stiekem is dat spinnenoliequote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:57 schreef dahei het volgende:
Bij elke supermarkt, het heet namelijk geen pinda-olie maar Arachide Olie
Ach... Spin.. Pinda.. Wat is het verschil?quote:
Idd dat is pinda olie en het is gewoon bij iedere supermarkt te koop!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:58 schreef Zelva het volgende:
Arachide-olie moet je hebben.
Ach dan moet je in een gemiddelde supermarkt om grenadine vragen dat kennen ze ook niet. Dus het verbaast me ook niks dat ze de overkomst tussen Pinda Olie en Arachide Olie niet kende.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:29 schreef JeOma het volgende:
Wel stom dat niemand in die supermarkten mij dat wist te vertellen. Stelletje dozenschuivers!
ik denk dat de meeste mensen niet weten dat pinda olie en arachide olie hetzelfde zijn hoor. geldt niet alleen voor vakkenvullers.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach dan moet je in een gemiddelde supermarkt om grenadine vragen dat kennen ze ook niet. Dus het verbaast me ook niks dat ze de overkomst tussen Pinda Olie en Arachide Olie niet kende.
En je ballen insmeren met gemalen tijgertestikels verhoogt je vruchtbaarheid.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
ARACHIDE OLIE HEET HET DUS
tis heel erg gezond trouwens
smeer je zelf hier elke week driemaal mee in en het verlengd je leven
het helpt tegen rimpels
en als je spierpijn hebt werkt het ook geweldig
aldus edgar cayce
hahaha lol!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je ballen insmeren met gemalen tijgertestikels verhoogt je vruchtbaarheid.![]()
![]()
Moet ik toch eens proberen danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je ballen insmeren met gemalen tijgertestikels verhoogt je vruchtbaarheid.![]()
![]()
Als we over 9 maanden een geboortegolf hebben onder FOKkers, weten we hoe het komtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
precies! dat was ook mijn punt!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef Euc- het volgende:
Maarre, waar moet de gemiddelde vakkenvuller in hemelsnaam van weten dat pindaolie arachide olie is. Ik wed dat als je dat aan de gemiddelde voorbijganger vraagt die dat ook niet weet.
Ik vergat het slotjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |