Daar zit 'm er dus in dat je 'm niet te lang in de magnetron moet doen, anders heb je inderdaad kruimeltjes...quote:
Ook dan is het beter van te voren even te magnetronnen...quote:
Ik zie deze reactie nu pasquote:Op maandag 25 juli 2005 01:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
koop een goed kookboek zou ik zeggen en probeer de gerechten daaruit te maken, kom je heel wat verder mee dan met de wereldgerechten van knorr.
Bij de witte boekenmarkt (of een soortgelijke budgetboekenwinkel) liggen er meestal redelijk wat en ze zijn ook niet duur.
Zelf ga ik binnenkort maar eens aan m'n chinese kookboek beginnen, had een lekker receptje voor kip in citroensaus gevonden.
Geldt ook voor Sylvana trouwens, er zijn ook genoeg boeken te vinden met goedkope maaltijden die toch lekkerder zijn dan groenten uit blik.
Wat bedoel je met "handig"?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Weet iemand hoe je handig een cake maakt?
Als je voor het eerst een cake maakt; Hoe zorg je dan dat hij niet mislukt en ook nog redelijk lekker is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "handig"?
Snel, makkelijk, met weinig ingrediėnten, lekker?
Even iets duidelijker zijn en je hebt zo een paar "handige" antwoorden te pakken
Ik zo beginnen met een pak van koopmans. Dan leer je ook je oven kennen etc.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:54 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Als je voor het eerst een cake maakt; Hoe zorg je dan dat hij niet mislukt en ook nog redelijk lekker is?
Klopt. Zo heb ik mijn broodbakmachine getest toen die muitte...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik zo beginnen met een pak van koopmans. Dan leer je ook je oven kennen etc.
Voor 7,50 zal die wokpan niet veel voorstellen, maar je kunt er iig een tijdje mee koken/bakken, Koop AUB over enige tijd iets behoorlijks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:37 schreef Blokkop het volgende:
okay dan, voor 7.50 een anti aanbak wokpan gekocht
Meteen een zachte plastic woklepel dus ik ben er klaar voor
Zojuist ook olijfolie gekocht en daar gehaktballetjes in gebraden voor bij de pasta.
Best lekker.
Ik wil van de week rul gehakt braden voor in de lasagna.
Nooit gedaan, maar volgens mij gewoon in de wokpan en hakken maar.
Maar doe ik dat met boter of lukt dat ook met een dikke lepel olijfolie
Of maw, hoe ver kan ik gaan
Kan ik alles wat ik nu met boter doe ook bakken/braden met olijfolie ?
Weet ik ook welquote:Voor 7,50 zal die wokpan niet veel voorstellen, maar je kunt er iig een tijdje mee koken/bakken, Koop AUB over enige tijd iets behoorlijks.
Dus b.v. olijfoliequote:Je kunt beter in olie bakken, dat is minder snel overhit en dus minder kans op kankerverwekkende stoffen.
Heb een aldi wok gekocht (10-15 euro geloof ik, misschien nog minder), maar die bevalt me erg goed. Maar tegelijk heb ik ook goedkope koekepannen ooit gekocht. In totaal misschien 3 keer gebruikt...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:29 schreef Blokkop het volgende:
[..]
Weet ik ook wel
Maar dit is een mooi bedrag om even af te tasten of het wat voor me is
[..]
Dus b.v. olijfolie
Of bedoel je juist weer wat anders ?
Die wok olie van Conimex is voornamelijk Arachide Olie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:35 schreef SiGNe het volgende:
Wokolie van Conimex is trouwens ook lekkere olie
Klinkt goed. Kook je echt alleen in sinaasappelsap? Gewoon uit een pak? Of meng je met water?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:31 schreef Splinterz het volgende:
Rode kool tips: Rode kool fijn schaven en koken in sinaasappelsap met laurier en kruidnagel. Eventueel bijzoeten (met suiker of zoetstof), beetje zout erbij en als het te waterig is aanmaken met maizena. Zo doe ik het altijd en ik heb nog geen klachten gehad.
Oh ja: appeltje in stukjes meekoken natuurlijk!
Wat vind je papa lekker om te eten, of wat vind je zelf lekker om te eten als hoofdgerecht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef stin0 het volgende:
Hallo!
ik ben 13 jaar en nieuw op dit forum, ik kook graag en wil graag men papa verassen met een lekker recept.
kan iemand me een hoofdgerecht recept geven?
Lastig broertje heb jequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:56 schreef stin0 het volgende:
Ik ben een vleeseter, maar mijn broer niet, dus laten we kip als vlees bereiden, ohja, ook liefst geen champignons voor men broer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |