Moet ik 100den topics doorlezen, of dequote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lees anders gewoon even lui varken.
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:35 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Moet ik 100den topics doorlezen, of de![]()
![]()
"search"
![]()
![]()
gebruiken?
thnxquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoor.
Je, ik zag dat je wilde posten, dus deed ik het topic snel op slot. Gemeen he, van mij!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:23 schreef Golf het volgende:
Fijn hoor, ik dacht ff te posten, zat de deur al weer op slot.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoor.
quote:waar·om1 (het ~)
1 reden, oorzaak
Blader even terug. Het is eerder in dit topic al uitgebreid uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:25 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]. Ik vroeg waarom dat gebeurt, ik weet wel wát er gebeurt. Kan de topics niet eens terugvinden in de MyAT.
Uitgebreid is een groot woord, maar I get the picture.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blader even terug. Het is eerder in dit topic al uitgebreid uitgelegd.
We kijken wel hoe het loopt. Er zijn ook al enkele topics over geweest in FB. Maar vooralsnog blijft het zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:31 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Uitgebreid is een groot woord, maar I get the picture.. Denk niet echt dat het helpt, maar niet geschoten is altijd niet raak.
[quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
Beste Jolan,
Shut up and look pretty.
Mod
Is het goed als ik je topic opschoon en morgen weer open? Ik vind het doodzonde van zo'n leuk topic namelijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ken je hem/haar nog?
Aub een slotje , het lukt mensen niet om mee te doen.
Ik heb ook geen spijt van mijn laatste reactie in het topic.
Dude, zo bedoel ik het niet, ik wilde juist duidelijk maken dat je gewoon moet denken 'fuck you, ik ben geweldig en het zal me roesten wat jij denkt'quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:02 schreef iemand het volgende:
[..]
Toch fijn dat jij altijd klaar staat, net om het hoekje als ik mijn goed voel. Net als ik een straaltje zonnelicht heb opgevangen en een leuk meisje heb zien lopen die naar me lachte, fijn dat jij dan om de hoek staat van mijn levenspad om een grote geurende hondedrol van kapotmakerij voor mijn voeten te gooien. Bedankt, je bent een echte vrind..
Ik bedoelde het goed hoor, net zoals een moeder het goed bedoeld als ze haar kind naar boven stuurt zonder toetje omdat hij z'n zusje met haar gezicht in de dampende kippensoep heeft geduwd omdat ie dacht dat het wel leuk wasquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo hoeft het niet op iemand over te komen knakker. Iemand kan wel heel andere ideeën bij zulks een post krijgen. Dat jij daar dan toch weer klaar staat met die eeuwige koeienvlaai, die taart in het gezicht, het scheetkussen voor op de stoel.
Lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |