Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, wie is verantwoordelijk voor de wederopstand van EmyKuHhHh? M.a.w. wie moet er een schop voor zijn klote?
Dat is waar, vergeleken met Emmy, kom zelfs ik slim over volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Woar benn'n mien sloot'n Onzintopucs bleem? Ik ken zie nait meer vind'n!!!!
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 06:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi. Het forum staat er weer keurig bij, heel enig en zo. MAARRR... Hoort Welkom newbies! Leesvoer! niet bovenaan? Ik bedoel, van alle sticky's is dat toch wel de meest waardige.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Maar gelukkig heeft Breuls er in een speciale karboenkel patch voor gezorgd dat de stickies altijd sticky blijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.
WHehehehehequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:17 schreef Shirley het volgende:
Ja, mijn prachtige topic dicht!In vuur en flames... had de potentie om een tiptoptopic te worden.... en toen kwamen die josti's langs...
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:09 schreef _bigmac_ het volgende:
een lopend bagger topic is een goed topic.
Wat lach je?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
WHehehehehe
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat lach je?
Jij behoort tot de breezerclan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.![]()
Als mijn topic echt zo kut was waarom had hij dan 3 pagina''s??.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Knut het volgende:
[..]
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Inso..
[SPOILER]Passion of the christ!!!
dat jij 'm niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ie niet grappig is!
Zit net weer de OP foto te bekijken en ik vind dat je wat van Kylie Minogue weg hebt... als je het als een belediging opvat...sorry...quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |