Aangezien jij poep praat ben je het blijkbaar ook gewend!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:38 schreef UltraBrain het volgende:
Moet ik niet flikken bij me vriendin.
Maar aangezien jij een homo bent zal het wel anders liggen, julie zijn gewend aan die geur?
echt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Sylvana het volgende:
mijn vriend en ik laten ze gewoon, maar meestal waarschuwen we elkaar wel ff van te voren
Ik kan wel genieten van mijn eigen darmgassen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:41 schreef xman het volgende:
[..]
Aangezien jij poep praat ben je het blijkbaar ook gewend!
inkoppertjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:38 schreef UltraBrain het volgende:
Maar aangezien jij een homo bent zal het wel anders liggen, julie zijn gewend aan die geur?
Hiero hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Sylvana het volgende:
mijn vriend en ik laten ze gewoon, maar meestal waarschuwen we elkaar wel ff van te voren
Wat heeft dat met 'jezelf zijn' te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:54 schreef Deetch het volgende:
Als je al niet eens een ruft bij je vriendin durft te laten komt het met die relatie nooit goed. Je kunt nl. niet jezelf zijn.
Blijven ze van jou een kwartier hangen? Wow... da's heavy shit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:58 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Wat heeft dat met 'jezelf zijn' te maken?
Ik vind het meer een kwestie van respect. Als je vriendin erom kan lachen (wat me sterk lijkt) ga dan vooral je gang en 'wees jezelf'. Maar mijn ervaring leert dat ze niet graag een kwartier in de meur van een ander liggen.
Haha, je bent niet stiekum mijn vriend hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:15 schreef Stormblast het volgende:
we ruften allebei wanneer we willen.
zij zelfs harder dan ik.
en dan nog ,s ochtends vroeg ook
moet ik ook niet flikken, weet ik zeker dat ze er alles aan doet om er eentje te laten die iig erger stinkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:38 schreef UltraBrain het volgende:
Komt nog welquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:52 schreef LaPluche het volgende:
Als het even kan zal ik altijd proberen niet te ruften in het bijzijn van mijn schatje. Oke, vrouwen zijn ook gewoon mensen, maar kan me voorstellen dat hij het toch niet echt vrouwelijk vind.
Wat mij betreft ruft hij maar een eind in de ruimte. Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben. Maar geloof niet dat ik hem ooit een scheet heb horen laten.
Maar goed, wij zijn pas 3,5 maand vriendje en vriendinnetje. Misschien wordt het op den duur wel anders.
Vastwel, meisjes hebben dat toch sowieso al altijd?quote:zodat je scheet naar bloemetjes ruikt ofzo?
tuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vastwel, meisjes hebben dat toch sowieso al altijd?
mee eens, ik maak er ook geen probleem van (hooguit komt de hevigheid van de wind voorbij in een anekdote tegen vriendinnenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:04 schreef maartena het volgende:
Gewoon laten! Ik bedoel, als je samenwoont dan moet je zowel de lasten als de lusten dragen nietwaar? En scheten hoort daar gewoon bij.... Ik bedoel, als je op een gegeven moment gaat trouwen/langdurig samenwonen, dan moet je niet gaan zeuren als er eens toevallig iemand een scheet laat.
wat je zegtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:05 schreef JeOma het volgende:
[..]
Blijven ze van jou een kwartier hangen? Wow... da's heavy shit.
Doen wij hier ook, ik wil het alleen niet hebben tijdens als ik aan het eten ben, verder gewoon doen. Tja wat wil je dan doen als je de rest van je leven bij iemand blijft, voor iedere scheet naar de wc hobbelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:43 schreef xman het volgende:
[..]
echt?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:26 schreef thaduck het volgende:
"Wil jij ff kijken schat, er zit iets op me kont wat pijn doet" en dan zoooo hard ruften..![]()
No problemo hier, zou toch wel heel gek worden dat je iets natuurlijks wat ieder mens heeft gaat zitten verbergen en moeilijk over doen
Wat doe je dan met al die gassen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:40 schreef Ingridh007 het volgende:
ik laat ze zelf nooit!
Dat maak je er zelf van...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, ik heb een zwaar leven :p
Oh, maar van anderen vind ik het ook niet zo charmant... maar als we onder elkaar zijn, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:06 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb er zelf geen last van dat ik niet de hele dag loopt te ruften
ik bedoelde met "ik heb een zwaar leven" meer dat ik t zwaar heb omdat ik me snel irriteer aan "normale" dingen zoals mensen die ruften laten
Ook meteen een leuke test om te zien of de man in kwestie wel of géén manieren heeft ivm de manier waarop ie refereert naar z'n vriendinquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:13 schreef Caesu het volgende:
gewoon ruften in bed met z'n tweeën.
dekbed omhoog en naar beneden om de warme lucht te inhaleren.
moet kunnen.
goeie test bij nieuwe vriendin of het niet een preuts wijf is.
Blijf jij maar lekker beschaafd danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:19 schreef daanharmsen het volgende:
Scheten, boeren, etc vind ik not done in gezelschap, 1 keer kan gebeuren, maar je moet er geen gewoonte van maken. Beschaafde mensen houden de scheet in of gaan even ergens anders naar toe, maar gaan niet andere mensen vergassen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ook meteen een leuke test om te zien of de man in kwestie wel of géén manieren heeft ivm de manier waarop ie refereert naar z'n vriendin
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat iemand die nog niet eens een scheet in bijzijn van partner durft te laten wel kinderen kan maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:55 schreef Caesu het volgende:
[..]als ze preuts is zal het mn vriendin niet worden
Als jezelf zijnl lekker boeren en scheten is moet je dat vooral zelf weten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:55 schreef Nuek het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker beschaafd danThuis wil ik gewoon mijzelf zijn.
Reken je onder gezelschap ook je partner?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:19 schreef daanharmsen het volgende:
Scheten, boeren, etc vind ik not done in gezelschap, 1 keer kan gebeuren, maar je moet er geen gewoonte van maken. Beschaafde mensen houden de scheet in of gaan even ergens anders naar toe, maar gaan niet andere mensen vergassen.
jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Reken je onder gezelschap ook je partner?
Dan heb jij vast ook nog je zwembroek aan als je met je partner gaat douchen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:22 schreef daanharmsen het volgende:
[..]
ja
Mwoa, sommige mensen zien het als een vorm van fatsoen. Van vreemden zou ik het dan ook niet pikken, maar van mijn eigen vriendje maakt het me niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat iemand die nog niet eens een scheet in bijzijn van partner durft te laten wel kinderen kan maken.![]()
Jeutje...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:22 schreef daanharmsen het volgende:
ja
ik zie het als een vorm van fatsoenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, sommige mensen zien het als een vorm van fatsoen. Van vreemden zou ik het dan ook niet pikken, maar van mijn eigen vriendje maakt het me niet zoveel uit.
misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan mijn "windjes" inhoudenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:42 schreef erodome het volgende:
Als je een aanzienelijk deel van je leven met een persoon doorbrengt komt er een moment dat je een windje moet laten terwijl dat persoon erbij is, naar de wc lopen blijf je niet doen voor de rest van je leven, dus dat doe je gewoon waar dat persoon bij is...
No prob!
Ik ga ook voor b....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:30 schreef Caesu het volgende:
er is één moment waarop er beter geen windje gelaten kan worden: als er orale sex plaatsvindt.
maar wat doe je? toch een dilemma....
A proberen op te houden dat windje - en je ongemakkelijk voelen - buikpijn
B zeggen: ga even weg daar ik ga een windje laten - en je ook ongemakkelijk voelen - alle geilheid is weg
C het windje zomaar laten is iig geen optie.![]()
ik ga voor B
open er een topic of poll over.... ja misschien wel
Nee, je bent geen uitzondering, maar waarschijnlijk iemand die niet met iemand samen leeft?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:43 schreef daanharmsen het volgende:
misschien ben ik een uitzondering, maar ik kan mijn "windjes" inhouden
inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, je bent geen uitzondering, maar waarschijnlijk iemand die niet met iemand samen leeft?
Ik kan zo ook wel mijn scheetjes inhouden.![]()
Heb ik ook gehad hoor, 1 scheet en hij vloog al...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:50 schreef daanharmsen het volgende:
inderdaad
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:26 schreef thaduck het volgende:
"Wil jij ff kijken schat, er zit iets op me kont wat pijn doet" en dan zoooo hard ruften..![]()
No problemo hier, zou toch wel heel gek worden dat je iets natuurlijks wat ieder mens heeft gaat zitten verbergen en moeilijk over doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |