Iemand die weet waar hij uithangt? Is ie vertrokken naar een forum waar je usericons van meer dan 10kb kan uploaden? Of is ie gewoon op vakantie zonder het ons te vertellen?
Wie houdt nu de vinger aan de pols?
Niemand.
Misschien dat Fannetje of Xenia ofzo iets weet?
quote:Neuh, geen idee.
Op woensdag 25 juli 2001 22:27 schreef JungleMan het volgende:Misschien dat Fannetje of Xenia ofzo iets weet?
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 25-07-2001 23:57]
En nee, we gaan geen flauwe grappen maken over het geheugen van een goudvis. Daar hebben we het in dit forum nu wel vaak genoeg over gehad
Misschien.
quote:Ik zou niet weten waar hij is? Misschien een ban? Anyway, ik begrijp wat je bedoelt met het eerste stuk van je post: Ik heb hetzelfde bijvoorbeeld ook met mijn kat die ik vroeger had: Ik zie nog steeds het beschadigde behang, de kattenbak, de rommel in de tuin, de pisvlek in het tapijt van toen hij krols was. De kat is intussen verdwenen, maar de rotzooi is achtergebleven.
Op woensdag 25 juli 2001 20:36 schreef Herald het volgende:
ja eh... wat kan ik nog toevoegen aan de topiquetitel... nou... eh... niet dat ik die suffe poes van hem mis, of zijn lijstjes. En ik zie liever Goddess in Heaven weer eens posten dan die spellingsfreak. Maar toch, ondanks al zijn gebreken, mis ik Arcee wel een beetje. Alsof je een stuk meubilair in je huis mist, zo'n gevoel. Je favoriete hangtafeltje dat is verdwenen, of een kast waar je alle papperassen inpropt.Iemand die weet waar hij uithangt? Is ie vertrokken naar een forum waar je usericons van meer dan 10kb kan uploaden? Of is ie gewoon op vakantie zonder het ons te vertellen?
quote:* Loedertje vind "iets vaags vernemen" nix en hoopt gewoon dat Arcee zelf weer eens gaat posten
Op woensdag 25 juli 2001 22:48 schreef Ali Salami het volgende:
Nee, Arcee heeft geen ban en ik heb wel iets vaags vernomen, maar misschien dat een ander het beter weet
quote:Oei..stel je voor...
Op woensdag 25 juli 2001 23:18 schreef Priscella het volgende:
Kan ik alvast intekenen voor het condoleance register?
ARCEE--->terugkomen-melden-laat via een omweg ff weten of alles goed is-of kom gewoon posten !!
quote:Was Arcee IRL misschien Herman Brood??
Op woensdag 25 juli 2001 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Oei..stel je voor...ARCEE--->terugkomen-melden-laat via een omweg ff weten of alles goed is-of kom gewoon posten !!
Verdere complottheorieën zijn welkom op koekepan@koekepanforever.tmfweb.nl. .
quote:Hmmm....
Op woensdag 25 juli 2001 22:30 schreef Xenia het volgende:Neuh, geen idee.
[Dit bericht is gewijzigd door Xenia op 25-07-2001 23:57]
quote:ROFLOL
Op donderdag 26 juli 2001 01:53 schreef beelzebub het volgende:
Hij verwachtte wel bezoek van JungleMan zie ik.
quote:*bloedserieus*
Op donderdag 26 juli 2001 02:28 schreef Bastard het volgende:
Of we schreeuwen allemaal tegelijk zijn naam
Goed plan!
ARCEEEEEEEEEE!!!!!
quote:Idd, ik roep vast al mijn kloons te gader.
Op donderdag 26 juli 2001 02:43 schreef Lamon het volgende:
*bloedserieus*Goed plan!
quote:ARCEEEEEEEEEE!!!!!
ARCEEEEEEEEEE!!!!!
quote:Begrijp je zelf wel wat je schreef?
Op donderdag 26 juli 2001 02:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
is vast aan het anti - rsi-en om zo zijn polsen weer op te laden voor nog eens 17000 posts
quote:Brult lekker mee!
Op donderdag 26 juli 2001 02:44 schreef Koekepan het volgende:[..]
Idd, ik roep vast al mijn kloons te gader.
.
[..]ARCEEEEEEEEEE!!!!!
/b/ ARCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WAAAAAAAAAAAR BEEEEEEEN JEEEE ? /b/
quote:Dit staat er al zo'n 2 maandjes
Op donderdag 26 juli 2001 01:53 schreef beelzebub het volgende:
Hij verwachtte wel bezoek van JungleMan zie ik.
Enne Xenia? Leg eens uit: 1,5 uur later editten?? Ik ben nieuwsgierig
quote:...en da's een reden om niet meer te FOK!ken? Zijn we dan enkel en alleen maar een placebo voor jullie?
Op vrijdag 27 juli 2001 00:07 schreef Djeez het volgende:
Misschien heeft Arcee ook een vriendin gekregen, net als ik...
quote:Dat vertel ik je volgende week wel
Op donderdag 26 juli 2001 22:36 schreef JungleMan het volgende:
Enne Xenia? Leg eens uit: 1,5 uur later editten?? Ik ben nieuwsgierig
quote:nop. Hij is zelfs niet daar.
Op zaterdag 28 juli 2001 09:02 schreef Trainspotter het volgende:
Heef iemand al gecheckt of ie soms op vakantie is naar dat geweldige Fok!-eiland? Of bestaat dat niet meer?
quote:Misschien heeft 'ie een kloon gekregen
Op vrijdag 27 juli 2001 00:07 schreef Djeez het volgende:
Misschien heeft Arcee ook een vriendin gekregen, net als ik...
quote:Grrrrrrrrrr........
Op zaterdag 28 juli 2001 03:02 schreef Xenia het volgende:
Dat vertel ik je volgende week wel
* JungleMan heeft dus ff géén 2,5 week geduld
Stommerd
quote:Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet ik je doodschieten
Op zaterdag 28 juli 2001 23:30 schreef JungleMan het volgende:
Grrrrrrrrrr........* JungleMan heeft dus ff géén 2,5 week geduld
Stommerd
quote:Ik voel een poll aankomen.
Op zondag 29 juli 2001 00:12 schreef Xenia het volgende:
Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet ik je doodschieten
quote:
Op zondag 29 juli 2001 00:18 schreef broer het volgende:
Ik voel een poll aankomen.![]()
Wat is meer waard. Info over Arcee of het leven van Jungleman?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Arcee mist
quote:Ik zeg: info over Arcee.
Op zondag 29 juli 2001 00:20 schreef Xenia het volgende:
Wat is meer waard. Info over Arcee of het leven van Jungleman?
* broer begint nu wat meer te posten en vindt het wel eens tijd worden voor een lijstje.
Sorry JM.
You're a dead man...
Dat 'editje' maakt het zo geheimzinnig
Puur en alleen daarom...tell us!
quote:Het stellen van deze vraag alleen al..
Op zondag 29 juli 2001 00:20 schreef Xenia het volgende:
Wat is meer waard. Info over Arcee of het leven van JungleMan?
* JungleMan weet trouwens wel iets dus laat me maar lekker leven
quote:Hmm, Xenia is kloon van Speedcore
Op zondag 29 juli 2001 00:12 schreef Xenia het volgende:[..]
Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet ik je doodschieten
quote:lijkt me duidelijk
Wat is meer waard info over Arcee of ....
quote:Vast aan het vakantievieren met Larissa en Semtex.
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:05 schreef Bastard het volgende:
Mijn god, waar blijft die gast???
quote:Dan mag hij wel weg blijven
Op vrijdag 03 augustus 2001 14:07 schreef Halinalle het volgende:[..]
Vast aan het vakantievieren met Larissa en Semtex.
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
* Treinhomo waagt een poging als plaatsvervanger:
"Daar is al een topic over..."
*WEEN*
quote:Hmm. Dat is meer iets voor Ulx.
Op woensdag 25 juli 2001 23:50 schreef links234 het volgende:
Misschien is Arcee helemaal niet weg, maar verzint hij dit alleen maar om aandacht te krijgen.
Kan er een timer komen op dit topic?
Maarreh, weet er al iemand meer? Of is hij al terug en heb ik hem gemist?
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 12:46 schreef dwerg het volgende:
Het was een dag in september. BB3 was inmiddels begonnen, en de meesten waren Arcee alweer vergeten. Het BB3 forum draaide als een trein, en de streamwatchers zorgden dag en nacht voor verslagen. Dinsdagochtend, een bewoner praat met Hummie, de microfoons staan open en iedereen kan meeluisteren. Foutje van de regiekamer blijkbaar. Hummie: 'Bevalt het een beetje?' De bewoner antwoordt dat er nu 20 keer afgewassen is, en dat Anita slechts 1 keer heeft meegeholpen, dat is maar 5%. Terwijl ze wel 15% van de douchemuntjes heeft gebruikt. Hummie kijkt hem verbaasd aan. De bewoner vraagt of er ook een foto van hem op de BB-site staat, en of het een mooie is. Hummie vertelt hem dat ze een leuke kleine foto hebben gekregen, en dat die op de site staat. Bewoner: 'Hoe klein?'. Hummie: '10kb'. De bewoner staat vertwijfeld op en loopt de kamer uit. 'NEE, 10 kb is te weinig!'
*kick*
quote:LOL
Het was een dag in september. BB3 was inmiddels begonnen, en de meesten waren Arcee alweer vergeten. Het BB3 forum draaide als een trein, en de streamwatchers zorgden dag en nacht voor verslagen. Dinsdagochtend, een bewoner praat met Hummie, de microfoons staan open en iedereen kan meeluisteren. Foutje van de regiekamer blijkbaar. Hummie: 'Bevalt het een beetje?' De bewoner antwoordt dat er nu 20 keer afgewassen is, en dat Anita slechts 1 keer heeft meegeholpen, dat is maar 5%. Terwijl ze wel 15% van de douchemuntjes heeft gebruikt. Hummie kijkt hem verbaasd aan. De bewoner vraagt of er ook een foto van hem op de BB-site staat, en of het een mooie is. Hummie vertelt hem dat ze een leuke kleine foto hebben gekregen, en dat die op de site staat. Bewoner: 'Hoe klein?'. Hummie: '10kb'. De bewoner staat vertwijfeld op en loopt de kamer uit. 'NEE, 10 kb is te weinig!'
quote:
quote:Dank u, dank u allen. Het is teveel eer. Maar eigenlijk denk ik dat jouw eerste post in dit topic niet te verbeteren valt, mijn verhaaltje was een haastklus in de middagpauze.
Op donderdag 16 augustus 2001 21:11 schreef Herald het volgende:
nouja nog een keer dat verhaaltje quoten is ook zo loos, maar ik moet zeggen Dwerg, petje af. Ik had het zelf niet beter kunnen doen
Maar al met al weet ik nog niet veel meer zo. En ik mis die kat wel. Soms kijk ik gewoon even in Arcee's profiel om die lieve poes te zien. http://forum.fok.nl/profile.php?id=862
Op een nacht is Arcee gegijzeld door de stichting top 40 terwijl hij in zijn bed lijstjes lag te maken met dingen die hij de volgende dag nog zou moeten doen.
Nu wordt hij als een soort van slaaf gevangen gehouden en moet hij lijstjes maken, iets wat hij eigenlijk helemaal niet als een straf ziet, sterer nog: hij geniet met volle teugen!
Dus alle statistieken die Erik de Zwart/Ruud de Wild van zijn autocue opleest zijn door Acree gemaakt opgezocht
Damn, hij is helemaal niet leuk, doen jullie maar een betere poging.
quote:nee iid, jij beschrijft hoe je een ladder in je panty krijgt leuker
Op donderdag 16 augustus 2001 22:10 schreef Keroppi het volgende:
Damn, hij is helemaal niet leuk
quote:Misschien vinden sommige mensen het énig om over mensen te praten die niet meer kunnen reageren
Op donderdag 16 augustus 2001 22:17 schreef Lithion het volgende:
Misschien wilde blauwe dat hij verwijderd werd van het forum...
quote:nee joh, dat zou zo'n typische Larissa actie tegen Semtex zijn waarbij ze elkaar bestoken met roddels over Mirrorman die zou hebben geknokt met Harrie vanwege de spampraktijken van Ulx. En een
Op donderdag 16 augustus 2001 22:36 schreef Loedertje het volgende:
Misschien vinden sommige mensen het énig om over mensen te praten die niet meer kunnen reageren
quote:erg suggestief ik heb dit topic nog niet geheel gelezen maar naar ik weet is Arcee toch helemaal niet geband.
Op donderdag 16 augustus 2001 22:36 schreef Loedertje het volgende:[..]
Misschien vinden sommige mensen het énig om over mensen te praten die niet meer kunnen reageren
quote:de volgende keer het topique helemaal lezen eh boefje, dan had je geweten dat Loedertje op Lithion reageerde
Op donderdag 16 augustus 2001 22:42 schreef Duck het volgende:
erg suggestief ik heb dit topic nog niet geheel gelezen maar naar ik weet is Arcee toch helemaal niet geband.
quote:dat zag ik ja maar voordat ik nog meer zeg zal ik even vooraan beginnen.
Op donderdag 16 augustus 2001 22:44 schreef Herald het volgende:[..]
de volgende keer het topique helemaal lezen eh boefje, dan had je geweten dat Loedertje op Lithion reageerde
quote:Hij is vaker weggeweest én hij heeft 17000 posts? Dan was het nog erger dan ik ooit had durven vermoeden...
Op donderdag 16 augustus 2001 22:52 schreef Duck het volgende:
Goed gelezen en wat ik eruit opmaak is dat Arcee gewoon weer even weg is zoals wel vaker.
quote:Cooooool!
Op donderdag 16 augustus 2001 23:04 schreef entrefice het volgende:
Even gezocht bij google.org, resultaat:
quote:TARA lijkt ook nog! http://www.stripcreator.com/view.php?author=craziest&ID=12580
quote:Dat is Arcee niet! Die kan spellen!
quote:http://www.fokforum.nl/showtopic/40704
Op donderdag 16 augustus 2001 23:10 schreef Zanderrr het volgende:
Jaah, dat stripjestopic was leuk! Maar ik kan 'm niet terugvinden in onzin...
maar de Crash is er mee vandoor gegaan
quote:Oei, de zoektocht naar Arcee gaat dan wel erg Bogusiaanse vormen aannemen.
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:52 schreef Kleintje het volgende:
Zal ik um eens een brief sturen via de ptt-post
Heb immers zijn huisadres!
Oh, misschien is ie wel ergens hier te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 17-08-2001 11:35]
ARCEE!!! Fuckin Ämal en American Beauty zijn absolute KLOTEFIMS!!!!
Zo... kwestie van aftellen...
V.
Binnen drie weken is hij terug....
quote:Uhmmmm, ID4 was geweeeeeeelldugg!
Op vrijdag 17 augustus 2001 11:37 schreef Trainspotter het volgende:
Of: Gladiator roeleerd!
Arcee601@hotmail.com
GET ARCEE BACK!
quote:Maar Armageddon is toch wel de beste film aller tijden. Die muziek ook, die emotionele scene met Liv Tyler en Bruce Willis...
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:37 schreef Doc het volgende:[..]
Uhmmmm, ID4 was geweeeeeeelldugg!
MEESTERLIJK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |