oja daarom valt de regerering onder de noemer Ultra rechts omdat ze gematigd joods zijn.. LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:02 schreef erikkll het volgende:
Wat dacht je er idd van, dat Israel de enige beschaafde cultuur is in die omstreken? gematigd joods,
mja.. er is weer lekker veel keus in de VS.. Bush wil oorlog, Kerry wil oorlog..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:14 schreef Vampier het volgende:
MokroKees dan gaat het nog leuk worden met Kerry en Heinz
* N_I_ agreesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
"Oh nee, het Joodse gevaar."
Gaan we nou weer achter elke boom een Jood zien? Why don't we just build camps for them, and get it over with...
Ik kan niet in dienst hier, ook niet gedwongen... Nederlands passpoort. Bovendien ben ik te oud voor de 'draft'quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef MokroKees het volgende:
[..]
oja vampier.. er liggen wetsvoorstellen in de VS voor invoering van dienstplicht dus mits je ook voor Israël in de loopgraven wil sterven zou ik mooi maken dat je daar wegkomt.
Als je niets onzinnigs te vertellen hebt blijf dan weg nietznutquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:
"Oh nee, het Joodse gevaar."
Gaan we nou weer achter elke boom een Jood zien? Why don't we just build camps for them, and get it over with...
Zelfs illegalen kunnen ze oproepen, daarom moest je je ook melden bij Selective Servicesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:30 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik kan niet in dienst hier, ook niet gedwongen... Nederlands passpoort. Bovendien ben ik te oud voor de 'draft'
Plaats het topic dan in Onzin.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:31 schreef Vampier het volgende:
[..]
Als je niets onzinnigs te vertellen hebt blijf dan weg nietznut
Alsof Israël die Arabieren niet zelf aankan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef MokroKees het volgende:
[..]
oja vampier.. er liggen wetsvoorstellen in de VS voor invoering van dienstplicht dus mits je ook voor Israël in de loopgraven wil sterven zou ik mooi maken dat je daar wegkomt.
Zieke shitquote:We stand on the principles of Racial segregation and White Racial supremacy. We believe that the White Race, are the direct descendants of the Adamic man made in the image of YHVH, in the of garden of Eden; and was placed here to be the light bearer and supreme ruling Race of this lost and dying world
Ik ben alleen verplicht om aan een oproep van de staat der Nederlanden gehoor te geven. Een oproep van de US kan ik negeren omdat als er oorlog zou uitbreken met Europa is onpartijdig wil blijven....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:37 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Zelfs illegalen kunnen ze oproepen, daarom moest je je ook melden bij Selective Services![]()
Als er een oorlog uitbreekt met China moet je alsnog naar het front, weigeren doet men niet aanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:54 schreef Vampier het volgende:
Ik ben alleen verplicht om aan een oproep van de staat der Nederlanden gehoor te geven. Een oproep van de US kan ik negeren omdat als er oorlog zou uitbreken met Europa is onpartijdig wil blijven....
Bush heeft zelf nooit in het leger gezeten.... bovendien ga ik geen mensen afmaken omdat de Amerikaanse regering een scheet dwars zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als er een oorlog uitbreekt met China moet je alsnog naar het front, weigeren doet men niet aan![]()
Wees eens een dappere knul, het leger is ook goed voor de lijn en het kost je niks![]()
Bush had een rijke en machtige vader, jij en de meeste mensen hebben dat niet neem ik aanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:01 schreef Vampier het volgende:
Bush heeft zelf nooit in het leger gezeten.... bovendien ga ik geen mensen afmaken omdat de Amerikaanse regering een scheet dwars zit.
nee dat kunnen ze niet.. zonder buitenlandse hulp hebben ze niet genoeg geld, niet genoeg brandstof niet genoeg materieel en niet genoeg manschappen..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:38 schreef CeeJee het volgende:
Alsof Israël die Arabieren niet zelf aankan.
Ik zou eens gaan Googlen op Yom Kippoer - oorlog..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:20 schreef MokroKees het volgende:
[..]
ongewapende palestijnse burgers beschieten vanuit een apache .. ja dat kunnen ze wel .. in hun eentje een conventionele oorlog tegen de arabieren ? mwaahahaha. nee hoor dat leggen ze echt af..
Ach, de droom van het pan-arabische rijk laat zich niet storen door de realiteit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan Googlen op Yom Kippoer - oorlog..
En dan je post editten...
Je bedoelt omdat dat een kolonie is van Europese en Amerikaanse goudzoekers is. Duplicaat van de VS. Inheemse bevolking uitreoeien en een staat verklarenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Goh, en ik maar denken dat die steun komt omdat Israel de enige pro-westerse democratie is in die regio.
Nee, er wordt gerefereerd aan het feit dat Sharon waarschijnlijk volgende verkiezing niet herkozen wordt.quote:Ze zijn wel democratischer dan de rest daar. Ze kiezen degene uit die voor hun het moorden moet doen op een democratische manier uit.
Yeah dat roept vraagtekens op hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:24 schreef Jimmy het volgende:
Cohen for president als sig en dan een plaatje van die Hamas-leider als icoon.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:28 schreef Jimmy het volgende:
Dat roept bij mij geen vraagtekens op hoor, dat schreeuwt gewoon 'provocerende puber'.
Tegen die tiojd heeft die man zo veel schade aangericht dat het voor zijn opvolger een bijna onmogelijke klus wordt. Dat is voor beide kampen zo. Alles wat er is opgebouwd tot de dood van Rabin is totaal verwoest door Sharon.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, er wordt gerefereerd aan het feit dat Sharon waarschijnlijk volgende verkiezing niet herkozen wordt.
Arafat, die gaat dood in het zadel, zo democratisch is'ie.
Mwah zulke dingen hoor je wel vaker als je mening niet gedeeld wordt. Makkelijke uitweg om dingen niet te hoeven begrijpen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:28 schreef Jimmy het volgende:
Dat roept bij mij geen vraagtekens op hoor, dat schreeuwt gewoon 'provocerende puber'.
Nou en? Je had het over democratie.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tegen die tiojd heeft die man zo veel schade aangericht dat het voor zijn opvolger een bijna onmogelijke klus wordt. Dat is voor beide kampen zo. Alles wat er is opgebouwd tot de dood van Rabin is totaal verwoest door Sharon.
De enige kleur in dit conflict naast zwart/wit is rood.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou en? Je had het over democratie.
En je geeft hier een mening als feit; zijn zat mensen te vinden die het conflict niet zo zwart-wit bekijken, en ook schuld in het andere kamp leggen.
Hoe zit dat dan met de allereerste joden was hun moeder ook joods voordat Mozes er was. Effe geen gein.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Bush komt toch uit een oud WASP-geslacht? Bovendien ben je alleen Joods als je moeder Joods is, wat deze koene Arishe onderzoekers schijnen te vergeten.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:09 schreef sanniejj het volgende:
Hij heeft de keus om de extremistische palestijnen te steunen die proberen zoveel mogelijk onschuldige burgers te doden of de staat israel die vergelijkbaar is met landen als het onze onder het mom van terrorismebestrijding een gehele bevolkingsgroep probeert te vernietigen.....
Makkelijke keuze
Inderdaad Israel is een samenstalling van mensen uit jullie landenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:09 schreef sanniejj het volgende:
Hij heeft de keus om de extremistische palestijnen te steunen die proberen zoveel mogelijk onschuldige burgers te doden of de staat israel die vergelijkbaar is met landen als het onze.
Makkelijke keuze
Goede vraag. Dit is het beste wat ik tot nu toe heb gevonden:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met de allereerste joden was hun moeder ook joods voordat Mozes er was. Effe geen gein.
Blijkbaar niet; je laat duidelijk merken dat jij nogal zwart-wit denkt door de schuld van het conflict nogal eenzijdig bij Israel te leggenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
De enige kleur in dit conflict naast zwart/wit is rood.
Inderdaad. Joden vanuit de hele wereld hebben zich in Israël verzameld.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad Israel is een samenstalling van mensen uit jullie landen
Dat komt denk ik doordat jij graag selectief leest en/of een vooringenomen standpunt hebt waardoor je blind bent voor de rest van het verhaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijkbaar niet; je laat duidelijk merken dat jij nogal zwart-wit denkt door de schuld van het conflict nogal eenzijdig bij Israel te leggen
Nee, ik ben bang dat dat opgeld voor jou doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat jij graag selectief leest en/of een vooringenomen standpunt hebt waardoor je blind bent voor de rest van het verhaal.
Misschien dat iemand onder ons dit wel weet want dat lijkt me toch wel leuk om te weten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goede vraag. Dit is het beste wat ik tot nu toe heb gevonden:
http://jewish.com/askarab(...)m
You've just confirmed my statementquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat dat opgeld voor jou doet.
Ikzelf ben niet blind voor 2 vechten-2 schuld, jij lijkt wat meer moeite te hebben met je moslim broeders afvallen.
Ja, dat kun je wel roepen, maar t'is nie zo: in deze hele thread is het een grote vingerwijzing naar De VS/Israel, met geen woord rep je wat welke andere kant kan contribueren om het conflict te beeindigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
You've just confirmed my statement![]()
je hebt volkomen gelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar flexibele waarheidsinterpretatie komt vaker voor bij fundi's.
Woei, een compliment. Je noemt me zinnig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:31 schreef Vampier het volgende:
Als je niets onzinnigs te vertellen hebt blijf dan weg nietznut
Het zou toch jammer zijn als Kerry president zou worden. De manier waarop Bush zijn tegenstanders tot wanhoop drijft, waardoor ze alleen nog maar wartaal kunnen uitslaan levert zoveel leuks op.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:20 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
You got it all wrong!
Wat heeft Lee Towers hier nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg even wat anders Vampier, je weet dat de bron van je informatie deze gasten zijn?
[..]
Zieke shit![]()
ik heb maar een mailtje gestuurd naar homelandsecurity .... Bush zwart maken door een buitenlander in de VS is in een verkiezingsjaar not done..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:53 schreef Vampier het volgende:
Zeker weet ik waar dit vandaan komt, maar ik ben er niet om conclusies te trekken over de gedachtenhang van deze heren. Ik ben er om topics te openen enzo mensen hun mening te laten vormen over een onderwerp. Ik geef niets om hun achterliggende gedachten.
Je was me net voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:42 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ik heb maar een mailtje gestuurd naar homelandsecurity .... Bush zwart maken door een buitenlander in de VS is in een verkiezingsjaar not done..![]()
Er wonen inderdaad een hoop Marokkanen in Israelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad Israel is een samenstalling van mensen uit jullie landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |