaan laten zien.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:11 schreef TC03 het volgende:
Handig dat ze erbij zetten hoe laat dat in Nederland is.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:36 schreef alsem het volgende:
driv3r komt ook uit op de e3!
Ik heb hem ook even gedownload. En men, die ziet er best lekker uit voor een Xbox trailer. Grafisch niet zo goed als de trailer voor de pc maar je ziet al een stuk meer van de gameplay. En dat is spooky!quote:Op woensdag 12 mei 2004 07:33 schreef SailingAce het volgende:
Wel een 75 Mb filmpje te downen bij IGN van DOOM http://xbox.ign.com/articles/512/512897p1.html
Weet niet hoe het er uit ziet, download loopt nog
http://www.gamespot.com/e3/index.htmlquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Er komen 4 e3 afleveringenquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:24 schreef The_Viper het volgende:
Denk dat het ook wel weer op GameKings komt :-)
Wat is bittorent?quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
Paar bittorrent linkjes voor E3 filmpjes:
Halo2 multi demo e32004b mov 358 Mb
Stalker, Shadow of Chernobyl E3 04 T... 90 Mb
Zelda E3 video(HQ, orig music from e... 26 Mb
Nintendo E3 Press Conference - Video... 255 Mb
Legend_Of_Zelda_Trailer_E3_2004[KINE... 17 Mb
Fable E3 04 Xbox - From MSoft Confer... 39 Mb
Halo2 E3 2004 demo 65 Mb
Bittorrent is een P2P client zoals Kazaa of eMule. Alleen de bestanden kunnen niet actief gezocht worden op het netwerk. Om bestanden te vinden heb je dus .torrent bestanden nodig die op verscheidene internetpagina's staan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wat is bittorent?
Hmm, intressant.quote:Op donderdag 13 mei 2004 07:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Bittorrent is een P2P client zoals Kazaa of eMule. Alleen de bestanden kunnen niet actief gezocht worden op het netwerk. Om bestanden te vinden heb je dus .torrent bestanden nodig die op verscheidene internetpagina's staan.
http://azureus.sourceforge.net/index.php
erg handigquote:Op donderdag 13 mei 2004 07:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Hmm, intressant.
Die laatste is wel okee.quote:Op woensdag 12 mei 2004 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog niet echt bijzonder
Shut up, please.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:31 schreef Georges het volgende:
Wat boeien die boothbabes, het gaat om de games!
die Nintendo persconferentie doet het niet of ligt het nou aan mijquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
Paar bittorrent linkjes voor E3 filmpjes:
Halo2 multi demo e32004b mov 358 Mb
Stalker, Shadow of Chernobyl E3 04 T... 90 Mb
Zelda E3 video(HQ, orig music from e... 26 Mb
Nintendo E3 Press Conference - Video... 255 Mb
Legend_Of_Zelda_Trailer_E3_2004[KINE... 17 Mb
Fable E3 04 Xbox - From MSoft Confer... 39 Mb
Halo2 E3 2004 demo 65 Mb
tracker van die torrent ligt eruit. en ik zat al op 165MB van de 255quote:Op donderdag 13 mei 2004 17:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die Nintendo persconferentie doet het niet of ligt het nou aan mij![]()
je hebt ieder geval deze Java nodig:quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:31 schreef SailingAce het volgende:
Ben nogal een noob geloof ik.. weet niet eens hoe ik dat progje moet downen.. kan natuurlijk ook zeggen dat het aan de ontwerper van de site ligt![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
tracker van die torrent ligt eruit. en ik zat al op 165MB van de 255![]()
dat is best lulligquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
tracker van die torrent ligt eruit. en ik zat al op 165MB van de 255![]()
http://www.nintendonews.net/hosted/nintendoe32004.wmv 80 MBquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:35 schreef gamecube_master het volgende:
Maar is er geen andere site die een high res versie van de persconferentie aanbied?
En dan direkt daarna in oktober GTA: San Andreasquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:38 schreef Najra het volgende:
Dus als ik het goed begrepen heb komen deze zomer alle top games zo goed als tegelijk uit.
Dus
Halo 2
Half Life 2
Doom III
Fable
(vergeet ik er een?)
via google kan datquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:51 schreef SailingAce het volgende:
Cool, die HALO 2 torrent trek ik nu binnen
Kan je ook nog zoeken ofzo met dat programma?
En een spetterende afterparty aan het eind van het jaar met GTA:SA, Sims2 en Pirates!. Niet slechtquote:Op donderdag 13 mei 2004 20:38 schreef Najra het volgende:
Dus als ik het goed begrepen heb komen deze zomer alle top games zo goed als tegelijk uit.
Dus
Halo 2
Half Life 2
Doom III
Fable
(vergeet ik er een?)
Teringquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:08 schreef Tain het volgende:
[..]
via google kan dat
http://www.google.nl/sear(...)nG=Google+zoeken&lr=
of gewoon zoeken op bittorrent of torrent ofzo
Koop ze beide denk ik...quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:52 schreef Najra het volgende:
Half Life2 En Doom III gaan het uitvechten denk ik.
Misschien moet je wat ports forwarden naar de machine waar je je torrentclient op hebt draaien. En je upload wat verder openzetten. Bij mij gaan torrents iig juist extreem snel over het algemeen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:52 schreef The_Viper het volgende:
Is het niet, want meestal gaat het tering traag...![]()
Als je me mail adres geeft(of toegoevgt op MSN zie profiel), geef ik je wel een site die een stuk of 800.000 torrent files heeftquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:45 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tering
Lijkt waardevol progje!
Checkquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je me mail adres geeft(of toegoevgt op MSN zie profiel), geef ik je wel een site die een stuk of 800.000 torrent files heeft
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:31 schreef Georges het volgende:
Wat boeien die boothbabes, het gaat om de games!
ik ook, FPS heerstquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Koop ze beide denk ik...
Waar haal ik in hemelsnaam de tijd vandaan?
Dankquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je me mail adres geeft(of toegoevgt op MSN zie profiel), geef ik je wel een site die een stuk of 800.000 torrent files heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |