quote:vermogen
van 75 tot 124 pk
quote:productie
De 140 serie is geproduceert vanaf 1967 tot 1974 in de modellen 142, 144, 145.
quote:
Dat was al tijden bekend hoor. Wel een superding. Volgens mij de productie auto met de grootste schijfremmen ter wereld. Heb er een heel stuk over gelezen in de autovisie. Mooi dingquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
OMG, wat een grafbak...
Heb net in Heerlen een splinternieuwe Bentley Continental GT gezien
Wist niet eens dat Bentley tegenwoordig al sportcoupés maakte...
deze dus:
[afbeelding]
hij lijkt op een celicaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:27 schreef Metalfreak het volgende:
OMG, wat een grafbak...
Heb net in Heerlen een splinternieuwe Bentley Continental GT gezien
Wist niet eens dat Bentley tegenwoordig al sportcoupés maakte...
deze dus:
[afbeelding]
naja, met wat verbeelding danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij lijkt op een celica
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij lijkt op een celica
Ja, en heb 'm dus net in het echt gezien bij een VW/Audi dealer in Heerlen, daar stond 'ie buiten (nog zonder nummerplaten) Wel echt megagrote wielen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was al tijden bekend hoor. Wel een superding. Volgens mij de productie auto met de grootste schijfremmen ter wereld. Heb er een heel stuk over gelezen in de autovisie. Mooi ding
En een toyota hartquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
naja, met wat verbeelding dan
Jah ... tis een apart ding. Zo staat er bij ons bij de mercedes dealer ook vaak auto's waarvan je soms nog niet weet dat ze al rondrijden. Schitterend altijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, en heb 'm dus net in het echt gezien bij een VW/Audi dealer in Heerlen, daar stond 'ie buiten (nog zonder nummerplaten) Wel echt megagrote wielen...
Ah je hebt wel gelijk. de toyota is mooier.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou....
die volvo bedoel jequote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij lijkt op een celica
Zeker ... schitterend merk toyota ... lekker degelijk niet van dat goedkope plastic. Altijd mooie lijnen in de auto c.q mooie otwerpen . Echt een mooi stukje japanse degelijkheid.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ah je hebt wel gelijk. de toyota is mooier.
Daar ga ik wel vanuitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die volvo bedoel je
eeuh een volvo ??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
Stelletje jaloerse honden![]()
en ThaFreak, wat heb jij ook weer in je avatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
Hierquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:54 schreef Tjabbo het volgende:
Hey Xtreem ouwe parasiet.
waar blijft jou topic over je eigen autootje ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mocht je willen
op reply. verder nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]heb jij ei'k wel geklikt??
lui.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
op reply. verder niet
Hapquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lui.![]()
zal ik het je dan maar weer voorkauwen? dat was een linkje naar het 'treinentopic'
van die massa dingen die als je geen haast hebt en het rustig is prima te doen zijn, maar waar ik weer 1,5 uur met zo'n jengelend KUTkind achter me zat
Hap ja... ik heb zo'n schijthekel aan de andere mensen in de trein... vooral kinderen en bellersquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hap
Maareh.. bevalt dat nou? zo'n eigen trein?
Ik sponsor alleen mijn mama...... en die sponsort de brandoilquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:30 schreef MissMSX het volgende:
Reizen met de trein is kut
Afgelopen weekend besloten vanaf nu alleen nog maar de Shell te sponsoren
lang niet gezien hierquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:30 schreef MissMSX het volgende:
Mommie-boyquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik sponsor alleen mijn mama...... en die sponsort de brandoil![]()
maar.... wiljij
me niet sponsoren?
Ik wordt gesponsord door m'n mama...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik sponsor alleen mijn mama...... en die sponsort de brandoil![]()
maar.... wiljij
me niet sponsoren?
If you've got nothing to say, then shut the fuck upquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lang niet gezien hier
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mommie-boy![]()
Ik heb al moeite genoeg mezelf te sponsoren
Ook alquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wordt gesponsord door m'n mama...
Kan ik jouw moeder niet adopteren?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]zij krijgt korting
Tijdje terug heb ik hetzelfde beslotenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:30 schreef MissMSX het volgende:
net of wij wel wat te melden hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
If you've got nothing to say, then shut the fuck up
Ik heb niks te melden, dus kan ik maar beter niks zeggen
Nope. niet gezien hier die mensenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:36 schreef MutZ het volgende:
Hé Tjabbo, veel last van die mensen die volgend jaar willen komen studeren op de UT??
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wordt gesponsord door m'n mama...
wat bied je?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik jouw moeder niet adopteren?
Ik heb ook een OV. Van 't weekend naar Assen. Heen ruim een half uur vertraging doordat ik m'n aansluiting miste. Terug 2 uur vertarging op een reis van 3 uur!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik hetzelfde beslotenZelfs terwijl ik OV heb...
True... true...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
net of wij wel wat te melden hebben
Een ritje in m'n 205-je?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat bied je?
Met volle tank en nieuwe apk? dealquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
m'n 205-je?
én goed werkende radioquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met volle tank en nieuwe apk? deal
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
én goed werkende radio
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Met volle tank en nieuwe apk? deal
Die doet 't weer primaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
én goed werkende radio
Is ook al lang geleden dat ik dat geluid gehoord hebquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]ja.... het geluid van zo'n 205 je is niet iets waar je 1,5 uur naar wil luisteren
Niet zeiken... Kan ik er wat aan doen dat ik dyslexie heb??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nu doet je radio het wel, maar je auto niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook al lang geleden dat ik dat geluid gehoord heb
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:59 schreef Tjabbo het volgende:
mensen ik ga naar huis.
fijn weekend
Beetje laat, maar goed weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:59 schreef Tjabbo het volgende:
mensen ik ga naar huis.
fijn weekend
Duidelijk dat je er zin in hebt... wazzup?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:19 schreef BoJo het volgende:
Hallo
heeeeeet iiiiiiiiis weeeeeekend, jiiipppieeeeee![]()
niet veelquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Duidelijk dat je er zin in hebt... wazzup?
Kom je daar nu al achter?? Ze werken alweer ff hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
DE MYACTIVETOPICS WERKT WEER!
JoepieThe forum is saved!
Minderquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet veel![]()
ouders op vakantie en ik ben vet verkouden dus kan (nog) niet eens van de gelegenheid gebruik maken voor een party
waaazzzaaaahhhh?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Konnichiwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dankje Mutzquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:45 schreef MutZ het volgende:
Beterschap BoJo...
Wat heb je toen gedaan?? Een praatje mee gemaakt??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
damn, net ff boodschappen gedaan... kom je in de super, loopt daar zo'n meisje dat je nog 'kent' alszijnde: kinderlijk en irritant.. maar die blijkt zeg maar... 18+ te zijn geworden en bij behorende looksdamn!
goed... dat is er uit..... geen R&P topic waard....
nope... papa (= een eikel) en mama (= écht een heks) liepen d'r achter.... leek me niet zo handigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat heb je toen gedaan?? Een praatje mee gemaakt??
Kijk, dat is het betere werk...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje Mutz![]()
Heb net m'n Xbox naar de woonkamer verhuist, m'n ma zou normaal gaan trippen over de zooi (draden) die ik ervan gemaakt heb![]()
Wat als zei nu zit mee te lezen?? Hoe zou ze dan nu over jou denken??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nope... papa (= een eikel) en mama (= écht een heks) liepen d'r achter.... leek me niet zo handig
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat als zei nu zit mee te lezen?? Hoe zou ze dan nu over jou denken??
'M'n draden, wat doe je!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje Mutz![]()
Heb net m'n Xbox naar de woonkamer verhuist, m'n ma zou normaal gaan trippen over de zooi (draden) die ik ervan gemaakt heb![]()
Niet bekend met de Budweiser reclames?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
damn, net ff boodschappen gedaan... kom je in de super, loopt daar zo'n meisje dat je nog 'kent' alszijnde: kinderlijk en irritant.. maar die blijkt zeg maar... 18+ te zijn geworden en bij behorende looksdamn!
goed... dat is er uit..... geen R&P topic waard....
als je dat nou gelijk ff meldt...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kom je daar nu al achter?? Ze werken alweer ff hoor...
Budweiser?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet bekend met de Budweiser reclames?
18+ is goedNu hopen dat d'r karaktertje niet op 14 is blijven steken
http://www.budweiser.com/quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Budweiser?
karakter op 14? die kansen zijn in dit deel van het land best groot
Lees [MED]...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Ultimora het volgende:
[..]
als je dat nou gelijk ff meldt...
Ik kon het ook niet hoor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.budweiser.com/
Eerst maar eens goed speurwerk doen dan
Ze hebben een tijdje een reclame gehad waarbij een aantal vrienden elkaar opbelden en dan WAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAH riepen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet hoor...
Zie mijn postquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:16 schreef Xtreem het volgende:
Wélke budweiser reclame bedoel je ei'k?
en wanneer krijg ik je 205?
AH! Die!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdje een reclame gehad waarbij een aantal vrienden elkaar opbelden en dan WAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAH riepen.
Als je Scary Movie gezien hebt herken je dat misschien wel...
Paar jaar terug was er een website waar ze dat WAAZZAAAAAAAAAAAH in een hele berg verschillende talen hadden vertaald... In het Japans dus KOOONNICHIWAAAAAAAAA en ik het Nederlands HOOEEISTIIIIIIIIEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie mijn post
En je mag er een keertje in rijden
Nou ik heb hem maar weer terug verhuistquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje Mutz![]()
Groot gelijk...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey zo, heb t leren wel gehad voor vandaag
nu al?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey zo, heb t leren wel gehad voor vandaag
Hier heeft het vanmiddag geregend...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:30 schreef flippie_flink het volgende:
heb dernet maar ff gebruik gemaakt van het mooie weer en de auto ff gewassen/gepoetst![]()
Tief op manquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:29 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nu al?
Veel plezier...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:36 schreef Ultimora het volgende:
ik ga vannavond naar kroeg denkik ff goed tanken en poolen
Waar dan wel over?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:38 schreef Xtreem het volgende:
He! we gaan het NIET over het weer hebben !
Waarom niet?? Als zweefvlieger kijk ik elke dag naar het weer...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:38 schreef Xtreem het volgende:
He! we gaan het NIET over het weer hebben !
Edit: Ik ben al gek...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:37 schreef MutZ het volgende:
Ik word echt gek hier...
over het onderhoud van je auto?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar dan wel over?
Is goed dat je da t zelf zegtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Edit: Ik ben al gek...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:46 schreef MutZ het volgende:
Wat is het antwoord??
Ik vraag me bij dat plaatje af wat nou erger is, of hij die lul in de uitlaat stopt, of wat die aan heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
over het onderhoud van je auto?
[afbeelding]
Zelfkennis is ok...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed dat je da t zelf zegt
als mensen ideen krijgen door dit plaatje;quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
over het onderhoud van je auto?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat plaatje af wat nou erger is, of hij die lul in de uitlaat stopt, of wat die aan heeft
Ja natuurlijk. Al zou ik het persoonlijk niet met m'n lul doen... maar dat is voor jou dan weer geen vraag/probleemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, als iemand daarvan ff een goeie vertaling in m'n mailbox pleurt, dan gaan we daar lol mee hebben...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:49 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
als mensen ideen krijgen door dit plaatje;
http://blackroses.textfil(...)q
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, als iemand daarvan ff een goeie vertaling in m'n mailbox pleurt, dan gaan we daar lol mee hebben...
Iddquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Al zou ik het persoonlijk niet met m'n lul doen... maar dat is voor jou dan weer geen vraag/probleem
Idd, wel 6V... Maar ook dyslectisch, dus een 5 voor Engels (als het geen 4 wordt)... Mijn Engels is niet bepaald heel erg goed... En daarnaast heb ik koppijn en dus geen zin om na te denken...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]lieve schat, 6v... jij moet dat kunnen vertalen...
ah, ok.... korte samenvatting: uitlaat = anus. kijk uit met scherpe randjes. Doe NIETS met de motor aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, wel 6V... Maar ook dyslectisch, dus een 5 voor Engels (als het geen 4 wordt)... Mijn Engels is niet bepaald heel erg goed... En daarnaast heb ik koppijn en dus geen zin om na te denken...
Complete vertaling graag... Ik wil het gaan gebruiken in een topic, maar meer zeg ik er nog niet over...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah, ok.... korte samenvatting: uitlaat = anus. kijk uit met scherpe randjes. Doe NIETS met de motor aan.
Je vergeet de 2e manierquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah, ok.... korte samenvatting: uitlaat = anus. kijk uit met scherpe randjes. Doe NIETS met de motor aan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Complete vertaling graag... Ik wil het gaan gebruiken in een topic, maar meer zeg ik er nog niet over...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]heb je gezien hoe lang die tekst is?
[hoe zit dat met...] auto's neuken
Ach, dan heb je wat te doen dit weekend...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]heb je gezien hoe lang die tekst is?
[hoe zit dat met...] auto's neuken
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ach, dan heb je wat te doen dit weekend...
Klinkt op zich wel leuk: [hoe zit dat met...] auto's neuken... Maar nee, dat is toch niet hetgene wat ik in gedachten had...
Je doet het dus??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pleur zondag dat tekstje nog 'ns voor m'n neus... dan misschienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je doet het dus??Je bent geweldig...
![]()
Jij wil zeker eerst een proefrit maken op Mutzquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pleur zondag dat tekstje nog 'ns voor m'n neus... dan misschienvanaav niet.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:17 schreef ook_gek het volgende:
Met sex voor de buch was er ooit een vent die bloed geil werk van scootersDie rukte voor het leven op scooters
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wil zeker eerst een proefrit maken op Mutz
Gaat een beetje moeilijk... Lig nl weer eens een keertje plat...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kreeg net t aanbod om een proefrit op een zeker niet slecht uitziend meisje te makenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij wil zeker eerst een proefrit maken op Mutz
foto?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg net t aanbod om een proefrit op een zeker niet slecht uitziend meisje te maken
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:36 schreef MutZ het volgende:
Ik ga zo denk maar eens ff m'n nest in... Oh wacht, daar ben ik al... iig ga ik zo slapen...
Liever vandaag nog dan morgen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
anders knap jij ff een x op!
Maar vandaag zit er niet in.. ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Liever vandaag nog dan morgen...
Trustequote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:36 schreef MutZ het volgende:
Ik ga zo denk maar eens ff m'n nest in... Oh wacht, daar ben ik al... iig ga ik zo slapen...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Truste
@ Xtreem ervoor of erna
Die foto, wil je die van voor of na de proefritquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het liefst ervoor.... 'k weet niet wat jij allemaal doet tijdens een test rit dat 'de auto' beschadigd...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die foto, wil je die van voor of na de proefrit
"De auto's" die ik test overleven het allemaal, ik test zet alleen grondigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het liefst ervoor.... 'k weet niet wat jij allemaal doet tijdens een test rit dat 'de auto' beschadigd...
Nee, vandaag zit er niet in, morgen vrees ik ook niet... Voordat het hier weer goed gaat, zijn we denk wel een paar weekjes verder...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar vandaag zit er niet in.. ?
nogmaalsdan... en nu wegwezen!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
signature test
Test topic deel XXXVII (37)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
signature test
1x een alfa met koude motor vol belasten molt 'm niet.... maar beschadigd wel degelijk....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"De auto's" die ik test overleven het allemaal, ik test zet alleen grondig
hehe wist niet eens dat dit soort geintje konden....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
machtsmisbruik enzo...quote:
Ik wel... Kijk ook maar eens in de sig van oa Bioslock...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe wist niet eens dat dit soort geintje konden....
[..]
machtsmisbruik enzo...
wel coole featurequote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wel... Kijk ook maar eens in de sig van oa Bioslock...
Ik heb een Alfa gehad, en kan dat niet eensquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x een alfa met koude motor vol belasten molt 'm niet.... maar beschadigd wel degelijk....
jij reed je vriendin altijd goed warm voor je vol in de toeren jaagt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een Alfa gehad, en kan dat niet eens
correctie: ik rij mijn vriendinen altijd eerst warmquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij reed je vriendin altijd goed warm voor je vol in de toeren jaagt?
hoeveel vraag je voor d'r op girltrader.com?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
correctie: ik rij mijn vriendinen altijd eerst warm
Sorry, ik ruil dr nog niet in, ik hou ze beide.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoeveel vraag je voor d'r op girltrader.com?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik ruil dr nog niet in, ik hou ze beide.
Hoezo betalen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]waar betaal je die wegenbelasting van
![]()
Nee man, onder de 18 allebei (die ene nog net), ach ik moet ze enkele keren per week smeren, valt wel mee, als ik wil vaker.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:38 schreef Xtreem het volgende:
of zijn ze allebei boven de 25?
maar dan krijg je meer onderhoudskosten..en wat verbruiken ze?
'k hou me aanbevolen...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee man, onder de 18 allebei (die ene nog net), ach ik moet ze enkele keren per week smeren, valt wel mee, als ik wil vaker.
Verder verbruiken ze nouwelijks wat, echt spot goedkoopals ik er van eentje af wil laat ik je t weten (is nog niet eens zo ver bij jou vandaag ook
)
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k hou me aanbevolen...
kan ze koken?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
In je dromenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
mail d'r naam/msn/.../... maar
ze is toch niet DOM he?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In je dromen(of als ik uitgekeken ben
)
Wel, dom is zo negatief, ze is niet de slimstequote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze is toch niet DOM he?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel, dom is zo negatief, ze is niet de slimste![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ze is kapster!
Markoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga proberen deze te kopen
[afbeelding]
een robo stofzuiger
Niks die maakt nooit schoon. Daar hebben we een schoon maakster voorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marko
wat is er met je moeder gebeurt dan
Is idd wel cool, en niet eens duurquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks die maakt nooit schoon. Daar hebben we een schoon maakster voor
Maar dit is gewoon zo een lijp spele dingetje
Gewoon lekker rond laten scheuren in m,n kamer![]()
Hoezo vervoerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
ja dit is de makro.
En ik ben heel luiEn de schoon maakster doet mijn kamer niet omdat die nooit is opgeruimd. En ze daar anders een dag taak aan heeft. Dus nu hoop ik dat robot ding te kunnen kopen als ik vervoer heb. Effe alles van de grond en gassen maar
Ga jij eens nieuws posten boefjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
zeg, dit is geen SLOW chat meer hoor
Joh je moet niet zeuren, we hebben de Slowchat wel eens in 2uur vol gekregen, dat ging zo snel dat je het niet meer kon volgen. Die dag hadden we er 2 of 3 doorheen gejaagd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:33 schreef LWaS het volgende:
zeg, dit is geen SLOW chat meer hoor
LOL, van mij uit is t 20minquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
nee heb geen auto. En het zit in delft en ik in scheveningen. En tot maandag 18 uur is hij nog 130 euro
vroeger, toen was jij hier nog niet eens manquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh je moet niet zeuren, we hebben de Slowchat wel eens in 2uur vol gekregen, dat ging zo snel dat je het niet meer kon volgen. Die dag hadden we er 2 of 3 doorheen gejaagd.
Dat waren nog eens tijden![]()
Vroegâh
doe es bij de rievjoes kijken opde FPquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij eens nieuws posten boefje
Zeg je vriendin heeft me net gebelt dat je niet zo op moest scheppen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In je dromen(of als ik uitgekeken ben
)
Wel in t vroegâh van de SCquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:38 schreef LWaS het volgende:
[..]
vroeger, toen was jij hier nog niet eens man
Welke was dat danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef PeuRac het volgende:
rond Kreator,
Ik loop al wat langer meequote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:38 schreef LWaS het volgende:
[..]
vroeger, toen was jij hier nog niet eens man
Alleen jammer dat je alleen 6 cilinders opnoemt, die motoren waren veel minder als de 4 cilinders welke van Volvo zelf kwamen, de 6 cilinders kwamen van Renault en Peugeot. De onderste is geen 100 serie meer, maar een 200 een nieuwer model dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
doe mij dan maar de 164 en dan met name de coupe, die eigenlijk niet bestaat
[afbeelding]
gewone
[afbeelding]
[afbeelding]
en ultiem geil is de 262 coupe bertone (met kroontje)
[afbeelding]
Ja, zijn afscheid kwam op een relaxe en totaal onverwachte manierquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welke was dat dan
Toen hij weg ging als modje of bedoel je dat niet.
ik ben nog langer op FOK!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welke was dat dan
Toen hij weg ging als modje of bedoel je dat niet.
[..]
Ik loop al wat langer mee
Ben ik al een oldbie user. En een bekende user![]()
truzzel!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga m'n bed induiken (alleen) truste, en tot morgen.
Dat vroeg ik nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben nog langer op FOK!![]()
maar ik zeg het maar evenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet![]()
[ook_gek mode]quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:10 schreef LWaS het volgende:
[..]
maar ik zeg het maar even
kwaliteit gaat voor kwantiteitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[ook_gek mode]
maar ik heb meer posts
[/ook_gek mode]
Ben ik zo voor spelbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[ook_gek mode]
maar ik heb meer posts
[/ook_gek mode]
Ik post minder per dag, maar wel hoogwaardigquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:16 schreef ook_gek het volgende:
PFFFFF
LWaS Aantal posts: 21395 (gemiddeld 18 per dag)
ook_gek Aantal posts: 22378 (gemiddeld 26 per dag)
Nee nee boefje. Jij mag niet zo lang op internet van je moeder. Jij hebt computerstraf omdat je op de nieuwe bank heb zitten eten boefje.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:16 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik post minder per dag, maar wel hoogwaardig
we hebben geen nieuwe bankquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee boefje. Jij mag niet zo lang op internet van je moeder. Jij hebt computerstraf omdat je op de nieuwe bank heb zitten eten boefje.
Ik heb gelijk he
Sloebersquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:20 schreef LWaS het volgende:
[..]
we hebben geen nieuwe bank
ja, we zij nnie zo rijk hoor...mijn internet is het durstequote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sloebers
jij hebt duidelijk het topic niet goed gelezenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig. Eerste engelse les
I dont speak inglis verry wel. Maar dat neuken kan ik wel
Nee dat is ook te laag voor mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:29 schreef LWaS het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk het topic niet goed gelezen
discriminatiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat is ook te laag voor mij.
Ik lees geen topic van mensen die niet eens een nieuwe bank hebben
Kut blanke. Dat is pas discriminatiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:32 schreef LWaS het volgende:
[..]
discriminatie
lol,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:38 schreef LWaS het volgende:
wat is verzamellen?
beter te laat dan nooitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:39 schreef ook_gek het volgende:
Wat is er met dat plaatje. Volgens mij is het al lang 3-3-04 geweest hoor
Ik voel een band tussen onsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:40 schreef LWaS het volgende:
[..]
beter te laat dan nooit
Ze staat naar de muur toequote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:47 schreef jp84 het volgende:
ja kan nie meer haha heb al heel wat gastenboeken onder gespammed en ik heb het plaatje geupload bij picserver haha kan er niks meer aan doen..
deze om het goed te maken
[afbeelding]
God domme. Daar staat een mooie projectie TV zegquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:49 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
heb je goed gezien. Ze heeft geen BH aanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:56 schreef LWaS het volgende:
dit is nie B en H hoor
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je goed gezien. Ze heeft geen BH aan![]()
post ff picciequote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:27 schreef LWaS het volgende:
mogguh mensen
Ik ben er vroeg uit voor mijn doen, maar ik ga even mijn spiegels bij de spuiter opahlen!
als het goed is vanavondquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:18 schreef jp84 het volgende:
[..]
post ff piccie
et voilaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
als het goed is vanavond
Ze zitten er iig al op
en jij zit op die TV te geilen?????quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God domme. Daar staat een mooie projectie TV zeg
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
en jij zit op die TV te geilen?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nahja, ik zit te twijvelen aan je sexuele geaardheid... mischien moet je maar eens iets met tv's gaan doen ofzo...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het probleem is
Whehehh je hapt lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:35 schreef Ultimora het volgende:
[..]
nahja, ik zit te twijvelen aan je sexuele geaardheid... mischien moet je maar eens iets met tv's gaan doen ofzo...
Dan tel je toch eerst je cd,squote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik weer, koop ik een nieuw cd-rek, bij de IKEA, zet em in elkaar, best mooi ding. Niks aan de hand, het ophangen gaat ook goed.
Pak ik hem in, is die meteen bijna volNu moet ik een 2e kopen
Ik dacht dat die ruim groot genoeg zou zijn. Omdat ik een kleintje had, maar ik had em dubbel opgestapelt dat was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan tel je toch eerst je cd,s
Ik kom er achter dat ik 2 rekjes bijna vol heb. Dus 2 van die dingen kopen is geen oplossing
En die media PC die ik gemaakt heb doet het prima. Via terminal kan ik alles doen.
Maar als ik in log op de PC zelf als administrator krijg ik de rechten niet
Hoeren ding is verneukt![]()
Dus weer opnieuw instaleren
Ik ben dus niet iedereenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:40 schreef ook_gek het volgende:
iedereen weet dat je eerst gaat tellen voor je een rekje gaat kopen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben dus niet iedereen
gezichtsbedrogquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
Die ramen zijn zwart zeg
ben je bang dat je herkend word in die autoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
gezichtsbedrog
geloof me, je ziet me nog wel hoor :pquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben je bang dat je herkend word in die auto
is met zo'n hok maar goed ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
geloof me, je ziet me nog wel hoor :p
Alleen nie zo goed![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:17 schreef Ultimora het volgende:
[..]
is met zo'n hok maar goed ook![]()
![]()
grapje hoor hijs wel lachequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:17 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik ben er ook blij meequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:19 schreef Ultimora het volgende:
[..]
grapje hoor hijs wel lache![]()
Ah dus dat bedoelen ze met de passanten beschermen tegen de bestuurderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
geloof me, je ziet me nog wel hoor :p
Alleen nie zo goed![]()
jij hebt het doorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah dus dat bedoelen ze met de passanten beschermen tegen de bestuurder
Ik heb het je vannacht al verteld he.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:30 schreef LWaS het volgende:
[..]
jij hebt het door
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het je vannacht al verteld he.
Ik voel me een band tussen ons
Ja makkelijk die spiegels lijkt mequote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:35 schreef LWaS het volgende:
[..]![]()
En toch voell ik een afstand
Maar wat vind je van mijn spiegels?
makkelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja makkelijk die spiegels lijkt me
De band moet nog groeien
nou gelukkig is iie iig mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:44 schreef PeuRac het volgende:
* LWaS is back from dinner (en gaat maandag naar de IKEA een 2e cd rek halen
De "Benno" in beukenfineer.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:50 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac welke heb je gehaalt dan
Foto,s
Als het mee zit ga ik zo films halen. En m,n digicam
Kan ik foto,s maken van m,n kamer voor je
in de camera,quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:50 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac waar blijven ze
goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de camera,
die m'n ouders mee hebben
en vergeet die ene film niet
Waarom ben je niet op msnquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Graag gedaan![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goed dat je het zegt![]()
LWaS het valt op hoor
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=50744
Wat doe jij daar boefje![]()
Hmm oke kan. Onder aan staat.quote:WE KOMEN VOOR RIJDEN MET EEN AUTO ZONDER RECLAME !!!
Heel erg knap...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:05 schreef ook_gek het volgende:
Hooooooi
Hoe vind je m,n aquarium
Knap he dat ze er gewoon uit kunnen zwemmen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:26 schreef MutZ het volgende:
Ik ga direct weer maffen, want ik ben nu echt helemaal verrot...
Ze gaat slapenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:33 schreef LWaS het volgende:
[..]![]()
heb je de foto hier gezien?
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze gaat slapen
Wil ik het wetenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik ken je gedachtes niet, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil ik het weten![]()
Nou dan zeg ik neequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik ken je gedachtes niet, dus dat weet ik niet![]()
quote:
Ik denk dat ze slaapt hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik nee
Over dat gedachte lezen moet je dan wel beter je best op doen
Tering miet danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook (en nee, k ben geen mietje ook_gek, maar ben me aan t voorbereiden op tentamens)
als jij me een plaatje kan bezorgen waar op de sportlaan nummer 81 zit....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:48 schreef ook_gek het volgende:
op de site van anwb staat er 1. Die werkt wel
maar nu welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef ook_gek het volgende:
ja dat vraag je net niet
tja, 's middags moek werken...dus het is een keuzequote:Op zondag 28 maart 2004 00:05 schreef ook_gek het volgende:
moet je maar niet gaan voet ballen
Wie gaat dan ook vroeg op staan op zondag
Ik wil morgen echt niet die hele FOK!king sportlaan overrijden hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 00:07 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
hebbie nou nie eens een plaatje voor mij?quote:Op zondag 28 maart 2004 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Veel meer kan ik er niet van maken
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:30 schreef ook_gek het volgende:
je kan niet alles hebben in het leven![]()
klikkerdeklikkiequote:Op zondag 28 maart 2004 00:14 schreef LWaS het volgende:
[..]
hebbie nou nie eens een plaatje voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |