abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2004 @ 14:17:27 #1
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_17707660
Misschien ben ik een beetje brutaal geweest, maar ik ben er vanuit gegaan dat jullie wel door willen gaan met dit topic....daarom een nieuw topic gestart ( en dat als nieuwkomer *slik*)

Bedankt voor het beantwoorden van mijn F5 vraag!

Zijn er verder nog nieuwe ontwikkelingen, dames? Uiteraard wil ik het allemaal op de voet gaan volgen!

Groetjes
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_17709440
Hahahaha,niks brutaals aan hoor,gewoon doen.Ik zou niet weten hoe het moet,zo'n nieuw deel beginnen,dus ben blij dat jij het hebt gedaan.

Aha,weet ik ook weer,wat f5-en is...geloof ik......

Merisse ,ja idd,wij gaan op 7 mei in ondertrouw ,tenminste,als er plek is,maar dat zal wel.
En wij trouwen op 28 mei.

Nou,Martineke,dat word zeker drie-dubbelop feest op die dag,hahaha.
Ik zal aan jullie denken
Groetjes,Minoes
  zondag 14 maart 2004 @ 17:06:24 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17711029
gossie nieuw topic alweer, had het niet eens in de gaten joh.
LittleWoodstock (doet het goed als nieuwkomer)

indd 3 dubbel feest die dag, erg leuk

groetjes martine

hier trouwens nog de link naar het vorige deel Wachten op het tweede streepje, deel 17

[ Bericht 18% gewijzigd door Martineke op 14-03-2004 19:55:41 ]
  zondag 14 maart 2004 @ 17:40:37 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_17711799
Dames, nog even over die "tovertesten".
Een ovulatietest heeft verschillende prijzen. Ik heb ze destijds van Van Katwijk gekocht en die kostte ¤18. Hier zaten er 5 in. Kan je gewoon bij het Kruidvat kopen. Die hebben geloof ik ook eigen merk, maar die prijs weet ik niet. Maar ik had deze toen al gekocht en zag later pas het eigen merk staan, was toen niet voorradig volgens mij.

Zo'n ovulietest meet je LH-waarde in de urine. Die waarde piekt nl. tijdens je eisprong. Het werkt verder hetzelfde als een zwangerschapstest. Kun je vast wennen aan het 'stickie piesen'. Het is dus verstandig om als je 2 streepjes krijgt om dan eens zwoel je mannetje aan te kijken en gemeenschap te hebben. Alleen zwoel kijken werkt niet trust me, daar is alleen Maria van zwanger geraakt volgens mij.
Na je eisprong daalt die LH-waarde weer en kun je alleen maar je NOD afwachten. Maar bij mij was het direct succesvol en bij mijn vriendin dus ook.
Succes ermee!
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 14 maart 2004 @ 18:28:53 #5
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17712780
op www.babybrabbel.org staat ook wel wat info over die testen, zou je ook eens een kijkje kunnen nemen.
  zondag 14 maart 2004 @ 19:01:20 #6
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_17713520
Hee Dutchie! bedankt voor je ovulatie-test-info!! Ik moet zeggen dat de prijs me nog wel mee valt. Afhankelijk van hoe mijn ''date'' bij de HA loopt, dan kan ik me daar eens in verdiepen.

Minoes1967, wat een mooie datum om te trouwen, 28 mei. Ik heb dan echt een mooie lentedag voor ogen, goed weer:niet te warm niet te koud. Gezellige mensen om je heen, leuke sfeer... Ik wens je nu alvast een topdag toe.

Aan mijn front weinig nieuws...nog steeds niet ongi..had het afgelopen week moeten worden/zijn, maar helaas, de hormonen dachten er anders over. Ik denk dat er echt pas iets kan gaan veranderen als ik de HA-afspraak heb gehad. Uiteraard laat ik jullie weten hoe dat afloopt!

groetjes
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 14 maart 2004 @ 19:11:45 #7
1087 Merisse
broddeltante
pi_17713738
Moet het ff het volgende kwijt: zojuist belde er een vriendin van J. om te vertellen dat ze zwanger is. Die vriendin verkeerd zo'n beetje in dezelfde omstandigheden als ik, ook eind 30, ook pas een paar jaar een relatie. Gelukkig nam J. de telefoon aan. Mijn eerste reactie toen ik het hoorde was: wat fijn, gefeliciteerd! Toen ik hoorde dat ze drie maanden zwanger is en ik me realiseerde dat ik nu ook 3 maanden zwanger zou zijn geweest was mijn reactie een enorme huilbui. Ik schrok er zelf van. J. ook. Hij snapte niks van de heftigheid van mijn reactie want hij dacht dat ik er nu toch wel overheen zou zijn (miskraam is nu 5 weken geleden).
Ben ik nou normaal of komt hij gewoon van Mars en ik van Venus?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 14 maart 2004 @ 19:30:54 #8
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_17714131
Hoi Merisse!

Nee hoor, je bent volkomen normaal! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben! Dat had ik dus ook toen ik vrijdag hoorde dat een collega al 3 mnd. zwanger was. Dan kun je wel janken. Zeker in jouw geval, als je je realiseert dat je in dezelfde situatie had kunnen zitten.

Kop op meid!! Ik wou dat ik even door de computer heen kon buigen en je een dikke knuffel kon geven..

Onze tijd komt ook, dat weet ik zeker...wij zijn straks allemaal zo door de wol geverfd dat zwanger worden een eitje (!!!) zal zijn!

Denk aan je!

Dikke kus
  zondag 14 maart 2004 @ 19:54:20 #9
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_17714584
mannen snappen die emo kant nu eenmaal gewoonweg helemaal niet! ik kan het me heel goed indenken, gisteren trouwens vroeg vriendlief hoeveel weken ik nu geweest zou zijn:? vond ik eigenlijk al knap dat ie dat zelf zei
met ons komt het wel goed Merisse, tis alleen k*t om er soms mee geconfronteerd te worden (en zeker in zulke situaties als blijkt dat je dan even ver zou zijn)
knuf
pi_17714844
heyyy weer een nieuw deel jeetje wat gaat het hard hey.

en zoals gewoonlijk duurde het weer ff voor ik het doorhad en maar klikken op dat donkergrijzen knopje reageer (die het niet doet hoezo blonT)

Nou is het wel de bedoeling dat er deze topic een tweede streepje bij gaat komen he..

ow wat erg nog meer oefenen..... gelukkig is het een plezierig klusje..
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_17715601
Merisse,het is toch logisch,dat je zo reageert?
Tenminste,ik vind er niks vreemds aan,hoor!!!!.Je realiseerde je gewoon van: Goh,zo ver zou ik dan ook zijn,als het goed was gegaan",nou en dan begin je gewoon te huilen,dat zou iedere vrouw doen.
Weet je nog,dat ik vorige week spontaan begon te huilen,dat ik toch ongi was geworden en toen mijn vriend over msn vroeg:"Hoe is het nu"?
Dat is net,alsof hij tegen me begon te praten,alsof hij voor me neus stond,ik begon gelijk te huilen,omdat ik ervan baalde,om hem ook weer teleur te moeten stellen,deze keer.Zo voelde het iig op dat moment.

Bij mij is de situatie wel anders,dat begrijp ik best,van jullie is veel erger,maar ik bedoelde er maar mee te zeggen,dat je emoties nou eenmaal niet kunt sturen,die gaan vanzelf en daar is niks mis mee,mag best!!!

Hele dikke knuf hiervandaan en kop op,wij oudjes mogen nu es geluk hebben,vind je ook niet

Groetjes,Minoes
  zondag 14 maart 2004 @ 20:58:15 #12
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_17716058
*topic binnensluipt*

Merisse, als ik het even niet meer zie zitten springt jouw ondertitel me in het oog...

Het doet me goed!

*topic weer uitsluipt*
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 14 maart 2004 @ 22:57:22 #13
1087 Merisse
broddeltante
pi_17719473
Hee LittleWoodstock, Martineke, Minoes, Leah, dank jullie wel voor hart onder riem. Was wel even nodig hoor. Het doet me heel goed om van andere vrouwen in ongeveer hetzelfde schuitje te horen dat mijn reactie niet vreemd en niet egoistisch is. Kerels... af en toe etc. Jullie weten wat ik bedoel..

Enne Minoes bij ons is het niet erger of zo hoor. Ik kan me van jou ook zo goed voorstellen dat je in huilen uitbarste vorige week hoor. Het is ook niet niks als je al zolang bezig bent.

Grappig trouwens dat we allemaal iets te vieren hebben op 7 mei!
pi_17723697
Tjee Merissen, is toch begrijpelijk hoe jij jezelf voelde.
Al is het nu vijf weken geleden, je moet het zelf een plekje geven en daar heeft tijd niks mee te maken.
Grappig jullie hebben allemaal wat met 7 mei.
Dan moet het wel een fijne dag worden

Hoe is het nu met jou Beaker?

[ Bericht 7% gewijzigd door jolene op 15-03-2004 08:04:02 (Nieuwsgierig naar Beaker) ]
  maandag 15 maart 2004 @ 08:19:42 #15
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_17723777
Voor Merisse
... ♥ ik mis je ♥
pi_17723974
Hoi Hoi

Vrijdag was ik er heilig van overtuigt dat ik ongesteld zou worden,maar tis weer niks!

Ik wil te graag

Bij mij is het nog een weekje wachten, de 22ste slik ik mijn laatste Primaluutje en als het goed is moet het dan losbarsten

Nog steeds zere tepels en "dikke" buik!

Alle nieuwe hier een hele dikke
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_17724519
Hoi,Beaker.
Daar ben je weer,maaar nog niet met ongi-nieuws schiet ook niet op
Ik hoop dat je kuurtje aanslaat en dat het na de 22e wel op gang komt,eindelijk weer es goed nieuws voor jou dan.
We wachten met je af,succes met je buik en boopies,
Groetjes,Minoes
  maandag 15 maart 2004 @ 09:49:51 #18
1087 Merisse
broddeltante
pi_17724649
Dank je Phluphy
pi_17724652
Thanx

Ik ga daar wel gewoon vanuit hoor Hopelijk blijft mijn cyclus is mijn cyclus dan wel weer regelmatig enzo, awant anders heb je dat probleem weer

Met jou alles goed?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_17724757
Ja,hier alles goed.Ongi is over ,we hebben gisteren al geklust,of zoals de nieuwe uitdrukking is,FfF,weet ff niet meer wie m verzonnen heeft,maar is wel leuk.
Misschien morgen maar weer KvK=klussen voor Kids,ook een nieuwe,hahaha!
Vanmiddag naar het zh,controle oor en..oh ja,er is v/h wwekeind ook nog een halve kies afgebroken en volgens mij,ligt mn zenuw bloot,dus ook maar ff tandensmit bellen,bléh....
Hahaha,verder alles dus ok,behalve dat,hihihi.
Groetjes,Minoes
pi_17724839
Owh....Minoes heeft een beetje pech gehad, hopelijk meer geluk bij het klussen

Wij zjin zaterdag een proefrit wezen rijden met onze (hopelijk) nieuwe auto En zondag naar het strand geweest, niet met de honden dit keer, want Bas was ziek :'(

Oja hoor net van mijn collega dat er een flink praatje rond gaat over mij Wahahahahahahahahahaha ik zou in de kantine tegen al mijn collega's gezegt hebben dat ik hartstikke zwanger ben Mijn baas komt naar me toe, wat hoor ik nou ben je zwanger?
Ik: Neuh hoor

Hebben ze weer een gesprek opgevangen en weten ze maar half waar het over gaat en dan krijg je dit

Dan ben je eigenlijk zielig
Ik ben het gewent, want zo gaat het hier!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_17724977
Lekker Beaker,ben je weer klaar mee
Als er iemand ook wat denkt tte horen,word er weer een heel verhaal omheen verzonnen,kijk maar uit.
Succes maar weer
Groetjes,Minoes
pi_17725055
quote:
Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef minoes1967 het volgende:
Lekker Beaker,ben je weer klaar mee
Als er iemand ook wat denkt tte horen,word er weer een heel verhaal omheen verzonnen,kijk maar uit.
Succes maar weer
Groetjes,Minoes
Ik werk hier nu 3 jaar en het is nooit anders geweest dan dit
Ik ga mezelf ook niet verdedigen, want alles wat je zegt word tegen je gebruikt dus daar begin ik niet eens aan!
Ze zullen wel iets opgevangen hebben van, gyn. vk. dokter. etc. als ze dat al horen ben je gelijk zwanger in hun ogen Stom van hun, want dat hoefd natuurlijk niet! Ik werk alleen met mannen en ik kan je zeggen die zjin nog erger dan vrouwen onder elkaar!

nou maar hopen dat ik na de 22ste gewoon ongesteld word anders krijgt hij nog gelijk ook
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_17725238
Beaker erg is dat he..

Zo zocht ik op internet op het werk veel over babies zwanger etc etc heeft der een de geschiedenis gelezen dus ik ben ook zogenaamt zwanger de dienst uit gegaan whahaha.

MANNEN!!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_17725289
Tja mannen

Al mijn telefoontjes gaan via mijn werk omdat ik daar de meeste tijd zit!
Ik heb niks te verbergen dus ik lieg er ook niet om Dat heeft geen zin ook, want "al is de leugen nog zo nel de waarheid achter haal je wel"

Ik blijf er gewoon om lachen hoor maar ja het is wel lullig, want je weet nu gewoon dat de mensen die vertrouwd gewoon super lullig over je praten en daar bal ik van!

Stelletje lompe zijn het
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')