= BOTEXquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:47 schreef geckow het volgende:
Wat is er toch met Jerney?
Ze zit er bij als een soort buikspreekpop van HenkJan, en ze lijkt wel half stoned...s
Botoxquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
= BOTEX
Ja hoiiiiiiiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:52 schreef Romek het volgende:
[..]
Scandy
Ja. En de "gelukkige" is Irma.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Zal er vanavond een meisje uitgaan omdat anders het evenwicht wordt verstoord?
Lijkt me welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Gestemd op Maudquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef funmaster het volgende:
Poll: Wie verlaat vanavond Idols?
Alice.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:52 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ja. En de "gelukkige" is Irma.
THXquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Botox
Ja, Alice gaat er eindelijk uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Je overdrijft meneertje.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:54 schreef APK het volgende:
Slechtste Idols uitzending ooit!
geweldig!![]()
Zou je wel willen he. Dan had je weer iets om haar over de grond in te borenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:55 schreef bridget_j het volgende:
Vergelijkt Alice zich nou met Ricky Martin??
Dan ram ik hem terug want ik neem het elke week lief voor hem opquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:54 schreef Jerruh het volgende:
scandypooh! gaat je man je in mekare rammen als ie je met idols bezig ziet?.
eric mot eruit!!
Kom op zeg, dit was dramatisch!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Je overdrijft meneertje.
OMGquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:57 schreef funmaster het volgende:
*Gaat PC klok vooruit zetten*
Ze jankt vanwege de harde kritiek van Henk-Jan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:57 schreef Intronic het volgende:
Al dat gezeik over Alice weer, gvd.
Joh, maar ik heb nu wel ff genoeg van haar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze jankt vanwege de harde kritiek van Henk-Jan.
Ach ja, het is wel makkelijk zoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:59 schreef Ludacriss het volgende:
Damn zag je die grafiek bij de notaris... iemand kreeg wel erg veel stemmen vorige week :/
Dat was Boris, die was ook als 1 na laatste. Marlies was als laatste en kon Boris nog een klein beetje bij blijven.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:59 schreef Ludacriss het volgende:
Damn zag je die grafiek bij de notaris... iemand kreeg wel erg veel stemmen vorige week :/
Ook XP heeft, en die van mij doet het gewoon zelf.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:59 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel makkelijk zo
Voor de PC freaks: ik heb Windows XP
Nummer 1 t/m 6 waren vrij gelijk, dan kwam er een die onderhand langer was dan die eerste 6 bij elkaar (Boris) en de 8ste was een stuk langer dan de anderen maar ook nog een stuk achter Boris.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:00 schreef funmaster het volgende:
[..]
Nee.
Screenie?
En als ie de klok nu al een uur vooruit zet, doet de pc het straks zelf ook nog een keer en staat ie een uur te verquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook XP heeft, en die van mij doet het gewoon zelf.
Duh.
Ja, daarom heb ik hem maar weer teruggezetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als ie de klok nu al een uur vooruit zet, doet de pc het straks zelf ook nog een keer en staat ie een uur te ver
Misschien kan je even een topic openen in DIG over XP en klok vooruitzetten..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:59 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel makkelijk zo
Voor de PC freaks: ik heb Windows XP
World Idols is toch alleen maar vriendjespolitiek. Net als het Songfestival.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef Wicha het volgende:
Boris moet gewoon winnen, dan staan we de volgende keer iig niet helemaal voor schut in world idols.
Ik herkende het bijna nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:08 schreef Shirley het volgende:
Yo Yo Yo Oughta Know! Whahaha LOL [afbeelding]
morgen pas.....ben nu aan het opnemenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
Iemand die een screenshot heeft van die stemgrafieken?
Kan maken bedoel ik natuurlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:08 schreef Romek het volgende:
[..]
Wat denk je zelf......
Okquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen pas.....ben nu aan het opnemen
Ik heb er niet echt opgelet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ok.
De grafieken stonden duidelijk op volgorde van optreden, ben toch wel benieuwd. Al was Boris wel érg favoriet zeg
.
Zo zie je maar dat Yorin Backstage letterlijk neemt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ok.
De grafieken stonden duidelijk op volgorde van optreden, ben toch wel benieuwd. Al was Boris wel érg favoriet zeg
.
Ik zag het voorbijschieten...maar de voorsprong van Boris was echt abnormaal groot. Marlies had ook een erg grote voorsprong op de andere 6, de finale lijkt me al duidelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt opgelet.
haha......ik heb een kutweek gehad.....elke avond laat naar bed enzo.....ben verrot...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:10 schreef Romek het volgende:
[..]
*Medelijden bijna krijgt
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:12 schreef Dizer het volgende:
TSKE: Waar denk je aan als je zaterdag ochtend wakker wordt?
JK: Staat ie alweer omhoog? Zou dat normaal zijn![]()
Pringels Salt & Vinegar op
Nee gekkie, dat maak ik ervanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Zei hij dat?.
Ik ben niet zo alert vandaagquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee gekkie, dat maak ik ervan![]()
![]()
idd zo'n goedkoop t-mobile dingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
LoL helemaal blij om een mobiele telefoon.
Ik vond haar net Patricia Paayquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice' optreden was gewoon een aaneenrijging van hijgen.
Zometeenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer komt hind nou???
Je bent niet hip, je bent niet vlotquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:15 schreef BVO het volgende:
Ik vond haar net Patricia Paay.
Daar hebben meerderen wel eens een nummer 1 hit mee gescoordquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice' optreden was gewoon een aaneenrijging van hijgen.
Dit heb ik nog op single ! Don't hold it against mequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
- songtekst -
LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bent niet hip, je bent niet vlot
Je ouwe fiets die is altijd kapot
Je bent niet rijk, je bent niet knap
Je drinkt geen bier maar tomatensap
Je hebt een baan waarvan je zegt
Hij is niet goed en hij is niet slecht
Maar jij bent lief en reuze trouw
Jij hoort bij mij en ik bij jou
Ja wie had dat ooit gedacht
Hoe kan zoiets bestaan
Nee dat had ik nooit verwacht
Dat ik met jou zou gaan
Ik vond je altijd reuze sloom
Maar nu ben jij de man
Waarvan ik elke nacht weer droom
Al denk ik nu en dan
Ik weet nog dat het zo begon
't was op een dag in maart
Jij kwam, jij zag en overwon
En ik was van de kaart
Ik stond gewoon totaal perplex
Want jij gaf mij een zoen
En zei: meid jij hebt zoveel seks
Ik kan er niets aan doen
Jalalala jalalala jalalalalalalalalala
Lalalala lalalala lalalalalalala
Lalalala lalalala
I'm a... SLAAAAAAAAAAAVEE UH UH UHquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar hebben meerderen wel eens een nummer 1 hit mee gescoord
Je wilt Alicequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
I'm a... SLAAAAAAAAAAAVEE UH UH UH
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Dit heb ik nog op single ! Don't hold it against me
Allebei sletjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Je wilt Alicetoch niet gaan vergelijken met Britney
he?
.
*mep*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:18 schreef Jerruh het volgende:
ik vind alice nou zo slecht ookw eer nie. althans...eric is echt slechter!!
Keuze van de kijker als het goed is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:20 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand al de Thema van volgende week eigenlijk?
ja dat wil ik ook weten! Ik ben er dan ook!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:20 schreef Ludacriss het volgende:
Weet iemand al de Thema van volgende week eigenlijk?
"Camp" heet dat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Zo fout dat het hip is!
Hey leuk, vorig jaar was ik ook bij de liveshow toen ze dat thema haddenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Keuze van de kijker als het goed is.
Wedden dat als Alice er vandaag doorkomt dat ze Britney Spears moet gaan doenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Keuze van de kijker als het goed is.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:21 schreef Dizer het volgende:
Speciaal voor Alice:
Als ik jou hoor zingen,
dan heb ik een mooie stem.
En door de stiltes die er vallen,
lijk ik opeens ad rem.
Jouw batterij van suffe vrienden,
maakt de mijne rete hip.
En als jij jezelf weg cijfert,
krijg ik een ego-trip.
Veldhuis en Kemper - Bijzonder ©
Doei Alice
Hij mept me toch nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:21 schreef Romek het volgende:
[..]tot ziens
![]()
(dont forget 2 terug meppen!)
Dat is heel aardig van jequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:24 schreef Shirley het volgende:
Ik moet altijd aan paarden denken als ik haar zie...
paarden krijgen hun lippen wèl op elkaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:24 schreef Shirley het volgende:
Ik moet altijd aan paarden denken als ik haar zie...
Tis maar op welke je manier dat opvat...bedoel het niet aardig..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is heel aardig van je
ah, ;t verbaast me niet dat ;t daar weer over gaat. Zeker ook weer over dat portugees geneuzel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:24 schreef Shirley het volgende:
Altijd het gezeik over die cultuur...blablabla...
Wel eens van sarcasme gehoord?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis maar op welke je manier dat opvat...bedoel het niet aardig..
Tsssk... NU!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
zozo 30ste plek
Die Hind is goed bezig
Oja, net als Frans Bauer...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:25 schreef Romek het volgende:
[..]
Dont forget die Edison..........
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:26 schreef -Hans- het volgende:
huh heeft die JK al eens eerder mee gedaan aan Idols
Sorry...normaal heb ik het altijd door...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel eens van sarcasme gehoord?
nog een half uur tijdrekken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:27 schreef Nkjez het volgende:
is de uitslag er al
nu zal die toch al ongeveer er zijn :Squote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nog lang niet.
mooi. daar hoor je ook niet meer veel van.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:27 schreef Shirley het volgende:
Hind gaat Sita achterna...
Gelukkig niet zeg! Het draait toch niet meer om haar...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaat ze niet zingen?.
het wordt veel te laat voor al die 12-jarige meisjesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nog een half uur tijdrekken.
dat moest er nog bijkomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaat ze niet zingen?.
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaat ze niet zingen?.
Ik moet zeggen dat het behoorlijk verbazingwekkend is dat een zangeres uit Idols zo'n prijs krijgt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
nou, ik ben weer teruggezapt.
Doen ze nou alsof ze de grootste ster ter wereld is?.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nog een half uur tijdrekken. Reklame
Bij American Idol heb je dat ook hoor, mensen van vorige jaren die gaan zingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Shirley het volgende:
Gelukkig niet zeg! Het draait toch niet meer om haar...
Ze kunnen samen als menselijk boerderij optreden. Het paard en de hamster.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mooi. daar hoor je ook niet meer veel van.
Juist, ik vind het ook heel wat dat ze dat heeft gekregen. Een Edison is toch niet niks. Het is een stuk meer dan een TMF-award ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet zeggen dat het behoorlijk verbazingwekkend is dat een zangeres uit Idols zo'n prijs krijgt.
Dat is alsof een soapster een acteursprijs krijgt.
Kwaliteit van American Idol is dan ook stukken beter dan de onze.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij American Idol heb je dat ook hoor, mensen van vorige jaren die gaan zingen.
zoals ik al eerder zei: ze zal wel de enige zijn die bij de uitreiking aanwezig kon zijn. verder is er weinig andere schokkends in muziekland doorgebroken, dus ze konden niet andersquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het behoorlijk verbazingwekkend is dat een zangeres uit Idols zo'n prijs krijgt.
Dat is alsof een soapster een acteursprijs krijgt.
ik zal alvast je avatar veranderenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:30 schreef funmaster het volgende:
Zappen!
als je maar genoeg edisons verzint, krijgt iedereen er een.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Juist, ik vind het ook heel wat dat ze dat heeft gekregen. Een Edison is toch niet niks. Het is een stuk meer dan een TMF-award ofzo.
nou, joepie.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ze kunnen samen als menselijk boerderij optreden. Het paard en de hamster.
jahoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Alsjeblieft alsjeblieft mag die ******** van een Alice er nu eindelijk uit...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Inso! Daar ben je weer!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Is dat jammer?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
SCH nog niet terug?
Nu écht Roel. Ik trek niet nog een optreden van haar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
jahoor.
ja! Hij dnekt hetzelfde als ikquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat jammer?
God, wat waren ze tenekrommend slecht. Maar gelukkig wasquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inso! Daar ben je weer!.
Alice was weer slecht he. Maar JK ook.
oohh okay, op die manier.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja! Hij dnekt hetzelfde als ik![]()
U vindtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
God, wat waren ze tenekrommend slecht. Maar gelukkig wasBoris
weer geweldig!
hehehe.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu écht Roel. Ik trek niet nog een optreden van haar.. En zo bizar.. tóch ga je luisteren, tóch laat je het geluid aan..
. When will the hurting stop??
En wat vond je van Irma? En Marlies?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:33 schreef Insomaniac het volgende:
God, wat waren ze tenekrommend slecht. Maar gelukkig wasBoris
weer geweldig!
Als ik een man was én homo, had ik een hele grote stijve gehad tijdens zijn optreden. Maar nee, ik ben vrouw én hetero, dus er was iets erg vochtig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
U vindtBoris
ook de beste! I love you
![]()
zoals elke weekquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Edwin heeft vast weer gelijk.
Whehe....sop sop..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik een man was én homo, had ik een hele grote stijve gehad tijdens zijn optreden. Maar nee, ik ben vrouw én hetero, dus er was iets erg vochtig..
Marlies zong matig.. misschien door het dansen en de zenuwen? Maar verder een heerlijk optreden! Irma vond ik ook matig.. net alsof ze helemaal niet lekker in dr vel zit bij Idols..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat vond je van Irma? En Marlies?
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
alice huilt alweer bijna
*doekjes aangeeft voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik een man was én homo, had ik een hele grote stijve gehad tijdens zijn optreden. Maar nee, ik ben vrouw én hetero, dus er was iets erg vochtig..
Sorry maar als je in Nederl;and een edison wint vind ik niet veel voorstellen. Ons niveau is ook stukken minderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Juist, ik vind het ook heel wat dat ze dat heeft gekregen. Een Edison is toch niet niks. Het is een stuk meer dan een TMF-award ofzo.
irma is ook goed in negatief/wanhopig kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja
Die straalt ook een wanhoop uit, voor haar is het beter als ze nu naar huis kan..
irma 2 keer, foeiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
JK, Alice en Eric dus.
JK is het minst genoemd, ergo: JK eruit!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*doekjes aangeeft voor de volgende keer.
Het zijn altijd dezelfde reclames. Rexona komt vast ook nog voorbij.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:36 schreef Dizer het volgende:
Gjeeeez...alweer Reklame..
Ok
Matrix Revolutions DVD
Dat ene horror film met Eddie Murphy..
Frites van McCain...
Mja true, maar bij Alice valt het helemaal op.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
irma is ook goed in negatief/wanhopig kijken.
inderdaad. zeker als de heideroosjes voor een totaal onbekend nummer een edison winnen. dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry maar als je in Nederl;and een edison wint vind ik niet veel voorstellen. Ons niveau is ook stukken minder
Zielig...... ik heb medelijden met je.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef witste het volgende:
schiet op met die reclame, ik mis vannacht ook al een uur, en ik moet vroeg op!!!!
Edwin is goed in voorspellen. Hij noemde Eric, Alice en JK. Dus gaat JK eruit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Nkjez het volgende:
irma 2 keer, foei
Oh ja, sorry vergetenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde reclames. Rexona komt vast ook nog voorbij.
IDDquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Edwin is goed in voorspellen. Hij noemde Eric, Alice en JK. Dus gaat JK eruit..
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Shirley het volgende:
Mijn top 7:
1 Boris
2 Maud Marlies
3 Irma
4 Marlies Maud
5 Eric
6 JK
7 Alice
Dat was dus de publieksprijs. Het publiek koos voor dat nummer.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
inderdaad. zeker als de heideroosjes voor een totaal onbekend nummer een edison winnen. dat zegt al genoeg
keuze van de kijker. dus dan mag jij aangeven bij welk nummer je het meeste moet soppen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Wat is volgende week het thema eigenlijk?
Het is vrijdag en we komen samen....stuur maar door, pass maar door, geef maar door, zend maar door...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde reclames. Rexona komt vast ook nog voorbij.
Soul! Boris die soul zingt!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
keuze van de kijker. dus dan mag jij aangeven bij welk nummer je het meeste moet soppen.
ja, dus dat slaat helemaal nergens op. lijkt erop dat alleen fans van de heideroosjes hebben gestemdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was dus de publieksprijs. Het publiek koos voor dat nummer.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Soul! Boris die soul zingt!!
.
dat is toch al een 'oud' nummer?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:39 schreef -Hans- het volgende:
OMG MTV !!!!!!!!!!!!! Wat een plaat Gorilaz - Clint Eastwood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |