MSN is ook voor nerds.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Irc is voor nerds, gebruik liever msn.
quote:Op zondag 28 maart 2004 12:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
coronaatje iemand?
Ja, dat sluit mijn stelling ook niet uit.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
MSN is ook voor nerds.
Nooit te vroeg voor bier.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:55 schreef Silmarwen het volgende:
biertje... tis nog vroeg man.
Hey en aaah je zit amper op msn
Waar?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:58 schreef Silmarwen het volgende:
Open ik eens een nuttig topic. Reageert niemand
Kernenergie voor beter milieu?quote:Op zondag 28 maart 2004 12:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar?![]()
![]()
Ik geloof dat fusie de beste optie is, lijkt mij ook de toekomst hebben. Zijn we van dat gezeik met olie af. Worden de arabieren nog bozer!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Kernenergie voor beter milieu?
edit, rare bug, als je een link als laatste in commentaar zet.
Die wordt op zijn kop gezet lijkt mij, maar het biedt ook nieuwe mogelijkheden.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg je dan geen probleem met de wereld economie?
Ga deze discussie even verder in dat andere topic. Dit is onhandig.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die wordt op zijn kop gezet lijkt mij, maar het biedt ook nieuwe mogelijkheden.
ja, mevrouw.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga deze discussie even verder in dat andere topic. Dit is onhandig.
Ik ben alvast liters zwaar water aan het inslaaanquote:Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die wordt op zijn kop gezet lijkt mij, maar het biedt ook nieuwe mogelijkheden.
Zwaar water is een onderdeel van zout zeewater.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben alvast liters zwaar water aan het inslaaan,
Fijne zondag toegewenstquote:Osama wilde aanslag op Heathrow
LONDEN - Kort na de aanslagen van 11 september heeft Osama bin Laden instructies gegeven om een aanslag voor te bereiden op Heathrow, de belangrijkste luchthaven van Londen. Dit heeft de opgepakte chef operatiën van Al-Qaeda, Khalid Sheikh Mohammed, gezegd tegen zijn ondervragers, zo meldt de Sunday Times zondag.
Ja, ik heb ook al een claim liggen op de oceanenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zwaar water is een onderdeel van zout zeewater.
Ja wie krijgt eigenlijk de inkomsten van kernenergie. Wie bepaalt wie wat water kan gebruiken?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al een claim liggen op de oceanen
en een grote refluxdestillatie kollom in de berging.
Brengt waarschijnlijk meer geld op dan pillen draaien![]()
Waarschijnlijk de bedrijven die in staat zijn om en masse zwaar water te scheiden van het oveige water. Maar voor de rest is zeewater voor algemeen gebruik.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja wie krijgt eigenlijk de inkomsten van kernenergie. Wie bepaalt wie wat water kan gebruiken?
Als je er geld mee kunt verdienen niet meer.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de bedrijven die in staat zijn om en masse zwaar water te scheiden van het oveige water. Maar voor de rest is zeewater voor algemeen gebruik.
Ik vraag me af in welk Den Haag hij woont met z'n 'In Den Haag gaat alles prima'.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en witbiertje!
LOL@Buitenhof. Die vent uit R'dam is een stuk geloofwaardiger dan die galbak uit Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |