Zoals ik de laatste tijd doe.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:10 schreef Martineke het volgende:
het is wel een stukkie overzichtelijker dan he? ipv nu elke x zoeken waar ik sta met me sig
quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:17 schreef Xanthe het volgende:
Die sticks kun je bestellen bij de apotheek , wel werd me gezegd dat als je met atkins bezig bent je specifiek moet vragen om sticks van het merk bayer.
Ik heb ze gisteren gehaald en ik ben in ketose zoals dat heet
Mijn gewicht gaat weer gestaag naar beneden dus goed teken!
Duim ik voorquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:40 schreef minoes1967 het volgende:
Hoop maar,dat ik op 4 april kan piesen en dan met een vette plus als resultaat!!!![]()
Groetjes,Minoes![]()
Jullie moeten het ook samen een plekkie proberen te geven.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Xanthe het volgende:
Minoes je zeurt!![]()
Het gaat zijn gangetje , het blijft allemaal zwaar , maar we komen dr wel uit hoor.
We hopen gewoon snel weer zwanger te zijn en voor de rest wachten we onze afspraak volgende week af bij de gyn.
hier ook van alles gemaakt hoor, ook bijna elke dag veel vlees met groenten, en rookworsten en bakkies vis en blabla ga zo nog maar ff door. wij hebben het nu bijna 2 weken gedaan en waren het nu wel zat, tis leuk om af te vallen maar niet leuk om mijn lekkere boterham met kaas te moeten missen. vorige keer toen ik ging afvallen deed ik dat met niet snoepen, gezond en gevarieerd te eten, en sporten! toen was ik 8 kilo kwijt in 3 maanden tijd.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:56 schreef Xanthe het volgende:
Eentonig???
Dan doe je toch iets fout hoor!
Ik eet diverse soorten vlees met groenten , heb een witlof soep gemaakt , verder rauwkost met kruidenkaasje (bv selderie). Gebakken of gekookte eitjes met uitgebakken spek. Slagroom met zoetstof en eventueel een heel klein beetje kwark en speciale hagelslag.
Bifi worstjes enz. enz. Daar komt bij dat die inductie weken maar 2 weken zijn waarna je weer meer mag toevoegen....
Ik vind het best te doen!
Niet sjago , geen rare bijverschijnselen , behalve meer energie en meer zin in sex
Sorry minous nog ff babbelen over lijnen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:21 schreef Martineke het volgende:
[..]
hier ook van alles gemaakt hoor, ook bijna elke dag veel vlees met groenten, en rookworsten en bakkies vis en blabla ga zo nog maar ff door. wij hebben het nu bijna 2 weken gedaan en waren het nu wel zat, tis leuk om af te vallen maar niet leuk om mijn lekkere boterham met kaas te moeten missen. vorige keer toen ik ging afvallen deed ik dat met niet snoepen, gezond en gevarieerd te eten, en sporten! toen was ik 8 kilo kwijt in 3 maanden tijd.
ondertussen gestopt met sporten, lekker gesnoept en heftig op vakantie geweest in mexixo zit alles er weer aan![]()
maar op die manier ga ik het weer doen, voel ik me beter bij
ik hoop dat jij het langer volhoud dan wij deden
waarom heb ik hier overheen gelezen gisterenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:40 schreef minoes1967 het volgende:
Whahaha,idd,weer een stickie,waar jullie over kunnen piesen,wat een geklooi met al die stickies op de wc,hihihi![]()
Ik hoef aan dit soort stickie-piesen gelukkig niet mee te doen.
Hoop maar,dat ik op 4 april kan piesen en dan met een vette plus als resultaat!!!![]()
Groetjes,Minoes![]()
Zeker verslavend.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:07 schreef Martineke het volgende:
afwachten is echt erg he als je iets graag wilt en wel NU
sinds mijn miskraam ben ik er echt veel mee bezig terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil (zo erg dan he) maar ja wat doet ik eraanwegblijven van hier? nah veels te gezellig en verslavend
Iedereen denkt een uur korter en minoes denkt yes!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:05 schreef minoes1967 het volgende:
Ja,klopt wel,Merisse 1 april,ik dacht eerst: GRAPJE ,maar nee![]()
Ik had gister trouwens wat meer afscheiding en er leek een wat rossige gloed over te zitten???
Ow jee,dacht ik,wat nu weer,als het maar niet net zoals vorige keer is,dat het weer 5 dagen van te voren met 1 drup begint,want das nie leuk![]()
![]()
Ik ga vannacht de nachtdienst weer in,voor 4 nachten ,dus dan schiet de tijd alweer lekker op,kom er dan di.ochtend uit,nah,dan is het al bijna zondag,whahahaha.
Trouwens,ik heb zaterdag nacht mazzel,want dan mag ik een uur korter,jippie,leve de zomertijd!!!.![]()
Groetjes,Minoes![]()
Slaapmeisje wat spannendquote:Op maandag 29 maart 2004 10:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hello ladies!
Nog steeds geen ongi te bekennen en de afscheiding is ook niet meer teruggekomen. Hmz, als ik dan toch ongesteld moet worden, laat het dan nu maar komen hoor. Ik loop gewapend met een tampon vandaag omdat ik bij elk toiletbezoek verwacht dat het zover is. Verder superslecht geslapen omdat ik een heftige achtervolgingsdroom had. Ik zal wel op de vlucht zijn geweest voor de rode duivels
Tot zover Slaapmeisje
Nou ben helemaal niet sip geweest, dat gevoel had ik daarvoor al gehad! Ik wist gewoon zeker dat ik echt niet zwanger kon zijn! Dus nu was het een echte opluchtingquote:Op maandag 29 maart 2004 11:52 schreef Merisse het volgende:
He Beaker, fijn dat je e i n d e l i j k ongesteld bent geworden! Hoe voel je je nou t.a.v. zwanger worden nadat het toch even zo dichtbij is geweest? Mij lijkt het wel een mix van opluchting en toch wel jammer dat het niet zo was. Stel je het nu maar x jaartjes uit of is het zo gaan kriebelen dat je binnenkort voor het echie terugkomt hier?
Lief Slaapmeisje, dikkequote:Op maandag 29 maart 2004 16:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[knip]
Mijn ongi is nog steeds niet door, verder ben ik een ontzettende huilie vandaag. Ik zou het liefste met mijn hoofd onder de dekens hebben gezeten als ik niet had moeten werken. Gelukkig nog maar een kwartiertje en dan ga ik lekker naar huis.
k*t is dat he als het allemaal niet mee zit op werkquote:Op maandag 29 maart 2004 15:45 schreef Beaker1 het volgende:
Hej Martineke
Ja die tietn word je toch helemaal gestoord vanZit qau werk niet erg lekker in mijn vel misschien is het gewoon een vorm van stress
Heb je pas een huis gekocht? Wij ookhebben er ook vreselijk aan moeten verbouwen en het is nog steeds niet af
Door het hele huis moeten er nog plinten op en de wc moet nog helemaal worden verbouwd..........
Wat ik me dan afvraagquote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker en LW thanksHet had ook te mooi geweest om waar te zijn en gelukkig is het me deze keer (redelijk) goed gelukt om er nuchter onder te blijven.
Hey Merisse, jeetje goed onthouden joh. Ik moet inderdaad een dezer dagen mijn bloed laten prikken en dan over iets meer dan twee weken (ik heb een wat langere cyclus) weer een serie KVK/echo/KVK/echo/KVK/echo net zolang tot ik weer een eisprong heb en de samenlevingstest weer gedaan wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:36 schreef Merisse het volgende:
Slaapmeis, dikke knuffel van mij. Rot johGelukkig heb je de hoop niet te hoog op laten lopen.
Volgens mij moest je als je ongesteld werd bloed laten prikken en over 2 weken weer een echo en samenlevingstest was het niet? Goed op naar het volgende doel over twee weken dan maar.
We hebben het er toevallig gisteravond over gehad hoe ver we zouden gaan en hoe lang we wilden doorgaan. We gaan nu in ieder geval door tot december en dan bekijken we de situatie opnieuw. We staan gelukkig nog aan het begin van de medische molen, dus er zijn nog diverse mogelijkheden, te beginnen met IUI, dan IVF en dan ICSI. We gaan het stap voor stap doen en niet teveel op de zaken vooruit lopen anders is het niet meer te overzien en ga je je druk maken om dingen die op dat moment nog helemaal niet aan de orde zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:04 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraagbeetje stom misschien, maar wanneer komt de tijd je zelf zegt en nu is het genoeg we stoppen ermee!
We proberen het niet meer, voor ons is het niet weggelegd.
Het lijkt me zo moeilijk om iedere keer weer een klap in je gezicht te krijgen!
Echt Slaapmeisje voor jou ik mijn pet nog is af!![]()
Ik vind het zo vreselijk voor jullie!
Donders..........
Goh is 't echt? Dat was me nog niet opgevallen Jolene.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:44 schreef jolene het volgende:
1 april kruipt langzaam dichterbij namelijk
Hoi Merissequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Merisse het volgende:
[..]
Goh is 't echt? Dat was me nog niet opgevallen Jolene.![]()
gevoel in/aan borsten: niks bijzonders
gevoel in buik: raar, zeurderig, (goed teken?)
tja, ik kan het ook niet sneller maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:52 schreef Merisse het volgende:
[..]
Goh is 't echt? Dat was me nog niet opgevallen Jolene.![]()
gevoel in/aan borsten: niks bijzonders
gevoel in buik: raar, zeurderig, (goed teken?)
He Minoesjke, maar zere boopies en steken in de buik zijn OOK tekenen van een mogelijke zwangerschap toch? Die verrekte pms klachten lijken toch ook precies op zwangerschapsverschijnselen. Bijv. ook emotioneel zijn. Maar ben een echte emo-quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:01 schreef minoes1967 het volgende:
Heb trouwens sinds gister wat zere boopies en vanmorgen wat steken in m'n buik....mmmmmm......zou het weer mis gaan.......lijkt er wel op.
Oh clauwheee wat een ontzettend lief berichtje zeg, ik begin er bijna van te blozenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
*even snel uit lurkstand schiet*
Slaapmeisje ik vind jullie geweldig!!!!!!! Ik lees en leef steeds mee hoor! Hele dikkevoor jou en slaapmeneer, ik vind jullie echt kanjers.
De rest wens ik natuurlijk ook alle goeds.
*snel weer gaat lurken in dit topic*
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Oh clauwheee wat een ontzettend lief berichtje zeg, ik begin er bijna van te blozen
Ha die Lois. Het gekke is dat ik helemaal niet tussen hoop en vrees leef op dit moment (in tegenstelling tot al die voorgaande maanden). Er lijkt een soort gelatenheid over me heengekomen. Ik kan niets aan de situatie veranderen en wacht het gewoon af. Maffe is wel dat ik niet wil (durf?) te testen terwijl ik normaal gesproken allang weer een paar testen had ondergepiest.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef Lois het volgende:
Ik zou het, als is het maar voor je eigen gemoedsrust, misschien toch eens overwegen slaapmeisje. Een test is tenslotte zo gedaan en de hele tijd leven tussen hoop en vrees heeft ook zijn impact.
Dat klopt jolene, vijandig slijm en te hoge viscositeit van sperma van Slaapvriendje. Rond afgelopen eisprong een negatieve samenlevingstest, dus wat wil je nog meer. Daarom geloof ik nu ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn, waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon van slag door al die onderzoeken of zo.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:16 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje
Wat vreemd allemaal vooral omdat alle testen eigenlijk uitwijzen dat jullie niet 'spontaan' zwanger kunnen worden toch. (bedoel met uit vijandig slijm)
Kan me voorstellen dat je testmoe bent.
Hey Minoes, het kan toch best een innestelingsbloeding zijn? Die bloedingen treden niet bij iedereen op hetzelfde moment in de cyclus op hoor. Nog 5 dagen wachten hiejeeeeequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef minoes1967 het volgende:
Hoi,AnnieB, welkom bij deze club,gezellie,weer een nieuw gezicht erbij![]()
Ik had gister een klein stipje bloed,maar dat kwam door een wondje aan mn schaamlip (ja sorry,maar ik noem het beessie maar bij de naam)![]()
En gister FfF.....had ik vanmorgen iets rossige afscheiding.........![]()
Wat is dit nu weer???Als ik maar niet dat gezeur van vorige maand krijg,dat het 5 dagen duurt om los te breken...ff tellen,ik zit nu .....ehm....ja hoor,wéér 5 dagen voor mn nod........tjee...........ik hoopte zo,dat het een innesteling was.........ik weet het niet meer,word een beetje crazy van mezelf,hahaha![]()
Maar goed,de trouwdatum nadert,van het weekeind de kaartjes afmaken en op ringenjacht(ja,ik weet het,we zijn laat ermee)
Groetjes,Minoes![]()
Ow slaapmeisje ik vind het heel spannend, ik hoop dat jullie bij die mensen horen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvriendje, anders de nuchterheid zelve, begint het nu wel een beetje spannend te vinden en wil graag zondag gaan testen als mijn ongesteldheid dan nog steeds niet is doorgebroken. Nou dat is ook voor het eerst dat hij het ermee eens is om te gaan testen. De voorgaande keren vond hij dat ik veel te vroeg testte en dat klopte dan ook als ik vlak na het testen dan toch weer ongesteld werd. A.s. zondag zou het dan 7 dagen na NOD zijn, dus dan wordt het toch wel tijd om er een testje aan te wagen
Wat nu als de nod er zondag nog niet is?quote:Op donderdag 1 april 2004 09:30 schreef Martineke het volgende:
mwah, heb me er al bij neergelegd dat het deze maand niet raak is. vind het alleen jammer dat het iets langer kan gaan duren dan dat we eigenlijk zouden willen. maar ach ik denk maar zo : als mijn kleine in december geboren was had ik het extra druk gehad, me zusje en me moeder en me oma zijn in die maand jarig, en dan ook nog sinterklaas en kerst erbij en oudjaar, way to much
Achossie, dat vind ik zulke lieve emoticonsquote:Op donderdag 1 april 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
precies, slaapmeisjeMeiden, kom maar op met die 2e streepjes golf
Achossie, dat vind ik zulke lieve emoticonsquote:Op donderdag 1 april 2004 09:57 schreef LadyS het volgende:
precies, slaapmeisjeMeiden, kom maar op met die 2e streepjes golf
quote:Op donderdag 1 april 2004 09:37 schreef Martineke het volgende:
wacht ff tot maandag dan denk ik, maar geloof er niks van dat ik overtijd gaja maybe wel overtijd maar nie zwanger dan. durf bijna te wedden dat vandaag of morgen de RD's komen
Meer kan ik niet doen, helaasquote:Op donderdag 1 april 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Achossie, dat vind ik zulke lieve emoticonsIk word er helemaal warm van
Wij oefenen eerst nog wel ffquote:Op donderdag 1 april 2004 10:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
Jullie zullen de kindjes helemaal zelf moeten maken![]()
daar kan ik gelukkig
niet bij helpen
Welnee ik weet precies hoe jullie je voelenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:13 schreef minoes1967 het volgende:
Hahahaha,ja,leuk om te lezen,dat ze op ons zitten te wachten,in het zwangere topic,hihihihihi![]()
Hier verder ook niks meer/nog niks aan de hand.Had ff het idee,om vandaag voor de grap te testen,maar doe het toch maar niet..........of wel......of toch..........neuh,doe maar niet![]()
Whahahaha,we worden een beetje sappel van onszelf hieroo,geloof ik,hahaha.
Nou ja,we gaan er inderdaad voor,met z'n allen deze maand naar Z&G,krijgen ze het daar ook weer lekker druk en maken wij ruimte voor de nieuwe lichting,wel zow netjes....![]()
Groetjes,Minoes![]()
Had ik van de week ook en ben toen flink aan de echineaforse gegaan en de vitamine pillen en ik was er met 2 dagen vanaf! Misschien een tipje?quote:Op donderdag 1 april 2004 10:02 schreef Beaker1 het volgende:
[b]
Hier alles goed op een beginnende keelontsteking naHad gisteren lekker met een boek in de tuin gezeten en nou heb ik een koudje gevat!
Minoes neequote:Op donderdag 1 april 2004 10:40 schreef minoes1967 het volgende:
Wat ik nu typ is geen grap.........
Ik ging naar de wc en dacht:weet je wat,ff testen,leuk voor de meiden......
Broek naar benee en.........................![]()
![]()
![]()
Nou,jullie zullen dus zonder mij door moeten naar het Z&G topic en het een poosje zonder mij moeten doen hier,want ik ga er nu ff mee stoppen.
Geen gereken,geen geplan,niks meer...........
Tot ziens![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ow meisje, dikkequote:Op donderdag 1 april 2004 11:06 schreef minoes1967 het volgende:
het is echt geen grap.....was het maar waar,ik ga niet voor mijn plezier van dit forum af![]()
![]()
![]()
Hey minoes, ik begrijp goed hoe je je voelt hoor. Je weet dat ik zelf ook af en toe time-out neem en dat bevalt prima. Neem lekker de tijd voor jezelf en voor je hubbie en we zien je hier nog wel een keer verschijnen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:06 schreef minoes1967 het volgende:
het is echt geen grap.....was het maar waar,ik ga niet voor mijn plezier van dit forum af![]()
![]()
![]()
Minoes toch....quote:Op donderdag 1 april 2004 10:40 schreef minoes1967 het volgende:
Wat ik nu typ is geen grap.........
Ik ging naar de wc en dacht:weet je wat,ff testen,leuk voor de meiden......
Broek naar benee en.........................![]()
![]()
![]()
Nou,jullie zullen dus zonder mij door moeten naar het Z&G topic en het een poosje zonder mij moeten doen hier,want ik ga er nu ff mee stoppen.
Geen gereken,geen geplan,niks meer...........
Tot ziens![]()
![]()
Groetjes,Minoes![]()
Morgen bij je jou officieel je nod. heel spannendquote:Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef Martineke het volgende:
hier nog steeds geen tekenen van wat dan ook behalve dat ik elke keer in spanning zit als ik naar de wc gaat
jee, martineke...quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:56 schreef Martineke het volgende:
Merisse testplicht is voor 09.00 heik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nog niks te zien hier jolene![]()
gefeliciteerd!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
Ladies.... tatatadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
Merisse helemaal geweldig hartstikke gaaf.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
Nou wouwie Merisse, ik ben hartstikke blij voor je!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:32 schreef Merisse het volgende:
Annie, je bent ook zwanger hoor! Gefeliciteerd. Een streep is een streep. Anders ga je nog ff een digitale clearblue doen, dan komt er een + of een - en daar is geen twijfel over mogelijk.
Ik had wel verschijnselen hoor maar durfde niks te zeggen, bang dat het niet waar zou zijn maar eigenlijk wist ik al zeker dat ik zwanger was. Woensdag wist ik het ineens vanwege het weeige gevoel in mijn buik, mijn zwaardere borsten en gewoon een anders dan anders gevoel.
Geweldig!quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
Ik heb gebeldquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
en Beaker, bel jij je vriendje maar![]()
k'heb mijn nod (pas) 12 april. we zijn dus druk bezig met kvk. ik wilde eigelijk deze maand weer in de weer met ovu-sticks enzo. maar had eigenlijk door drukte met mijn werk geen tijd voor de etos. moest steeds weg voor besprekingen enzo. dus eigenlijk ben ik er deze maand niet zo mee bezig, al klussen we dan wel braaf om-de-dag. en hartjes-man zei paar dagen geleden nog dat 'ie het nou wel 's tijd vind worden. we willen dus wel erg graag maar het schiet maar niet op. was ook wel lekker om ff weekje time-out te nemen van fok (maar kon het toch niet laten om om-de-dag ff te lurken) vind merisse-ontwikkeling errug positief, want begon al te twijfelen aan mijn oude verschrompelde eitjes.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:16 schreef jolene het volgende:
hartje hoest is het bij jou.
Waaaattt??? O meid wat een geweldig nieuws zeg de rillingen van blijdschap lopenover mijn rug. Wat een supergeweldig nieuw is dit zeg!!!!! Het is je zo ontzettend gegundquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:12 schreef Merisse het volgende:
Positief testen met een Predictor? Nou dan ben je wel heel erg zwanger hoorquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:23 schreef AnnieB het volgende:
Ik heb vanochtend getest met de Predictor en had een hele lichte roze stip. Volgens mij is dat wel positief, maar ben zelf nog niet helemaal enthousiast. Wil na het weekend nog een keer testen en dan met een digitale.
Dit was precies mijn idee......kreeg kippenvel van Slaapmeisjes reactie.......lievquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:39 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje![]()
![]()
![]()
Zomaar... omdat je er zo mee omgaat. Je bent echt een kanjer.
Same here...quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:43 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit was precies mijn idee......kreeg kippenvel van Slaapmeisjes reactie.......liev![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:51 schreef easy-going het volgende:
Oké slaapmeisje....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jompels
En dan dus de spaties ertussenuit halen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:58 schreef jolene het volgende:
* O * * O *
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden....quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Was al uitgelegd!
Net als de spanning die jij momenteel hebtquote:Op donderdag 1 april 2004 22:53 schreef katinka het volgende:
Jeetje, de spanning is hier ook niet om uit te houden!
Slaapmeisje, ik ben zo benieuwd wat er bij jou gaande is! Meid, wanneer ga je nou testen? Heb ik goed gelezen dat je tot zondag gaat wachten? Ikke duim mee.!
Tis gewoon een rotdingquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:08 schreef jolene het volgende:
Beaker lees iets terug naar boven.
Ikke dus ook niet.
hahahaha
Xanthe die vrouw is zeker op de hoogte van de samenlevingstest. Ik belde eigenlijk voor de uitslag van Slaapvriendje, maar die geven ze pas in het gesprek waar alle uitslagen direct worden besproken (beetje vaag maar goed) en we een behandelplan krijgen. Zij vroeg toen of ik al bloed had laten prikken en toen begon ik met mijn verhaal... en zo is het gekomen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 10:54 schreef Xanthe het volgende:
Slaapmeisje was die vrouw ook op de hoogte van de samenlevingstest van afgelopen maand?
Misschien nog een belletje eraan wagen hoe groot de kans is dat je zwanger zou zijn?
Zou wel helemaal top zijn voor je!
De meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.
Martineke , die mixed emotions heb ik ook hoor.
Daarom kan ook niet zo onwijs uitbundig zijn als iemand zwanger is , ik gun het ze van harte hoor, maar het steekt zo ongeloofelijk!
Maar goed eens komt onze tijd ook weer (hoop ik).
offtopicquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef jolene het volgende:
* O * sterretje hoofdletter O sterretje aan elkaar.
Jolene blij heeft weer wat geleerd
Yep, dat bedoel ik dus ook. Goed gezegd, Slaapmeisje!quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
Meestal probeer ik een reactie te geven zoals ik die zelf zou willen ontvangen zeg maar... snappie?
Dank je jolene! Ik heb Slaapvriendje net een emailtje gestuurd met het hele verhaal. Ben benieuwd... we zullen waarschijnlijk vanavond een test kopen en dan ga ik zondag testenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:09 schreef jolene het volgende:
Slaapmeisje huil maar lekker, zondag testen met slaapjongen, heb je hem al gebeld?
Hoe reageerde hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |