abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:20:45 #26
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18001013
Houden we niet allemaal van Docters van Leeuwen
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2004 @ 13:22:45 #27
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18001050
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

[..]
Je lult er omheen, he knul? Heel typisch gedrag.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:23:56 #28
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18001066
Al moet ik wel zeggen dat ik z'n als eerste gequote opmerking wel een ontzettend makkelijke open deur vind, bijna een vanzelfsprekendheid.
pi_18001083
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef Lemmeb het volgende:
Houden we niet allemaal van Docters van Leeuwen
Volgens de poll wel
pi_18001095
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:23 schreef Lemmeb het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik z'n als eerste gequote opmerking wel een ontzettend makkelijke open deur vind, bijna een vanzelfsprekendheid.
Je en? Nog steeds vind Links Nederland dat onacceptabel om het uberhaupt te zeggen.
pi_18001140
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:10 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hehe, Docters van Leeuwen mag er dan niet uitzien, maar zelfs als ik het niet met hem eens ben (niet in dit geval trouwens) kan ik geheel zien hoe hij op een logische manier tot zijn conclusies komt. En dat doet hij doorgaans op een beter doordachte manier dan de doorsnee politicus.
Wouturtjuh may have the looks, DoctersArthur has the brains.
Zijn voornaam is geen Docters hoor.
Hij heeft twee achternamen.

En hij ziet er inderdaad niet uit nee:
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:28:03 #32
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18001159
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Je en? Nog steeds vind Links Nederland dat onacceptabel om het uberhaupt te zeggen.
Joh vertel mij wat
pi_18001240
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:27 schreef MrBean het volgende:

[..]

En hij ziet er inderdaad niet uit nee:
[afbeelding]

pi_18001304
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:27 schreef MrBean het volgende:
Ghe, ghe. Ik dacht altijd al, wat een gekke voornaam. Arthur Docters.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 13:37:36 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18001319
quote:
Overigens snap ik echt niet hoe dat komt. Ik ben zelf ook behoorlijk en fanatiek links, maar ik heb echt geen enkele zin om op te komen voor mensen die moedwillig de boel verzieken. Noch ben ik een allochtonen- of criminelenknuffelaar. Jammer dat veel linksen van het type PvdA-stemmer erg de neiging hebben de realitieit uit het oog te verliezen en werkelijk alles maar goed blijven praten wat overduidelijk al jarenlang niet goed is.

Ik op dat soort mensen.
pi_18001613
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Overigens snap ik echt niet hoe dat komt. Ik ben zelf ook behoorlijk en fanatiek links, maar ik heb echt geen enkele zin om op te komen voor mensen die moedwillig de boel verzieken. Noch ben ik een allochtonen- of criminelenknuffelaar. Jammer dat veel linksen van het type PvdA-stemmer erg de neiging hebben de realitieit uit het oog te verliezen en werkelijk alles maar goed blijven praten wat overduidelijk al jarenlang niet goed is.

Ik op dat soort mensen.
Ik hou van dat soort linkse mensen.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 14:01:22 #37
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18001727
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 13:54 schreef pberends het volgende:
Ik hou van dat soort linkse mensen.
HAHAHA als ik je vertel dat ik sterk pleit voor een verhoging van de loonbelasting voor veelverdieners, het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek en het opheffen van de NAVO, houd je denk ik al een stuk minder van me .
pi_18002754
Dat is toch die kneus die er bij de overheid is uitgeflikkerd?

Grote bek weinig daden. ALs er iemand medeverantwoordelijk is voor wat er de afgelopen 30 jaar is fout gegaan dan is hij het wel. Of is meneer opeens vergeten dat hij jarenlang voor de overheid heeft gewerkt?

Zowiezo zijn de namen van mensen als docters van leeuwen en de wijkersloot mij een beetje te vaak negatief in het nieuws geweest. Volgens mij zijn zij nog steeds de topambtenaren die voor 99% het beleid bepalen.
pi_18002995
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 14:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

HAHAHA als ik je vertel dat ik sterk pleit voor een verhoging van de loonbelasting voor veelverdieners, het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek en het opheffen van de NAVO, houd je denk ik al een stuk minder van me .
Die standpunten kan ik anders nog begrijpen. Maar het knuffelen van allochtonen en criminelen niet.
pi_18003004
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:11 schreef dazzle123 het volgende:
Dat is toch die kneus die er bij de overheid is uitgeflikkerd?

Grote bek weinig daden. ALs er iemand medeverantwoordelijk is voor wat er de afgelopen 30 jaar is fout gegaan dan is hij het wel. Of is meneer opeens vergeten dat hij jarenlang voor de overheid heeft gewerkt?

Zowiezo zijn de namen van mensen als docters van leeuwen en de wijkersloot mij een beetje te vaak negatief in het nieuws geweest. Volgens mij zijn zij nog steeds de topambtenaren die voor 99% het beleid bepalen.
Hij zegt zelf dat er teveel bazen zijn, daarom had zijn positie weinig invloed.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 15:30:46 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18003006
Is niet de schuld van de Politie, is de schuld van de politiek die de prioriteiten voorschrijft. Prio is verkeer en veel boetes, niet de opsporing.
Er is ook geen plicht (zoals in duitsland) om iedere zaak te onderzoeken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18003117
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Is niet de schuld van de Politie, is de schuld van de politiek die de prioriteiten voorschrijft. Prio is verkeer en veel boetes, niet de opsporing.
Er is ook geen plicht (zoals in duitsland) om iedere zaak te onderzoeken.
En dus is het ook lachwekkend dat juist iemand die een belangrijke persoon is geweest als het gaat om het bepalen van de prioriteiten van de politie nu kritiek gaat leveren op diezelfde politie. Als ik moet kiezen tussen het openbare ministirie of de politie dan weet ik wel aan welke kant ik sta.
pi_18003151
Volgens mij heb ik wel wat eerder van die vent gepost. Was toen volgens mij kritiek op de huidige proc-gen.

Maar die vent is wel kewl, alleen zo dik
  zaterdag 27 maart 2004 @ 15:48:40 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18003195
quote:

[..]

Zoals het uitzettingsbeleid rondom het generaal pardon al liet zien; asielzoekers die strafbare feiten hebben gepleegd krijgen geen verblijfsvergunning. Ik snap dan ook niet waarom Docters van Leeuwen dat dan zegt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_18003197
Eensch...
pi_18003215
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zoals het uitzettingsbeleid rondom het generaal pardon al liet zien; asielzoekers die strafbare feiten hebben gepleegd krijgen geen verblijfsvergunning. Ik snap dan ook niet waarom Docters van Leeuwen dat dan zegt.
quote:
Waarom is het iemand die gebruik maakt van het asielrecht toegestaan hier een misdrijf te plegen? Het asielrecht is een gastrecht, je besteelt een gastheer niet. En als je het wel doet, moet je iemand onmiddellijk uit kunnen zetten. Dat kan nu niet.
pi_18003317
Nee, ik ben het niet met hem eens, voor het grootste deel.

1. Criminele asielzoekers worden toch al het land uitgezet?
2. Hoe komt hij aan die acht miljoen misdrijven? Waarschijnlijk door middel van slachtofferenquetes, en niet door het officiele aantal aangiften. Dan is het ook niet verwonderlijk dat een groot deel niet wordt opgelost, als de politie er niet eens vanaf weet.
3. Als het gaat over recidivisten ben ik het wel met hem eens.
4. En het geklets over de 'linkse kerk' is natuurlijk al helemaal belachelijk.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 21:48:52 #48
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_18010157
Ik houd ook van Arthur Docters van Leeuwen
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_18010379
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 16:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
4. En het geklets over de 'linkse kerk' is natuurlijk al helemaal belachelijk.
De linkse kerk is net zo geestelijk gehandicapt als de meeste imams in het Midden Oosten Het afvalputje van de linkse gelovigen.
pi_18010753
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De linkse kerk is net zo geestelijk gehandicapt als de meeste imams in het Midden Oosten Het afvalputje van de linkse gelovigen.
Inderdaad. De PvdA is een achterlijke cultuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')