er zijn er maar een paar, maar het gros is idd niet te vertrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:55 schreef Maerycke het volgende:
De eerste die me durft te melden dat mensen echt wel te vertrouwen zijn, sla ik persoonlijk op z'n bek
ja !quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Op mij hè
Ik word er gek van. Programmeren is niet voor mij weggelegdquote:App.java:181: cannot resolve symbol
symbol : variable ArrayEng
rollButton.setText( ArrayEng[4] );
^
proficiatquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:44 schreef mymoodfentje het volgende:
jarig
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:44 schreef mymoodfentje het volgende:
jarig
Gefeliciteerd! Mijn vriendquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:44 schreef mymoodfentje het volgende:
jarig
quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:30 schreef Peregrijn het volgende:
Kut. Begin een stevige oorontsteking te ontwikkelenMorgenochtend gelijk maar naar de dokter, want dit doet pijn
.
Toppiequote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:54 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Toppie!! Theorie examen gehaald!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En Peregrijn...sterkte met je oor!
dat dacht ik ook..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:04 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Toppienu je rijbewijs nog! (denk ik dan
)
Niemand om voor je te zorgen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:22 schreef hardsilence het volgende:
Ziek en onverzorgd.
Tuurlijk wel! Vorige week ging het toch ook beter???quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me gewoon KUT, echt helemaal kut.
Wanneer gaat dit nou eens een keertje over! Ik ben het zo spuug en spuugzat.
Ik kan niet meer!
Geil? is het een anita brommer?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:37 schreef cos-micV het volgende:
Goed...lekker weekend...morgen geil brommertje bekijken![]()
Nee een sjonniequote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:40 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Geil? is het een anita brommer?
I'm trying!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:36 schreef trekdrop het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Vorige week ging het toch ook beter???
Kop op! je komt er wel!
(veelsmilys gebruiken, het
helpt
echt
)
Aaaahhhquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:01 schreef _Denker het volgende:
Fuck, waarom moet het met mij en vrouwen altijd verkeerd lopen![]()
Ik vice-versaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:40 schreef Faithy het volgende:
ik ben in een 'ik wil nu wel weer een vriend' bui
Oew, het ging goed! Heb zelfs een paar keer een complimentje van mn rijlesleraar gehadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:17 schreef Wolkje het volgende:
Ik zie wel een klein beetje tegen rijles op, dat heb ik om 10 uur.
Volgens mij ga ik het echt nooit leren![]()
beterschap danquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:41 schreef hardsilence het volgende:
Nog steeds voel ik me hevig beroerd.Ben ook niet instaat om iets binnen te houden.
![]()
Moet mijn slaap nodig vatten.Morgen vroeg op.
Ja, doei![]()
Gerard !!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nu alleen nog een naam![]()
ga naar buiten, de zon schijnt enzo!!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:25 schreef Emerald het volgende:
Vooral erg moe, leeg, verward en verdrietig
Haha droogquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Frenkie, welkom terug!
OT: Kut
Dit heeft duidelijk een verklaring nodig..Heb ik je al iets gezegd over 'Gerard' (hebben we 't al over die naam gehad? herinner ik me nl niet meer) of is t nou zo dat je helderziend bent? (Niet dat ik zelf zo graag de naam Gerard had gekozen, maar dat doet er even niet toe)quote:Op zondag 28 maart 2004 14:19 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Gerard !!!
Veel sterkte en succes. Het zal vast wel goed uitpakkenquote:Op zondag 28 maart 2004 23:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
morgen een goed eindgesprek voor mijn stage.... (*het stiekem toch wel erg spannend vindt*)
Hmm, ik ken het gevoel (dromen over een exquote:Op maandag 29 maart 2004 11:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Eindelijk weer eens goed geslapen en weer erg vreemd gedroomd (over mijn ex nota bene) Verder voel ik me goed en tikkeltje gespannen over wat de dag nog brengen gaat
Tja, door die zomertijd wordt het vroeg laat.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:03 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Te wakker nog. Zomertijd he
Oei sterkte..quote:Op maandag 29 maart 2004 14:30 schreef LaPluche het volgende:
Ik voel me vreselijk beroerd. Ben net een vaatdoek. Heb sinds een paar weken een nieuwe pil en daar word ik zo BLEH van! De hele tijd hoofdpijn, wil de hele tijd huilen. Ik lijk verdomme wel een depri puber.![]()
Was vanmorgen bij mijn huisarts en die schrijft me nu wel iets anders voor, maar ik moet wel deze strip nog afmaken. Nog drie weken huilerigheid te gaan Hipehoi.![]()
Thanks, gaat wel over voordat ik een jongetje ben.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:26 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oei sterkte..
OT ik voel me onwennig, ik mis de sneeuw en het buitenzijn..
Gelukkig wordt het snel weer zomer!
Ah, je hebt het dus van mij overgenomen? Die vlinders..quote:Op maandag 29 maart 2004 18:26 schreef lovegrrl het volgende:
ik heb kriebeltjes in mn buik, 1000en vlindertjesen aardig wat zenuw kriebels voor 2 belangrijke tentamens morgen
resultaat ; kotsmisselijk
quote:Op maandag 29 maart 2004 19:56 schreef zwaaibaai het volgende:
ik voel me zwart
Je hebt net een winkel overvallen?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:56 schreef zwaaibaai het volgende:
ik voel me zwart
daar sluit ik me bij aan...quote:Op maandag 29 maart 2004 18:34 schreef leonieke het volgende:
ik voel me kortgezegd ROT
zie, dat is nu net mijn probleem, kvoel me echt slecht, maar heb geen flauw idee wat de oorzaak is :squote:Op maandag 29 maart 2004 21:11 schreef Meiz het volgende:
op dit moment baal ik echt van mezelf, en ik weet niet eens waarom![]()
Ik ken het! Ik heb toen ook slaappillen geprobeerdquote:Op maandag 29 maart 2004 10:57 schreef Jongen1977 het volgende:
verhaaltje
Cool!quote:Op maandag 29 maart 2004 22:38 schreef DuchessX het volgende:
Een gewéldige (mini)vakantie gehad!!!![]()
En weer heel erg fijn om de beesten weer terug te zien en te kunnen knuffelen
En in november gaan we weer, maar dan langer!!!![]()
Nou lekker dan, mijn hand is gewoon deels donkerblauw/bruin nu...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:48 schreef DarkElf het volgende:
getsie heb me vanmiddag zo lopen uitleven tijdens het boksen dat mijn
knokkels van mijn rechterhand helemaal gaar zijn....
*slik*
Maar het was záááálig om te doen!
Tis toch je maat geweest...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:42 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Ik voel me simpel uitgedrukt: KUT
Een jongen wie ik een tijd als m'n beste maat heb beschouwd heeft zondag zelfmoord gepleegd
In eerste instantie kon ik er niet om rouwen omdat hij het laatste anderhalf jaar zwaar aan de coke zat en ik hem niet/zelden zag. Maar nu begin ik me steeds slechter te voelen en zit ik er toch over te denken om toch nog afscheid van 'm te gaan nemen als ie opgebaard ligt. Aan de andere kant denk ik F*ck it, hij heeft z'n problemen zelf veroorzaakt, hij is een junk geworden en hij zou toch geen mooi leven meer krijgen![]()
Eigenlijk wil ik niet eens meer aan hem denken, maar toch heb ik er een kutgevoel over. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Zouden jullie nog afscheid gaan nemen?
![]()
iddquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:15 schreef Starfish het volgende:
Zwaar gestresst omdat ik zo meteen ene @$@#$ moeilijk tentamen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |