Ik heb nog nagels over; ben nog niet aan het stressen. De punctie heeft zoveel indruk gemaakt dat ik het nu rustig afwacht. In een soort roes...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef E.T. het volgende:
Wat een mooie score!
En zo te horen ben je er aardig doorheen gerold![]()
Spannend om te moeten wachten tot zondag.. Heb je nog nagels over? Hoe laat word je gebeld?
quote:Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!![]()
Er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen worden de mooiste 2 teruggeplaatst!!
pfffffffff, weer een stapje verder.
Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.![]()
Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.![]()
Gefli!quote:Op zondag 28 maart 2004 11:29 schreef katinka het volgende:
YES!!![]()
Er zijn 5 eitjes bevrucht! Morgen worden de mooiste 2 teruggeplaatst!!
pfffffffff, weer een stapje verder.
Verder geen info over hoeveel cellig ze waren, mijn ventje moest de telefoon opnemen want ik durfde niet. En hij was ook teveel van slag om het te vragen.![]()
Oh en over de spuiten, morgenavond moet ik nog een keer Pregnyl spuiten. Ik weet eigenlijk niet of ik erna ook nog iets moet gebruiken, dat zal ik morgen wel horen.![]()
Niet om je jubelstemming te bederven, maar zelfs morgen is het moment nog niet helemaal.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:45 schreef katinka het volgende:
Joehoe!!!!! Ja ik ben vandaag inderdaad in een jubelstemming! Zalig, om dat weer eens te voelen. Dat was wel lang geleden hoor. Maar, we zijn er nog niet he?
Morgen is het grote moment;
Precies (en dan heb ik het hele voortraject al een keer doorlopen met mijn ex ).quote:Op zondag 28 maart 2004 20:11 schreef katinka het volgende:
Precies; we pakken het punt voor punt (net als jullie las ik)
Bedoel je dat je dat voortraject dus 2x hebt doorlopen? Ai...quote:Op zondag 28 maart 2004 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies (en dan heb ik het hele voortraject al een keer doorlopen met mijn ex ).
17 dagen toch?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:57 schreef katinka het volgende:
(een week of 2.........)
quote:Op maandag 29 maart 2004 20:19 schreef E.T. het volgende:
katinka, het grote wachten is begonnen! Spannend!!
Nu ga je vast bij alles dat je voelt in je buik denken.. "zal het?"
En durfde je wel te plassen na het terugplaatsen? (ik weet nog dat ik dat zo eng vond.. alsof ze er zo maar uit zouden rollen, wat helemaal niet kan![]()
)
moest jij je met volle blaas melden? Ik wel en wij hadden bedacht dat dat is zodat je na de terugplaatsing meteen naar de wc moet daar. Ben je meteen die drempel overquote:Op maandag 29 maart 2004 21:44 schreef katinka het volgende:
[..]
je hebt gelijk; je denkt dat ze er met plassen weer uit zullen vallen, maar ik heb al 100x gelezen dat dat niet kan. Dus ik heb maar gewoon geplast...'k moest op een gegeven moment zo nodig!
En met boodschappen doen ook; die tassen zijn echt te zwaar voor me (ahum; ik mag gewoon alles doen behalve roken, en dat doe ik niet)...mijn ventje kwam al aanrennen toen ie me aan zag komen...lief he?
En over het testen, ze zei tegen ons dat we over 14 dagen mogen testen. Gerekend vanaf de punctie zou dat dan 17-18 dagen zijn. Mochten jullie pas testen op dag 17 na de terugplaatsing?
Bedankt allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
voor jullie duimpies!
Xanthe, laat je morgen nog even weten wat de gyne zei?
Ik moest me met een halfvolle blaas melden (?!) omdat dat het inbrengen zou vergemakkelijken. Vooral als je baarmoeder iets achter/ of voorover zou liggen. Alleen hoe weet je nou wanneer ie halfvol is?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
moest jij je met volle blaas melden? Ik wel en wij hadden bedacht dat dat is zodat je na de terugplaatsing meteen naar de wc moet daar. Ben je meteen die drempel over
Pffff... moeilijk..quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:34 schreef katinka het volgende:
ET, vraagje; Hoe snel na de terugplaatsing voelde jij al iets? Ik had gisteren nl. last van mijn rug en was ongelooflijk opgefokt, vanochtend had ik een beetje buikpijn. Mijn eerste gedachte was, oh nee; ik zal toch niet nu al ongesteld worden? (Dit zijn normaal de tekenen voor menstruatie...).
Ik weet het, ik moet niet paniekeren, maar het is gewoon bijna niet te stoppen.
Er beginnen zich ernstige barsten in mijn stoere houding te vertonen en ik moet nog bijna 2 weken wachten.
neequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:11 schreef katinka het volgende:
Hm. ET, dankjewel; ik weet het eigenlijk ook wel, er zit niks anders op dan te wachten he.
Maareh, heb je uiteindelijk een tweeling gekregen? Sorry hoor, ik heb je verhaal grotendeels gelezen, maar dat is net niet blijven hangen. Laat maar, ik ga nog wel een keertje lezen.
Hou er rekening mee dat je eierstokken en je vagina (en dus eigenlijk gewoon de hele binnenboel) een behoorlijke opdonder heeft gekregen met de punctie en het stimuleren. Alles wat je voelt kunnen ook nog naweeen hiervan zijn.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:13 schreef katinka het volgende:
Dankjewel ET. Vond je het erg moeilijk toen het ene vruchtje niet verder ontwikkeld was? Of was je allang blij dat er 1 kloppend hartje was? Ik denk dat ik dat zelf wel zou zijn, maar als je toch even het idee hebt van een 2-ling dat het toch anders is als dat je van te voren dacht. Is jouw zwangerschap verder zonder problemen verlopen?
Pff, ik heb al 3 dagen ontzettend last van mijn rug (normaal heb ik dat 1 dag, voor ik ongesteld wordt). Ik heb een ongelooflijk dikke buik ben nu over het algemeen wel rustig. Ik heb er iets meer vertrouwen in gekregen. De paniek is vertrokken en ik ben weer 'gelaten' aan het wachten, net als tijdens het prikken. Dat is wel even iets relaxter dan gisteren zeg.
Hou die gedachte vast tijdens de vele gebroken nachtenquote:Op donderdag 1 april 2004 22:24 schreef katinka het volgende:
zielsgelukkig.........Jaaa!
*strengkijkt*quote:Op zondag 4 april 2004 22:02 schreef katinka het volgende:
Merisse, Martinekedankje voor jullie duimen. Het is heel moeilijk om het uit mijn gedachten te houden. Ik voel gedurende de dag van alles; rugpijn, buikpijn, ontzettende pijn in mijn borsten (heb mijn strakste bh aan, zodat ze vooral niet bewegen
) Ik probeer positief te blijven, maar bij vlagen krijg ik toch wel een lichte paniekaanval als ik me bedenk dat ik volgende week (of later) weer ongesteld kan worden. Ik moet me gewoon nog geen illusies maken en het stapje voor stapje blijven doen. En dat lukt me maar net.
Maar, het goede nieuws is; er is al wel een week voorbij!
wat ontzettend klote, sterkte katinka!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:00 schreef katinka het volgende:
het is al te laat.............rode duivels zijn gearriveerd![]()
![]()
grappig, dat hadden wij hier ook (vooral ik) dat het niet zo heel erg was om geen decemberkindje te krijgen aangezien in die maand mijn zusje, moeder, oma jarig zijn en dan nog sinterklaas en kerst erbij, en dan begin januari mijn andere oma + opa achter elkaar jarig zijn. dure maand(en) zijn dat voor onsquote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Xanthe het volgende:
Mega strak plan!
Eerlijk gezegd lijkt het me ook maar niks om een december kindje te hebben , zoveel feestdagen en dan ook nog een kind hebben die een verjaardag moet vieren...
Lijkt alsof zo'n verjaardag in het niet valt dan....
Ach het is natuurlijk heel erg welkom en het zijn ook maar gedachten maar een lente kindje is leuker!
Nee dusquote:Op zondag 25 april 2004 20:57 schreef katinka het volgende:
Oeps ET, ik dacht dat jouw ventje zijn FOK!-naam had veranderd!![]()
Laten we het hopen!quote:Op zondag 25 april 2004 20:57 schreef katinka het volgende:
Ach Xanthe, wat ben je toch een schatje. Je hebt zelf al zoveel pech gehad; ik gun het jou, ehm, net zoveel als mezelf! Enneh, hopelijk ben je zeer snel weer zwanger; 3x is echt scheepsrecht.
Haha, jouw ventje is ook lief; maar hij mag wel wat meer aan zichzelf denken...Als ik het geod begrijp is hij 't stresskipje van jullie tweeen...
Precies 't gaat helemaal goedkomen, that's the spirit.
Hoi Sanne, Spannuuuunnd! Ik duim voor je! Zou toch tof zijn!quote:Op donderdag 29 april 2004 08:24 schreef Sanne72 het volgende:
Welke test bevelen jullie aan en meot het echt met ochtendurine???
bij mij waren in eerste instantie ook beide embryo's ingenesteld.. en dat geeft dubbel HcG. Vandaar dat 't bij mij zo vroeg al duidelijk was. bij een van de embryo'tjes is het hartje niet gaan kloppen, vandaar dat we 'gewoon' een kindje hebbenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:42 schreef Sanne72 het volgende:
Hallo ET,\Dank je wel, het wordt zo steeds spannender jij al na 12 dagen positief!!!!!
Wil eigenlijk al naar bed zodat het snel morgenvroeg is..........
Ze hebben vorige week woensdag mijn verstandskies getrokken.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:28 schreef Sanne72 het volgende:
Hallo allemaal,
Xanthe wat heb je met je mond, is dit mij ontgaan???? Kiespijn of zo.
Sanne, ik schrijf ook in wachten op het tweede streepje topic en heb daar al het een en ander verteld, maar wil best voor jou nog een keertje hier mijn verhaal doen hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 17:53 schreef Sanne72 het volgende:
Slaapmeisje hoe staat het met jou vorderingen of wil je er niet over schrijven.
Ik had voordat de verdoving was uitgewerkt al pijnstillers ingenomenquote:Op donderdag 29 april 2004 21:40 schreef Sanne72 het volgende:
Oké Xanthe, wel vervelend maar gelukkig gaat het beter met de mond.
Klinkt erg pijnlijk, vooral als de verdoving (ga ervan uit dat je die gehad hebt) uitgewerkt is!
sterkte ermee.
Dat vind ik dus ook heel vaag. Ze doen ook niets in het weekend bijvoorbeeld. Bij de vorige twee cyclussen viel mijn eisprong precies op zondag. Op vrijdag een samenlevingstest / PCT doen vonden ze te vroeg en op maandag was mijn eitje eigenlijk net gesprongen waardoor de uitslag van de test ook al niet te vertrouwen is. Ben benieuwd of volgende PCT nr 3 wel op het juiste moment gedaan kan worden anders hebben ze nog een excuus om PCT nr 4 te gaan doen. Hoeveel testen hebben ze nodigquote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Xanthe het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat een fertiliteist kliniek gaat sluiten met de vakantie....
Zijn ze vast ook gesloten met kerst/oud&nieuw....
Alsof een cyclus er ook vakanties en feestdagen op na houd
Jij mag dit topic verlaten (maar dat hoeft niet als je dat niet wilt) maar je gaat niet helemaal weg van dit forum hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 17:19 schreef Sanne72 het volgende:
Nu is het denk ik gebruikelijk om dit topic te verlaten (of niet?!?!?!) weinig ervaring mee.
Ik wens jullie allemaal hetzelfde als mij! Gaat allemaal lukken en![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt voor steun / begrip / hulp etc. Ik zal af en toe nog kijken op het forum, en blijf jullie zeker volgen, ik vond het namelijk een prettig idee dat er gelijkgestemden met mij mee duimden en hoopten. Ik blijf jullie steumen een beetje op afstand!
Hele dikke knuffel van mij!!
Er is een volgend deel aangemaakt Zwangerschap en Geboorte deel 52quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:40 schreef Sanne72 het volgende:
Ik kan trouwens niet meer reageren op Z & G raar zeg!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:47 schreef E.T. het volgende:
Er komt wel weer actie hier
Xanthe weer begonnen met spuiten en volgende week fm, Katinka de 28e weer beginnen met spuiten.. (ga je nog steeds het 'lange' schema doen eigenlijk?)
Succes!
Tja zat ff een bloedvatje in de weg natuurlijk. Die doen wel gemeen pijn he? En duurt heeeeel lang voor ze weer weg zijn helaas. Ik had er 3...met de nadruk op had........quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:52 schreef Xanthe het volgende:
De 1e blauwe plek is er al!
Grrrrr , is nog maar 1 keer eerder gebeurd dat ik een blauwe plek op mijn buik had van het prikken....
Dat vroegen wij ons ook al af, vandaar dat ik haar even gemaild heb.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
is dr iets met sanne72? ineens zijn een hoop van haar posts weg
Heb alleen in de 2e ronde zo'n blauwe plek gehad.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:09 schreef katinka het volgende:
[..]
Tja zat ff een bloedvatje in de weg natuurlijk. Die doen wel gemeen pijn he? En duurt heeeeel lang voor ze weer weg zijn helaas. Ik had er 3...met de nadruk op had........
Duimen dat die follkikel lekker groeit. Ik wacht met spanning mee af.
JA! Het was mij ook opgevallen gisteravond!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:29 schreef Xanthe het volgende:
Nu jullie me erop attenderen....
Hoop echt dat er niets is , maar krijg de meest nare gedachten nu....
Sanne laat alsjeblieft wat van je horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |