Of ijselmeer van den berg ( surfzaak kite surf zaak ) geeft les op schellinkhout bij hoorn in de buurt.
De kosten
Voor ¤ 75,- (voor 3 uur) kan je deelnemen aan de lessen. We maken gebruik van de Airush Trio kite. Dit is een vierlijns kite. De Airush Square one is ons les board. Je kan je inschrijven door even te bellen 0229 - 219913 of te mailen naar: info@vandenberg-surf.nl
suc6
quote:Telstar is zeker een goede zaak (heb er mijn wetsuit gekocht en ze geven prima advies enzo) en ze geven denk ik ook wel goed les (nooit les gehad). Maar geven ze geen les op Wolderwijd in plaats van het Veluwemeer, op het Veluwemeer heb ik namelijk nog nooit een kitesurfer gezien?
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef plastikman het volgende:
voor kiteles veluwemeer telstar die hebben 2 kitescholen take of en lines up die verzorgen goede lessen...kan je gewoon naar telstar ( surf zaak/ kitesurf zaak ) harderwijk bellen.. http://www.telstarshop.nl
quote:Ze geven les op Strand Horst, helemaal achteraan bij de snacktoko
Op maandag 9 juni 2003 01:39 schreef Steijn het volgende:[..]
Telstar is zeker een goede zaak (heb er mijn wetsuit gekocht en ze geven prima advies enzo) en ze geven denk ik ook wel goed les (nooit les gehad). Maar geven ze geen les op Wolderwijd in plaats van het Veluwemeer, op het Veluwemeer heb ik namelijk nog nooit een kitesurfer gezien?
Maarrrr het was dessalniettemin errug "KiCkÛh" (voor de breezah sletjes ook effe een woordje)
Het begon, nu al 3,4 weken terug ofzo, met een poster op de plaatselijke sportverniging in de Hogeschool Zeeland. (god vraagt men wat ik DAAR op school deed. (ga nu naar Delft)). Ik kon dus voor 30¤ 4 uur les krijgen. Koopje, normaal kost zowiets zeker 60¤ per uur!
En dan nog bijna prive les. Dat kwam omdat me maat meeging anders had ik privé les gehad van die toch wel heel erg pittige, vrouwelijke instructrice. (grr)
Eerste keer komen we daar>>kutweer>>onweer>>gaat het niet door.
Dan de volgende week maar. Hoppa, lekker weer, relaxed windje, 4 ofzo, en beginnen maar. Beetje theorie gehad, vliegertje (8m^2 eff) uitleggen, touwtjes uitlopen. Starten... Dat klote ding trok toch al behoorlijk. Toen zat ik nog niet aan trapeze vast. rekt ie me helemaal uit, en ik ben al zo bah bah vies mager. 5 kilo onder t gewicht dak zou moeten hebben. (iemand tips> behalve: veel eten dat hept nl. niet)
Maat die door strand getrokken wordt. (later was spectaculairder> meer wind)
Toen maar eens wetsuitje aangetrokken... ja... formidabel... dat haar ook... :s maarja boeiend tkomt door het water moet je maar denken.
en jaaaahh zo'n trapeze KLEMT
daarna op je buik over het water laten sleuren, fototoestel kon niet dichterbij want zat water tussen en zen pa durfde er niet over met die digicam.
hier klaar voor buikschuif aktie
ohja en voor ik het vergeet nog foto van pittig dametje
toen uiteindelijk leren vliegeren MET plank in het water. ging redelijk.
niet echt super voor eerste keer. klein stukje maar gekunt en toen pleurde ik er weer af...
echt goeie foto is het niet, en ik kon het nog ni eg goed, maar de keer daarna ging beter.
En zo moet het dus.
Die gast deed het nou voor 4e keer. heb inmiddels zelf paar keer gedaan en kan nou toch wel stukje beter kiten. maar nog niet goed hoor, blijven oefenen..
Nou en dat was het. Misschien meer volgende keer. Aanrader om het ook te doen!!! (trek je knip maar open!)
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:29 schreef FrEeZzE het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
schaam je!
14 mtrquote:Op maandag 10 mei 2004 17:02 schreef FrEeZzE het volgende:
relaxed, welke maat x2?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:02 schreef progressive het volgende:
ah ik was van plan deze zomer ook te gaan kiten, maar geld was al weer veel te snel op..misschien nog later in september (is het dan nog mopgelijk les te nemen?). En nog een vraag, ik snowboard nu sinds 1998, heeft dit enig voordeel bij het kiten?
Dit topic is zooooooooooooooooo 2001quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:18 schreef 4Vita het volgende:
*kick
Ja, daar heb ik echt wat aan als vrouw zijndequote:
Vet vet vet!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:16 schreef Marty26 het volgende:
Als je leuk lijkt om ooit een keer te leren kiten, hebben we een leuke beginners deal geregeld voor je. Voor maar 10,- euro kan je een introductie les van een uur krijgen. Geef je wel snel op want we hebben maar een beperkt aantal plekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |