Wat is dan wel de issue volgens jou..??quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef yvonne het volgende:
en alle fora hebben van tijd tot tijd mindere bezetting, en je kunt er slecht mensen opzetten cq daar laten modden die er totaal geen feeling mee hebben, maar mijn argument is dat DAT hier niet de issue is
Hmmm...dit was de eerste keer dat Moonah mij een compliment gaf.quote:Op maandag 5 april 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, iedere keer, lees Moonah's oevre er maar op na,
Met andere woorden jij hebt het nog niet verdiend...dat iemand loeiend zijn best doet...er veel tijd (vrijwillig) insteekt...maar niet perfect is..en dat ook toe durft te geven...dat is in jouw ogen niet genoeg om er een keer iets positiefs over te zeggen?quote:als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment,
Ach iets wat je al 100 keer uit dezelfde mond gehoord hebt...ga je al snel naast je neerleggen.quote:dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
Zodra je ook eens met iets positiefs kunt komen ...wil ik wel over nadenken...het negatieve overheerst nogal ...snap je?quote:Nogmaals feedback, positief zowel als negatief is om over na te denken, reflecteren.
Centraal relmod-topic vanaf hier Frenkiequote:Op dinsdag 6 april 2004 10:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat is dan wel de issue volgens jou..??
Oke veel plezier verderquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Centraal relmod-topic vanaf hier Frenkie
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:33 schreef cos-micV het volgende:
Hmmm...dit was de eerste keer dat Moonah mij een compliment gaf.
Ach iets wat je al 100 keer uit dezelfde mond gehoord hebt...ga je al snel naast je neerleggen.
De bedoeling van opbouwende kritiek is juist dat je erover nadenkt toch?quote:
Zodra je ook eens met iets positiefs kunt komen ...wil ik wel over nadenken...het negatieve overheerst nogal ...snap je?
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De bedoeling van opbouwende kritiek is juist dat je erover nadenkt toch?
Ik kan meer met negatieve kritiek dan met postivieve slijmsporen eigenlijk.
En als ik mn zelfde argumenten lees feedback in een ander type post verpak doe je er wel wat meequote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..
Helaasquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef cos-micV het volgende:
Gelukkig
Dan ook niet...hoe je het ook went of keert...het komt in het kort hierop neer....je bent er alleen maar als er iets niet goed gaat...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik mn zelfde argumenten lees feedback in een ander type post verpak doe je er wel wat mee
Even voor ALLE duidelijkheid, ik post hier als user!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Dan ook niet...hoe je het ook went of keert...het komt in het kort hierop neer....je bent er alleen maar als er iets niet goed gaat...
Als het wel goed gaat dan zien we je niet.
Negatieve/opbouwende kritiek/feedback kan goed mee omgegaan worden als er ook een keertje iets positiefs t.o. wordt gezet.
Ja, die gaat geweldig, hartstikke tof dat jullie erzijn, maaaaaaaaaaar, probeer binnen dit topic het kaf van het koren te scheiden, en ook andere kanten eens te bekijken. Het belerende vingertje en/of arrogantie achter wege te laten, je voelt je als user soms behoorlijk klein gemaakt worden..quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:34 schreef Frenkie het volgende:
Zullen we het weer over moderatie gaan hebben..??
en dan wel over de moderatie van R&P.
De rest leidt allemaal af op dit moment
Geef eens het goede voorbeeld. En kom dan terug.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die gaat geweldig, hartstikke tof dat jullie erzijn, maaaaaaaaaaar, probeer binnen dit topic het kaf van het koren te scheiden, en ook andere kanten eens te bekijken. Het belerende vingertje en/of arrogantie achter wege te laten, je voelt je als user soms behoorlijk klein gemaakt worden..
Kijk, positieve feedback
Waarom quote je voor deze opmerking mijn postquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even voor ALLE duidelijkheid, ik post hier als user!
En JIJ kunt absoluut niet zien hoeveel tijd ik hier als user doorbreng.
Omdat ze off topic zijn. Of het zijn plaatjes van users die zonder toestemming worden geplaatst.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef ShaoliN het volgende:
Frenkie, waarom haal je al mijn posts weg lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |