quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:02 schreef progressive het volgende:
ah ik was van plan deze zomer ook te gaan kiten, maar geld was al weer veel te snel op..misschien nog later in september (is het dan nog mopgelijk les te nemen?). En nog een vraag, ik snowboard nu sinds 1998, heeft dit enig voordeel bij het kiten?
Dit topic is zooooooooooooooooo 2001quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef 4Vita het volgende:
*kick
Ja, daar heb ik echt wat aan als vrouw zijndequote:
Vet vet vet!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:16 schreef Marty26 het volgende:
Als je leuk lijkt om ooit een keer te leren kiten, hebben we een leuke beginners deal geregeld voor je. Voor maar 10,- euro kan je een introductie les van een uur krijgen. Geef je wel snel op want we hebben maar een beperkt aantal plekken.
Gezelligheid je gaat dus ook komen?quote:
Ja dat is waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:02 schreef master_X het volgende:
hopen dat er dan wel een beetje wind staat hoor anders weinig kite![]()
Ja het is op dit moment moeilijk te zeggen inderdaad hoe en wat kwa weer. Ik meen dat het zondag wel aardig gaat worden....quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef master_X het volgende:
vandaag is echt kut ik klaar met werken en lekker windje denk chill even knallen en toen nam die weer af kwam weer bij echt ellende gewoon ... maar ja hoort er bij ...
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/regframe?3&PRG=citybild&LANG=nl&WMO=06254&PROVIDER=anwendung hier kijk ik altijd aangezien ik in noordwijk woon ( onderaan op wind kliken) west kracht 4 is wel ind goed net als 2 weken terug op zondagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja het is op dit moment moeilijk te zeggen inderdaad hoe en wat kwa weer. Ik meen dat het zondag wel aardig gaat worden....
Haha, je bent zo enthousiast dat je zelfs alle punten etc vergeetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef master_X het volgende:
geloof mij maar kijken is kopen en zeer verslaafd hahah echt hoor zo is bij mij ook begonne dus weet wat je doet hemaar goed is echt mooi de sport zelf het gevoel de krachten maak het zo speciaal niet normaal gewoon hoe feeling is kan je niet vertelen moet je gewoon doen en dan kan je het echt voelen en beleven
Wat ik begrepen heb,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef master_X het volgende:
ja ook gewoon korting vragen heb ik ook gedaan hadt uit de zelfde winkel de kite en board kreeg toen ook nieuwe bar van 200 euro bij en pomp die was 40 euro en iets van 125 euro ging er nog af aangezien 2 dure dingen kocht
Kiten wel maar dan met een buggy. Kitesurfen lijkt me ook wel een keer leuk om te proberen maar ik houd wel van de snelheid op land, er is niks mis met een beetje grashappen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:24 schreef eer-ik het volgende:
@ master X, leuk dat er ook mensen op fok zijn die kiten.
Voor zover ik het topic heb doorgelezen, zijn er bar weinig mensen die zich er mee bezig houden.
ook al heb ik nog niet mijn eigen spul, wil er sowieso aan gaan beginnen. supermooie sport.
Met zo'n buggy reden er ook heel wat rond in oostvoorne. Vond het er zeker cool uitzienquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:35 schreef Thee_met_honing het volgende:
[..]
Kiten wel maar dan met een buggy. Kitesurfen lijkt me ook wel een keer leuk om te proberen maar ik houd wel van de snelheid op land, er is niks mis met een beetje grashappen!![]()
Denk ook niet dat hier in Groningen een geschikte plek is om te kitesurfen. We hebben hier wel een mooi groot militair oefenterrein dicht bij Zoutkamp waar je perfect kunt buggyen.![]()
Ligt natuurlijk wel een beetje aan wie, wat, waaren wind maar je haalt de 60km per uur toch zeker wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met zo'n buggy reden er ook heel wat rond in oostvoorne. Vond het er zeker cool uitzien, maar ja, ik ben meer een waterrat
Wat voor snelheden haal je ermee eigenlijk? Met die buggy?
hee en heb je al wat gevonden ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:44 schreef eer-ik het volgende:
relaxed![]()
bedankt voor de tips, ik ga effe rondneuzen op dat forum
Er staat zeker een hoop leuk spul op.quote:
Dat maakt me ook niet uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef master_X het volgende:
hopen dat er elke dag wel wind is dan kan ja lekker knallen waarschijnlijk ga ikmorgen ook ongeveer een maand niet geweest vakantie gehadt dus nu ben ik er weer klaar voor![]()
veel plezier ieder geval
en neem maar van mij aan dat het meer vallen is dan opstaan![]()
Gaaf meisjes die vliegerenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:46 schreef SHE het volgende:
Met die kleine ging het prima..iets te prima, ik was dus na een paar keer al uitgespeeld en wilde naar een grotere. Manlief had nog een oude van 4 meter en die heb ik gisteren geprobeerd , alleen is het kreng wel erg fel.
Met de kleine kon ik leuk spelen, alleen was er krachttechnisch niet zo veel aan. Nu ben ik geen slap wijf ofzo, maar ik vind die 4 veel moeilijker te hanteren.
Ik kan ook niet zo goed aanvoelen waar wind vandaan komt en hoe de stroming is. Daar zou ik graag wat meer over willen weten.
Voor de kracht heb ik al een oplossing gevonden; als ik 'm niet meer kan houden gooi ik gewoon mijn kont in het zand ;')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |