abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:00:46 #251
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29140575
oh, en kruimig of niet kruimig?
Doei.
pi_29140611
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:00 schreef Faithy het volgende:
oh, en kruimig of niet kruimig?
Daar zit 'm er dus in dat je 'm niet te lang in de magnetron moet doen, anders heb je inderdaad kruimeltjes...
Dus als ze kruimig zijn, niet te lang.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:07:36 #253
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29140791
ik ga toch amar 's een BBQ kopen
Doei.
pi_29140855
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef Faithy het volgende:
ik ga toch amar 's een BBQ kopen
Ook dan is het beter van te voren even te magnetronnen...
Veel sneller!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:13:28 #255
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29140923
ja, of koken, I know maar de smaak na BBQ-en

grmbl, maarjah, heb geen zonnesscherm op parasol op mn balkon.. dus als het regent dan valtie in 't water... letterlijk...
Doei.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:20:17 #256
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_29141097
krielaardappeltjes (van aviko enzo) en aardappelschijfjes doe ik ook altijd even 2 minuutjes in de magnetron voor ik ze bak, zijn ze van binnen lekker gaar en van buiten mooi bruin.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 19:55:02 #257
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29150362
Ik kwam vandaag voor het eerst in dit topic, en heb ook meteen het eerste recept gepikt om uit te voeren. Ik ben trots op mezelf, mijn pindarotsjes smaken goed en zijn gelukt!

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29151901
Iemand die een lekkere recept heeft voor loempia + hete sausje?
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_29216309
Weet iemand hoe je handig een cake maakt?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_29216539
quote:
Op maandag 25 juli 2005 01:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

koop een goed kookboek zou ik zeggen en probeer de gerechten daaruit te maken, kom je heel wat verder mee dan met de wereldgerechten van knorr.
Bij de witte boekenmarkt (of een soortgelijke budgetboekenwinkel) liggen er meestal redelijk wat en ze zijn ook niet duur.
Zelf ga ik binnenkort maar eens aan m'n chinese kookboek beginnen, had een lekker receptje voor kip in citroensaus gevonden.

Geldt ook voor Sylvana trouwens, er zijn ook genoeg boeken te vinden met goedkope maaltijden die toch lekkerder zijn dan groenten uit blik.
Ik zie deze reactie nu pas Bedankt voor de tip, misschien is een kookboek inderdaad wel een beter idee. Zal eens op pad gaan voor een boek en anders eens bij mijn moeder in de kast een blik werpen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:52:08 #261
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29218801
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Weet iemand hoe je handig een cake maakt?
Wat bedoel je met "handig"?
Snel, makkelijk, met weinig ingrediėnten, lekker?
Even iets duidelijker zijn en je hebt zo een paar "handige" antwoorden te pakken
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 20:54:04 #262
109236 Moragh_DaughterofSune
Are you Shpongled?
pi_29246649
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "handig"?
Snel, makkelijk, met weinig ingrediėnten, lekker?
Even iets duidelijker zijn en je hebt zo een paar "handige" antwoorden te pakken
Als je voor het eerst een cake maakt; Hoe zorg je dan dat hij niet mislukt en ook nog redelijk lekker is?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:54:29 #263
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29341585
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Als je voor het eerst een cake maakt; Hoe zorg je dan dat hij niet mislukt en ook nog redelijk lekker is?
Ik zo beginnen met een pak van koopmans. Dan leer je ook je oven kennen etc.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 1 augustus 2005 @ 22:58:58 #264
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_29341800
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik zo beginnen met een pak van koopmans. Dan leer je ook je oven kennen etc.
Klopt. Zo heb ik mijn broodbakmachine getest toen die muitte...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:02:18 #265
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_29388902
Ik heb net ff wat TV-sticks klaargemaakt. Ik had zin in een stukkie kip, dus ik ben gaan prutsen.
Ik ben gek op BBQ saus van Calvé dus ik dacht dat daar wel wat mee te doen was. Nu dus mijn heel simpel receptje:
1 kg TV-sticks
1 ui
1 rode spaanse peper
1 fles BBQ saus
bloem

Pel en snipper de ui. Snipper de peper. Fruit beide in een lekker heet pannetje.
Haal de pan van het vuur en gooi de BBQ saus erbij.
Haal de TV-sticks eerst door de bloem en dan door de saus.
Leg alles op een bakplaat.
Ik heb het 45 minuten op 165 graden in mijn heteluchtoven gedaan.

Het was lekker
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:11:43 #266
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_29409425
mie goreng

- indo mie 2 pakjes
- 1 flinke ui
- knoflook naar behoefte hou desnoods een half teentje aan
- 1 bosuitje
- prei (heb je niet alles van nodig)
- 2 theelepels sambal
- 4 kleine groene pepertjes en die heten tjabe rabit bij de toko
- 1 eetlepel ketjap manis
- 2 eetlepels olie en alles soorten mogen behalve slaolie. ik prefereer zonnebloemolie.

begin met de mie uit de verpakking te halen. als het goed is zitten er kruiden bij. die hou je ff appart. doe de mie in een grote kom of desnoods een pan en giet hier kokend water overheen. laat dit maar ff staan want het moet goed zacht worden. dus niet doorkoken maar heet water over heen gooien

snij de ui, knoflook, een kwart van de prei en de tjabe rabits fijn. alles in kleine stukjes en de knoflook flinterdun snijden tot je zowat pulp hebt. uitpersen kan ook.

fruit dit alles aan in de olie in bij voorkeur een wok of wadjang. niet te hoog en goed roeren anders verbrand het hele zooitje. ik denk dat een minuut of 4 a 5 wel genoeg is. onderwijl heb je de mie afgegoten want die is klaar. nu kan de mie die uitgelekt is bij de gefruite spulletjes in de wok.

voeg dan de sambal en de ketjap toe. de mie moet dan een mooie donkere kleur krijgen. als je het vermoeden is dat er te weinig ketjap inzit doe er dan nog wat bij. snij als laatst de bosui in kleine ringetjes en voeg deze toe aan de mie.

twee minuten op hoog vuur roerbakken en je bent klaar

eet ze
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_29432549
Hey ik ben dus niet echt handig in de keuken
Pak ik morgen bij Ikea een Wokpan met tefal voor het gemak en minder olie gebruik
Of gewoon een simpele voor de smaak die niet in de vaatwasser gaat ?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:01:55 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29440392
Wokpan met Tefal is ideaal voor huiselijk gebruik, dan komt het krokante korstje ook daadwerkelijk aan je vlees en niet aan de pan
En zoiezo niet in de vaatwasser doen, zuren van de vaatwasblokjes doet nare dingen met pannen (ook met Tefal).
En die anti-aanbaklaag is zo schoon na het gebruik.

Oh ja, alleen maar hout en niet-krassend plastic gebruiken in de pan, anders gaat je wok eraan, da's zonde natuurlijk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29447473
okay dan, voor 7.50 een anti aanbak wokpan gekocht
Meteen een zachte plastic woklepel dus ik ben er klaar voor

Zojuist ook olijfolie gekocht en daar gehaktballetjes in gebraden voor bij de pasta.
Best lekker.

Ik wil van de week rul gehakt braden voor in de lasagna.
Nooit gedaan, maar volgens mij gewoon in de wokpan en hakken maar.
Maar doe ik dat met boter of lukt dat ook met een dikke lepel olijfolie

Of maw, hoe ver kan ik gaan
Kan ik alles wat ik nu met boter doe ook bakken/braden met olijfolie ?

[ Bericht 54% gewijzigd door Blokkop op 05-08-2005 20:26:24 ]
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:55:24 #270
45 SiGNe
pi_29450820
Gehakt is al vet genoeg om zonder olie of boter te bakken...

En ja, je kan alles in olie bakken ipv. boter alleen geeft braadboter vaak een mooier kleurtje.
Als je boter en olie bij elkaar gooit dan kan je ook weer op hogere temperaturen bakken, handig voor bijvoorbeeld een biefstukje..

Ik ga binnenkort ok maar eens een wok aanschaffen, ik ga alleen denk ik voor een gietijzeren.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:02:54 #271
38433 snijder
snijderdotcom
pi_29450957
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Blokkop het volgende:
okay dan, voor 7.50 een anti aanbak wokpan gekocht
Meteen een zachte plastic woklepel dus ik ben er klaar voor

Zojuist ook olijfolie gekocht en daar gehaktballetjes in gebraden voor bij de pasta.
Best lekker.

Ik wil van de week rul gehakt braden voor in de lasagna.
Nooit gedaan, maar volgens mij gewoon in de wokpan en hakken maar.
Maar doe ik dat met boter of lukt dat ook met een dikke lepel olijfolie

Of maw, hoe ver kan ik gaan
Kan ik alles wat ik nu met boter doe ook bakken/braden met olijfolie ?
Voor 7,50 zal die wokpan niet veel voorstellen, maar je kunt er iig een tijdje mee koken/bakken, Koop AUB over enige tijd iets behoorlijks.

Je kunt beter in olie bakken, dat is minder snel overhit en dus minder kans op kankerverwekkende stoffen.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_29451493
quote:
Voor 7,50 zal die wokpan niet veel voorstellen, maar je kunt er iig een tijdje mee koken/bakken, Koop AUB over enige tijd iets behoorlijks.
Weet ik ook wel
Maar dit is een mooi bedrag om even af te tasten of het wat voor me is
quote:
Je kunt beter in olie bakken, dat is minder snel overhit en dus minder kans op kankerverwekkende stoffen.
Dus b.v. olijfolie
Of bedoel je juist weer wat anders ?
pi_29452442
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:29 schreef Blokkop het volgende:

[..]

Weet ik ook wel
Maar dit is een mooi bedrag om even af te tasten of het wat voor me is
[..]

Dus b.v. olijfolie
Of bedoel je juist weer wat anders ?
Heb een aldi wok gekocht (10-15 euro geloof ik, misschien nog minder), maar die bevalt me erg goed. Maar tegelijk heb ik ook goedkope koekepannen ooit gekocht. In totaal misschien 3 keer gebruikt...

Maar olijfolie kan, maar zonnebloemolie ook (en goedkoper). Persoonlijk merk ik weinig smaakverschil tussen bakken in zonnebloem/ of olijfolie (maar kan aan mij liggen...). Olijfolie vooral voor koude gerechten.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 08:08:34 #274
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29460285
Olijfolie is prima om in te bakken, maar neem dan de olijfolie van 2e persing en niet de extra vergine (te herkennen aan een groene kleur van de olie).
Deze is namelijk alleen geschikt voor koud of lichtwarm gebruik, bij bakken gaan alle goede stoffen erin kapot en krijg je er "slechte stoffen" voor terug.
Dus bij olijfolie:
Koud gebruik: extra vergine (veel smaak) of 2e persing (wat neutraler van smaak).
Bakken: 2e persing.

En zonnebloemolie kun je ook in bakken, net als maļsolie, pindaolie etc.
Gewoon een beetje uitproberen wat je lekker vindt en wat goed werkt bij jou
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:20:20 #276
45 SiGNe
pi_29463624
Sesamolie en knoflookolie zijn ook erg lekker..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:51:55 #277
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29473894
In sesamolie moet je niet bakken, alleen een klein beetje aan je gerecht toevoegen voor de smaak.
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:35:10 #278
45 SiGNe
pi_29481650
kippetje in sesamolie gebakken smaakt best goed
Wokolie van Conimex is trouwens ook lekkere olie
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:07:39 #279
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29482681
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:35 schreef SiGNe het volgende:
Wokolie van Conimex is trouwens ook lekkere olie
Die wok olie van Conimex is voornamelijk Arachide Olie.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:50:21 #280
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29484408
Kipfilet bestrooien met wat zout en peper en dan bakken in hazelnootolie, heel erg lekker
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:40:10 #281
62964 Little_Acorn
You would know
pi_29502278
Kan iemand mij vertellen of vissaus en oestersaus hetzelfde is? Ik ga het gebruiken om te wokken. B.v.d.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:00:11 #282
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29503067
Is niet hetzelfde.
Vissaus is dacht ik Vietnamees en wordt veel in de Thaise keuken gebruikt, zijn gefermenteerde visjes enzo. Het is een hele dunne bruinige vloeistof die enorm stinkt, maar door een gerecht heen wel erg lekker is.
Oestersaus wordt veel in de Chinese keuken gebruikt, zijn gefermenteerde oestertjes enzo geloof ik. Het is in ieder geval een hele dikke donkere saus die bijna zwart is, het ruikt wat zoeter dan vissaus en de smaak is compleet anders. Door Chinese wokgerechten vind ik de oestersaus erg lekker.
pi_29589616
Deze amateur heeft zojuist zijn eerste overschoteltje inelkaar geflanst
En het resultaat was

Niets moeilijks, aardappelschijfjes, bloemkool, gebraden gehakt en een sausje van Knorr.
Maar ook weer perfect gelukt. En hoe meer er lukt hoe meer lol ik er in krijg.

Alleen het gehakt heb ik denk ik te kort gebraden want er zat een bijsmaakje aan.
Dus maar een belletje naar m'n moedertje gedaan en nu weet ik dat ik het moet braden tot het droog is.

Maargoed hij gaat lekker dus morgen maar weer eens iets moeilijkers proberen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:16:33 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29591135
Weet je wat nog leuker is?
Als je het straks zonder Knorr-sausje kunt maken
Dan ben je echt zooo trots op jezelf als je dat helemaal zelf in elkaar geflanst hebt
Da's leuk hoor
pi_29746387
Basisrecept voor cake:
150 gram suiker
150 gram boter
150 gram eieren (oftwel drie stuks)
150 gram bloem

Eerst suiker en boter door elkaar roeren. Een voor een de eieren erbij (gebruik de mixer als je die hebt), dan bloem (gezeefd anders krijg je klonten) erdoor.
Eventueel kun je hier dan nog vanillesuiker of een beetje citroensap doorheen doen.

Cakevorm invetten met boter en vervolgens bestrooien met bloem, cakebeslag erin en dan in de voorverwarmde oven, niet te heet: 150 graden. Na ongeveer drie kwartier ga je kijken hoe hij eruit ziet. Istie nog erg bleek, terug in de oven. Na nog een kwartier weer checken. Is bij elke oven anders namelijk.

Ze zeggen dat je kunt checken of een cake gaar is door er met een sateprikker of breinaald in te prikken: als die er schoon uitkomt is je cake gaar. Heb ik nog nooit geprobeerd.
Dreaming the romance
pi_29746416
Variatie: roer een paar eetlepels cacao door een derde van het cakebeslag, en wissel dat af in laagjes met het gewone beslag.
Dreaming the romance
pi_29853975
Heeft iemand goede tips om lekkere verse rode kool te maken? Op de één of andere manier zit er altijd zo weinig smaak aan, ook al maak ik het mbv een kookboek.

Hoe maken jullie witlof klaar?
Ik kook het en maak er dan gewoon een kaas-, bechamel- of groentesausje bij, smaakt prima maar is best wel saai..
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_29863434
Ik heb gisteren tortilla gemaakt (op stage in Spanje ). Was vrij simpel en toch erg lekker. Wel ietsje afgeweken van het normale recept dus het is niet helemaal authentiek.

Benodigdheden (2 personen):
- 350 gram aardappelen (gewone aardappelen die nog geschild moeten worden)
- 4 eieren
- 1 teentje knoflook
- 1/2 paprika
- Wat zout en wat peper
- Olijfolie (nee geen boter )

Schil de aardappelen en snijd de aardappelen in dunne schijfjes (flink dun dan is het eten sneller klaar ). Tik de eieren en klop het ei eventjes in een kommetje. Was de paprika en snijd de paprika open en haal de pitjes eruit en de bovenkant eraf. Daarna de zijkanten in kleine stukjes snijden. We hebben ongeveer 1/2 paprika nodig. Ook de knoflook moet in hele kleine stukjes, het liefst met een knoflookpers.

Zet een koekenpan op het vuur en doe wat olijfolie in de pan zodat we in de olijfolie kunnen bakken. Verspreid de (rauwe) aardappelschijfjes over de pan en roerbak ze op een middelhoog vuur. Na enkele minuten bakken kan de (ook rauwe) paprika en de knoflook erbij (ook even mee roerbakken). Strooi ook wat zout over de aardappelen. Als de aardappelen een beetje bruin beginnen te worden (niet al te vroeg want anders zijn de aardappelschijfjes niet gaar als het geheel klaar is) de ei uitgieten over de aardappelschijfjes. Nu op een vrij laag vuur rustig wachten tot het ei van boven droog begint te worden. Naar smaak nog wat zout en peper toevoegen als het ei nog niet droog is. Zodra mogelijk de koek omkeren in de koekenpan zodat de andere kant ook rustig nog even (ongeveer 2 minuten) kan bakken en de onderkant niet aanbrandt (daarom ook voldoende olie in de pan aan het begin)..

Eet smakelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door TXC op 22-08-2005 14:42:38 ]
pi_29922070
Rode kool tips: Rode kool fijn schaven en koken in sinaasappelsap met laurier en kruidnagel. Eventueel bijzoeten (met suiker of zoetstof), beetje zout erbij en als het te waterig is aanmaken met maizena. Zo doe ik het altijd en ik heb nog geen klachten gehad.
Oh ja: appeltje in stukjes meekoken natuurlijk!
Dreaming the romance
pi_29922151
En witlof: even kort koken, laten uitlekken en dan in een ovenschaal. Daaroverheen doe je dan bijvoorbeeld:
- ham en kaas
- brie en honing
- brie en banaan
Vooral die laatste moet je eens proberen, je weet niet wat je proeft!
Dreaming the romance
pi_29945384
of witlof:
x eieren hardkoken, het eigeel verwijderen en eiwit in reepjes snijden. Eiwit in wok gooien, met in
halve ringetjes gesneden witlof (witlof in 2'en snijden in lengterichting, vervolgens in plakjes snijden).

ff wokken, en tot slot het verpulferde (?) eigeel over het witlof gooien en vuur uitzetten.
pi_30034431
even een vraagje.

Ik heb net een hele kip gekocht van een kilo.
Nu kan ik hem op 200C een uur in de combimagnetron-oven doen? of ik kan de grill functie aan zetten.
Grillen lijkt me lekkerder maar wordt hij dan 1 wel gaar en 2 niet zwart aan de ene kant en rauw aan de onder kant?

Of is het handig om 40 min op 200 (of meer?) graden en dan nog even grillen?
Usericon Manager kapot?
pi_30034688
hmm dat grillen maakt het een beetje te donker al. Ik doe hem wel eerst 40 min op 220.
Lager in de oven kon hij ook niet
Usericon Manager kapot?
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:35:45 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30063393
Uur per kilo op 200 graden doe ik altijd, maar daar heb je weinig meer aan he
Was 40 minuten bij 220 genoeg voor de kip?
pi_30082197
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef Splinterz het volgende:
Rode kool tips: Rode kool fijn schaven en koken in sinaasappelsap met laurier en kruidnagel. Eventueel bijzoeten (met suiker of zoetstof), beetje zout erbij en als het te waterig is aanmaken met maizena. Zo doe ik het altijd en ik heb nog geen klachten gehad.
Oh ja: appeltje in stukjes meekoken natuurlijk!
Klinkt goed. Kook je echt alleen in sinaasappelsap? Gewoon uit een pak? Of meng je met water?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_30103087
Hallo!

ik ben 13 jaar en nieuw op dit forum, ik kook graag en wil graag men papa verassen met een lekker recept.
kan iemand me een hoofdgerecht recept geven?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:30:43 #297
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30123059
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef stin0 het volgende:
Hallo!

ik ben 13 jaar en nieuw op dit forum, ik kook graag en wil graag men papa verassen met een lekker recept.
kan iemand me een hoofdgerecht recept geven?
Wat vind je papa lekker om te eten, of wat vind je zelf lekker om te eten als hoofdgerecht?
Als je een stukje vlees zegt, verzin ik er iets leuks omheen wat jij zelf kunt maken
Heel leuk trouwens, dat je dit doet, zulke kinderen zouden er meer moeten zijn
pi_30136727
Ik ben een vleeseter, maar mijn broer niet, dus laten we kip als vlees bereiden, ohja, ook liefst geen champignons voor men broer
  donderdag 1 september 2005 @ 00:12:06 #299
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_30151672
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef stin0 het volgende:
Ik ben een vleeseter, maar mijn broer niet, dus laten we kip als vlees bereiden, ohja, ook liefst geen champignons voor men broer
Lastig broertje heb je

Maar wat vindt je pa lekker? Misschien een leuk idee om bijvoorbeeld een macaronischotel of een ovenschotel of zo te maken?
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_30163668
ik heb liever zo iets met vlees en lekker sausje en wat groentjes, geen pasta ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')