Meiden
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit moet zeggen enzo :S , maar ik denk dat ik een tijdje van fok wegblijf..om zo maar ff met de deur in huis te vallen
![]()
het ging een periode met me goed, maar kweet niet, maar ineens heb ik weer zo'n dip.. ben eigenlijk met van alles bezig om er niet aan te denken.. feesten in plannen etc.. druk met huishouden en noem maar op.. maar ik weet zelf ook wel dat het niet echt juist is, eigenlijk weet ik het gewoon niet meer, ik zeg mijn gevoelens ook tegen niemand enzo, hoe ik erover denk, ik heb het gevoel dat iedereen me dan toch maar een aansteller vind ofzo, en toch zegt ,jah het komt wel weer goed, maar eigenlijk komt het niet meer goed want tis er niet meer.... ,het gevoel van met zuh tweetjuhs mis ik echt te erg, en elke keer als ik hier op fok kom zie ik die supermooie echo's en andere blije verhalen, maar ik ben wel super blij voor iedereen.. maar toch elke keer als ik hier kom ook voel ik me gwoon kut.. voorheen toen ik nog niet zwanger was, had ik dit helemaal niet, want lees al een half jaar hier mee, maar sinds mijn miskraam, voel ik me hier niet zo fijn, en ik vind dapper van de andere meiden hier die sterker zijn dan mij.. maar helaas benk niet zo dapper... tis ook niet dat ik hier graag weg wil, want ik heb zoveel aan jullie gehad, en nog steeds... maar ik denk dat ik er even beter aan doe om ff afstand te houden. Ik weet niet wanneer ik er weer voor ga om zwanger te worden. ik doe het ff rustig aan
![]()
ik hoop dat ik hiermee niemand kwets, want jullie zijn allemaal
![]()
, en jullie stonden/staan echt voor me klaar..
ik kom zeker terug, maar ik moet ff een tijd goed over alles nadenken, zowieso post ik nog ff wat als ik mijn controle heb gehad.. over hoe en wat..
sorry als mijn post zo brabbelig overkomt,maar mijn hoofd staat er echt niet naar...
meiden (en mannen) ik zal jullie erg missen de komende tijd, maar tis maar voor tijdelijk
verder wens ik hier iedereen sterkte geluk .. (heb niet alles gelezen,mijn excuses)
veel liefs en kusjes van shirley