quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
Mannen lopen stelselmatig hun pik achterna en vrouwen hunons geld.
Jongeren die er niet in geintreseerd zijn een jaar in de zorg laten werken dat zal echt veel verbeteren. Mensen sie eigenlijk niet willen maar tog voor bijvoorbeeld ouderen moeten zorgen, dat zal echt zijn wat ze nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:01 schreef nein het volgende:
wat denk je van ZORGplicht ipv dienstplicht? Jongelui verplicht een jaar in de zorg te laten werken...lijkt me STUKKEN nuttiger dan dat geren in de bosjes.
dan heb ik liever een dictatuur waarin mensen gedwongen worden te mediteren dan dat ze gedwongen worden te sportenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:51 schreef MokroKees het volgende:
ontwikkeling begint met onderwijs, complete herziening van de leerstof is dus vereist.
suffe repetetieve rekensommetjes vervangen met les in wijsheden, de werking en zwakheden van de menselijke psyche, het leren accepteren en respecteren van anderen. etc..
De media overnemen en enkelt nog maar informatieve en educatieve entertainment programmering toestaan , censuur op opzettelijk moreel verloederend materiaal.
kortom een lekkere stevige dictatuur..![]()
Flikker es op, je bent weer iemand die ons landje in steek laat als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:31 schreef Megumi het volgende:
Word Canadees.
Britney dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:46 schreef Tijn het volgende:
Ik snap het probleem niet. De Wibra zuigt toch ook gewoon?
Lekker ding.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Britney dan?
[probeersel]quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:16 schreef Auxerre het volgende:
[..]
De emigranten van nu zijn de landverraders van nu.
Alleen jammer dat het nooit..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker ding.
Ik ben Canadees. Van geboorte.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:16 schreef Auxerre het volgende:
Ach ja, je ken niet alles hebbe hequote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:21 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nooit..
Verbaasd mij dat een van de grootste bekrompen zeikers van het Fokforum met deze vraag komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
Mijn vraag is: "Hoe maak je van Nederland en haar inwoners het meeste zelfbewuste volk ter wereld?"
Iedereen loopt maar achter elkaar aan. Hugo Boss is cool en Wibra zuigt. Britney Spear is lekker, jammer dat je haar nooit zult krijgen. Buitenaards leven bestaat niet, want dat hebben we nooit gezien. Mannen lopen stelselmatig hun pik achterna en vrouwen hun geld. Hoe maak je ons volk bewust dat er grotere en belangrijke dingen spelen in het leven?
Verplicht een maand stage als vuilnisman? Dientplicht herinvoeren? Documentaires van terminale patienten frequent uitzenden op tv? Commerciële bagger op tv verbieden? Het stimuleren van toegang tot internet en informatie? Of moeten er eerst meer rampen als in Volendam gebeuren, moeten er eerst grote aanslagen komen of moet ieders ouder eest aan kanker sterven voordat mensen zelfbewust worden?
Hoe maken wij van deze maatschappij een zelfbewuste maatschappij?
Hippies.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:44 schreef dazzle123 het volgende:
Wat is nou in hemelsnaam weer een zelfbewust volk?
LOLquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hippies.
Of überhaupt een meisje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:56 schreef Sm0keZ het volgende:
de kans is net zo klein als dat ik morgenochtend naast britney spears wakkerwordt (om eens een voorbeeld te noemen)
quote:Op vrijdag 12 maart 1942 16:56 schreef Sm0keZ het volgende:
- het nieuws niet meer laten censureren
- alleen hulp verlenen aan autochtonen, ondertussen zijn wij ook bijna een 3e wereldland
Landverräter meldet, obersturmführer!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:16 schreef Auxerre het volgende:
[..]
Flikker es op, je bent weer iemand die ons landje in steek laat als het je niet bevalt.
We moeten ons landje stuenen, nu de normen en waarden en och zo Nederlandse sociale controle bij je buurt (rond jaren '60 '70 '80 had je dat nog duidelijk).
Bevalt het je niet, dan wil je direct vertrekken naar een ander land om daar weer te profiteren van andermans mentaliteit.
Maar dan geen fulltime diensplicht.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:38 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Of überhaupt een meisje.
On-topic: 2 jaartjes dienstplicht lijkt me een goed idee.
Ben je eruit geschopt?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:22 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben Canadees. Van geboorte.
Ja, of ik wil muziektechnologie studeren en dan bij de... euh... ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:20 schreef Piro het volgende:
[..]
Maar dan geen fulltime diensplicht.
Ik zie meer in een soort dienst-school.
Bek houden en 2 jaar in het leger studeren, zeg maar.
Gewoon relevante 'vakken' geven en meer praktijk, stel ik wil informatica studeren dan mag ik bij de landmacht computersystemen onderhouden, dat soort zut.
Bij de Marinierskapel mag je dan de trombones poetsenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, of ik wil muziektechnologie studeren en dan bij de... euh... ja.
Heeeeeel technologisch ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bij de Marinierskapel mag je dan de trombones poetsen
Voor de Mariniers wel, hoor..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeeeeel technologisch ja.
Het leger heeft zijn glans en glorie verloren. Het is nu een toevluchtsoord voor idioten die niks van hun leven kunnen maken geworden. Terwijl dienstplicht, in sommige landen, als een onderdeel van het man-worden gezien wordt. Het leger is toe aan een verandering, een betere PR en het verhogen van de toelatingseisen ( op intellectueel gebied, dus minimaal havo-vwo) voor bijvoorbeeld KCT, de elite troepen van de landmacht.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:20 schreef Piro het volgende:
[..]
Gewoon relevante 'vakken' geven en meer praktijk, stel ik wil informatica studeren dan mag ik bij de landmacht computersystemen onderhouden, dat soort zut.
Nee. Mijn vader is een schot. En mijn moeder had banden met Nederland. Na hun scheiding was het voor mijn moeder door omstandigheden makelijker om een nieuw bestaan in Nederland op te bouwen. Vandaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:21 schreef Piro het volgende:
[..]
Ben je eruit geschopt?
Nee inderdaad neem dan de goede oude tijd. In de tweede wereld oorlog toen hadden we nog een echt leger. Toen maakten we nog indruk toen de duitsers langs kwamenquote:Op zondag 28 maart 2004 12:57 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Het leger heeft zijn glans en glorie verloren.
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:38 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Nee inderdaad neem dan de goede oude tijd. In de tweede wereld oorlog toen hadden we nog een echt leger. Toen maakten we nog indruk toen de duitsers langs kwamen![]()
Oh, en als ik chemie wil sturen dan mag ik daar chemische wapens gaan maken of zo. Dacht het niet...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:20 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat tegenwoordig militairen niet gezien woorden als vakmensen. Sterker nog er zijn wel periodes geweest waarin er meer werd neer gekeken op militairen en het leger. En dat was heel toevallig ook ten tijde van de dienstplicht.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde het aanzien van het leger in de maatschappij. Vroeger was een militair een vakman, nu is het leger maar een tussenfase.
En anders zou dat "vanzelf" moeten gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:48 schreef thetruth het volgende:
Niet
Wat een gezwets in de ruimte. Wie ben jij om mensen te gaan vertellen hoe ze hun leven moeten leven. Als zij Hugo Boss willen dragen, op Britney willen geilen en de Wibra vinden zuigen, is dat hun goed recht. Maar nee hoor, meneer Pberends, de pseudo-intellectueel vind dat hij de waarheid in pacht heeft en weet wat de grotere betekenis van het leven is. Bovendien sluiten beiden activiteiten elkaar niet uit. Je hoeft toch niet 24/7 bezig te zijn met de grotere problemen van de maatschappij, af en toe mag je voor de tv op Britney geilen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
Mijn vraag is: "Hoe maak je van Nederland en haar inwoners het meeste zelfbewuste volk ter wereld?"
Iedereen loopt maar achter elkaar aan. Hugo Boss is cool en Wibra zuigt. Britney Spear is lekker, jammer dat je haar nooit zult krijgen. Buitenaards leven bestaat niet, want dat hebben we nooit gezien. Mannen lopen stelselmatig hun pik achterna en vrouwen hun geld. Hoe maak je ons volk bewust dat er grotere en belangrijke dingen spelen in het leven?
Wat een misplaatste arrogantiequote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:46 schreef pberends het volgende:
Hoe maak je ons volk bewust dat er grotere en belangrijke dingen spelen in het leven?
Exactquote:Op zondag 28 maart 2004 14:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat een gezwets in de ruimte. Wie ben jij om mensen te gaan vertellen hoe ze hun leven moeten leven.
[...]
Wie zegt trouwens we niet zelfbewust zijn.
quote:
- alleen hulp verlenen aan autochtonen, ondertussen zijn wij ook bijna een 3e wereldland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |