Je lult er omheen, he knul? Heel typisch gedrag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[..]
Volgens de poll welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef Lemmeb het volgende:
Houden we niet allemaal van Docters van Leeuwen
Je en? Nog steeds vind Links Nederland dat onacceptabel om het uberhaupt te zeggen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:23 schreef Lemmeb het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat ik z'n als eerste gequote opmerking wel een ontzettend makkelijke open deur vind, bijna een vanzelfsprekendheid.
Zijn voornaam is geen Docters hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:10 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Hehe, Docters van Leeuwen mag er dan niet uitzien, maar zelfs als ik het niet met hem eens ben (niet in dit geval trouwens) kan ik geheel zien hoe hij op een logische manier tot zijn conclusies komt. En dat doet hij doorgaans op een beter doordachte manier dan de doorsnee politicus.
Wouturtjuh may have the looks, DoctersArthur has the brains.![]()
Joh vertel mij watquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Je en? Nog steeds vind Links Nederland dat onacceptabel om het uberhaupt te zeggen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:27 schreef MrBean het volgende:
[..]
Zijn voornaam is geen Docters hoor.
Hij heeft twee achternamen.
En hij ziet er inderdaad niet uit nee:
[afbeelding]
Ghe, ghe. Ik dacht altijd al, wat een gekke voornaam. Arthur Docters.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:27 schreef MrBean het volgende:
Zijn voornaam is geen Docters hoor.
Hij heeft twee achternamen.
Overigens snap ik echt niet hoe dat komt. Ik ben zelf ook behoorlijk en fanatiek links, maar ik heb echt geen enkele zin om op te komen voor mensen die moedwillig de boel verzieken. Noch ben ik een allochtonen- of criminelenknuffelaar. Jammer dat veel linksen van het type PvdA-stemmer erg de neiging hebben de realitieit uit het oog te verliezen en werkelijk alles maar goed blijven praten wat overduidelijk al jarenlang niet goed is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
Je en? Nog steeds vind Links Nederland dat onacceptabel om het uberhaupt te zeggen.
Ik hou van dat soort linkse mensen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Overigens snap ik echt niet hoe dat komt. Ik ben zelf ook behoorlijk en fanatiek links, maar ik heb echt geen enkele zin om op te komen voor mensen die moedwillig de boel verzieken. Noch ben ik een allochtonen- of criminelenknuffelaar. Jammer dat veel linksen van het type PvdA-stemmer erg de neiging hebben de realitieit uit het oog te verliezen en werkelijk alles maar goed blijven praten wat overduidelijk al jarenlang niet goed is.
Ikop dat soort mensen.
HAHAHA als ik je vertel dat ik sterk pleit voor een verhoging van de loonbelasting voor veelverdieners, het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek en het opheffen van de NAVO, houd je denk ik al een stuk minder van mequote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:54 schreef pberends het volgende:
Ik hou van dat soort linkse mensen.
Die standpunten kan ik anders nog begrijpen. Maar het knuffelen van allochtonen en criminelen niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHA als ik je vertel dat ik sterk pleit voor een verhoging van de loonbelasting voor veelverdieners, het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek en het opheffen van de NAVO, houd je denk ik al een stuk minder van me.
Hij zegt zelf dat er teveel bazen zijn, daarom had zijn positie weinig invloed.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:11 schreef dazzle123 het volgende:
Dat is toch die kneus die er bij de overheid is uitgeflikkerd?
Grote bek weinig daden. ALs er iemand medeverantwoordelijk is voor wat er de afgelopen 30 jaar is fout gegaan dan is hij het wel. Of is meneer opeens vergeten dat hij jarenlang voor de overheid heeft gewerkt?
Zowiezo zijn de namen van mensen als docters van leeuwen en de wijkersloot mij een beetje te vaak negatief in het nieuws geweest. Volgens mij zijn zij nog steeds de topambtenaren die voor 99% het beleid bepalen.
En dus is het ook lachwekkend dat juist iemand die een belangrijke persoon is geweest als het gaat om het bepalen van de prioriteiten van de politie nu kritiek gaat leveren op diezelfde politie. Als ik moet kiezen tussen het openbare ministirie of de politie dan weet ik wel aan welke kant ik sta.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Is niet de schuld van de Politie, is de schuld van de politiek die de prioriteiten voorschrijft. Prio is verkeer en veel boetes, niet de opsporing.
Er is ook geen plicht (zoals in duitsland) om iedere zaak te onderzoeken.
Zoals het uitzettingsbeleid rondom het generaal pardon al liet zien; asielzoekers die strafbare feiten hebben gepleegd krijgen geen verblijfsvergunning. Ik snap dan ook niet waarom Docters van Leeuwen dat dan zegt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:25 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals het uitzettingsbeleid rondom het generaal pardon al liet zien; asielzoekers die strafbare feiten hebben gepleegd krijgen geen verblijfsvergunning. Ik snap dan ook niet waarom Docters van Leeuwen dat dan zegt.
quote:Waarom is het iemand die gebruik maakt van het asielrecht toegestaan hier een misdrijf te plegen? Het asielrecht is een gastrecht, je besteelt een gastheer niet. En als je het wel doet, moet je iemand onmiddellijk uit kunnen zetten. Dat kan nu niet.
De linkse kerk is net zo geestelijk gehandicapt als de meeste imams in het Midden Oostenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
4. En het geklets over de 'linkse kerk' is natuurlijk al helemaal belachelijk.
Inderdaad. De PvdA is een achterlijke cultuur.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De linkse kerk is net zo geestelijk gehandicapt als de meeste imams in het Midden OostenHet afvalputje van de linkse gelovigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |