abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:06:14 #1
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17938110
Wachten op het tweede streepje, deel 18

Vinden jullie het een goed idee om het ook zo te gaan doen net zoals in zwangerschaps en geboorte topic, dat er hier een lijstje komt met namen van de NOD'S? of zullen we het zo houden in mijn sig?
A.S NOD'S e.d.

28 maart, Slaapmeisje NOD
30 maart, Xanthe Gyn
1 april, Merisse NOD
2 april, Martineke NOD
4 april, Minoes NOD
8 april, Renegate NOD
12 april, Hartje NOD,

Niet precieze data:

begin april, Beaker arts!
eind april, Littlewoodstock ongi??

[ Bericht 24% gewijzigd door Martineke op 24-03-2004 19:10:31 ]
pi_17938195
Ik ben voor lijstje maar huh tja, ikke tel nog niet mee
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:10:15 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17938211
het is wel een stukkie overzichtelijker dan he? ipv nu elke x zoeken waar ik sta met me sig
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:12:02 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_17938259
Als niet -twee streepjes mens zou ik voor het lijstje gaan. Ik zou het namelijk niet echt prettig vinden als ik een sig zou staan... Maarja, misschien is dat anders als je ermee bezig bent hoor!

Maar een lijstje is wel zo handig, dan kan je het in een opslag zien zonder naar sigs te moeten zoeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:13:33 #5
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17938288
ja psies dat bedoel ik
pi_17938366
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 15:10 schreef Martineke het volgende:
het is wel een stukkie overzichtelijker dan he? ipv nu elke x zoeken waar ik sta met me sig
Zoals ik de laatste tijd doe.

ok sinds jij het in je sig hebt staan
  woensdag 24 maart 2004 @ 15:19:14 #7
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17938421
ja ik ook, eigenlijk best irri

ik ben weer werken lees strax de reacties wel

pi_17938614
Ik vind het zo wel wat hebben.
Eigenlijk ik hoop de rest ook
pi_17939357
Martineke....meid,is prima zo hoor,kunnen we het in 1 oogopslag zien allemaal en hoeven we niet te zoeken(niet dat dat overigens nodig was,maar alla )
Tjeeeeeee......nog steeds geen april zeker....pfff...hahahaha.
Nee hoor,valt wel mee,ik ben op dit moment meer bezig met jambo in het z&g topic,dan met mezelf

Jambo....you go gir *minoes,die ff offtopic aanmoedigt*

Groetjes,Minoes
  woensdag 24 maart 2004 @ 17:23:40 #10
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_17941512
Zo'n lijstje is misschien wel handiger dan in je sig idd, dus mijn stem heb je!

Ik had vanmiddag weer een nieuw deel geopend maar mijn naamgenoot Martineke ( voor degenen die dat nog niet wisten, ik heet ook Martine) was me voor... twee zielen, 1 gedachte nietwaar !

Las net in het Z&G topic deel 40/41 dat Jambo als het goed is nu druk bezig is met persen, zuchten en steunen ....hopelijk kunnen we vanavond een nieuwe Fok!- beebie verwelkomen!! Spannund !!
-moet haar man natuurlijk niet vergeten om het even aan ons te melden!-

Groetjes
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:06:57 #11
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17943479
haha indd 2 zielen 1 gedachte, ik had dat helemaal niet gezien joh dat je ook een topic had geopend:?

Jambo is bezig ja, vind dat gelijk spannend zoiets, helemaal in de zenuwen en allemaal checken of er al een mini is

Minoes sorry, maar tis nog geen april
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:11:37 #12
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17943553
wachten duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnngggggggggggggg
pi_17943606
Veeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllll

tttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeee

lllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggg

pi_17943701
Ik heb rond 30 maart mn eisprong, dus dat wordt flink kvk-en volgende week
pi_17943789
Martineke heb je ook al ketostixs?
pi_17944293
wat zijn dat,xanthe????
pi_17947428
Mmmmmm......zou Merisse lekker in de warmte zitten???
Ik hoop het voor haar,ik ga er ook maar over dromen denk ik
Op Z&G nog geen jambo-baby....helaas....morgenochtend maar snel ff kijken dan,weltrusten
groetjes,Minoes
pi_17947913
ketostix zijn heel handig als je met atkins bezig bent om te kijken of je in
ketose bent , ketose is het verbranden van vet.
Dat zijn stripjes die je in je urine doopt en aan de verkleuring kun je zien of je
dus in ketose bent.
pi_17952111
Xanthe, waar haal je dat soort sticks.

Lees net dat Jambo een zoon heeft...

Maar we zijn weer een dag dichter naar de maand april gekropen.
  donderdag 25 maart 2004 @ 08:57:31 #20
86274 hartje
still waiting...
pi_17952512
jeetje, nog een test! we piesen wat af dames.
martineke: ik vind het lijstje ook goed hoor, is wat mij betreft prima (al vond ik je sig ook handig, maat je moest idd af & toe een beetje zoeken)
pi_17952725
Die sticks kun je bestellen bij de apotheek , wel werd me gezegd dat als je met atkins bezig bent je specifiek moet vragen om sticks van het merk bayer.
Ik heb ze gisteren gehaald en ik ben in ketose zoals dat heet
Mijn gewicht gaat weer gestaag naar beneden dus goed teken!
pi_17952754
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:17 schreef Xanthe het volgende:
Die sticks kun je bestellen bij de apotheek , wel werd me gezegd dat als je met atkins bezig bent je specifiek moet vragen om sticks van het merk bayer.
Ik heb ze gisteren gehaald en ik ben in ketose zoals dat heet
Mijn gewicht gaat weer gestaag naar beneden dus goed teken!
mag ik toch een beetje meedoen met plassen over een stickie....
Ik schaam me dood.

Echt geweldig Xanthe

Jolene moet dus vanmiddag naar de apotheek
pi_17953092
Whahaha,idd,weer een stickie,waar jullie over kunnen piesen,wat een geklooi met al die stickies op de wc,hihihi
Ik hoef aan dit soort stickie-piesen gelukkig niet mee te doen.
Hoop maar,dat ik op 4 april kan piesen en dan met een vette plus als resultaat!!!
Groetjes,Minoes
pi_17953494
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:40 schreef minoes1967 het volgende:
Hoop maar,dat ik op 4 april kan piesen en dan met een vette plus als resultaat!!!
Groetjes,Minoes
Duim ik voor
  donderdag 25 maart 2004 @ 10:14:48 #25
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17953708
Xanthe: nee die sticks hebben we niet, me vriend wou ze eerst wel, maar we vinden het beetje geldverspilling eerlijk gezegd
we zijn er mee gestopt sinds gisteren, het word een beetje eentonig in die inductieweken, elke keer weer die rookworst vis vlees en losse stukjes kaas, en dan elke keer kijken hoeveel kh er wel niet in zit, gek werden we er beetje van. en sjaggo ook
gisterenavond lekker patat pindasaus en fric spec en kipkorn op vanmorgen gelijk 0.8 zwaarder we doen nu gewoon gezond en niet teveel eten en bewegen en dan komen we er ook wel. we zitten in ieder geval beide onder de 100, daar zijn we al blij mee

ik ben werken tot straxxies
pi_17954548
Eentonig???
Dan doe je toch iets fout hoor!
Ik eet diverse soorten vlees met groenten , heb een witlof soep gemaakt , verder rauwkost met kruidenkaasje (bv selderie). Gebakken of gekookte eitjes met uitgebakken spek. Slagroom met zoetstof en eventueel een heel klein beetje kwark en speciale hagelslag.
Bifi worstjes enz. enz. Daar komt bij dat die inductie weken maar 2 weken zijn waarna je weer meer mag toevoegen....
Ik vind het best te doen!
Niet sjago , geen rare bijverschijnselen , behalve meer energie en meer zin in sex
pi_17954669
Jolene , waarschijnlijk heeft je apotheek ze niet op voorraad en moet hij ze bestellen , dus misschien is een belletje wel net zo gemakkelijk en dan kun je ze morgen halen.
Ben je ook bezig met atkins?
pi_17955296
neen, zit erover te denken om naar Atkins over te stappen.
Doe nu heel gezond enz. maar zie hetzelf nog niet echt
pi_17955699
In het verleden bij een dietiste geweest en ipv. af te vallen kwam ik per maand 10 kilo aan....
Dus dat doen we niet weer , nu schommelt mijn gewicht , ik val af qua kilo's maar een aantal dagen erna gaat het weer wat omhoog om vervolgens weer naar beneden te gaan , maar ik ben nog steeds onder het begin gewicht gebleven.
Als je een beetje weet te knutselen met je eten en wat dingen kunt combineren is het goed te doen.
Verder is het zo dat je er 100% achter moet staan anders hoef je het niet te doen.

Nog een tipje wat betreft de ketostix (werd ik ook op gewezen) in de lengte doormidden knippen heb je er meer en kun je er dus langer mee doen.
Het is trouwens een stripje waar je niet over heen moet plassen maar die je even in je(opgevangen) urine moet dopen en er direct weer uit halen om vervolgens de kleur te vergelijken op het potje.
pi_17955790
uhmmmm.....wil niet zeuren,hoor
maar hoort dit onderwerp niet in een ander topic thuis?
pi_17956048
ja, je hebt gelijk.

Xanthe, maar hoest is het nu verder. Misschien een rare vraag maar kan je het allemaal een beetje aan.
pi_17958670
Minoes je zeurt!

Het gaat zijn gangetje , het blijft allemaal zwaar , maar we komen dr wel uit hoor.
We hopen gewoon snel weer zwanger te zijn en voor de rest wachten we onze afspraak volgende week af bij de gyn.
pi_17958839
ok,ik zeur
maar heb wel gelijk
Als jullie het over afvallen gaan hebben,kan ik niet meer meekletsen en dat vin ik juist zo leuk hier

Xanthe,idd,hoe staat het ervoor met jullie???.

Groetjes,Minoes
pi_17958855
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Xanthe het volgende:
Minoes je zeurt!

Het gaat zijn gangetje , het blijft allemaal zwaar , maar we komen dr wel uit hoor.
We hopen gewoon snel weer zwanger te zijn en voor de rest wachten we onze afspraak volgende week af bij de gyn.
Jullie moeten het ook samen een plekkie proberen te geven.
Het zal gewoon heel moeilijk zijn.
Zie het aan mijn ouders na elf jaar is het nog rot.

Xanthe en een dikke knuffel

p.s. Xanthe in Lif zit een dieettopic, heb ik ook veel aan.
Is ff eng maar ja dat zijn meer dingen
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:21:10 #35
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17964871
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 10:56 schreef Xanthe het volgende:
Eentonig???
Dan doe je toch iets fout hoor!
Ik eet diverse soorten vlees met groenten , heb een witlof soep gemaakt , verder rauwkost met kruidenkaasje (bv selderie). Gebakken of gekookte eitjes met uitgebakken spek. Slagroom met zoetstof en eventueel een heel klein beetje kwark en speciale hagelslag.
Bifi worstjes enz. enz. Daar komt bij dat die inductie weken maar 2 weken zijn waarna je weer meer mag toevoegen....
Ik vind het best te doen!
Niet sjago , geen rare bijverschijnselen , behalve meer energie en meer zin in sex
hier ook van alles gemaakt hoor, ook bijna elke dag veel vlees met groenten, en rookworsten en bakkies vis en blabla ga zo nog maar ff door. wij hebben het nu bijna 2 weken gedaan en waren het nu wel zat, tis leuk om af te vallen maar niet leuk om mijn lekkere boterham met kaas te moeten missen. vorige keer toen ik ging afvallen deed ik dat met niet snoepen, gezond en gevarieerd te eten, en sporten! toen was ik 8 kilo kwijt in 3 maanden tijd.
ondertussen gestopt met sporten, lekker gesnoept en heftig op vakantie geweest in mexixo zit alles er weer aan
maar op die manier ga ik het weer doen, voel ik me beter bij

ik hoop dat jij het langer volhoud dan wij deden
pi_17976281
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 18:21 schreef Martineke het volgende:

[..]

hier ook van alles gemaakt hoor, ook bijna elke dag veel vlees met groenten, en rookworsten en bakkies vis en blabla ga zo nog maar ff door. wij hebben het nu bijna 2 weken gedaan en waren het nu wel zat, tis leuk om af te vallen maar niet leuk om mijn lekkere boterham met kaas te moeten missen. vorige keer toen ik ging afvallen deed ik dat met niet snoepen, gezond en gevarieerd te eten, en sporten! toen was ik 8 kilo kwijt in 3 maanden tijd.
ondertussen gestopt met sporten, lekker gesnoept en heftig op vakantie geweest in mexixo zit alles er weer aan
maar op die manier ga ik het weer doen, voel ik me beter bij

ik hoop dat jij het langer volhoud dan wij deden
Sorry minous nog ff babbelen over lijnen...
Ik heb zelf nu cross trainer aangeschaft voor thuis.
Dat doe ik gewoon een half uurtje tot een uur voor de t.v.
Zit ik niet meer te zeur zakken dat het slecht weer is en ik naar de sportschool moet.
Verder ik ook niet meer snoepen en heel gezond eten.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 08:56:55 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17976308
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:40 schreef minoes1967 het volgende:
Whahaha,idd,weer een stickie,waar jullie over kunnen piesen,wat een geklooi met al die stickies op de wc,hihihi
Ik hoef aan dit soort stickie-piesen gelukkig niet mee te doen.
Groetjes,Minoes
waarom heb ik hier overheen gelezen gisteren ik duim er ook voor Minoes nog 9 dagen minoes, ohhh wat duurt dat *piep* lang he errugggg ik moet er nog 7, nou het lijkt wel een jaar. tot nu toe heb ik nog nergens geen last van, ja extra moe, maar das meer omdat we aan het schilderen zijn in huis tot s'avonds laat. verder geen zere boops of opgeblazen gevoel of zo, dus tot nu toe denk ik van niet, maar die ene week zal het uitwijzen.
pi_17976372
Het is gewoon zo dat we ff moeten afwachten.
Vind het zelf al heel spannend en kan me niet voorstellen hoe het bij jullie is.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:07:31 #39
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17976418
afwachten is echt erg he als je iets graag wilt en wel NU
sinds mijn miskraam ben ik er echt veel mee bezig terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil (zo erg dan he) maar ja wat doet ik eraan wegblijven van hier? nah veels te gezellig en verslavend
pi_17976457
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 09:07 schreef Martineke het volgende:
afwachten is echt erg he als je iets graag wilt en wel NU
sinds mijn miskraam ben ik er echt veel mee bezig terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil (zo erg dan he) maar ja wat doet ik eraan wegblijven van hier? nah veels te gezellig en verslavend
Zeker verslavend.
Kan me voorstellen dat je het ook NU wilt.
Zelfs ik heb bij het opstaan zoiets van bijna april nog een week.
Was blij dat het vrijdag was.
Nu komt het langzaam dichterbij.

Ben benieuwd hoe het voor Merisse is komt zondag thuis..en donderdag NOD of testen en ik duim voor het laatste
  vrijdag 26 maart 2004 @ 09:30:02 #41
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17976703
heb ik toch goed gedaan he in het lijssie? Merisse was toch 1 april? irri hoor als sig gewist is en de data niet helemaal uit je hoofd kent
pi_17977201
Ja,klopt wel,Merisse 1 april,ik dacht eerst: GRAPJE ,maar nee
Ik had gister trouwens wat meer afscheiding en er leek een wat rossige gloed over te zitten???
Ow jee,dacht ik,wat nu weer,als het maar niet net zoals vorige keer is,dat het weer 5 dagen van te voren met 1 drup begint,want das nie leuk

Ik ga vannacht de nachtdienst weer in,voor 4 nachten ,dus dan schiet de tijd alweer lekker op,kom er dan di.ochtend uit,nah,dan is het al bijna zondag,whahahaha.
Trouwens,ik heb zaterdag nacht mazzel,want dan mag ik een uur korter,jippie,leve de zomertijd!!!.

Groetjes,Minoes
pi_17977431
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:05 schreef minoes1967 het volgende:
Ja,klopt wel,Merisse 1 april,ik dacht eerst: GRAPJE ,maar nee
Ik had gister trouwens wat meer afscheiding en er leek een wat rossige gloed over te zitten???
Ow jee,dacht ik,wat nu weer,als het maar niet net zoals vorige keer is,dat het weer 5 dagen van te voren met 1 drup begint,want das nie leuk

Ik ga vannacht de nachtdienst weer in,voor 4 nachten ,dus dan schiet de tijd alweer lekker op,kom er dan di.ochtend uit,nah,dan is het al bijna zondag,whahahaha.
Trouwens,ik heb zaterdag nacht mazzel,want dan mag ik een uur korter,jippie,leve de zomertijd!!!.

Groetjes,Minoes
Iedereen denkt een uur korter en minoes denkt yes!!
Maar kan me voorstellen maar Minoes laat je het ons ook zondag weten
  vrijdag 26 maart 2004 @ 13:59:19 #44
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17982556
beter hoor, gaat de tijd tenminste lekker snel minoes

hier zal het weekend ook wel voorbij vliegen denk ik zo, we zijn volop aan het schilderen en moet nog 1 raamkozijn en 2 deurstijlen en dan de trap nog, dan is het fijne werk gedaan dan 3 kwart van de benedenverdieping moet nog gewit worden. dus wij zijn wel ff zoet.
dat het maar snel maandag is dan wordt het echt aftellen
pi_17983913
Ja, allemaal heel erg spannend.
Wordt een rare week volgende week..
  zaterdag 27 maart 2004 @ 12:16:32 #46
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18000015
nog 5,6,8,12 en 16 dagen

wat is iedereen stil eigenlijk zeg, iedereen weg?
pi_18002872
Hoi,hoi
Ben net 1,5 mn bed uit en heb al boodschappen gedaan.Vandaar dat ik er niet was.
Vannacht dus lekker kort nachtje,joepie!!! Ik ga er vandoor,gourmetten bij schoonmoeder,spreek jullie morgenmiddag wel weer(als er nog iemand is dan....pfffff.....nog 8 dagen........
Groetjes,Minoes.
pi_18015211
hoi meiden,
kwam weer ff voorbij hihi ben errug druk hier..

Ben bezig met tempen maar een achtbaan is nog minder hevig qua lussen en looping dan mijn grafiek..

Maar loop nu de hele avond met buikpijn, hoop dat het me ei is want heb gisteren heeeeerlijk kv en ook een beetje fvf (zo een leuke uitspraak van slaapmeisje hihihi)

4 april komt eraan spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 15:14:52 #49
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18021474
Vandaag mijn grote NOD dag. Het is nu cyclusdag 33, maar omdat ik vorige maand ook 3 dagen overtijd was ga ik nog geen conclusies trekken. Gisteren vroeg op de avond had ik een klein beetje roodbruine afscheiding, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Daarna heb ik echter niets meer gezien. Toen dacht ik dat het dan vandaag wel zou komen, maar tot nu toe niks noppes nada. Ik ga nu toch weer een klein beetje hoop krijgen, maar ik probeer mijn gedachten elke keer een halt toe te roepen. Ik heb net als een bezetene in de tuin staan snoeien en onkruid verwijderen. Alles om me maar bezig te houden zodat ik niet teveel ga nadenken.

Het kan toch helemaal niet met zowel Slaapvriendjes zwemmertjes die niet helemaal tof zijn en een negatieve samenlevingstest deze maand? Het zou een klein wondertje zijn, maar ja... dat is het toch bij elke vrouw die zwanger wordt. Ik kan alleen maar afwachten, een test heb ik zowieso niet in huis. Na mijn laatste testavonturen heb ik besloten ze niet meer in huis te halen en er pas een te kopen als ik een week overtijd ben.

Tot zover weer nieuws van het Project Baby van Slaapmeisje.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18021814
Hoi.Slaapmeisje
Tjee,is wel weer spannend voor jou zo te lezen !.
Het zou idd een wondertje zijn,als het nu raak is,maar je hoort best vaak,dat er net vóór het echte "gesleutel",mensen dan toch zwanger raken.
Ik hoop heel erg,dat jullie bij deze groep horen.
Ik zelf weet het niet meer
Ik heb juist deze maand ,totaal geen slijmdraderig slijm gezien,maar kreeg van de week wel meer afscheiding en wat jeuk a/d buitenkant van mn vagina,voorzichtig wassen maar en een zalfje erop gedaan.
Komt ws.door het vele KvK/FfF deze afgelopen weken.
Ik heb wel voor mezelf besloten,dat als het deze keer weer niks is,dat ik dan ff stop met berekenen en tellen en plannen en dan kom ik hier ook een maandje(nou ja,3 weken voor mij ong.)
niet meer terug.Ik ga dan de boel de boel laten en kijken,of het zo misschien wel gaat lukken.Nu nog precies een week,durf er bijna niet over na te denken:wat als de test neg/pos is??????
Wachten duurt lang en gelukkig zit ik nog 2 nachtjes in de nachtdienst,dan is de week alweer halverwege,voordat ik goed wakker ben,hihihi.
Groetjes,Minoes
pi_18022038
Merisse............ben je alweer terug?????
Je hebt 2 bevallingen gemist,whahaha,wat een pech meid
Hoe was je tripje naar Napoli,mooi zeker????
Nog een paar dagen en dan is je nod........spannend
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 15:51:16 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18022111
Hoe lang zijn jullie trouwens bezig minoes? Dat even pauze nemen komt me heel bekend voor. Op een gegeven moment ben je het zo zat om precies in de gaten te houden wat je cyclusdag is, hoe het cervixslijm eruit ziet, welke dagen optimaal zijn om aan KvK te doen. Daarom heb ik ook veel meer afstand genomen van dit topic. Het geeft me gewoon veel meer rust om niet elke keer te melden wanneer ik weer pijn aan mijn borsten, buik, rug etc heb of dat ik weer eens misselijk of duizelig ben. Mijn PMS klachten gaan toch onverminderd voor dus in mijn geval kan ik daar geen conclusies uit trekken of ik nu wel of niet zwanger ben.

Nog 7 dagen voor jou, spannend zeg!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18022594
Slaapmeisje.....wij zijn al 23 rondes bezig ,sinds september 2002.
Ik heb een kortere cyclus vandaar dat het ook meer rondes zijn geworden.
Ik zou eig.vorige maand al wegblijven hier,maar omdat mijn ongi toen in ene er 5 dagen over deed,om los te barsten,wist ik ff niet meer,hoe ik het had.
Maar dat was dus gewoon vals alarm....
Jullie zijn toch ook al zo lang bezig,of niet???
Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 16:37:36 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18023044
Nou dan gaan we wel bijna gelijk op Minoes, ik ben in juli 2002 gestopt met de pil. Zijn jullie nog niet naar de huisarts geweest om te kijken of je kunt worden doorverwezen? Zoals je weet zijn wij net begonnen met onderzoeken bij de fertiliteitskliniek hier en ik moet zeggen dat het na zo een lange tijd zelf proberen, toch wel een zekere mate van rust geeft dat we het nu niet meer helemaal alleen hoeven te proberen en dat er nu goed in de gaten wordt gehouden hoe mijn cyclus in elkaar zit (door echo onderzoeken en bloedonderzoek).
pi_18024736
Slaapmeissje isse niet goed op de hoogte
Whahaha,geeft niet,hoor,ik weet zo langzamerhand ook niet meer,welk verhaal er nu ook alweer bij wie hoort.
Ik ben vorig jaar zomer al 2 keer naar de gyn geweest.Daar kwam uit,met de temp.lijst,dat ik mn eisprong zou hebben op dag 12/13?
Maar als ik later keek op babybrabbel,dan was dat dag 8/9??
Affijn,inwendig onderzoek gehad en de nacht ervoor hadden we geklust(was 15 uur eerder)en de gyn zei letterlijk: het tiert hier van de zaadcellen!.
Zo was de samenlevingstest ook meteen gedaan.
Visjes van vriendje zijn van turbo-kwaliteit,dus daar ligt het ook niet aan.
Na een rekenstaatje in hebben gevuld,zei de gyn,dat we 50% kans hadden om gewoon zwanger te worden het komende jaar en dat was meer dan hij me met ivf ofzo kon garanderen,dus was dat op zich niet zo slecht.
Ware het niet,dat dat jaar al bijna weer om is nu
Het moeilijkste is ws.mijn leeftijd,ik ben nu 36,5 en word in sept. 37,dat is dus niet echt gunstig,op het lijste van de gyn,kreeg ik voor leeftijd dus een 1
Nu heb ik dus echt zoiets van:als het nu niet raak is,dan stop ik ermee,met dat plannen en rekenen,laat maar es kijken wat er gebeurd,als we er even niet zo erg mee bezig zijn.
(zal je zien,ben ik straks meteen zwanger,hihi )
Tot zover mijn verhaal.
Ik weet trouwens niet,of ik nog terug ga,naar de gyn.
Ik vraag me af,wat hij nog meer kan doen???
Oh ja,heb trouwens ook toen zo'n hsg gehad,onderzoek van de eileiders en die waren beide doorgankelijk,dus ook dat was goed.
Nu heb ik wel eens gelezen,dat er meiden nog een kijkoperatie kregen of nog een onderzoek,waarbij ze keken ,naar het baarmoederslijmvlies?
Dat heb jij toch gehad?Zouden ze daar bij mij nog niet naar gekeken hebben dan?
Volgens mij konden ze dat toen toch zien,dat de gyn die vele visjes zag zwemmen,toch???
Hoe kwamen ze er bij jouw achter?

Groetjes,Minoes
pi_18024935
Slaapmeisje wat een spanning toch weer zeg!
Persoonlijk (niet om het af te kraken) denk ik dat je er niet vanuit moet gaan dat je zwanger bent.
Zeker gezien de laatste keer dat je er zo mee bezig bent geweest.
Was de negatieve test rond je eisprong? Dan denk ik dat je er al helemaal niet vanuit moet gaan...
Snap je hoop wel , maar weet ook hoe positiever hier gereageerd word hoe meer hoop je krijgt (had ik in elk geval wel).
En als het dan toch zo is...... dan heb jij ook zo'n wondertje....
Zou het je in elk geval wel gunnen....
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 19:11:16 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18025682
Hoi Xanthe, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ga er deze maand ook helemaal niet vanuit dat ik zwanger kan zijn. Toch blijft er een klein sprankje hoop elke keer, zo´n klein duiveltje op mijn schouder die me van alles influistert. Alhoewel de samenlevingstest precies op de dag van de eisprong was, waren er 0,0 levende zwemmertjes aanwezig. Eigenlijk snap ik de noodzaak van een tweede samenlevingstest niet zo goed omdat ik nog nooit van dat rekbare slijm heb gehad. Nou ja, ze moeten natuurlijk eerst alles dubbel testen om zeker te weten. Maar goed, het is wel weer een extra maand wachten en testen pffff. We wachten op dit moment nog op de uitslag van Slaapvriendjes 3e sementest en ik moet nog een bloedtest laten doen als ik ongesteld ben. Ben weer benieuwd naar de resultaten.

Oeps Minoes, ik ben inderdaad niet goed meer op de hoogte van ieders verhalen. In het begin hield ik het allemaal heel goed bij, maar de meiden die hier in het begin waren zijn vrijwel allemaal zwanger geraakt. Die samenlevingstest doen ze rond de eisprong omdat ze dan ook goed kunnen bekijken of je cervixslijm van optimale kwaliteit is. Vandaar bij mij een week van eerst klussen en de dag erop een samenlevingstest. Bij de vierde echo was het dan eindelijk zover en is er slijm bij mij afgenomen. Ik weet dus niet op welk moment in de cyclus jij die test hebt laten doen. Je kunt voor de zekerheid wellicht nog een afspraak maken en je verhaal op tafel leggen. Je leeftijd zou een goede reden alleen al zijn om dat te doen. Ik ben zelf 32 en Slaapvriendje is 40 en voor mij begint de tijd nu wel te dringen, dus ik kan me voorstellen hoe jij je voelt.
pi_18026704
hey slaapmeisje, jij maakt het ook wel spannend zo te lezen. Goh meid, ik duim voor jou; dat die rooie duivels wegblijven. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè...
pi_18029407
Slaapmeisje wij hebben de samenlevings test 4 maal gehad....
Slechts 1 maal hebben ze 1 levend zwemmertje gevonden....

En we zijn toch spontaan zwanger geworden , oke waarschijnlijk wel door
de medicatie.
De gyn van het ziekenhuis waar ik nu loop gelooft niet in samenlevings testen
omdat ze enorm verschillend kunnen zijn.
Andere ziekenhuizen doen het dus tig keer om te kijken of er er toch nog een kans is op spontane
zwangerschappen , voor jezelf wel prettig om te weten lijkt me.
Wat ik heb begrepen ligt het voornamelijk aan je hormonen hoe je cervixslijm is.

Volgende maand dus weer een samenlevingstest?
pi_18029761
Xanthe je hebt gelijk, die samenlevingstest zegt nog niet zoveel. Ik had een postieve,maar ben nog nooit zwanger geweest...

Eneh over dat klokje, dat voel ik ook tikken, ben zelf ook 32 (bijna 33); ventje is 37. Ik begrijp wel hoe het voelt, alleen bij 36,5 moet dat nog erger zijn...
  zondag 28 maart 2004 @ 23:28:43 #61
1087 Merisse
broddeltante
pi_18031459
*meldt*
Hoi, hoi allemaal,
Ben weer terug uit Italië. Veel mooie dingen gezien, indrukken opgedaan en lekker gegeten en gedronken maar het was ook supervermoeiend, ik heb geen voeten meer over. Napels is een chaotische, historische, levendige, vieze stad. Het weer was ongeveer hetzelfde als hier, fris en af en toe zonnig. We hebben onze jassen niet uit gehad maar gelukkig ook geen regen gehad. Wat we echt heel indrukwekkend vonden was Pompei, de ruines van een stad die 2000 jaar geleden bedolven werd door een uitbarsting van de Vesuvius. Als je daar door die straten loopt en de verhalen van de gids hoort gaat die geschiedenis echt leven.

Heb mijn gedachten een beetje kunnen verzetten. Niet helemaal. Niet lekker geslapen en vervelende dromen gehad. Over ongesteld worden en dat er van alles mis gaat op onze trouwdag. Voel net als Martineke nog helemaal niks qua mogelijke zwangerschapsverschijnselen... Alleen af en toe wat steekjes in mijn buik maar heb altijd al een gevoelige buik gehad ook qua darmen. Maar laten we de moed nog niet opgeven.

Heb begrepen dat er weer 2 verse babietjes zijn maar moet het hele z&g topic nog bijlezen.
Later!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18031734
Slaapmeisje hey spannend hoor!! Tis wel goe ddat je er niet vanuit gaat die teleurstelling word met de keer groter he.. duim me ondertussen helemaal suf voor je.. stiekum

Nou meiden dat cervixslijm en tempen word helemaal niks hier.. me temstata is een achtbaan met 60 looping, en het cervixslijm is nu in een weektijd al 3 keer langsgekomen op de plakkerige dradentrekkerige goede manier en dat lijkt me ook niet echt de bedoeling:S

ik geef het op..
pi_18034838
Goedemorgen allemaal,

Renegate jeetje wat raar nou weet ik niet of jij het al geprobeerd had maar zijn die stickies dan niks voor jou?

Merisse fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
  maandag 29 maart 2004 @ 10:26:29 #64
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18035535
Goedemorgen dames!

Ben deze week lekker vrij ( alle collega's jaloers, hihi) en heb daardoor meer tijd om te lurken en te posten!

Heeej Merisse, fijn dat je weer terug bent en het leuk hebt gehad in Bella Napoli! Ik kan me het zere-voeten-gevoel nog goed herinneren, toen ik met vriendlief een week in Praag was anderhalf jaar geleden! Oef! Dat was au aan de pootjes aan het eind van de week!
Durf je al na te denken over je NOD-dag, 4 april was het toch? Spannend, en volgens mij hebben alle meiden dat die hun NOD hebben in de eerste week van april, ik ga heeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen

Jezus, ik drukte op invoeren ipv Preview, solly!

Vervolg:

Renegate, ik kan je de hand schudden wat het tempen betreft...Heb nu nl. de 5 dagen achter de rug waarop ik iedere dag 1 Orgametril-tablet moest innemen, en m'n temperatuur is ineens omhoog geschoten, niet normaal meer. Ik ben nu wel benieuwd of dat door die tabletjes komt, of omdat wellicht het natuurlijke ongi-proces tegelijkertijd van start is gegaan...ik hoop het laatste! iig de temp goed bij blijven houden ( was ook advies van de HA, dan heb je in ieder geval iets zei hij).
Nu is het wachten op de onttrekkingsbloeding die moet komen nav die Orgametril en weer een paar weekjes later op een normale ongi. Heb ik die niet, dan verwijst HA me door naar gyn.
Dames help me, wat doet de gyn op zo'n eerste afspraak? Is dat meer intake, of is het meteen actie en hop wijd met die benen? Alvast bedankt voor jullie info!!

Groetjes

[ Bericht 31% gewijzigd door LittleWoodstock op 29-03-2004 10:34:29 ]
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18035701
Hoi hoi

Moest ff een kloon aanmaken, want collega's hebben mijn computer geplunderd

Vandaag weer aan het werk nadat ik vorige dinsdag vreselijk ongesteld ben geworden
Heb lekker geslapen en op de bank gehangen, want was er super gaar van!
Ben met mijn nieuwe pil begonnen (4 dagen geleden, de Lovette) en volgens mij gaat dat het wel goed
Het enige dat ik nu weer of nog steeds heb zijn zere borsten , maar die neem ik maar voor lief. Vannacht kwam het weer opzetten, kon niet eens lekker op mijn buik slapen
Nog 16 dagen de pil slikken en hopen dat het van zelf weer op gang komt! Hoop het, anders moet ik weer aan die Primolut en daar heb ik geen zin in

Excuses voor iedereen, maar ik moet vreselijk bijlezen hebben thuis nog steeds geen internet alles gaat mis!

Met iedereen alles goed?

BabyS :))
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 10:41:07 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18035720
Hello ladies!

Nog steeds geen ongi te bekennen en de afscheiding is ook niet meer teruggekomen. Hmz, als ik dan toch ongesteld moet worden, laat het dan nu maar komen hoor. Ik loop gewapend met een tampon vandaag omdat ik bij elk toiletbezoek verwacht dat het zover is. Verder superslecht geslapen omdat ik een heftige achtervolgingsdroom had. Ik zal wel op de vlucht zijn geweest voor de rode duivels

Tot zover Slaapmeisje
  maandag 29 maart 2004 @ 10:41:27 #67
1087 Merisse
broddeltante
pi_18035724
Lekker LittleWoodstock, heb je nog plannen voor deze week behalve hier lekker rondhangen?

Tja, mijn NOD, ik WIL niet denken aan de mogelijkheid dat ik ongi word maar DURF er ook nog niet aan te denken dat ik het niet word. Vanaf woensdag wordt het spannend maar ga zeker niet voor zaterdag denken aan testen.
*knock on littlewoodstock*
pi_18035766
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hello ladies!

Nog steeds geen ongi te bekennen en de afscheiding is ook niet meer teruggekomen. Hmz, als ik dan toch ongesteld moet worden, laat het dan nu maar komen hoor. Ik loop gewapend met een tampon vandaag omdat ik bij elk toiletbezoek verwacht dat het zover is. Verder superslecht geslapen omdat ik een heftige achtervolgingsdroom had. Ik zal wel op de vlucht zijn geweest voor de rode duivels

Tot zover Slaapmeisje
Slaapmeisje wat spannend

maandag 29 maart 2004 @ 10:47:16 #69
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18035823
Hoi Beaker!

Alles goed met je? Eindelijk ongi geworden lees ik. Nu inderdaad hopen dat na de Lovette de boel weer vanzelf op gang komt. Ik heb net een Orgametril-kuur van 5 dagen achter de rug, dat moet bij mij het zaakje weer aan het rollen brengen, dus we zitten tot op zekere hoogte in hetzelfde schuitje! Afwachten dus...

Collega's???....computer geplunderd???..... wat voor een werk doe je dat die collega's dat zomaar even kunnen flikken? * LittleWoodstock staat met gebalde vuist te gebaren* Wat een aso's..

Groetjes
pi_18035929
Tja....... zijun het

Ik ben inderdaad vreselijk mega ongesteld geweest! Ineens wist ik weer wat ik al die tijd niet heb gemist

ik moet dringend bijlezen! Help me even verder, waarom gebruik je dat

Laat maar Beaker had niet goed gelezen voor jou dus ook spannende tijden
pi_18036731
Beaker, geweldig ongesteld geweest.
Maar ik vind het raar dat jij nu met een nieuwe pil begint en dan weer last van je borsten klinkt niet goed.

Je collega's zijn hartstikke gek joh.

Merisse
Ik kan het me voorstellen.
Dit is gewoon spannend
  maandag 29 maart 2004 @ 11:52:56 #72
1087 Merisse
broddeltante
pi_18036834
He Beaker, fijn dat je e i n d e l i j k ongesteld bent geworden! Hoe voel je je nou t.a.v. zwanger worden nadat het toch even zo dichtbij is geweest? Mij lijkt het wel een mix van opluchting en toch wel jammer dat het niet zo was. Stel je het nu maar x jaartjes uit of is het zo gaan kriebelen dat je binnenkort voor het echie terugkomt hier?

Slaapmeisje, goed dat je voor jezelf hebt gesteld dat je na een week overtijd pas wil gaan testen. Maar in de tussentijd blijft het toch spannend, dat kun je niet voorkomen. Elke keer dat je naar de wc gaat broekloeren.... Ik heb het nu al en dat terwijl ik voor woensdag zeker geen RD's verwacht. Niet dat het helpt maar toch: wij leven met je mee.

[off topic]
Martineke, jammer dat je het lijnen opgegeven hebt. Xanthe, tof dat het bij jou zo lekker loopt. Ik moet ook hoognodig. Dat lange weekend Napels is me op +2 kilo komen te staan En dat terwijl vriendlief is afgevallen en we hetzelfde gedaan en gegeten hebben. Is er dat jullie weten ergens een goede Nederlandstalige website over Atkins of moet je perse het boek aanschaffen?
[/off topic]
pi_18037019
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:52 schreef Merisse het volgende:
He Beaker, fijn dat je e i n d e l i j k ongesteld bent geworden! Hoe voel je je nou t.a.v. zwanger worden nadat het toch even zo dichtbij is geweest? Mij lijkt het wel een mix van opluchting en toch wel jammer dat het niet zo was. Stel je het nu maar x jaartjes uit of is het zo gaan kriebelen dat je binnenkort voor het echie terugkomt hier?
Nou ben helemaal niet sip geweest, dat gevoel had ik daarvoor al gehad! Ik wist gewoon zeker dat ik echt niet zwanger kon zijn! Dus nu was het een echte opluchting
Voor mijn vriend was het meer een opluchting en bevestiging, omdat hij er nog steeds van overtuigd was dat ik zwanger zou zijn
Voorlopig wachten we nog even, hoewel ik graag zou willen nu ik ervan " geproefd " heb!
We hebben net een huis gekocht en mijn vriend wil het netjes doen door eerst te trouwen :') Zolang hij mji niet vraagt duurt het nog wel ff
Blijf hier wel komen hoor, want het is hier wel gezellig en heb een hoop aan iedereen gahad!

Het is nog even afwachten wat de volgende maand doet, in week 16 zo ik weer ongesteld moeten worden. De grote vraag is dan of het nu wel op gang komt

Tot dan is het weer even spannend Wie weet stop ik alsnog met de pil, want zelfs nu (na 4 dagen) doen mijn borsten weeeeeeeer zeer

Hoe is het eigenlijk met jou verder? Hopelijk goed

Oja, al mijn vriendinnen hebben geen vriend en wonen nog niet samen! Die hebben het te druk met uitgaan enzo........komt ook nog is bij dat ik nog graag dingen doe met mijn best vriendin Af en toe is ff weg. Heb een dure hobby ook nog is......... en ik geniet nog teveel van de dingen die ik doe met mijn vriend we hebben nog zoveel op ons lijstje staan!

[ Bericht 7% gewijzigd door Beaker1 op 29-03-2004 12:42:55 ]
pi_18039148
Jolene ik vind die stickies erg duur dus ik wacht daar liever nog even mee..

Slaapmeisje spannend!!!!!!!!!

Littlewoodstock ja dat tempen wie heeft dat in hemelsnaam ooit uitgevonden :S Vast een man geweest.
Maar ik denk dat ik me ei heb/gehad heb Mijn temp heeft vanochtend een uitschieter (tis nog ff afwachten wat ie morgen doet) en me boos doen pijn een soort branderige spierpijn achtig iets, dusss ik denk dat het zover is..
pi_18039348
Slaapmeisje wat zenuwslopend he?
Waarom neem je geen contact op met de kliniek?
Even bloedprikken en het is duidelijk....

Hoelang heeft het de vorige keer geduurd voordat
je ongi werd?

Merise , het lijnen gaat niet zo geweldig meer... In de eerste week schommelde mijn gewicht voornamelijk naar beneden , maar nu sta ik bijna op mijn begin gewicht terwijl ik me wel strikt houd aan wat ik eten mag...
Ben dus best bang dat het een herhaling is van de vorige dieëten , 1 maal niets afgevallen (Herbalife) , 1 maal via dïëtiste 2 maanden 20 kilo aangekomen en die wist het toen ook niet meer....
Ik houd nog even vol in de hoop dat...
  maandag 29 maart 2004 @ 14:15:10 #76
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18039526
Renegate, tja errug vaag dat tempen enzo, zeker als de curve van die rare pieken vertoont zoals de onze. Vorige week had ik op een dag 36,7, volgende dag 36,4 en de dag daarna weer 36,7! Ik snap dat niet hoor ( Hoogstwaarschijnlijk is dat temp-gedoe door een man uitgevonden ja ! )
Ik blijf het maar wel doen, dan heb je iig iets op papier.

Beaker, wat vervelend dat je boopies dan toch weer zeer blijven doen..behoorlijk irritant!
Zou je dan zo weer mogen stoppen met die Lovette, ondanks dat je het nog 16 dagen in moet nemen?
Ik heb trouwens vaker gelezen dat HA-en sommige vrouwen die nog geen of een onregelmatige cyclus hebben voor een maandje aan een pil zetten, daarna moeten ze weer stoppen, om zo weer een regelm. cyclus te hebben.
O, kun jij me vertellen wat je van een eerste afspraak bij een gyn kan verwachten?

Groetjes
  maandag 29 maart 2004 @ 14:33:28 #77
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18039972
Hee Beaker, volgens mij ben jij nog niet bij een gyn geweest en ben ik in de war met Slaapmeisje! Sorry! Hoe dan ook, ik hoop dat een of meerdere andere dames me kunnen helpen aan wat gyn-info!

Groetjes
pi_18039978
Hoi Litlewoodstock

Gan ze kijken of alles oke is? Baarmoeder enzo? of had ik dat moeten weten uit je verhaal

Beaker is wel geweest hoor
pi_18040196
Goedemôge.......
Whahaha,nou ja ,voor mij dan.Ik kwam er om half 2 uit,maar had eig.willen slapen tot 2 uur,wat niet lukte:was om 1 uur al wakker
Maar goed,vanavond laatste nachtje en dan volgende week vrijdag weer 1,dus dat duurt nog ff.

Merisse....
Gezellie dat je er weer bent en leuk om te lezen,dat je hebt genoten!Had je wel ff nodig.
Jouw nod is op 1 april toch?We wachten met elkaar maar in spanning af,de mijne is 4 april.

Beaker.....weer zereboops....
Dat schiet toch ook niet op,hé?
Maar gelukkig zijn de wel gekomen en is dat gedeelte weer gepasseerd
Nu maar hopen,dat het startproblemen zijn,van die nieuwe pil.

Little W-S......

Mijn 1e keer bij de gyn:
Eerst een voorgesprekje met een ass.,over je verloop van menstruatie,klachten,of je bent zwanger geweest,kinderen hebt,enz,enz.
Dan door naar de gyn en die deed een inwendig onderzoek,waarbij hij de uitspraak bezigde:"Het tiert hier werkelijk van de zaadcellen"! (ik blijf 'm leuk vinden ,die uitspraak )
Dat is dus toen ff onder de microscoop bekeken.
Ik had toen volgens mij al een temp.curve bij me ,van 2 maanden en hij zei,dat ik op dag 12/13 de eisprong had.
Deze ging echter niet in ene omhoog,maar in 2 dagen,maar dat was ook goed.
Toen ik een half jaar geleden op babybrabbel ging kijken en mijn gegevens en cyclusduur intikte,kwam eruit,dat ik mijn ei had op dag 8/9
Schiet mij maar lek!!!.Affijn,we begonnen toen dus vanaf dag 7 tot dag 12/13/14 te KvK,dan hadden we iig.het ei wel geraakt,op welke dag het dan ook zou springen.
En nu wachten we alweer af,we zitten in ronde 23.......
Zo,das ff mijn verhaal maar weer es,zijn we allemaal weer op de hoogte

Groetjes,Minoes
  maandag 29 maart 2004 @ 14:56:34 #80
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18040523
Hoi Minoes!

Heel erg bedankt voor je gyn-info. Weet ik in ieder geval een beetje wat ik zou kunnen verwachten!
Vreemd idd dat de gyn en babybrabbel een verschillende ''sprongdag'' bepaalden, geeft niet echt een houvast, wie moet je geloven?

Beaker, ik weet niet of ze de b-moeder nakijken, daarom wilde ik ook wat info van de andere dames mbt gyn-bezoek. Ach, en misschien hoef ik wel niet te gaan, als ik eind april weer uit mezelluf ongi wordt (lees: zou moeten worden). Maar ik heb zo'n idee dat dat wel niet zal gebeuren ( voorgevoel).
Aan de ene kant lijkt me wel prettig om es goed onderzocht te worden, uiteindelijk kun je niet bij jezelf naar binnen kijken ( kon dat soms maar, wie schreef dat ook alweer...kon er maar een bonnetje uit je buik rollen met allerhande info wanneer je ei is gesprongen etc. Zou een boel ovu-en zwang.-testen schelen, haha)
pi_18040676
Hoi iedereen

Ik heb een inwendige echo gehad (valt best mee) en op die manier hebben ze gekeken of alles oke was. (baarmoeder etc.)

Succes
  maandag 29 maart 2004 @ 15:08:57 #82
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18040810
Hmm, Beaker...dat was dan alles? Alleen zo'n inw. echo? Dat zou dan best meevallen idd. Ik heb zo'n idee dat iedere gyn/HA wel anders omgaat met ongi-problemen etc. Onze HA heeft bv. aan vriendlief verder ook niks gevraagd (bv. zaad-onderzoek), en hij is best wel rap in het doorverwijzen. ( 16 nov. 2003 gestopt met pil -> medio mei 2004 gyn (indien ik geen natuu. ongi krijg eind april) ) Ik vind dat best wel snel.
pi_18040959
Dat was het enige eigenlijk ja

Bij mij ging het zo snel omdat ik na het vergeten van wat pillen niet meer ongesteld werd en ook nog is van die vage klachten had!

[ Bericht 0% gewijzigd door Beaker1 op 29-03-2004 15:24:16 ]
  maandag 29 maart 2004 @ 15:35:22 #84
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18041399
zo hehe weer ff alles bijgelezen

Merisse wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Napoli (op die zere voetjes na dan)
wij hebben dat atkins boek gekocht maar op internet is er ook een hoop te vinden
http://www.atkinsdieet.isgezond.nl
http://www.atkinsforum.nl/index.php
dat zijn 2 linkjes die wij in de favorieten hebben staan, denk wel dat je daar iets aan hebt.

Beaker: wat sjips zeg dat je weer zere boops hebt daar word je toch ook niet goed van.

Littlewoodstock

mijn nod dag komt ook akelig dichtbij en heb nog steeds helemaal nergens geen last van, nu zat ik te denken aan vorige keer, toen had ik 2 dagen voor me nod of zo pas zere boops en beetje ongesteldheidkrampjes dus dat kan nog, ondertussen word ik langzaam aan wel beetje teneergeslagen aangezien ik zelf denk dat het niet raak is ben uit eigenbescherming al een beetje bezig met me voor te bereiden op de volgende nod en klusperiode
vind het zo irri dat je zoiets niet zelf in de hanh hebt, ik zie het al goed gebeuren dat het pas een jaar gaat duren of zo eer ik weer zwanger ben

verder ben ik alweer de helft vergeten wat iedereen geschreven heeft dus als ik iemand vergeten ben : Sorry

ik zie ook eindelijk schot in me huis komen plafond is bijna af (alleen nog het preciezie werl) alle muren zijn gewit, alle kozijnen zijn helemaal af, nu nog 2 deurstijlen en alle plintjes en de trap verven en we zijn klaar we hebben ook al bericht gehad dat de bank binnen is, nu nog de rest (eethoek,dressoir,salontafel) helemaal nieuw huissieeeee Yippieeeee
pi_18041601
Hej Martineke

Ja die tietn word je toch helemaal gestoord van Zit qau werk niet erg lekker in mijn vel misschien is het gewoon een vorm van stress

Heb je pas een huis gekocht? Wij ook hebben er ook vreselijk aan moeten verbouwen en het is nog steeds niet af Door het hele huis moeten er nog plinten op en de wc moet nog helemaal worden verbouwd..........
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 16:46:30 #86
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18042942
Little Woodstock, ik ben zelf toen doorverwezen voor een inwendige echo toen ik maar niet ongesteld werd, maar wel allerlei zwangerschapsverschijnselen had. Het kan blijkbaar nogal verschillen van arts tot arts denk ik. Dat was begin 2003 en ik ben pas in december 2003 verder gegaan met vruchtbaarheidsonderzoeken (zaadonderzoek bij hubbie en voor mezelf bloedonderzoek, uitstrijkje en nog een echo). We zijn nu in maart 2004 pas voor het eerst naar de fertiliteitsarts geweest en nu moeten alle onderzoeken opnieuw worden gedaan en hebben we onlangs een samenlevingstest gehad waar bleek dat er geen levende zaadjes bij mij aanwezig waren.

Mijn ongi is nog steeds niet door, verder ben ik een ontzettende huilie vandaag. Ik zou het liefste met mijn hoofd onder de dekens hebben gezeten als ik niet had moeten werken. Gelukkig nog maar een kwartiertje en dan ga ik lekker naar huis.
pi_18043342
quote:
Op maandag 29 maart 2004 16:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[knip]
Mijn ongi is nog steeds niet door, verder ben ik een ontzettende huilie vandaag. Ik zou het liefste met mijn hoofd onder de dekens hebben gezeten als ik niet had moeten werken. Gelukkig nog maar een kwartiertje en dan ga ik lekker naar huis.
Lief Slaapmeisje, dikke van mij. Het valt allemaal niet mee, hè?
Ik leef in ieder geval nog heel erg met je mee (ook met de anderen natuurlijk, zet m op in april meiden ).
Maar ik denk nog steeds dat dit jaar wel jouw jaar wordt hoor
Liefs piglet
  maandag 29 maart 2004 @ 20:49:40 #88
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18049035
Hoi lief Slaapmeisje!

Bedankt voor je info en je uitleg over je gyn-bezoek en in welk tijdsbestek dat allemaal heeft plaatsgevonden! Ik ben het met je eens dat een aantal dingen/onderzoeken wel verschilt van arts tot arts. Ik zal wel zien hoe het bij mij loopt, ik hoop natuurlijk op een ''natuurlijke'' ongi eind april, eerst maar 'ns zien hoe de onttrekkingbloeding gaat verlopen.
Vanaf hier ook een hele dikke knuffel van mij voor jou omdat je je vandaag niet zo denderend voelde, ik kan me het heel erg voorstellen dat er echt van die huilie-dagen tussen zitten en ik denk dat dat ook best wel goed is van tijd tot tijd. Even de emotie laten gaan om daarna weer fris (ser) voor de dag te kunnen komen, want opgekropte gevoelens zijn niet goed voor je lichaam en zeker niet voor je cyclus. Dus: lekker huilie zijn vandaag en voor de nieuwe dag: kin omhoog-neus in de lucht en rug recht en er weer tegenaan!

Aan alle in-de-eerste-week-van-april-hun-NOD-hebbende dames: nog even en er is weer een dag voorbij! Overmorgen is maart alweer teneinde en is het april, spannund!!!!! Ik ben er toch nog wel de komende dagen maar toch alvast heel veel succes !!!!!!

Groetjes
  maandag 29 maart 2004 @ 22:56:32 #89
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18052900
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:45 schreef Beaker1 het volgende:
Hej Martineke

Ja die tietn word je toch helemaal gestoord van Zit qau werk niet erg lekker in mijn vel misschien is het gewoon een vorm van stress

Heb je pas een huis gekocht? Wij ook hebben er ook vreselijk aan moeten verbouwen en het is nog steeds niet af Door het hele huis moeten er nog plinten op en de wc moet nog helemaal worden verbouwd..........
k*t is dat he als het allemaal niet mee zit op werk het zou er best mee te maken kunnen hebben ja dat je echt wel last heb van stress.

uhmm nee we hebben geen huis gekocht we zijn gewoon heftig aan de *mooi-maak*
vriendlief woont hier sinds 5 jaar en heeft hier het eerste jaarmet zn ex gewoont, alles was nog in hun smaak qua kleur. (ga al met hem een jaar of 4 hoor met tussenpozen) en nu woon ik hier sinds 3 maanden en nu zijn we het dus ook mijn huis aan het maken strak wit met aubergine en nieuwe koloniale meubeltjes gekocht + een hoekbank en we zijn compleet.
nu nog een nieuw bed (hij is zo trots op zn bed) en een kinderkamer met inhoud
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 23:08:50 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18053154
Lieve berichtjes allemaal hier zeg. Ik zie zelfs piglet voorbijkomen Er is (afgezien van dat spoortje oud bloed) niets meer te zien. Nog steeds denk ik bij elk toiletbezoek dat het nu dan wel is doorgebroken, maar niks hoor. Vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, maar die maand ervoor eentje van 36 dagen. Morgen zit ik op CD 35, dus het kan nog alle kanten op. En Xanthe, ik ga de fertikliniek echt niet bellen hoor, ik moet zowieso al bloedprikken als ik weer ongesteld ben en dan zal je net zien dat ik bloed laat prikken voor een zw.test dat ik dan weer vrolijk ongesteld wordt. Brrr, bloedprikken is niet mijn favoriete hobby Mocht de ongesteldheid niet doorzetten, dan test ik op zijn vroegst vrijdag of zaterdag a.s.

Vandaag op het werk was echt niet leuk zeg. Wat ik al eerder vandaag schreef dat ik een huilie was, tjonge tjonge ik werd er zelf helemaal gestoord van. Ook vanavond zat ik gewoon te janken achter de tv om iets heel stoms Het zullen wel de spanningen zijn, laat ik het daar maar op houden in plaats van hormonen.

Enneh, Beaker, ik ben heel blij dat je inwendige echo zo mee viel. Het is een fluitje van een cent. Hops, flop en wegwezen. De eerste keer vond ik het eigenlijk wel superleuk en interessant om mezelf van de binnenkant te zien, hihi.
pi_18056574
Hoi Slaapmeisje

Owh...meis wat gun ik jou vreselijk een tweede streep Hopelijk kun je ons positief nieuws melden!

Die echo viel inderdaad wel mee en ook reuze interesant!

Voor mij is het nu wachten tot week 16 en dan moet ik als het goed van zelf ongesteld worden en anders..............weer naar de huisarts voor verdere onderzoeken

Bah!

pi_18056938
Wat een rare dingen allemaal.
Vooral voor jou slaapmeisje, ik weet door alles wat aan jou verteld is dat je denkt het kan niet natuurlijk en dan blijft de ongesteldheid uit.
Ik kan me er iets bij bedenken dat je dan toch wat hoop krijgt.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 10:21:28 #93
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18057731
Goedemorgen ladies!

Hoe is het met jullie hedenmorgen??

Beaker, heb je je computer al weer terug kunnen plunderen? enteren!

Slaapmeisje, ik hoop dat er geen RD in zicht zijn, tenslotte was 28 maart je NOD, ik moet zeggen dat ik het best wel spannend ga vinden...Hoe voel je je nu en durf je heel voorzichtigjes aan te gaan denken aan een zw-test, zo in het weekend ofzo?

Merisse, voor jou schiet het ook al op!

Ik kan niet anders dan alleen maar heel hard voor jullie duimen!
Vandaag de tweede dag na laatste Orgametril-tablet...ik ben benieuwd wanneer de onttr.bloeding verschijnt en hoe lang deze aanhoudt. Temperatuur nog steeds hoog! Ik wacht het maar weer af.

Groetjes en een dikke aan iedereen!!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 10:27:35 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18057817
Mijn duiveltjes zijn een uurtje geleden gearriveerd hoor. Ik had eigenlijk niet anders verwacht, maar kreeg toch een beetje hoop door die paar extra dagen dat het uitbleef. We lopen natuurlijk niet voor niets bij de fertiliteitskliniek, maar het had wel zeer prettig geweest om niet voor verdere onderzoeken te hoeven gaan.

Ik stort me vandaag maar op mijn werk...
pi_18057849
Slaapmeisje

Dat vind Beaker een naar bericht! Ik had zo gehoopt dat het voor jullie nu goed zou gaan!
Ik weet niet wat ik moet zeggen!

Heel veel sterkte meis

dinsdag 30 maart 2004 @ 10:32:51 #96
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18057883
OOOOWW, Slaapmeisje!!!!

Wat zeg je me nu allemaal? G*dverd*mme!! Dit had ik niet afgesproken met jouw RD-s
Wat is een mensenlichaam dan gemeen zeg, lekker sarcastisch die paar dagen nog niks doen, en dan toch.....Ik vind het ontzettend jammer, ik wou dat ik mezelf even jouw werkvloer op kon beamen al was het alleen maar om die aso's van een collega's een draai om hun oren te geven!! dan konden we lekker even buiten wandelen en je hart luchten!

Dikste knuffel aller tijden voor jou!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 10:58:44 #97
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18058308
Beaker en LW thanks Het had ook te mooi geweest om waar te zijn en gelukkig is het me deze keer (redelijk) goed gelukt om er nuchter onder te blijven.
pi_18058379
Ow, slaapmeisje.
Toch is het vervelend
pi_18058434
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 10:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker en LW thanks Het had ook te mooi geweest om waar te zijn en gelukkig is het me deze keer (redelijk) goed gelukt om er nuchter onder te blijven.
Wat ik me dan afvraag beetje stom misschien, maar wanneer komt de tijd je zelf zegt en nu is het genoeg we stoppen ermee!
We proberen het niet meer, voor ons is het niet weggelegd.
Het lijkt me zo moeilijk om iedere keer weer een klap in je gezicht te krijgen!

Echt Slaapmeisje voor jou ik mijn pet nog is af!

Ik vind het zo vreselijk voor jullie!

Donders ..........
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:36:15 #100
1087 Merisse
broddeltante
pi_18059051
Slaapmeis, dikke knuffel van mij. Rot joh Gelukkig heb je de hoop niet te hoog op laten lopen.

Volgens mij moest je als je ongesteld werd bloed laten prikken en over 2 weken weer een echo en samenlevingstest was het niet? Goed op naar het volgende doel over twee weken dan maar.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 11:39:22 #101
1087 Merisse
broddeltante
pi_18059109
Xanthe, ben je al naar de gyn geweest? Hoe was het? Wat heeft hij/zij onderzocht en wat zijn de bevindingen? Ik las dat je er erg tegenop zag, hopelijk viel/valt het een beetje mee.
pi_18060403
Slaapmeisje wat rot voor je meid!! had nog zo voor je geduimt maar jou tijd gaat komen hoor!!!

Martineke nou wat je zei dat je temp in twee dagen steeg dat heb ik nu.. dus denk dat ik me ei heb en me man komt vanavond thuis dus mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
op dag 15 en 16 had ik 36.5 en op dag 17 36.7 en vanochtend 36.9! dus dat ziet er mooi uit dacht ik zo toch??
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 12:52:15 #103
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18060405
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 11:36 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeis, dikke knuffel van mij. Rot joh Gelukkig heb je de hoop niet te hoog op laten lopen.

Volgens mij moest je als je ongesteld werd bloed laten prikken en over 2 weken weer een echo en samenlevingstest was het niet? Goed op naar het volgende doel over twee weken dan maar.
Hey Merisse, jeetje goed onthouden joh. Ik moet inderdaad een dezer dagen mijn bloed laten prikken en dan over iets meer dan twee weken (ik heb een wat langere cyclus) weer een serie KVK/echo/KVK/echo/KVK/echo net zolang tot ik weer een eisprong heb en de samenlevingstest weer gedaan wordt.
pi_18060428
dus over twee weken gaan we ons rot duimen dat de zwemmers in topvorm zijn!!!!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 13:02:58 #105
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_18060637
Hay kom je alleen ff een dikke knuf geven Slaapmeisje ( en natuurlijk ook aan de andere meiden hier) Heb eindelijk weer ADSL dus kom weer melezen/-leven

Kus Loena
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 13:06:32 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18060708
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 11:04 schreef Beaker1 het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag beetje stom misschien, maar wanneer komt de tijd je zelf zegt en nu is het genoeg we stoppen ermee!
We proberen het niet meer, voor ons is het niet weggelegd.
Het lijkt me zo moeilijk om iedere keer weer een klap in je gezicht te krijgen!

Echt Slaapmeisje voor jou ik mijn pet nog is af!

Ik vind het zo vreselijk voor jullie!

Donders ..........
We hebben het er toevallig gisteravond over gehad hoe ver we zouden gaan en hoe lang we wilden doorgaan. We gaan nu in ieder geval door tot december en dan bekijken we de situatie opnieuw. We staan gelukkig nog aan het begin van de medische molen, dus er zijn nog diverse mogelijkheden, te beginnen met IUI, dan IVF en dan ICSI. We gaan het stap voor stap doen en niet teveel op de zaken vooruit lopen anders is het niet meer te overzien en ga je je druk maken om dingen die op dat moment nog helemaal niet aan de orde zijn.

Wel hebben we goed afgesproken dat indien onze relatie er onder gaat lijden, dat dat het niet waard kan zijn. Zeker in het medische malle molen traject moeten twijfels, angsten en onzekerheden goed bespreekbaar blijven. Het gaat tenslotte om ons en onze relatie. Een kindje krijgen samen zou natuurlijk helemaal geweldig zijn en is sinds dat ik een klein meisje was al een hartewens van mij. Als mensen vroeger aan mij vroegen wat ik wilde worden, dan zei ik altijd moeder! Ik ga er nog steeds vanuit dat het mogelijk is, want als ik niet meer kan hopen dan heb ik ook de energie er niet voor om ervoor te gaan.
pi_18060869
Dat heb je mooi gezegt
dacht even dat het een hele stomme vraag was

dinsdag 30 maart 2004 @ 15:39:56 #108
1087 Merisse
broddeltante
pi_18063773
Zojuist weer even een moeilijk momentje gehad. Mijn baas kwam hier op het werk langs met zijn veel te vroeg geboren en inmiddels 2 maanden en net op een normaal geboortegewicht zijnde zoontje. Liieeeeffff!!! Nadat iedereen zo'n beetje weg was waren er alleen 2 meiden en ik er nog en bood mijn baas mij aan z'n zoontje even vast te houden. Kon niet weigeren en wilde ook niet weigeren maar ik zag ze alledrie bezorgd kijken of ik het wel trok (toevallig zijn dat net de 3 mensen op het werk die weten van mijn mk). *bloos, zwijmel, ontroering, niets laten merken* Uiteindelijk geen traan gelaten, goed he!

[ Bericht 4% gewijzigd door Merisse op 30-03-2004 15:45:03 (vergeten te zeggen dat het een schattig knulletje) ]
pi_18063870
Ow Merisse moeilijk hoor maar knap dat jij je erzo goed doorheen hebt geslagen.
Dikke knuffel.

Hoe voel jij je verder...
1 april kruipt langzaam dichterbij namelijk
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:52:05 #110
1087 Merisse
broddeltante
pi_18064047
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:44 schreef jolene het volgende:
1 april kruipt langzaam dichterbij namelijk
Goh is 't echt? Dat was me nog niet opgevallen Jolene.

gevoel in/aan borsten: niks bijzonders
gevoel in buik: raar, zeurderig, (goed teken?)
pi_18064157
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Merisse het volgende:

[..]

Hoi Merisse

Spannend voor jou dus! en voor ons natuurlijk

Beaker wacht geduldig af

pi_18064292
Hoi,Slaaapmeisje.......
Jammer meid,die
Ik had zo gehoopt,dat er toch 1 visje de goede weg had gevonden deze keer.....
Dat je dat volhoud,KvK/echo/KvK/echo......brrr.....dan moet je echt op comando....

Merisse,meid....enn tien met een griffel
Ik had het kindje ook aangepakt hoor,voelt toch lekker,om zo'n hummeltje in je armen te houden.
Wel lief,dat ze je in de gaten hielden,erg medelevend

Heb trouwens sinds gister wat zere boopies en vanmorgen wat steken in m'n buik....mmmmmm......zou het weer mis gaan.......lijkt er wel op.
Maar ja,het is nog geen 4 april.
Ik heb vorige week wel wat rossige afscheiding gehad en volgens babybrabbel,was dat de dag van de innesteling???
Nou,nog steeds afwachten dus.......

Groetjes,Minoes
pi_18064297
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Merisse het volgende:

[..]

tja, ik kan het ook niet sneller maken.
Zou het wel willen, wat ik kan jullie ondertussen wel zwanger kijken, maar ook dat werkt niet.

Jolene gaat ook rustig wachten op watvoor nieuws dan ook
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:19:34 #114
1087 Merisse
broddeltante
pi_18064816
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef minoes1967 het volgende:
Heb trouwens sinds gister wat zere boopies en vanmorgen wat steken in m'n buik....mmmmmm......zou het weer mis gaan.......lijkt er wel op.
He Minoesjke, maar zere boopies en steken in de buik zijn OOK tekenen van een mogelijke zwangerschap toch? Die verrekte pms klachten lijken toch ook precies op zwangerschapsverschijnselen. Bijv. ook emotioneel zijn. Maar ben een echte emo-
pi_18064883
Hallo allemaal,

Ik lurk hier al een tijdje mee, maar wil nu toch zelf ook wat schrijven.

Zal me even kort voorstellen: ben 27 jaar en ben vorig jaar in augustus aan KvK begonnen. Eind oktober was ik in verwachting, maar heb toen in december een miskraam gehad.

Herken dus heel veel van de gevoelens die sommige vrouwen (Merisse, Martineke e.a.) hier omschrijven. Vooral het gevoel of het ooit nog wel goed komt.

Nu is het zo dat ik de eerste keer na de miskraam gewoon na 28 dagen ongesteld werd. De tweede keer duurde het wel 40 dagen en was ik eigenlijk er al helemaal van overtuigd dat ik zwanger was. Maar helaas was dat niet zo.

Deze maand zit ik nu op dag 43 en heb allemaal tekenen. Mijn borsten zjin heel gevoelig en groter, ik heb echt krampen maar er komt geen ongesteldheid. Daarnaast voel ik me in de laatste avonden wat misselijk.
Maar ik durf gewoon niet goed te testen omdat ik vorig maand zo teleurgesteld was.

Ben van plan om, als de ongesteldheid uitblijft, dit vrijdag te gaan doen. En ik word al zenuwachtig als ik het opschrijf.

Wil jullie op deze manier ook laten weten dat ik al een hele tijd met iedereen hier meeleef en lees.
pi_18065274
AnnieB

Hoi,

Niet zenuwachtig worden, gewoon van je af schrijven.

Ik hoop dat we vrijdag van jou een uitslag van het testen krijgen en dat deze maar positief mag wezen.
pi_18065531
AnnieB

Hopelijk blijft de weg en kun je ons na vrijdag positief nieuws melden

Tot donderdag allemaal
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:59:44 #118
1087 Merisse
broddeltante
pi_18065736
Hoi AnnieB, welkom hoor. Hopelijk kun je direct door naar zwangerschap en geboorte want dat klinkt wel heel zwanger hoor. Had je voor die miskraam een regelmatige cyclus? Tja testen is toch het enige wat erop zit maar kan me je zenuwen zoooooo goed voorstellen. Maar nu wordt je ook helemaal gek van de dingen die je allemaal voelt en niet voelt lijkt me.
Wij duimen in ieder geval voor je, wanneer je ook besluit te testen

Grappig dat je mee hebt geleefd terwijl wij het niet wisten. Gek he maar doordat het hier zo intiem is vergeet je gewoon dat iedereen ter wereld mee kan lezen.
pi_18065999
Ik wil jullie alvast bedanken voor de reacties.
Juist vanwege het feit dat iedereen kan meelezen met je verhalen heeft me een tijdje tegengehouden om hier te posten. Maar ik merk dat het nu al goed voelt om je verhaal op te schrijven.
Wens iedereen veel succes toe met het niet-ongesteld worden en klussen en hou jullie op de hoogte!
pi_18066701
*even snel uit lurkstand schiet*

Slaapmeisje ik vind jullie geweldig!!!!!!! Ik lees en leef steeds mee hoor! Hele dikke voor jou en slaapmeneer, ik vind jullie echt kanjers.

De rest wens ik natuurlijk ook alle goeds.

*snel weer gaat lurken in dit topic*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 19:41:32 #121
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18069145
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
*even snel uit lurkstand schiet*

Slaapmeisje ik vind jullie geweldig!!!!!!! Ik lees en leef steeds mee hoor! Hele dikke voor jou en slaapmeneer, ik vind jullie echt kanjers.

De rest wens ik natuurlijk ook alle goeds.

*snel weer gaat lurken in dit topic*
Oh clauwheee wat een ontzettend lief berichtje zeg, ik begin er bijna van te blozen

Ik moet het toch nog even hier kwijt want het blijft nog even spannend. Vanmorgen dus bloed verloren (beetje oud bloed net als zaterdag), sindsdien niets meer gezien Hellup, ik snap er echt geen snik meer van... waarom zet het nou niet braaf door? De verpleegkundige zei me dat ik op dag 1,2,3 of 4 van mijn ongesteldheid bloed moet laten prikken, maar kan ik vandaag dan wel als dag 1 rekenen? Cyclusdag 1 is toch als je helderrood bloed verliest. Nou prik mij maar lek, want ik snap niks meer van mijn lichaam
pi_18069292
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:41 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Oh clauwheee wat een ontzettend lief berichtje zeg, ik begin er bijna van te blozen
Je hebt het verdiend.
pi_18069349
Vraag me af waarom ik nou naar het ziekenhuis moest om te horen wat ik al wist.
Geen onderzoek ivm de curretage en alleen een gesprekje gehad.
Over de pijn die in mijn buik heb gevoeld en dat dat waarschijnlijk alweer een eisprong was en dat we dus weer moeten bellen op de 1e ongi dag om een afspraak te maken voor dag 10 voor een folikel meting.
We hebben (maar dat wisten sommigen van jullie al) besloten om niet meteen weer met hormoon stimulatie te beginnen , om meerdere redenen , mijn lichaam heeft aardig wat te verduren gehad door de hormoonstimulatie van de IUI behandelingen en de zwangerschap natuurlijk.
We gaan alleen de pregnyl spuiten om de eisprong onder controle te houden.
Daarnaast dus gewoon verder met de IUI.

De rit naar het ziekenhuis was bijna ondragelijk , ik voelde toch aardig wat verdriet op komen.
De vorige 3 maal was natuurlijk ook niet erg leuk...
Maar het gesprek verliep verder goed.

Op naar de volgende IUI!
pi_18070020
Xanthe, ook voor jou een dikke Je hebt ook een moeilijke tijd achter de rug zeg.

En nu ga ik echt weer weg hoor Als de andere dames maar weten dat ik natuurlijk ook met hem meeleef!
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2004 @ 20:25:50 #125
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18070117
Ej Xanthe, waarschijnlijk heb je van die vorige hormoonbehandelingen zo´n boost gehad dat je nog wel even vooruit kunt. IUI ronde 4 alweer voor jou, jeetje wat gaat de tijd snel. Laat je het weer even weten wanneer we voor jullie kunnen duimen?
pi_18077606
Xanthe , het is niet niks. Hou je ons een beetje op de hoogte.
  woensdag 31 maart 2004 @ 09:15:19 #127
1087 Merisse
broddeltante
pi_18078121
Slaapmeisje, heb JIJ weer, zoiets vaags Maar kun je daar de kliniek niet over bellen, zij moeten maar zeggen wanneer je het beste kan komen. Zij hebben meer ervaring in wazige cycli. Hoe is 't nu met het bloedverlies?

Vind ook dat jij en je Slaapvriendje er op een bewonderenswaardige manier mee omgaan trouwens Je staat nu eigenlijk pas aan het begin van een heel scala aan extra hulp mogelijkheden en er gaat er VAST eentje werken voor jullie!
  woensdag 31 maart 2004 @ 09:37:03 #128
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18078333
welkom AnnieB kom maar gezellig mee van je af schrijven e.d. lucht ontzettend op
Xanthe: dat schiet niet echt op dat gesprekkie bij de gyn.
Minoes: dat zijn vast tekenen van zw (althans daar ben ik voor aan het duimen voor je)
Slaapmeisje: misschien is dit wel de eerste dag hoor, ik heb meestal als ik ongesteld word de eerste dag oud bloed en de tweede breekt de hel los
Merisse: die klacxhten herken ik (indd welke klachten) ik heb verder ook niks behalve af en toe een steekkie daaronder, owja gisteren voelde ik wel steekjes een uur lang, ging naar de wc en een (sorry) grote klodder wit kwam eruit ik denk was dat nou? maar t zal wel...
verder ben ik wel moe, als je mij laat liggen smorgens slaap ik een gat in de dag zowat pff maar dat hoeft niet aan zw liggen, ben ook elke dag bezig in huis zo ong (verven blabla).

hoop dat ik niemand ben vergeten en anders dikke knuf
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 10:09:22 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18078724
Merisse: ja joh, ik snap er niks meer van. Ik wil liever nog niet de fertikliniek bellen. Ik kijk het nog even aan tot het einde van de week en anders moet die bloedtest volgende maand maar gebeuren hoor.

Martineke: zaterdag had ik ook al een spoortje oud bloed en toen niks meer. Gisterochtend ook een spoortje oud bloed en weer.... niks meer. Normaal gesproken begint het bij mij inderdaad ook met wat oud bloed en daarna barst de rode hel los, vandaar dat ik gisteren ook dacht dat het begonnen was. Mooi niet en vanmorgen ook nog niets...

Na al die testen in de voorgaande maanden wil ik gewoon niet meer testen, ben een beetje testmoe en heb ze dan ook niet meer in huis. Misschien ontkom ik er toch niet aan om aankomende weekend een testje te scoren.
pi_18078805
Slaapmeisje
Wat vreemd allemaal vooral omdat alle testen eigenlijk uitwijzen dat jullie niet 'spontaan' zwanger kunnen worden toch. (bedoel met uit vijandig slijm)
Kan me voorstellen dat je testmoe bent.
  Jubileum moderator woensdag 31 maart 2004 @ 10:16:58 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_18078814
Ik zou het, als is het maar voor je eigen gemoedsrust, misschien toch eens overwegen slaapmeisje. Een test is tenslotte zo gedaan en de hele tijd leven tussen hoop en vrees heeft ook zijn impact.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:18:30 #132
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18078836
Welkom AnnieB!!!

Zelf heb ik ook eerst een tijd mee gelurkt en meegeleefd/gelezen en besloot ik kortgeleden om mee te posten etc. Anyway: welkom, gezellig! Je ervaringen en belevenissen van je afschrijven werkt heel opluchtend en er is altijd een luisterend oor!
Heb je nog steeds geen ongesteldheid? Want als ik die tekenen zo lees, dan kan het haast niet anders dan....probeer rustig een paar daagjes af te wachten en doe dan een test. Uitslag dan gaarne meteen melden, want we zijn helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig

Merisse, de een na laatste dag!! Ik barst van de nieuwsgierigheid, en ik ga heeeeel hard duimen! RD-s...hebben huisarrest Little-W kijkt heel streng

Slaapmeisje, hoe is het met die wel/niet ongi, zijn er inmiddels weer gearriveerd, of?.....

Update L-W: dag 3 na laatste Orgametril-tablet, nog geen onttr. bloeding Mag van mij nu wel. Temp nog steeds hoog. Ik haat dat wachten!!

Dikke knuf voor allen!
pi_18078865
nee ronde 3 nog maar hoor slaapmeisje...
De 2e ronde hadden ze de eisprong gemist dus al met al heb ik nog maar 1 inseminatie gehad...

Hoe gaat het met de rest?
pi_18079144
ik ben er ff snel.

wil alleen even doorgeven dat ik me ei heb gehad!!!!!! 4 dagen geleden!!!
Ik kom later nog wel ff lurken nu moet ik echt gaan
knuffiesss allemaal!!!!!

LW www.fertilityfriend.com kan je heel mooi je temp invoeren en die geeft ook aan wanneer je je ei heb gehad.. ik dus op dag 16 succes!!!
  woensdag 31 maart 2004 @ 10:44:58 #135
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18079275
Hee Renegate!
Bedankt voor de tip, maar zou dat bij mij wel werken, want ik ben nog helemaal niet ongi geweest vanaf 16 november 2003! Kan het wel proberen, ik zie wel wat eruitkomt!

Dikke kus en nogmaals bedankt!
pi_18079837
Hoi,AnnieB, welkom bij deze club,gezellie,weer een nieuw gezicht erbij

Ik had gister een klein stipje bloed,maar dat kwam door een wondje aan mn schaamlip (ja sorry,maar ik noem het beessie maar bij de naam)
En gister FfF.....had ik vanmorgen iets rossige afscheiding.........
Wat is dit nu weer???Als ik maar niet dat gezeur van vorige maand krijg,dat het 5 dagen duurt om los te breken...ff tellen,ik zit nu .....ehm....ja hoor,wéér 5 dagen voor mn nod........tjee...........ik hoopte zo,dat het een innesteling was.........ik weet het niet meer,word een beetje crazy van mezelf,hahaha

Maar goed,de trouwdatum nadert,van het weekeind de kaartjes afmaken en op ringenjacht(ja,ik weet het,we zijn laat ermee )

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 11:24:07 #137
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18079998
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef Lois het volgende:
Ik zou het, als is het maar voor je eigen gemoedsrust, misschien toch eens overwegen slaapmeisje. Een test is tenslotte zo gedaan en de hele tijd leven tussen hoop en vrees heeft ook zijn impact.
Ha die Lois. Het gekke is dat ik helemaal niet tussen hoop en vrees leef op dit moment (in tegenstelling tot al die voorgaande maanden). Er lijkt een soort gelatenheid over me heengekomen. Ik kan niets aan de situatie veranderen en wacht het gewoon af. Maffe is wel dat ik niet wil (durf?) te testen terwijl ik normaal gesproken allang weer een paar testen had ondergepiest.
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 11:27:45 #138
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18080063
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje
Wat vreemd allemaal vooral omdat alle testen eigenlijk uitwijzen dat jullie niet 'spontaan' zwanger kunnen worden toch. (bedoel met uit vijandig slijm)
Kan me voorstellen dat je testmoe bent.
Dat klopt jolene, vijandig slijm en te hoge viscositeit van sperma van Slaapvriendje. Rond afgelopen eisprong een negatieve samenlevingstest, dus wat wil je nog meer. Daarom geloof ik nu ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn, waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon van slag door al die onderzoeken of zo.
pi_18080535
Slaapmeisje
Dit kan ik me dus voorstellen, het lijkt me wel heel moeilijk nu voor je.
Omdat de ongi niet doorzet en praktisch uitblijft
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 13:29:35 #140
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18082554
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,AnnieB, welkom bij deze club,gezellie,weer een nieuw gezicht erbij

Ik had gister een klein stipje bloed,maar dat kwam door een wondje aan mn schaamlip (ja sorry,maar ik noem het beessie maar bij de naam)
En gister FfF.....had ik vanmorgen iets rossige afscheiding.........
Wat is dit nu weer???Als ik maar niet dat gezeur van vorige maand krijg,dat het 5 dagen duurt om los te breken...ff tellen,ik zit nu .....ehm....ja hoor,wéér 5 dagen voor mn nod........tjee...........ik hoopte zo,dat het een innesteling was.........ik weet het niet meer,word een beetje crazy van mezelf,hahaha

Maar goed,de trouwdatum nadert,van het weekeind de kaartjes afmaken en op ringenjacht(ja,ik weet het,we zijn laat ermee )

Groetjes,Minoes
Hey Minoes, het kan toch best een innestelingsbloeding zijn? Die bloedingen treden niet bij iedereen op hetzelfde moment in de cyclus op hoor. Nog 5 dagen wachten hiejeeeee spannend!
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2004 @ 13:38:45 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18082750
Slaapvriendje, anders de nuchterheid zelve, begint het nu wel een beetje spannend te vinden en wil graag zondag gaan testen als mijn ongesteldheid dan nog steeds niet is doorgebroken. Nou dat is ook voor het eerst dat hij het ermee eens is om te gaan testen. De voorgaande keren vond hij dat ik veel te vroeg testte en dat klopte dan ook als ik vlak na het testen dan toch weer ongesteld werd. A.s. zondag zou het dan 7 dagen na NOD zijn, dus dan wordt het toch wel tijd om er een testje aan te wagen
pi_18082815
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvriendje, anders de nuchterheid zelve, begint het nu wel een beetje spannend te vinden en wil graag zondag gaan testen als mijn ongesteldheid dan nog steeds niet is doorgebroken. Nou dat is ook voor het eerst dat hij het ermee eens is om te gaan testen. De voorgaande keren vond hij dat ik veel te vroeg testte en dat klopte dan ook als ik vlak na het testen dan toch weer ongesteld werd. A.s. zondag zou het dan 7 dagen na NOD zijn, dus dan wordt het toch wel tijd om er een testje aan te wagen
Ow slaapmeisje ik vind het heel spannend, ik hoop dat jullie bij die mensen horen.
Die toch nog in eens spontaan zwanger worden.

Jolene vind het allemaal heel spannend..

iedereen dikke knuffels
  woensdag 31 maart 2004 @ 13:50:56 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18083029
Slaapmeisje, het wordt idd toch wel heel spannend nu!
Ik duim voor je!
pi_18084656
Slaapmeisje.....we gaan ervoor hoor
Word nationale testdag zondag,hihi
Groetjes,Minoes.

ps.de tandarts heeft me net te grazen genomen,brrrrrr.......kan nu een paar uur niks drinken,of ik moet een rietje in mn linkerwang propprn,hahaha.
  woensdag 31 maart 2004 @ 18:33:49 #145
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18089024
ik stel me eigen in op een volgende ronde, ik heb nergens geen last van, ga er echt niet vanuit dat ik zwanger ben. ik ga gewoon weer klussen. heb ook helemaal geen gevoel dat ik zwanger ben terwijl ik dat de vorige keer wel had. toen wist ik het gewoon zeker.
pi_18093156
Hey,Martineke......
Jij moet nog 2 dagen wachten,spannend meid!!En wie weet,is het wel raak,want je hoeft echt niet iets te voelen,als je zwanger bent(denk maar aan degene die 9 maanden zwanger zijn en denken dat ze moeten poepen en er komt een kind uitrollen,whahaha )

Merisse.....jij morgen......we duimen hoor meid.

Ik dacht eerst:Zal ik morgen voor de grap posten: IK BEN ZWANGER...................

en dan:1APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar ja,doe het toch maar niet.
Zal je zien,is Merisse het wel en wij geloven dr mooi niet,whahaha

Succes,groetjes,Minoes
  woensdag 31 maart 2004 @ 22:11:25 #147
1087 Merisse
broddeltante
pi_18094226
Tenks Minoes, morgen is mijn NOD ja, mocht ik het NOT worden ga ik vrijdagochtend testen.
En bij jou? Nog rozige afscheiding? Heb ik nou nog nooit gehad. Bij mij is het ook altijd qua hoeveelheid meteen duidelijk als ik dinges wordt. Durf het woord niet eens meer te gebruiken! Je wordt er zo bijgelovig van als de pest ook. Net alsof ik er nu nog iets aan kan veranderen Het is zoals het is. En het is een wonder mocht het zo zijn. Een wonder dat je zelf zo weinig kan beinvloeden. Dat ga ik steeds meer beseffen. (met dank aan Slaapmeisje die iets dergelijks al eens eerder heeft geschreven, kon het alleen niet meer terugvinden)

Knuffels voor alle meiden en lurkers van het tweede streepje
Merisse in a very good mood
pi_18099867
Môge,meiden.

Ik riep vanmorgen tegen mijn vriend: We gaan vanavond lekker SEXEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En toen riep ik keihard( toen hij blij keek ): 1 APRIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Whahahahahaha,je had moeten zien kijken,hihihihii
  donderdag 1 april 2004 @ 08:15:55 #149
1087 Merisse
broddeltante
pi_18099981
Minoes
Gisterenavond vroeg de mijne aan me of ik afgevallen was. Ikke: goh schat dat is weer een punt en je weet het bij 10 punten mag je weer! Daarna kon ik niet stoppen met giechelen. Ik vond mezelf ook zo grappig, hij niet.

Hoe gaat het verder met iedereen. Hopelijk blijft je weet wel weg voor ons allen.

Liefs Merisse ik heb een heel apart gevoel van binnen tralala
pi_18100012
Minoes wat ben je erg.

Martineke ik kan me voorstellen dat jij je erop in stelt dat je niet zwanger bent.
Hoe voel jij je vandaag.

Merisse hoe is het nu bij jou.
Erg gespannen?
Ik hoop dat er nog geen RD zijn gekomen.

Dikke knuffels wat dit zal moeilijk zijn zelfs ik werd raar wakker zo van ja het is april

Slaapmeisje hoe is het bij jou nu vandag?
pi_18100036
Merisse Er is nog niks...

Ow... jolene wordt zenuwachtig
pi_18100045
Ging dubbel
  donderdag 1 april 2004 @ 09:09:55 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18100633
Hallo jolene hier is er nog niks aan de hand hoor, geen klachten. terwijl me nod morgen is (28 dagen) en anders same day as Minoes (30 dagen) kweet gewoon niet waar ik vanuit moet gaan maar daar kom ik snel genoeg achter.
pi_18100759
pffff....moeilijk he
  donderdag 1 april 2004 @ 09:30:13 #155
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18100970
mwah, heb me er al bij neergelegd dat het deze maand niet raak is. vind het alleen jammer dat het iets langer kan gaan duren dan dat we eigenlijk zouden willen. maar ach ik denk maar zo : als mijn kleine in december geboren was had ik het extra druk gehad, me zusje en me moeder en me oma zijn in die maand jarig, en dan ook nog sinterklaas en kerst erbij en oudjaar, way to much
pi_18101014
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:30 schreef Martineke het volgende:
mwah, heb me er al bij neergelegd dat het deze maand niet raak is. vind het alleen jammer dat het iets langer kan gaan duren dan dat we eigenlijk zouden willen. maar ach ik denk maar zo : als mijn kleine in december geboren was had ik het extra druk gehad, me zusje en me moeder en me oma zijn in die maand jarig, en dan ook nog sinterklaas en kerst erbij en oudjaar, way to much
Wat nu als de nod er zondag nog niet is?
Ga je dan testen..of wacht je tot maandag?
  donderdag 1 april 2004 @ 09:37:36 #157
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18101090
wacht ff tot maandag dan denk ik, maar geloof er niks van dat ik overtijd ga ja maybe wel overtijd maar nie zwanger dan. durf bijna te wedden dat vandaag of morgen de RD's komen
pi_18101271
Meiden, ik lurk nog heel vaak hier om te kijken hoe het met jullie gaat!. Heel veel succes gewenst de komende dagen en ik hoop dat ik niet meer de onderste van het lijstje ben in het andere topic!!!
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 09:54:43 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18101389
Mijn lichaam is al sinds zaterdag bezig met de 1 april grap geloof ik. Vanmorgen weer een klein beetje oud bloed (nou ja bloed, het is meer bruine afscheiding) verloren en verders....... je raadt het al: niets.

Het wordt nu wel weer lekker spannend in dit topicje met een NOD golf de komende paar dagen. Misschien moeten we dan maar weer voor een tweede streepjes golf zorgen anders komen ze in het zwangerschapsforum zwangeren te kort en dat is ook zo sneu
  donderdag 1 april 2004 @ 09:57:46 #160
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18101449
precies, slaapmeisje

Meiden, kom maar op met die 2e streepjes golf
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 09:59:23 #161
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18101491
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
precies, slaapmeisje

Achossie, dat vind ik zulke lieve emoticons Ik word er helemaal warm van
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 10:01:14 #162
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18101520
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
precies, slaapmeisje

En voor de rest van de meiden hier (en ook een beetje voor mezelf). We gaaaaaaan ervoor
pi_18101545
Slaapmeisje

Spannend

Hier alles goed op een beginnende keelontsteking na Had gisteren lekker met een boek in de tuin gezeten en nou heb ik een koudje gevat!

bummer

Mwaaaaaa....ik wacht weer ff tot einde van deze maand en dan zullen we zien of ik ongesteld wil worden

Beaker gaat weer in lurk stand
pi_18101563
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:37 schreef Martineke het volgende:
wacht ff tot maandag dan denk ik, maar geloof er niks van dat ik overtijd ga ja maybe wel overtijd maar nie zwanger dan. durf bijna te wedden dat vandaag of morgen de RD's komen

raar he een lichaam?
en vooral omdat je graag zo wil.

slaapmeisje

Bij jou is het nu ook een raadsel...wat vaag.
  donderdag 1 april 2004 @ 10:06:59 #165
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18101617
quote:
Op donderdag 1 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Meer kan ik niet doen, helaas
Jullie zullen de kindjes helemaal zelf moeten maken daar kan ik gelukkig niet bij helpen

kan alleen meelurken, meeleven en aan jullie denken

pi_18101699
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:06 schreef LadyS het volgende:

[..]

Jullie zullen de kindjes helemaal zelf moeten maken daar kan ik gelukkig niet bij helpen
Wij oefenen eerst nog wel ff
pi_18101737
huh.... ff een test tussendoor

ik ben gebanned

Zeker een 1 april grapje van Fok! niet leuk
pi_18101748
Hahahaha,ja,leuk om te lezen,dat ze op ons zitten te wachten,in het zwangere topic,hihihihihi

Hier verder ook niks meer/nog niks aan de hand.Had ff het idee,om vandaag voor de grap te testen,maar doe het toch maar niet..........of wel......of toch..........neuh,doe maar niet
Whahahaha,we worden een beetje sappel van onszelf hieroo,geloof ik,hahaha.
Nou ja,we gaan er inderdaad voor,met z'n allen deze maand naar Z&G,krijgen ze het daar ook weer lekker druk en maken wij ruimte voor de nieuwe lichting,wel zow netjes....

Groetjes,Minoes
pi_18101777
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:13 schreef minoes1967 het volgende:
Hahahaha,ja,leuk om te lezen,dat ze op ons zitten te wachten,in het zwangere topic,hihihihihi

Hier verder ook niks meer/nog niks aan de hand.Had ff het idee,om vandaag voor de grap te testen,maar doe het toch maar niet..........of wel......of toch..........neuh,doe maar niet
Whahahaha,we worden een beetje sappel van onszelf hieroo,geloof ik,hahaha.
Nou ja,we gaan er inderdaad voor,met z'n allen deze maand naar Z&G,krijgen ze het daar ook weer lekker druk en maken wij ruimte voor de nieuwe lichting,wel zow netjes....

Groetjes,Minoes
Welnee ik weet precies hoe jullie je voelen Ik wachte alleen niet op een tweede streep
pi_18101887
iedereen word geband,ze kijken de berichten nu handmatig na,voor ze worden gepost????wat is dat nu weer voor onzin???
Nou ja,zal wel z'n reden hebben of is 1 aprilgrap?
pi_18101923
ja dus,1 aprilgrap(zie mod.oud.)
pi_18101952
1 april
pi_18102349
Wat ik nu typ is geen grap.........
Ik ging naar de wc en dacht:weet je wat,ff testen,leuk voor de meiden......
Broek naar benee en.........................

Nou,jullie zullen dus zonder mij door moeten naar het Z&G topic en het een poosje zonder mij moeten doen hier,want ik ga er nu ff mee stoppen.
Geen gereken,geen geplan,niks meer...........

Tot ziens

Groetjes,Minoes
pi_18102405
Hahaha wat zijn jullie erg! Maar wel lollig hoor... 10 punten dan mag je weer en de 1 april grap roflol!
pi_18102498
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:02 schreef Beaker1 het volgende:
[b]
Hier alles goed op een beginnende keelontsteking na Had gisteren lekker met een boek in de tuin gezeten en nou heb ik een koudje gevat!
Had ik van de week ook en ben toen flink aan de echineaforse gegaan en de vitamine pillen en ik was er met 2 dagen vanaf! Misschien een tipje?
Verder veel zuigen op iets.... (vind je vriendje niet erg ) Zuigen verhoogt de temp. in je keel waardoor de bacteriën sneller dood gaan.
pi_18102609
Minoes
Laat het een grapje zijn

Xanthe

* Beaker1 vriendje beld en vraagt of hij ff langs komt

Heb hier al een zak Anta Flu liggen hoop dat het over is voor het weekend, want dan ga ik met mijn vriendin een puzzle rit rijden met mijn Renault 4
Als het goed is word het as zondag uitgezonden bij Hart van Nederland
Als je een blauw 4tje voorbij ziet razen met de naam Kareltje op zijn kont ben ik het
pi_18102611
Ik had hier ook al een paar van dat soort dingen , u bent niet bevoegd dit bericht te wijzigen , terwijl ik niets wijzigigde in het origineel en de 2 keer nog zoiets....
Had al snel door dat het een 1 april grapje was van Fok LOL
pi_18102636
Echt meis ik merkte met de echineaforse dat het heel snel ging , dus geen overbodige luxe denk ik lol....
pi_18102651
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:40 schreef minoes1967 het volgende:

Nou,jullie zullen dus zonder mij door moeten naar het Z&G topic en het een poosje zonder mij moeten doen hier,want ik ga er nu ff mee stoppen.

Tot ziens

Groetjes,Minoes
Minoes nee
ow wat jammer

Sterkte Meis
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 11:02:19 #180
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18102832
Ach Minoes wat klote dat die je hebben gevonden. Sterkte
pi_18102940
het is echt geen grap.....was het maar waar,ik ga niet voor mijn plezier van dit forum af
pi_18103037
Minoes

Sterkte meis

Kom je af en toe nog is ff langs Doe ik ook ookal heb ik hier weinig meer te zoeken
Het is hier zo gezellig!

Hopelijk gaat het snel weer beter met je!

pi_18103045
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:06 schreef minoes1967 het volgende:
het is echt geen grap.....was het maar waar,ik ga niet voor mijn plezier van dit forum af
Ow meisje, dikke
Vind het heel erg voor je
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 11:14:38 #184
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18103132
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:06 schreef minoes1967 het volgende:
Hey minoes, ik begrijp goed hoe je je voelt hoor. Je weet dat ik zelf ook af en toe time-out neem en dat bevalt prima. Neem lekker de tijd voor jezelf en voor je hubbie en we zien je hier nog wel een keer verschijnen.

Heel veel liefs,
Slaapmeisje
  donderdag 1 april 2004 @ 11:45:06 #185
1087 Merisse
broddeltante
pi_18103941
Ach jee Minoes wat onzettend verschrikkelijk BALEN nou toch voor je...
Kan me voorstellen dat je even een time-out kunt gebruiken. Het Ouders Fokforum is hartstikke leuk maar daardoor ben je er wel veel meer mee bezig.

Ga je nu helemaal niet meer KvK? Misschien een keertje met ovulatietesten proberen??? Ach ik moet me er niet mee bemoeien.
Lieve Minoes mega dikke knuffel van mij. Ik zal je vrolijke berichtjes zeker missen. Hoop je hier weer terug te zien als je daar aan toe bent en dat is hopelijk weer snel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Merisse op 01-04-2004 13:58:21 ]
  donderdag 1 april 2004 @ 13:46:49 #186
86274 hartje
still waiting...
pi_18106813
was ff in lurkstand ivm enorme hoeveelheden werk. maar kom ff terug om minoes gedag te zeggen.
o n t z e t t e n d balen die !!!! rust maar even lekker uit & hoop je natuurlijk wel snel terug te zien, maar is wel goed om ff een time-out te nemen, even je gedachten verzetten. heel veel sterkte & een dikke knuffel!!!
pi_18106818
Ow minoes wat rot meid!! Neem idd maar even lekker de tijd voor jezelf, en ik hoop dat je je snel wat beter voelt!!

Slaapmeisje laten we hopen dat het bruinverlies dat je heb een grap is van je lijf ;-) en dat je straks na al die tijd twee mooie blauw strepen op je testje heb.

Ik zelf verging gisteravond van de buikpijn, ben naar bed gekropen, nu vanmorgen is het alleen maar een ongi gevoel.. maar ik moet nog 10 dagen wachten voor me ongi dus errug vreemd..
En me boobs laten me ook niet met rust auwa.

Nou ja ik geef de schuld aan de clomid, want lijkt merg stug dat ik nu ineens bij me eerste ei zw blijk.
  donderdag 1 april 2004 @ 15:43:15 #188
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18109548
quote:
Op donderdag 1 april 2004 10:40 schreef minoes1967 het volgende:

Tot ziens

Groetjes,Minoes
Minoes toch.... Even uit lurk-stand gesprongen om je gedag te zeggen....
L-W vindt het errug jammer dat je een time-out neemt, maar ik vind het wel begrijpelijk.
Neem maar lekker de tijd, en doe rustig aan!
Wel een keertje op ''visite'' komen, he?! ( als je daar zin en tijd voor hebt natuurlijk)

Heel veel sterkte!

Liefs van Little-Woodstock zal je missen
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 15:54:55 #189
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18109849
Meiden, ook hier begint het er steeds meer op te lijken dat de duiveltjes me toch hebben gevonden. Bruin lijkt meer en meer op rood dus het feest kan weer beginnen. 5 dagen te laat en ik begon alweer bijna hoop te krijgen, haha wat een leuke grap. 1 april heeft me gevonden en ik kan er maar niet om lachen

Morgen op mijn vrije dag dan maar bloedprikken en een vervolgafspraak maken met de fertikliniek voor weer een gezellige samenlevingstest. Joepie, wat kijk ik daar naar uit... NOT Ik had mijn moeder a.s. zondag zo graag een origineel cadeautje willen geven dat ze pas op 5 december in handen heeft, maar het mocht niet zo zijn.

Liefs en succes voor iedereen die binnenkort haar NOD heeft,
Slaapmeisje
pi_18109981
jeetje slaapmeisje wat jammer ik gun het je zooo... maar geef de moed niet op hey.. er bestaat een zieltje die heeel graag wil dat jij haar of zijn mama word echt!!

Dikke knuffel meid!!
  donderdag 1 april 2004 @ 16:15:06 #191
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18110323
Nouw moe, die 1 april mogen ze wat mij betreft dan wel afschaffen, het brengt alleen maar nare berichten, bah. Op dit topic is 1 april miv van nu 32 maart geworden en daarna gaan we door naar 2 april.

Echt balen voor je Slaapmeisje, ik was m'n duimen aan het blauwduimen voor je, en dan nog komen die rode krengen je lastigvallen. LW is heel boos

Zelf zit ik juist te wachten op want ik zou nu toch wel een onttr. bloeding moeten krijgen, het laat echter lang op zich wachten. Temp nog steeds hoog. Snap niks van mun lichaam.

Renegate, voor jou is het ook spannend, nog 10 daagjes geduld he? Moeiluk, joh! Zeker als je allemaal van die tekenen hebt, die zowel zw-schap kunnen zijn als ongi... Waarom lijken die tekenen dan toch ook zo op elkaar?? Had Moeder Natuur dat niet anders kunnen regelen, potverdrie!?

Groetjes aan allen en nog een extra dikke afscheidsknuf voor Minoes!
  donderdag 1 april 2004 @ 16:20:59 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18110471
Lief Slaapmeisje, getver! Weer niet! Het is zo oneerlijk.
En dan ook nog een zo'n lijf wat dan allerlei tegenstrijdige signalen geeft.
Dat het niet lukt is al erg genoeg, maar dat je dan ook nog eens elke keer gefopt wordt met een paar dagen overtijd...

Weet effe niet goed wat te zeggen. Dan maar zo
pi_18111164
Slaapmeisje wat jammer.
Ondanks alles had ik toch een beetje van stel je voor.
Jij ook en slaapjongen ook.
Vind het erg jammer.

Dikke knuffel
  donderdag 1 april 2004 @ 18:42:17 #194
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18113613
ohh Minoesssssssssssssssss neem maar lekker je tijd hoor, tis ff genoeg zo, geen geplan en gereken eventjes, eventjes gedachten verzetten zal je wel goed doen, en wie weet wat daar voor wondertje uit komt dikke knuf for you en ik hoop je toch snel weer hier te zien (al is het maar om even te zeggen dat het goed met je gaat)

Slaapmeisje wat shit zeg, het had ook bijna te mooi geweest he dat het nu toch nog spontaan zou lukken. gun je het van harte maar helaas nog even wachten ook een dikke knuf for u

Merisse is er bij jou al iets te bespeuren van RD's? of 2 hele mooie blauwe streepjes?? hoop t voor je

Renegate: je weet maar nooit he, t zou zomaar kunnen dat je bij je eerste ei zw bent ik ga duimen voor je!

hier nog steeds geen tekenen van wat dan ook behalve dat ik elke keer in spanning zit als ik naar de wc gaat
pi_18113683
quote:
Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef Martineke het volgende:

hier nog steeds geen tekenen van wat dan ook behalve dat ik elke keer in spanning zit als ik naar de wc gaat
Morgen bij je jou officieel je nod. heel spannend
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2004 @ 19:15:57 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18114238
Kan iemand me alsjeblieft vertellen wat er aan de hand is? Sorry van mijn contrasterende berichtjes elke keer, maar ik dacht toch echt dat het was doorgebroken. Na een klein beetje bruin is het nu weer schoon. HEEEELLLLLLPPPPP wat doet mijn lichaam toch raar. Dit is toch niet normaal meer. Ik was net weer een beetje van de schrik bekomen en nu zet het dus nog steeds niet door. Ik word hier toch echt gierend gek (en jullie ondertussen ook van al mijn rare berichtjes). Sorry hoor, maar ik moest het even kwijt.
pi_18114337
*ff uit lurkstand*

Minoes Wat ongelofelijk balen meid...

Slaapmeisje Ik kan me het voorstellen hoor dat je er zo langzamerhand gek van begint te worden

*weer in lurkstand*
  donderdag 1 april 2004 @ 20:01:43 #198
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18115254
Hoi Slaapmeisje!

Wij kunnen concluderen dat jouw lichaam zich in een opperste staat van achtbaan-heid bevindt!

Nee, alle gekheid op een (eier-)stokje, dit is natuurlijk niet echt prettig, om het maar zacht uit te drukken. Laat het dan gewoon meteen doorbreken...of helemaal niet. Dit is echt zeer verwarrend en daarmee ook frustrerend. Zo'n wel-niet gedoe.
Probeer het toch af te wachten ( heeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk), misschien dat er morgen of overmorgen meer duidelijkheid is. Moest je binnenkort ook niet geprikt worden?

Ondertussen duim ik natuurlijk wel als een idioot, want stel je voor!!

Heel veel sterkte en hou je taai!

Liefs
Little-W.
pi_18115859
Hallo,meiden.
Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes,moet er bijna weer van .
Ik post dus voorlopig ff niet meer,maar ik kijk wel nog een paar daagjes,want ik wil wel weten hoe het met de andere nod-ers verloopt.
Ik hoop voor jullie,dat jullie lekker doorstomen naar het volgende topic.
Veel succes met afwachten en klussen en ik kijk nog een paar daagjes mee.
Groetjes en tot ziens,Minoes
  donderdag 1 april 2004 @ 21:28:47 #200
1087 Merisse
broddeltante
pi_18117629
* Merisse denkt dat ze nou wel kan stellen dat de NOD voorbij is!
Morgen ga ik dus maar eens testen ergens tussen 9:00 en 10:00 uur

[ Bericht 0% gewijzigd door Merisse op 01-04-2004 21:36:41 ]
pi_18118830
* easy-going duimt voor Merisse
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 1 april 2004 @ 22:20:03 #202
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18119192
HHHHOOOOEEEEIIII, Merisse!!

Whaha, spannund! Vriendlief en ik gaan straks nog een film kijken, voor mijn doen laat naar bed, maar na je berichtje, zorg ik ervoor dat ik morgenochtend tussen 9 en 10 paraat ben!

Topic-binnen-topic: Wachten op Merisse's tweede streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga echt mega-hard-ultra-lang duimen en als mijn duimen versleten zijn, begin ik desnoods met m'n pinken, whaha!

Nou, mocht je het nog lezen vandaag: Ontzettend veel succes morgenochtend, pak die stick en pies de straal der stralen! Aan mij zal het niet liggen, whoei!

Bis morgen!
pi_18119803
Wat een spanning en sensatie hier zeg.

Minoes, dikke Dit is echt niet leuk...

Merisse, oei wat spannend, ik me suf dat je je morgen weer in Z&G mag komen melden

Slaapmeisje, wat is jouw lichaam toch lastig zeg
Wat ga je nu doen? Even afwachten wat er nu gebeurt? Of morgen er een testje tegenaan gooien?
O wat lijkt me dit een moeilijke situatie, veel sterkte, geduld en een dikke

* piglet duikt snel weer in de lurkstand tot er goed nieuws is
pi_18120174
Jeetje, de spanning is hier ook niet om uit te houden!

Slaapmeisje, ik ben zo benieuwd wat er bij jou gaande is! Meid, wanneer ga je nou testen? Heb ik goed gelezen dat je tot zondag gaat wachten? Ikke duim mee.!
pi_18124195
Martineke hoe is het bij jou nu vandaag op twee april?

Merisse we wachten vol spanning

slaapmeisje hebben de RD nu definitief doorgezet?
  vrijdag 2 april 2004 @ 08:56:36 #206
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18124258
Merisse testplicht is voor 09.00 he ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

nog niks te zien hier jolene
pi_18124301
Slaapmeisje
Donders wat vaag

Dikke kus van Beaker

Merisse

U hebt meld plicht
pi_18124325
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 08:56 schreef Martineke het volgende:
Merisse testplicht is voor 09.00 he ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

nog niks te zien hier jolene
jee, martineke...
Ook voor jou afwachten, gewoon rustig blijven.
pi_18124335
Martineke

Spannend
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:12:17 #210
1087 Merisse
broddeltante
pi_18124423
Ladies.... tatatadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_18124429
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
gefeliciteerd!!!!!!!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:13:38 #212
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18124444
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gefeliciteerd
pi_18124470
quote:

Goed gedaan!!!
pi_18124476
Het rustig blijven zegt iemand die heel zenuwachtig is voor jullie.

Terwijl gisteren vriendinnetje belden, ze heeft met 6 weekjes een miskraam gehad.
Ze krijgt woensdag een echo om te kijken of ze helemaal schoon is.
Dus gisteren waren er traantjes
pi_18124479
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Joehoe joehoe!!

Eindelijk goed nieuws
Wie is de volgende? Ik wil meer strepen zien!!

Gefeliciteerd
pi_18124496
quote:
Merisse helemaal geweldig hartstikke gaaf.
Ben helemaal blij voor je.
  FOK!fossiel vrijdag 2 april 2004 @ 09:19:36 #217
2628 Karin
pi_18124511
Merisse wat geweldig!!
Gefeliciteerd!!!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:21:26 #218
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18124538
WoWwwwwwwwwwwwwwwwww goed hoor Merisse
Gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

en hebbie nergens geen last van merisse?? bedoel geen klachten zoals zere boops of wat dan ook?

ohh jolene dat is niet leuk wat je net zei, wat jammer zeg. bennie net blij he met dat goede nieuws en dan krijggie dah veel succes voor haar en voor jou natuurlijk ook
pi_18124549
gefeliciteerd

geweldig zeg...
pi_18124561
Ik heb vanochtend getest met de Predictor en had een hele lichte roze stip. Volgens mij is dat wel positief, maar ben zelf nog niet helemaal enthousiast. Wil na het weekend nog een keer testen en dan met een digitale.

Gefeliciteerd Merisse! Wat fijn zeg! Hoop dat er nog veel meer tweede streepjes bijkomen.
pi_18124584
AnnieB
Dat klinkt toch al een beetje positief toch.

Misschien wil Merisse nog een keer vertellen met welke zij heeft getest.
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:24:58 #222
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18124588
AnnieB als je een hele lichte roze stip ziet is het echt wel positief hoor!!!! je bent gewoon zwanger meis, kan toch niet anders dan??
wowieeeeeeee wat gaat het hard nu ineens, 2 zwangeren.
pi_18124590
Merisse.........ik ben er stil van...........
Meid,van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En nou wegblijven hier en lekker 9 maanden in Z&G doorbrengen.
Groetjes,Minoes
  FOK!fossiel vrijdag 2 april 2004 @ 09:25:44 #224
2628 Karin
pi_18124602
AnnieB een lichte stip is echt zwanger hoor! Hebben we hier vaker gehad, lichte streepjes en stipjes, en altijd was het echt raak!
Zeker Predictor want die heeft heel veel HcG nodig, die test pas vrij laat positief terwijl het wel raak is.
Als ik jou was en ik vertrouwde het niet zou ik er toch een Clear Blue tegenaan gooien, die zijn wat gevoeliger en laten beter zien dat het echt raak is.

En ik feliciteer je alvast gewoon want het is echt waar hoor!! Gefeliciteerd
pi_18124609
Tjee.....Annie B. ,jij ook al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte meid,ook door naar Z&G ,geniet ervan.
Groetjes,Minoes
pi_18124610
Minoes nog een dikke knuffel...en een
je kan het nu zeker wel gebruiken
pi_18124615
Wouw
2 strepen op 1 dag

AnnieB

De vk heeft gezegt een streep is streep

pi_18124625
Minoes

Gaat het een beetje met je?

FOK!fossiel vrijdag 2 april 2004 @ 09:28:01 #229
2628 Karin
pi_18124638
Wouw dat zijn er al 2! Positieve flow hier.
Nu de rest nog, komop dames
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:28:21 #230
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18124642
*zit hier met tranen in mijn ogen, ben blij en verdrietig tegelijk* mixed emotions weer.
blijdschap overheerst wel hoor dames, echt keigoed gewoon dat jullie zwanger zijn!!!

Minoes dikke knuf for you
pi_18124686
Martineke
Ook voor jou een dikke knuffel en een

Je zit vandaag nog wel raar he.
Met je nod
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:32:57 #232
1087 Merisse
broddeltante
pi_18124698
Annie, je bent ook zwanger hoor! Gefeliciteerd. Een streep is een streep. Anders ga je nog ff een digitale clearblue doen, dan komt er een + of een - en daar is geen twijfel over mogelijk.

Ik had wel verschijnselen hoor maar durfde niks te zeggen, bang dat het niet waar zou zijn maar eigenlijk wist ik al zeker dat ik zwanger was. Woensdag wist ik het ineens vanwege het weeige gevoel in mijn buik, mijn zwaardere borsten en gewoon een anders dan anders gevoel.
pi_18124701
Merisse (en AnnieB? ) gefeliciteeeerrdd!!!!!! Hartstikke goed!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:33:34 #234
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18124710
ja beetje wel, ik wacht gewoon nog even af. maar blauwe streepjes krijg ik denk ik echt niet voor elkaar.
pi_18124713
Jaaaaaaaaaaaaa

Merisse Gefeliciteerd

enne...AnnieB, een stip is een stip
pi_18124715
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 09:32 schreef Merisse het volgende:
Annie, je bent ook zwanger hoor! Gefeliciteerd. Een streep is een streep. Anders ga je nog ff een digitale clearblue doen, dan komt er een + of een - en daar is geen twijfel over mogelijk.

Ik had wel verschijnselen hoor maar durfde niks te zeggen, bang dat het niet waar zou zijn maar eigenlijk wist ik al zeker dat ik zwanger was. Woensdag wist ik het ineens vanwege het weeige gevoel in mijn buik, mijn zwaardere borsten en gewoon een anders dan anders gevoel.
Nou wouwie Merisse, ik ben hartstikke blij voor je!!

AnnieB ff een digitale halen anders!
pi_18124718
Merisse Wat knap van je?
Hoe reageerde je vriend?
Was hij nog thuis?

En dit geldt ook voor jou AnnieB
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:34:42 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18124724
Merisse en AnnieB gefeliciteerd hoor!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:37:54 #239
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_18124760
Merisse, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Over een paar maandjes mag ik jouw buik bewonderen in het buiktopic. Ik kijk er nu al naar uit.

AnnieB, ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zoals de rest al zegt; een stip is een stip. Of ie nu vaag is of niet.

Voor de rest van de dames die op hun NOD wachten: heel veel succes. Hopelijk blijft de positieve flow hier aan en volgen er nog veel meer streepjes, stipjes en plusjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_18124876
Ik ben gek op stipjes en strepen

Aan de slag iedereen

* Beaker1 vriendje beld
pi_18124894
Jaaaaaaaaaaaaaaaa goed zo!!!!!!!
Wat een goed nieuws!!!
Van harte gefeliciteerd meid.

Nou ben ik nie meer de onderste!!!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:47:36 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_18124921
*uit lurkstand springt*

Merisse!!! gefeliciteerd!!!

En AnnieB ook natuurlijk!

Wat goed allemaal!
stormy waters...
sailin'
pi_18124923
Merisse gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
Anne B je bent gewoon zwanger hoor zoals iedereen zegt een stip is een stip Dus ook gefeliciteerd!!!
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:48:19 #244
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_18124929
jaaa nog eentje
gefeliciteerd AnnieB !!

Moet er nog meer gestest worden vandaag

en Beaker, bel jij je vriendje maar
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:48:52 #245
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18124940
Merisse........OOOOOKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEE DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is het betere werk! Van harte gefeliciteerd meid! En AnnieB: last to arrive in dit topic en hopla:zwanger!!! Ook van harte, geniet ervan beide!!!!!!!!!!!!!

Ik had potjandorie de eerste willen zijn om je te feliciteren Merisse, en ik dacht: mwoa, ik ga achter de comp. zitten zo rond half 10, want je wilde tussen 9 en 10 testen. Nah, benk te laat!!
Maar dat maakt helemaal niks uit want je bent..........ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! jOEPIEDEPOEPIE! Hee, heb je het al gehoord? Nee? Merisse is ZWANGER!! ZWANGER, wie? Merisse! Oja, is ze ZWANGER? JAAAAAAAAAAAAAA!!

Ook feli's aan Merisse-man en AnnieB-man natuurlijk, zij hebben ook hun -toch wel- noodzakelijke bedrage geleverd. Goed gedaan mannen, chapeau!

Nu op naar Martineke!!!!! Zet em op meid!

dikke kus aan allen
( een extra hele dikke an Minoes! )

Liefs van Little-W. die straks -als dit zo doorgaat- alleen achterblijft in dit topic
pi_18124948
Nou door al jullie berichtjes voel ik me al een stuk positiever, bedankt daarvoor. En verder voel ik ook van alles, dus het zal echt wel zo zijn.
Oh, wat spannend allemaal!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 april 2004 @ 09:52:18 #247
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18124990
quote:
Geweldig! Gefeliciteerd

Tnx Jolene

En AnnieB ook gefeliciteerd, wat een heerlijke berichten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_18125131
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
en Beaker, bel jij je vriendje maar
Ik heb gebeld

vrijdag 2 april 2004 @ 10:13:32 #249
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18125341
Hee Martineke,

wat je zei over mixed emotions...heb ik ook hoor.
Je bent blij en verdrietig tegelijk. Ik ben superblij voor de dames, maar inwendig is er iets wat...tja.
Maar, onze tijd komt ook, en wie weet voor jou wel vandaag!

Dikke knuf!
LW
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:15:15 #250
86274 hartje
still waiting...
pi_18125364
merisse!!!!!! SSSSUPERRRRRRRRRR!!!!! ik zit gewoon met traantje in mijn ogen, wat ben ik blij voor je meid! echt ik kan je niet genoeg feliciteren!!!!! en dat in mijn lurk-week gelukkig keek ik net even of er nog nieuws was. scan je 2 streepjes ff, zodat we het met eigen ogen kunnen aanschouwen.
o, ik ben echt super blij!

annieB, jij natuurlijk ook van harte!
pi_18125382
hartje hoest is het bij jou.
pi_18125660
Martineke

Ga jij eventueel als de RD uitblijven morgen testen of pas zondag.

Enne hoelaat krijgen we dan eventueel uitslag.

(Jolene moet weten hoe laat ze de wekker moet zetten)
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:31:49 #253
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18125676
quote:

Ik was al benieuwd en dacht, kom laat ik eens kijken hoe het met de 2-streepjes dames is.
Merisse wat geweldig! Dit keer komt het vast goed meid, moet gewoon.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Annie B jij ook van harte natuurlijk!!

En voor de rest van de dames, misschien werkt het aanstekelijk.
Martineke, ik hou je in de gaten hoor.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:34:59 #254
86274 hartje
still waiting...
pi_18125739
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:16 schreef jolene het volgende:
hartje hoest is het bij jou.
k'heb mijn nod (pas) 12 april. we zijn dus druk bezig met kvk. ik wilde eigelijk deze maand weer in de weer met ovu-sticks enzo. maar had eigenlijk door drukte met mijn werk geen tijd voor de etos. moest steeds weg voor besprekingen enzo. dus eigenlijk ben ik er deze maand niet zo mee bezig, al klussen we dan wel braaf om-de-dag. en hartjes-man zei paar dagen geleden nog dat 'ie het nou wel 's tijd vind worden. we willen dus wel erg graag maar het schiet maar niet op. was ook wel lekker om ff weekje time-out te nemen van fok (maar kon het toch niet laten om om-de-dag ff te lurken) vind merisse-ontwikkeling errug positief, want begon al te twijfelen aan mijn oude verschrompelde eitjes.
maar, we wachten met spanning op 12 april!
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 10:35:10 #255
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18125746
quote:
Waaaattt??? O meid wat een geweldig nieuws zeg de rillingen van blijdschap lopenover mijn rug. Wat een supergeweldig nieuw is dit zeg!!!!! Het is je zo ontzettend gegund
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:35:13 #256
34891 melonovy
La Kutschie
pi_18125747
Merisse, gefeliciteed meid, heel veel geluk toegewenst!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:37:27 #257
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_18125801
quote:

Ik ben superblij voor jullie
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 10:37:44 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18125809
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 09:23 schreef AnnieB het volgende:
Ik heb vanochtend getest met de Predictor en had een hele lichte roze stip. Volgens mij is dat wel positief, maar ben zelf nog niet helemaal enthousiast. Wil na het weekend nog een keer testen en dan met een digitale.
Positief testen met een Predictor? Nou dan ben je wel heel erg zwanger hoor Gefeliciteerd AnnieB

Woei we hebben weer een zwangerschapgolf
pi_18125829
Hartje

12 april is al vlot.
Nog iets meer dan een weekje.
Ook voor jou blijven we duimen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:38:55 #260
86274 hartje
still waiting...
pi_18125835
o ja, merisse. ik kan me voorstellen dat het wel heel spannend voor je is, gezien je voorgeschiedenis.
heb ik nml ook, als ik (hopelijk) weer zwanger raak. maar probeer er lekker van te genieten, komt allemaal echt helemaal goed
pi_18125840
Slaapmeisje

Hoe is het nou bij jou?
Al iets wijzer wat je lichaam nou doet

vrijdag 2 april 2004 @ 10:39:18 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_18125847
Slaapmeisje
Zomaar... omdat je er zo mee omgaat. Je bent echt een kanjer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:41:38 #263
86274 hartje
still waiting...
pi_18125890
is ook zo; nog 10 dagen. mijn vriendje gaat alleen dit weekend weg & ik heb zo'n gevoel dat het weleens het juiste moment zou kunnen zijn. ik heb hem dus verplicht: vanavond & zondag-avond als hij hondsmoe thuiskomt van zijn weekend tripje & zei nog dat 'ie een potje in de koelkast moest achterlaten voor me.
pi_18125933
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:39 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje
Zomaar... omdat je er zo mee omgaat. Je bent echt een kanjer.
Dit was precies mijn idee......kreeg kippenvel van Slaapmeisjes reactie.......liev

Enne Martineke, alles nog uit te houden bij jou?
Martineke en Merisse waren toch samen aan het "ovulatietestenplassen" een paar weken geleden?
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 10:45:41 #265
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18125965
Ik heb net de fertiliteitskliniek gebeld en verteld wat er aan de hand is en dat ik dus nog steeds geen bloedtest kan laten doen omdat ik nog niet echt ongesteld ben, maar alleen af en toe wat oud bloed verlies. De vrouw aan de telefoon vroeg zich af waarom ik er niet een testje aan waagde. Ikke zei, maar dat kan toch niet omdat ik steeds toch ietsie beetje bloedachtig iets verlies? Volgens haar kon dat heel goed hoor en kwam dat wel vaker voor. Ik heb haar gezegd dat ik zondag ga testen als het nog niet is doorgebroken. Oh, zei ze, dan hoor ik het maandag wel dan kunnen we gelijk een afspraak maken voor een echo Zij lijkt er erg van overtuigd te zijn dat ik zwanger ben, maar door al die rare toestanden van de afgelopen maanden steek ik nog een beetje mijn kop in het zand en ook door dat rare bruinverlies durf ik niet te testen.

Doe nog eens van die leuke pompoenmeisjes hier, die schijnen nogal te helpen
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:46:38 #266
86274 hartje
still waiting...
pi_18125982
ja, zag ook dat martineke vandaag haar nod heeft. al gaat ze testten, of heb ik iets gemist omdat ik ff afwezig was?
pi_18125993
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:43 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dit was precies mijn idee......kreeg kippenvel van Slaapmeisjes reactie.......liev
Same here... Slaapmeisje
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:48:54 #268
86274 hartje
still waiting...
pi_18126031
slaapmeisje, ik vind het ook wel vaag hoe je bloedverlies verloopt. dacht ook al.... je weet wel. maar durf niet hardop te zeggen. ik ga alleen super duimen voor je, het sal toch niet! sou wel supergaaf zijn.
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:49:33 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18126042

Kan me voorstellen dat je wat terughoudend bent hoor Slaapmeisje. Je bent tenslotte al maanden bezig gefopt te worden. Gewoon afwachten en zondag testen.
Ik duim echt superhard voor je.
Het is iedereen natuurlijk gegunt maar ik richt mijn pijlen nu toch op jou!

pi_18126049
Slaapmeisje, met alle liefde:

voor jou!!!!
pi_18126055
Ja slaapmeisje, echt respect voor de manier waarop je er mee omgaat en meeleeft.
Ik ben heel hard voor je aan het duimen!
pi_18126064
Merisse van harte meid!!!!!!!!

Ohhh slaapmeisje wat ontzettend spannend voor je. Ik ben neit zo handig in pompoen dingen enzo. Maar denk er maar een paar bij, want in gedachte moedig ik je altijd aan hoor!!!!
Ik schrijf hier niet veel, lees er vooral. Ik vind het vaak moeilijk om hier wat te schrijven. Ben bang dat ik mensen opjut met me "ik hoop het" en wil absoluut geen valse hoop voor mensen wekken.
Maar nogmaals in gedachte ben ik vaak bij jullie. Ook al heb ik nu 2 kinderen weet ik precies wat het is wat jullie doormaken. En meiden wat hebben jullie een doorzettingsvermogen zeg!!!

Dikke kus voor jullie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 april 2004 @ 10:50:47 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_18126074

Speciaal voor Slaapmeisje, die heeeeeel lief is voor Merisse en AnnieB En die zelf volgens mij en de mevrouw van de fertiliteitskliniek positief gaat testen zondag. Kan ze maandag meteen een afspraak maken voor de echo Ik hoop het zo voor je!!!

Merisse en AnnieB heel boel veel profictiat!!!!!

Verder voor alle tweede streepjes dames, ik duim mijn duimpjes blauw dat ik jullie ook gauw mag zien in het Z&G topic...

Dikke Knuffel
Sjeen
Vandaag 22 weken zwanger!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 02-04-2004 10:56:30 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_18126084
Oké slaapmeisje....

jompels
pi_18126093
slaapmeisje

Ow.....gaaf.
Jolene krijgt hoop

Jolene baalt weet niet hoe ze pompoen meisje krijgt.
pi_18126104
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:51 schreef easy-going het volgende:
Oké slaapmeisje....

jompels
pi_18126144
Jolene * O * maar dan zonder spaties
pi_18126160
Slaapmeisje was die vrouw ook op de hoogte van de samenlevingstest van afgelopen maand?
Misschien nog een belletje eraan wagen hoe groot de kans is dat je zwanger zou zijn?
Zou wel helemaal top zijn voor je!

De meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.

Martineke , die mixed emotions heb ik ook hoor.
Daarom kan ook niet zo onwijs uitbundig zijn als iemand zwanger is , ik gun het ze van harte hoor, maar het steekt zo ongeloofelijk!
Maar goed eens komt onze tijd ook weer (hoop ik).
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:55:39 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18126186
Was al uitgelegd!
pi_18126226
Xanthe
Dikke knuffel.
pi_18126258

Voor Slaapmeisje voor Martineke en voor Hartje

Als dit nu niet helpt...en het nu niet doet

[ Bericht 70% gewijzigd door jolene op 02-04-2004 11:02:23 (jolene is dom) ]
  vrijdag 2 april 2004 @ 10:59:02 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18126271
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef jolene het volgende:
* O * * O *
En dan dus de spaties ertussenuit halen.
pi_18126287
Xanthe en Martineke (en ongetwijfeld anderen) die mixed emotions zijn heel normaal hoor, en kan ik me heel goed voorstellen. Maar we duimen dat jullie je ook weer (zo snel mogelijk) kunnen melden in dat andere topic.

****knuffel voor jullie****
pi_18126321

[ Bericht 49% gewijzigd door easy-going op 02-04-2004 11:04:08 (voor Jolene) ]
pi_18126323
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Was al uitgelegd!
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden....

Toch???
pi_18126368
Dank je easy-going en jolene.

Ik moet ergens aankomend weekend/week ongi worden en dan begint de hele zooi van voren af aan...
Ik voel nog niks van een ongi , ben nog niet sjago enzo....
Dus verwacht eerder dat het pas aankomende week zo is...
Zul je net zien dat het gebeurd tijdens mijn verjaardag....
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 11:04:58 #287
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18126402
Wat een waanzinnige golf van emoticons, het moet wel een meisje worden

Die pompoenmeisjes vind ik toch zo lief en ook jullie ontzettend warme reacties... jeetje daar ben ik even stil van. *heel klein traantje wegpinkt*
pi_18126418
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef katinka het volgende:
Jeetje, de spanning is hier ook niet om uit te houden!

Slaapmeisje, ik ben zo benieuwd wat er bij jou gaande is! Meid, wanneer ga je nou testen? Heb ik goed gelezen dat je tot zondag gaat wachten? Ikke duim mee.!
Net als de spanning die jij momenteel hebt
Dikke knuffel
pi_18126421
Eerste keer weer ongi Xanthe?
pi_18126479
* Beaker1 krijgt dat pompoeneding voor Slaapmeisje niet voor mekaar
pi_18126498
Beaker lees iets terug naar boven.
Ikke dus ook niet.
hahahaha
pi_18126525
Slaapmeisje huil maar lekker, zondag testen met slaapvriendje, heb je hem al gebeld?
Hoe reageerde hij
pi_18126534
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef jolene het volgende:
Beaker lees iets terug naar boven.
Ikke dus ook niet.
hahahaha
Tis gewoon een rotding

Snap het niet
pi_18126559
Beaker *hoofletterO*
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 11:10:56 #295
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18126560
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 10:54 schreef Xanthe het volgende:
Slaapmeisje was die vrouw ook op de hoogte van de samenlevingstest van afgelopen maand?
Misschien nog een belletje eraan wagen hoe groot de kans is dat je zwanger zou zijn?
Zou wel helemaal top zijn voor je!

De meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.

Martineke , die mixed emotions heb ik ook hoor.
Daarom kan ook niet zo onwijs uitbundig zijn als iemand zwanger is , ik gun het ze van harte hoor, maar het steekt zo ongeloofelijk!
Maar goed eens komt onze tijd ook weer (hoop ik).
Xanthe die vrouw is zeker op de hoogte van de samenlevingstest. Ik belde eigenlijk voor de uitslag van Slaapvriendje, maar die geven ze pas in het gesprek waar alle uitslagen direct worden besproken (beetje vaag maar goed) en we een behandelplan krijgen. Zij vroeg toen of ik al bloed had laten prikken en toen begon ik met mijn verhaal... en zo is het gekomen.

Martineke en Xanthe, tuurlijk heb ik ook die mixed emoticons. Logisch toch en iedereen snapt dat ook wel hoor. Meestal probeer ik een reactie te geven zoals ik die zelf zou willen ontvangen zeg maar... snappie?
pi_18126564
* O * sterretje hoofdletter O sterretje aan elkaar.

Jolene blij heeft weer wat geleerd
pi_18126625
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef jolene het volgende:
* O * sterretje hoofdletter O sterretje aan elkaar.

Jolene blij heeft weer wat geleerd
offtopic

pi_18126725

Nu ik * O *

Nouhou .............

poging 2

* Beaker1 bedankt Jolene en heeft ook weer wat geleerd
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:19:15 #299
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18126740
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Slaapmeisje het volgende:

Meestal probeer ik een reactie te geven zoals ik die zelf zou willen ontvangen zeg maar... snappie?
Yep, dat bedoel ik dus ook. Goed gezegd, Slaapmeisje!
Onttr. bloeding gearriveerd. Naar gevoel wel, net zoals bij de ongi's die ik kreeg voordat ik de pil slikte.
Naja, op naar een normale ongi eind deze maand dan maar.

PS Leuk zijn die hawai-smileys, he? Zijn er nog meer van die bewegende varianten?
pi_18126858
Easy-Going

Het zal wel liggen aan het feit dat we nog niet bezig zijn met zwanger te worden,
Maar er wel aan denken.

Jolene en Beaker zijn gewoon een beetje dom
pi_18126880
Dan wordt het volgende maand kvk-en LittleWoodstock

Jolene vergeet:

voor Renegate
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2004 @ 11:25:56 #302
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18126895
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:09 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje huil maar lekker, zondag testen met slaapjongen, heb je hem al gebeld?
Hoe reageerde hij
Dank je jolene! Ik heb Slaapvriendje net een emailtje gestuurd met het hele verhaal. Ben benieuwd... we zullen waarschijnlijk vanavond een test kopen en dan ga ik zondag testen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')