Ze gaan nu bekijken of hij meer uitzaaiingen heeft door middel van een scan. Aan de hand daarvan gaan ze de behandeling vaststellen. Hopelijk kunnen ze hem nog helpen.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, verstandig om het een dagje rust te gunnen. Wat een vreselijk nieuws over je collegaDat hij uitzaaiingen heeft, betekent dat dat ze niet gaan behandelen?
Ben je bang dat het zonder verdoving moet? Volgens mij kunnen ze meestal wel gewoon verdoven hoor. Sterkte ermee!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:09 schreef LadyS het volgende:
Ik denk dat ik vandaag of morgen even naar de tandarts ga want volgens mij heb ik een onstekingIk kan mijn kiezen niet meer op elkaar zetten
![]()
Weet iemand hoe het zit met verdovingen? * Rewimo laat echt NIKS doen zonder verdoving![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze gaan nu bekijken of hij meer uitzaaiingen heeft door middel van een scan. Aan de hand daarvan gaan ze de behandeling vaststellen. Hopelijk kunnen ze hem nog helpen.
(uit nummertje 36quote:LadyS als je wil, mag je die luiertas van Huggies hebben. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik em niet ga gebruiken. En ik ben bang dat ie anders alleen maar in de weg ligt (ligt ie nu namelijk al)
wel gelezen, vergeten te reageren..quote:Op maandag 29 maart 2004 09:56 schreef beefcake het volgende:
LadyS, had je dit gelezen?
[..]
(uit nummertje 36)
Ik weet er alles van! Zwangerschapsdementie hequote:Op maandag 29 maart 2004 10:07 schreef LadyS het volgende:
wel gelezen, vergeten te reageren..(het is echt erg de laatste tijd
)
Ik wil hem wel hebben hoorKan altijd wel van pas komen hier
nee hoor geen last vanquote:Op maandag 29 maart 2004 10:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik weet er alles van! Zwangerschapsdementie he![]()
Owww wat lief! Bij welke ben je geweest dan, ik werk in de Nieuwe Ebbingestraat. Maarree..ik was afgelopen zaterdag en ben komende zaterdag vrij.. ivm studie.quote:Op maandag 29 maart 2004 07:34 schreef danosa het volgende:
Hallo Clauheee, schoonzusje van Miranda, alles goed? Ik was zaterdag nog bij de Etos in de stad maar zag je niet, waarschijnlijk werk je niet in die Etos. Ik kom bijna nooit in de Etos trouwens, was hier speciaal voor jou.
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, zou je niet even naar de dokter voor een zalfje??
Ja hoor, ik ben weer terug. Viel wel tegenquote:Op maandag 29 maart 2004 12:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Is het gelukt om naar de supermarkt te waggelen Rewimo??
Die hormoonzalf helpt geweldig, absoluut! Maar het is bagger en je moet het niet e lanng gebruiken. wordt je huid heel dun van. Maar om er even vanaf te komen is het wel goed ja. Ik heb het ook in huis, voor als mijn plekken heeeeel erg zijn, dan haal ik het ergste weer weg ermee.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:19 schreef clauwheee het volgende:
Belana tnx! M'n eczeem wordt alleen maar erger, durf amper naar buiten...Was net op school en iedereen vroeg wat er met me aan de hand was..heb nu een hormoonzalf ofzo...
Uh... ja dusquote:Op maandag 29 maart 2004 15:33 schreef Angel22 het volgende:
Of belde je voor de uitslag van je bloed? ik ben t alweer een beetje vergeten
Dat werkt dus nietquote:Op maandag 29 maart 2004 16:18 schreef coolbabe het volgende:
Miss_d; als je belt en de lijn is bezet, moet je de 5 intoetsen en ophangen. Zodra de lijn weer vrij is wordt je opgebeld. Bij ons is dit de enige manier om de huisarts te pakken te krijgen.
quote:Ik vind je sowieso een beetje raar in je hoofd, magoe grapje hoor
Als het erger wordt, zou ik toch echt even langs de dokter.
Hoop ik ook!quote:Die hormoonzalf helpt geweldig, absoluut! Maar het is bagger en je moet het niet e lanng gebruiken. wordt je huid heel dun van. Maar om er even vanaf te komen is het wel goed ja. Ik heb het ook in huis, voor als mijn plekken heeeeel erg zijn, dan haal ik het ergste weer weg ermee.
Heb er in de zwangerschap gelukkig helemaal geen last van gehad. Nu wel weer, maar ik laat het even zolang ik bv geef. Ik hoop dat het snel werkt voor je!
Ahum..volgens mij durf ik daarom alleen al geeneens naar de dokter te gaan..ben veel te bang dat ze iets vinden..muts dak ben...quote:En ik heb er gewoon nachtmerries van.... vannacht heb ik gedroomd dat ze hadden gezien dat ik kanker had en nog maar twee maanden te leven had. Alsof je dat zo kan zien aan bloeduitslagen
Frustrerend is dat hequote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef clauwheee het volgende:
Nou ik ben er ook weer...de hele middag met twee andere meiden een deel van het boek van tig pagina's aangepast van een ander groepsgenootje, waarvan ik nu al weet dat ik die na dit project nooit meer wil zien. Ik zal jullie er verder niet mee vermoeien, maar ik snap niet dat zo iemand al zo ver in de opleiding is gekomen. Door haar wordt er hier alleen maar meer gestresst..![]()
Ach, het zijn gewoon mijn negatieve ervaringen uit het verleden, die moet ik nog een beetje zien kwijt te raken. En volgens mij is het ieders angst dat de dokter iets engs vindt hoor, daar hoef je je niet voor te schamen. Ik ben laatst eindelijk op het punt gekomen dat ik me bedacht heb dat als ik er niets aan laat doen, het misschien iets ernstigs of ongeneeslijks wordt en dat zou ik ook niet willen. Nu dan. Morgen als ik moet bellen, kan me dat weinig meer schelen geloof ik, dan wil ik alleen nog maar emigreren of zoquote:Ahum..volgens mij durf ik daarom alleen al geeneens naar de dokter te gaan..ben veel te bang dat ze iets vinden..muts dak ben...![]()
![]()
Ja..alleen had ze van mij dan al wel voor dit project door de mand mogen vallen...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Frustrerend is dat heMeestal vallen die mensen bij een individuele opdracht nog wel een keer door de mand, troost je
[..]
Ach, het zijn gewoon mijn negatieve ervaringen uit het verleden, die moet ik nog een beetje zien kwijt te raken. En volgens mij is het ieders angst dat de dokter iets engs vindt hoor, daar hoef je je niet voor te schamen. Ik ben laatst eindelijk op het punt gekomen dat ik me bedacht heb dat als ik er niets aan laat doen, het misschien iets ernstigs of ongeneeslijks wordt en dat zou ik ook niet willen. Nu dan. Morgen als ik moet bellen, kan me dat weinig meer schelen geloof ik, dan wil ik alleen nog maar emigreren of zo
Hier sluit ik me bij aan............enne beefcake, zou jij morgen ook niet eens ergens mee gaan beginnenquote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef beefcake het volgende:
Miss_d jij gaat morgen tig wekkers zetten en meteen de dokter bellen!
quote:Op maandag 29 maart 2004 19:17 schreef easy-going het volgende:
Hier sluit ik me bij aan............enne beefcake, zou jij morgen ook niet eens ergens mee gaan beginnen![]()
Zoals jij het uitlegt zo ervaar ik het precies netzo. Ik heb na de P ook getwijfeld om naar de uni te gaan, ik ben met zulk soort dingen (werk, opleiding) dus ook echt een einzelganger, terwijl ik normaal liever wel mensen om me heen heb. Heb nog steeds spijt dak de uni niet ben gaan doen. We moesten dat van haar vanmiddag dus over doen, al hebben we het natuurlijk nog lang niet af want een tig pagina's (goed) werk doe je niet ff in een middagje. Maar goed, komende donderdag moet de hele tekst van het boek wel af zijn (min 80 pag.) Ik kan er gewoon niet tegen dat zo iemand meelift. En ze maakt zich nog nergens druk om ook. En ik hou er ook maar over op, zit me al een tijdje op te winden hierover...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:13 schreef beefcake het volgende:
Clauwheee ik weet alles van groepswerk en ik heb er echt een superhekel aan! Er zit idd altijd zo'n persoon bij die je alles moet voorkauwen en nix zelf kan inbrengen en als ze het dan wel doet, kan je het alsnog overdoen omdat het gewoon prut is! Ik heb twee maandjes HBO gedaan en vond het groepswerk echt het verschrikkelijkste aan de opleiding! Gelukkig was dat op de universiteit veel minder. We moesten wel eens iets met zijn tweetjes doen, maar dat is dan nog niet zo heel erg. Ik doe zowiezo liever iets alleen, mijn hele leven al, nu klink ik als een oud wijf maar wat dat betreft ben ik echt niet sociaal
!
Miss_d jij gaat morgen tig wekkers zetten en meteen de dokter bellen!
Echt wel, en het lijkt wel of alle mensen dan ook vrolijker zijn in de supermarkt enzoquote:Op maandag 29 maart 2004 19:28 schreef beefcake het volgende:
Mmm ik was vanmorgen om half acht mijn bed al uit. Ik heb geloof ik de lente in mijn bol! Het is idd een apart gevoel dat het zo lang licht blijft. Maar wel een lekker gevoel
!
Die heeft zeker lekker van het mooie weer genoten... Het lullige is ook nog dat je er niet over hoeft te gaan klagen, want "je bent als groep aan een project bezig en onenigheid moet binnen de groep worden opgelost."quote:Op maandag 29 maart 2004 19:30 schreef clauwheee het volgende:
He wat heb jij een grappige smilie!!!!!!!
Grrrr mailt dat mens ons net..of het gelukt is vanmiddag! Ja hoor, doos, we hebben mooi je werk opgeknapt![]()
Ja...en op de een of andere manier glipt ze er altijd tussendoor. Vorige week ook, we hadden de docenten op de hoogte gebracht van haar houding, zegt die man tegen ons: Nou ik zie haar toch echt wel vaak in het computerlokaal zitten te werken hoor. Hoezo werken, dan chat of mailt ze met dr vriendje op St Maarten, maar ja dat gelooft ie dan weer niet... Ok en nuquote:Op maandag 29 maart 2004 19:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Die heeft zeker lekker van het mooie weer genoten... Het lullige is ook nog dat je er niet over hoeft te gaan klagen, want "je bent als groep aan een project bezig en onenigheid moet binnen de groep worden opgelost."![]()
Okee...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:56 schreef clauwheee het volgende:
Ok en nu![]()
Ja ga jij maar eens even bevallenquote:Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Okee...![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja ga jij maar eens even bevallen![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja ga jij maar eens even bevallen![]()
leukquote:Op maandag 29 maart 2004 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er trouwens weer een Fok!functie bijIk word boekreviewer
Had een paar maanden geleden al gesolliciteerd, maar werd toen niet gekozen. Maar nu is er weer een plekje vrij en ben ik alsnog gevraagd
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Had een paar maanden geleden al gesolliciteerd, maar werd toen niet gekozen. Maar nu is er weer een plekje vrij en ben ik alsnog gevraagd
Ja, ik baal er dus ook heftig van... dat je een kind hebt en de hele week alles moet regelen interesseert mijn baas niet echt (terwijl hij notabene 4 kinderen heeft, maar goed, andere generatie en een vrouw die altijd thuis was...)quote:Op maandag 29 maart 2004 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Moet je die cursus voor je werk doen, Lily? Balen dat het zo uitloopt, maar ook dat je zo onder druk word gezet
Wauw, een fok-mailadres èn een tagje? Ik voel me rijkquote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef pluisje het volgende:
[..]
Krijg je straks hetzelfde tagje achter je naam als ik
vind ik ookquote:Op maandag 29 maart 2004 21:23 schreef Angel22 het volgende:
... tja ziek kind en geen vrij pech gehad dan hoor.
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn, elke ochtend zal je met een gelukzalig gevoel wakker worden, en even blij weer gaan slapen. Doelen in je leven hoef je jezelf niet meer te stellen, je hebt het ultieme doel bereikt: een fokmailadres en een tagjequote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, een fok-mailadres èn een tagje? Ik voel me rijk![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:32 schreef pluisje het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn, elke ochtend zal je met een gelukzalig gevoel wakker worden, en even blij weer gaan slapen. Doelen in je leven hoef je jezelf niet meer te stellen, je hebt het ultieme doel bereikt: een fokmailadres en een tagje![]()
Dat wat achter mijn naam staat, Reviewer dusquote:Op maandag 29 maart 2004 21:33 schreef lily het volgende:
[..]
wat bedoelen jullie met een tagje![]()
Kijk maar achter Pluisjes naamquote:Op maandag 29 maart 2004 21:33 schreef lily het volgende:
wat bedoelen jullie met een tagje![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:32 schreef pluisje het volgende:
[..]
Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn, elke ochtend zal je met een gelukzalig gevoel wakker worden, en even blij weer gaan slapen. Doelen in je leven hoef je jezelf niet meer te stellen, je hebt het ultieme doel bereikt: een fokmailadres en een tagje![]()
Of iig zoiets
Jij bent vreselijk rijk, jij hebt ook nog blauwe letters!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef Lois het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!
Daarom voel ik me al jaren zo rijk, nu snap ik het![]()
ah ja, coolquote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat wat achter mijn naam staat, Reviewer dus
Die had ik ooit ook, maar zwart kleedt beter afquote:Op maandag 29 maart 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent vreselijk rijk, jij hebt ook nog blauwe letters!
nou miss, eigenlijk ben ik zo bevoorrecht door de 24/7 oppas in de vorm van grootouders maar dat wil ik gewoon niet! Ik werk al hard en vaak genoeg...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
zeker als je niet 24/7 oppas achter de hand hebt (bijvoorbeeld in de vorm van grootouders).
Dan zijn wij stoerquote:Op maandag 29 maart 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Nog even en kids zijn stoer omdat ze geen Goochem hebben
Als ik hem hier heb gekregen maak ik een foto voor je (voorlopig hebben we er alleen een bij qltel).quote:Op maandag 29 maart 2004 21:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Dan zijn wij stoer![]()
![]()
(ik wil wel eens een foto zien van die goochems om te zien wat we missen)
Oh, voor mij ook. Ik zit me druk te maken over dat ze of een dodelijke ziekte hebben gevonden (quote:Op maandag 29 maart 2004 21:39 schreef jessie het volgende:
MissD balen dat je er niet tussen kwam. En ik kan jou en Clauwhee best begrijpen hoor. Ik zit deze week ook helemaal in de stress. Als ze namelijk bellen van het ziekenhuis betekent het dat de schildklierafwijking groter is geworden en krijg ik die scan. (en ik ben dan ook bang dat de rest van me uitslagen ook weer slechter is, of dat ze weet ik wat vinden op die scan)
Maar ja dat spreekwoord "men lijd het meest van het lijden dat hij vreest", gaat voor mij dan ook wel op
Ga je nu al naar bed dan? Want ik ben nog een uurtje wakker denk ik (zomertijd jetlag)quote:Op maandag 29 maart 2004 21:44 schreef Belana het volgende:
Lois...ik bel je morgen even....ik heb weer een verhaal waar je niet vrolijk van wordt......ow...ik moet er helemaal aan wennen dat ik je overdag niet kan bereiken....morgenavond dus
En ik maar denken "ik mis wat in mijn leven de laatste tijd"quote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef Lois het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!
Daarom voel ik me al jaren zo rijk, nu snap ik het![]()
Dat wil ik ook!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Eh ja, dan moet je dus solliciteren als er zo'n oproep op de FP staat...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
Alleen slaan ze mij altijd over met dat soort dingen...
Ik heb zelfs gesolliciteerd voor modje LIT toen er geen oproep was maar Isabeau aangaf dat ze zou stoppen... Ook nooit meer wat op gehoord... Ik zal wel niet in de crew passen ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh ja, dan moet je dus solliciteren als er zo'n oproep op de FP staat...
Heb ik gedaan. Werd gruwelijk afgewezenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh ja, dan moet je dus solliciteren als er zo'n oproep op de FP staat...
Ik begin met een Giphard (nooit iets van gelezen tot nu toe, dus ik ben benieuwd).quote:Op maandag 29 maart 2004 22:13 schreef Syrena het volgende:
Vind het wel super voor je trouwens, ben benieuwd welke boeken je mag reviewen !!
Bah Giphardquote:Op maandag 29 maart 2004 22:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begin met een Giphard (nooit iets van gelezen tot nu toe, dus ik ben benieuwd).
He hoe is het eigenlijk met je scriptie?? Heb wel eens meegelurkt in het scriptie-topicquote:Op maandag 29 maart 2004 22:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bah Giphard*geintje* Ik heb dit weekend weer eens een Agatha Christie verslonden en een Jef Geeraerts (die van de film Alzheimer).
In plaats van aan mijn scriptie te werken...dat ik ben.
Zie je wel ik ben niet de enige!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Ga je nu al naar bed dan? Want ik ben nog een uurtje wakker denk ik (zomertijd jetlag)
Ik hoef nog maar anderhalf hoofdstuk van de eerste versie. Maar ja, dat is al 3 maanden zoquote:Op maandag 29 maart 2004 22:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
He hoe is het eigenlijk met je scriptie?? Heb wel eens meegelurkt in het scriptie-topic![]()
Ow en joepieeeeeee 24/7 online!
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar anderhalf hoofdstuk van de eerste versie. Maar ja, dat is al 3 maanden zo
Ik vind het niet erg dat je er lurkt hoor, vind het veel erger dat mijn vader dat dus ook doet !!!! Die kwam op een dag thuis met een pak papier. "Hier, ene Syrena heeft hetzelfde probleem als jij...."
Ik: "ehhh pap...." Hij lachen, de smerigerd.....
Ik heb nu al een houten kont en overal pijn in mn armen van het internetten, hahahaha, dat zal de nieuwigheid zijn....
mister clauwheeequote:Op maandag 29 maart 2004 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, voor mij ook. Ik zit me druk te maken over dat ze of een dodelijke ziekte hebben gevonden () of helemaal niets (lijkt me ook erg, want wat heb ik dan
). Toen mister_d vroeg of ik er ook rekening mee had gehouden dat het iets was wat ze met een kuurtje op kunnen lossen, moest ik dan ook oprecht antwoorden dat ik dat dus niet had
![]()
Hier ook! En ik zit lekker onder een schuin dak en dan lijkt het net zomerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:43 schreef LadyS het volgende:
het zonnetje schijnt hier trouwens heerlijk
Helaas wel, ik vermoed dat ik mijn enkelbanden heb verrekt of zoietsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:43 schreef beefcake het volgende:
Goed hee Rewimo, nu maar hopen dat het niet zo erg is met je voet! Heb je er nog veel last van?
Dat doet errug pijn ja, ik verrek ze zo'n drie keer per maand, maar ze worden steeds flexibelerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Helaas wel, ik vermoed dat ik mijn enkelbanden heb verrekt of zoiets
Tussen twee en half driequote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:51 schreef LadyS het volgende:
oww.. miss_djeetje
ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.. Het zal allemaal wel meevallen, maar ik kanme voorstellen dat je je zorgen maakt..
Hoe laat kan je weer bellen?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk uit dat je niet met stoel en al wegzakt LadyS![]()
![]()
Precies! Dan gaan ze echt niet zitten wachten tot je zelf belt hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:01 schreef Rewimo het volgende:
En als het iets heel ernstigs was, hadden ze jou allang zelf gebeld
nu wil ik echt geen zeikerd zijn hoor, maar mijn vader was dus (bleek uit zijn bloeduitslagen) zeer ernstig ziek, maar hij heeft pas een week nadat hij mocht bellen gebeld en werd niet eerder gebeld. Nu weet ik wel dat dat niets hoeft te betekenen, maar het spookt wel door mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:02 schreef pluisje het volgende:
[..]
Precies! Dan gaan ze echt niet zitten wachten tot je zelf belt hoor.
Nee, en dat was dus dezelfde praktijkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Dat is dan niet bepaald een attente arts geweest
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:09 schreef LadyS het volgende:
ik heb net lekker buiten in het zonnetje mijn ontbijtje genuttigd
Dankjewelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:09 schreef LadyS het volgende:
miss_dkweet niks anders te zeggen
Het zal ook wel zoiets zijn, Karin. Maar het was inderdaad fijn geweest als ze dat even had uitgelegd. Ik probeer me maar voor te houden dat ze je echt ernstige dingen vast niet over de telefoon vertellen. Ach, ik kan er toch niets aan veranderen, maar vind de manier waarop dit gaat wel een beetje vreemd en nu maar hopen dat ik tussen twee en half drie wel verbinding krijgquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:11 schreef Karin het volgende:
miss_d misschien keek ze wel in de computer of de uitslag al aanwezig was, mocht dat niet het geval zijn dan zou ze dat meteen kunnen zeggen en hoefde je niet 's middags de dokter te bellen maar pas een dagje later ofzo.
Dit gebeurd op mijn werk ook wel eens, mensen die bellen voor uitslagen van lab en foto's. Dan leg ik altijd uit dat ik nu ga zoeken of ze er zijn en dat ik zowieso de uitslag niet mag geven maar ik een afspraak geef bij de dokter. Mochten de uitslagen er nog niet zijn dan kan ik uberhaupt geen afspraak geven. Heel jammer dat ze dat niet uitgelegd heeft. En inderdaad de meeste mensen denken dat er wat ernstigs aan de hand is omdat ik de uitslag niet geef maar ik weet gewoon uberhaupt de uitslagen niet te lezen, al die waardes. Dat leg ik altijd uit, dan hoop ik dat ze zich wat minder zorgen maken. Meestal hebben de mensen al een afspraak gekregen bij de arts om alles te bespreken maar het gebeurd dus wel eens dat dat niet gebeurd is en dat mensen dus gaan bellen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:17 schreef melonovy het volgende:
En idd aande andere kant, als het heel ernstig zou zijn, hadden ze wel contact met jou opgenomen.
Ik probeer me maar voor te houden dat je voor iets ernstigs wel gelijk diezelfde middag een afspraak op de praktijk krijgt, dat was bij papa ook zo. Maar bellen zullen ze echt niet doen, dat kost ze geldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
nu wil ik echt geen zeikerd zijn hoor, maar mijn vader was dus (bleek uit zijn bloeduitslagen) zeer ernstig ziek, maar hij heeft pas een week nadat hij mocht bellen gebeld en werd niet eerder gebeld. Nu weet ik wel dat dat niets hoeft te betekenen, maar het spookt wel door mijn hoofd![]()
Dank jequote:Miss D. sterkte er mee!!
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. En ik voel me geen spat beter, eerder slechter, maar dat komt ook doordat ik niet goed rust houd. Maar ik heb er gewoon een hekel aan dat ze zo vaag deed, daar kan ik best een beetje boos om wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Zelfs als alles wel goed is, kan overleg met de huisarts nodig zijn om te kijken wat er nu moet gebeuren, Miss_D. Want als ze niks hebben gevonden, maakt dat nog niet dat jij je acuut weer helemaal beter voelt.
Dat geef ik ook wel eens door maar ook alleen na overleg met de arts, ik mag dat zelf niet doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:17 schreef melonovy het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hebben menig assistentes mij wel eens verteld dat er niets aan de hand was. In dat opzicht heeft Miss D. wel gelijk en kan ik me ook wel voorstellen dat ze zich zorgen maakt voor de uitslag.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:03 schreef Rewimo het volgende:
TV-kaartje
Hoiquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:33 schreef LadyS het volgende:
Mijn kiespijn is overNergens last meer van
Was ik toch bijna voor niks naar de tandarts geweest
Ik heb trouwens net de vk gebeld voor het vasthouden van vocht (want het was dus nog wel teruggekomen) Maar ze zei dat als het niet zo erg was, ik me ook niet zo druk hoefde te maken. Het hoort erbij en gewoon als ik een activiteit heb gedaan, daarna met de benen omhoog..
Nou ja, eigenlijk de standaardtips volgens mij, voldoende drinken, benen omhoog, oppassen met zout enz enz![]()
Joehoeeeeeeee Rewimo, nu ben je echt stoer!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Mijn tagje doet het
Nee, rijkquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joehoeeeeeeee Rewimo, nu ben je echt stoer!!![]()
Ow ja, dan ben je gewoon rijk en stoerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, rijk
HOIquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:22 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Hoi
Hou jij veel vocht vast? MIjn zus is in haar eerste zwangerschap 30 kilo aangekomen, bij de tweede weer en ook bij de laatste kwam ze ook zoveel aan![]()
Bij ons zit het in de familie, de zussen van mijn moeder, mijn moeder mijn zus ben benieuwd wat het lijf van Beaker doet!Ik ben maar 1.63 als je dan 30 kilo aan komt
ben ik net zo'n michelin mannetje
Zal haar is om tips vragen
Doei
Enormquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:39 schreef beefcake het volgende:
Rewimo, voel je je nu daadwerkelijk rijk en gezegend?
Ik zit. Nu moet ik wel Fok!ken de komende dagen... zit niks anders opquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:51 schreef jessie het volgende:
He Rewimo dat is balen zeg!!!! Enne wel goed luisteren naar je lijf hoor. Dus zitten jij
Tja, uh.... hij had zelf geen flauw idee wat er was, wist alleen dat er wat was. Hij verwacht er dus ook weinig ervan, dus het zal wel uitgebreid bloedprikken worden, maar dan hebben we dit in elk geval geprobeerd, denk ikquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:51 schreef jessie het volgende:
Miss D gelukkig niks ernsitgs. Maar antibiotica helpt toch niet tegen virussen toch alleen tegen bacterien
Nee, september vorig jaar is er brand geweest bij een palletfabriek, waarbij er pallets OM die mast heen lagen. De mast was dus aangetast door de brand. Gisteren en vandaag waren ze de schade aan het herstellen, en toen ging er kennelijk wat mis en is ie alsnog omgevallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Vallen die masten zomaar om danWat vreemd
Maar je hebt nog stroom zie ik
Ah, ja das inderdaad beter, best wel slim van jequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:53 schreef Rewimo het volgende:
Mja, ik ben wel blij dat ik Christan nog niks had verteld
dat klinkt allemaal niet fijn rewimo. btw ik wist niet eens dat je teengewricht zou kunnen slijten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Niet echt goed nieuws hierMijn enkel is flink verzwikt en ik moet een week rust houden. Morgen maar even krukken halen want ik zie geen kans om een week echt helemaal niet te lopen.
Efteling
Wat erger is, is dat mijn grote teengewricht aan het verslijten is. Dat wist ik al, maar wat ik me niet had gerealiseerd is, dat ik daardoor zo'n pijn aan mijn achillespees heb gekregen. Ik moet nu dus echt werk maken van de fysiotherapeut.
Mijn andere grote teen is stijfgezet (lang geleden) waardoor ik mijn rechtervoet verkeerd belast (ik kan links niet meer afwikkelen) en dat wreekt zich dus nu
Hij wist niet zeker dat het een virus was, maar dat zou kunnen. Hij had geen flauw idee, eigenlijk. Ik heb zithromax 500 meegekregen. Omdat hij geen idee had wilde hij twee weken afwachten en dan weer een bloedtest, want hij had het vermoeden dat mijn lichaam misschien wel aan het herstellen was van een virus/bacterie. Ik vind zes weken alleen een beetje lang, bovendien voel ik me helemaal niet herstellende. Daarom heeft hij dit maar geprobeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef Belana het volgende:
Miss D, wat voor kuurtje heb je dan gekregen? Want antibiotica helpt toch niet bij een virus? Vind het ook nogal lang duren voor een virus, maar dat kan aan mij liggen.
Ja gewrichten kunnen slijten, zelfs als je jong bent. Na een ongelukje toen ik 9 was is er links een middenvoetsbeentje verschoven. Dat is destijds wel ontdekt, maar er is niets aan gedaan. Toen ik 15 was, had het zo ingewerkt op mijn grote teen dat het gewricht helemaal versleten was (dat doet pijn!). Ik kreeg toen een kunstgewricht. Maar 1 op de 4 miljoen mensen is allergisch voor dat spul. Je raadt het al zeker? Ik dus. Na een jaar hebben ze dat ding er weer uitgehaald, het was helemaal aangevreten. (De arts geloofde in dat jaar niet dat ik er nog steeds pijn aan hadquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt allemaal niet fijn rewimo. btw ik wist niet eens dat je teengewricht zou kunnen slijten.
zo zie je maar, weer wat geleerd. kan zo'n fysiotherapeut daar nog wat aan doen dan?
en ja, wel zonde van de efteling zeg! geen beste timing!
een virus kan lang dwars zitten, dat wel. van een virus kan je hele grieperige klachten hebben zoals keelpijn en hoofdpijn en uiteraard word je er doodop van.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij wist niet zeker dat het een virus was, maar dat zou kunnen. Hij had geen flauw idee, eigenlijk. Ik heb zithromax 500 meegekregen. Omdat hij geen idee had wilde hij twee weken afwachten en dan weer een bloedtest, want hij had het vermoeden dat mijn lichaam misschien wel aan het herstellen was van een virus/bacterie. Ik vind zes weken alleen een beetje lang, bovendien voel ik me helemaal niet herstellende. Daarom heeft hij dit maar geprobeerden ik heb echt ontzettend pijnlijke klieren, slikken doet ook zeer
![]()
Ik zag aan het begin al dat het een open kist was. Ik vind dat niet eng (helaas was het niet mijn eerste begrafenis), als je achterin de kerk ging zitten hoefde je ook niet te kijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben blij dat je er zo'n goed gevoel aan over hebt gehouden Troel. Een begrafenis is natuurlijk nooit leuk, maar het is wel fijn als het zo helemaal in de stijl van de overledene gaat. Vond je het niet moeilijk, een open kist? Of had je er zelf ook wel voor gekozen haar te zien ? en wat bedoel je met metro-ers
Dat vind ik dus ook... nog een keer bloedprikken lijkt me helemaal niet fijn (duhquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
een virus kan lang dwars zitten, dat wel. van een virus kan je hele grieperige klachten hebben zoals keelpijn en hoofdpijn en uiteraard word je er doodop van.
Maar er moet zeker verder gekeken worden als het over 2 weken NOG niet over is, want dit duurt echt wel errug lang...
Oke, nou snap ik hetquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:24 schreef Troel het volgende:
Het is een heel bijzonder wereldje, en met de 17 (!!!) mensen die vandaag bij de begrafenis waren blijkt het maar weer dat het een bijzonder iets is. Een bijzonder hechte groep...
sterker nog.... je krijgt er 1 opgestuurd...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook... nog een keer bloedprikken lijkt me helemaal niet fijn (duh), maar ik wil nu wel graag geholpen worden. Het stomme is, dat ik wel ontzettend blij ben dat er wat gevonden is. Ik beeld het me dus niet in of zo. Nou ja, beetje raar, maar misschien begrijp je wat ik bedoel en post nu eens een fotootje van Liam, dat had je me beloofd als ik naar de dokter zou gaan, weet je nog?
Tuurlijk kan dat achteraf, maar dan heb je toch een hele achterstand op een gegeven moment of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:13 schreef beefcake het volgende:
Miss_d wij hebben de foto´s vooral op de computer staan. Maar die van afgelopen vakantie hebben we ook af laten drukken. Maar dat kan achteraf ook nog altijd!
Met foto´s inplakken bedoel je? Die heb ik nog steeds van toen ik nog een gewoon toestel hadquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat achteraf, maar dan heb je toch een hele achterstand op een gegeven moment of zie ik dat verkeerd?
ja, dat houdt mij dus ook tegenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik wil dat ook zo graag in mijn badkamer... maar de prijs hè
Oh kijk, dat wist ik dan weer niet. Ik vind het wel erg mooiquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:36 schreef LadyS het volgende:
Miss_D, op die foto die ik heb geplaatst is het inderdaad erg druk, maar je kan dus zal aangeven hoeveel wit je er bijvoorbeeld in wilt... Dat is er zo leuk aan (maar ja, je betaalt er dus voor:{ )
ben je dan niet bang dat ze crashenquote:Wat fotoos betreft. Bij mij staan ze nog allemaal op de computer, maar ik wil ze wel af laten drukken. (de mooie iig)
Je hebt nu ook hele mooie insteek-albums van Henzo!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Met foto´s inplakken bedoel je? Die heb ik nog steeds van toen ik nog een gewoon toestel had! Ik heb inplakalbums dus maar afgezworen en koop gewoon van die leuke mappies waar er 36 in kunnen. Daar doe ik ze dan in als ik ze heb laten afdrukken! En vaak als ik even nix te doen heb op de computer ga ik de fotootjes bekijken
![]()
Jawelquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
ben je dan niet bang dat ze crashen
Ik ken ze iddquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:02 schreef Jonnetje het volgende:
Het heet trouwens: Memo slip-in fotoalbum.
Kijk maar eens bij........ ~ Henzo ~
Nee hequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Krijg net een SMS-je dat het nog niet goed gaat met kleine C...
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:55 schreef Rewimo het volgende:
En ik heb ook de fysio maar eens even gebeld, kan morgenmiddag terecht.
Hoe wist je dat ik dit zou lezen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:51 schreef rickmans het volgende:
trouwens pluisje, ik heb je mailtje nog steeds niet gehad hoor...
Kijk...dat is toch mooi nieuws! Nu nog snel beter worden...arm kleintjequote:Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef Rewimo het volgende:
Nu toch wat nieuws van kleine C: nog steeds hoge koorts, uitslag en erg ziek. Wel is vastgesteld dat het in elk geval geen hersenvliesontsteking is (dikke zucht van opluchting).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |