Sorry, heb ik helemaal niet gezienquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:48 schreef Spindizzy het volgende:
was het vorige topic alweer vol.
Joh, geeft toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sorry, heb ik helemaal niet gezienAnders had ik wel de nieuwe geopend, was tenslotte de laatste die gepost heeft.
Ik hou dapper volquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:55 schreef Spindizzy het volgende:
Joh, geeft toch nietHoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Als je maar oppast dat je niet gaat ontploffen van nieuwsgierigheid...Dat geeft erg veel zooi
Ow wow!! Een beebie onderweg!!! Wat spannend!!! Jambo zet m op meid!!!quote:Newsflash:
Zojuist om 01.50 uur zijn m'n vliezen gebroken. Ik heb nog geen weeėn, maar ik kan niet beloven dat ik me morgenochtend weer meld. M'n vriend zal jullie op de hoogte brengen als de kleine geboren is.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:
zal wel een goed teken zijn dat ze zich nog niet gemeld heeft![]()
![]()
beefcake moet eerst nog op visite bij mijn vandaagquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef Belana het volgende:
En jij Beefcake.... en jij????? nou nou nou ????
Komt er nog wat van!!!
ja vanavond beginnen en dan morgen het echt werkquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:21 schreef beefcake het volgende:
Ik mag morgen bevallen van ShaoliN, want dan heeft ie een lang weekend![]()
Maarja, het kind is ws eigenwijs...
ik hoop echt dat het niet veel meer wordt...quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:23 schreef beefcake het volgende:
LadyS, nu ga je juist veel aankomen![]()
Had ik ook toen ik over de helft kwam...
Nu is het weer minder, gelukkig, anders zou ik ploffen![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:27 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Allemaal, goedemorgen.
Begrijp ik goed dat je jarig bent vandaag LadyS? Van harte dan meid!
Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:28 schreef LadyS het volgende:
[..]Nee hoor
Jij zit zeker in het speeltuinbankje mee te lezen?
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!
en het leuke zou nog zijn geweest dat ik JOU een cadeautje ging gevenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik schrok al! Ik heb geen kadootje!!!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
en het leuke zou nog zijn geweest dat ik JOU een cadeautje ging geven
Haha, nou toch lief dat je het even vermeldquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
Tan en Sjeen Ik heb gisteen aan mijn verloskundige gevraagd over dat rare gevoel in de slokdarm.. Het is wrs lucht wat omhoog komt en de zwangerschapshormonen verslappen een beetje de slokdarm. Er is helaas bijna niks aan te doenOppassen met caffeine was het enige wat ze als tip kon meegeven
Oftewel: eigenlijk hebben jullie hier ook niks aan![]()
Hoe is het met jou nu dan? Ook druk aan het aftellen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:38 schreef ezzi het volgende:
Jambo, ik ben helemaal zenuwachtig voor je. Zet 'm op he! Ik denk aan je!!!!!!!!!!
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Hoe is het met jou nu dan? Ook druk aan het aftellen?
Spannend he? Ik had ook zoiets van aaaaaaah, toen ik Jambo's berichtje las. Maar wel heel leuk spannendquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:03 schreef ezzi het volgende:
[..]
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.
Ja heel herkenbaar hoor!! Ik moet nog 4 weken maar heb nu al de zenuwen, vooral omdat dit (hopelijk) de eerste thuisbevalling gaat worden.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:03 schreef ezzi het volgende:
[..]
Bij mij is alles rustig, al begin ik een beetje de zenuwen te krijgen. Ik ben zo benieuwd hoe het zou gaan en wanneer. En als ik dan lees dat Jambo mij en Beefcake eventjes voorgaat, krijg ik helemaal de zenuwen. Het lijkt wel of ik me nu pas ineens besef dat het voor mij ook zover is.
Mila voor een meisjequote:Op woensdag 24 maart 2004 10:08 schreef Tan het volgende:
En oh ja.. de namenwe hebben nog steeds geen namen
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mila voor een meisje
Milan voor een jongen
Klaar![]()
Da's op zich nog aardig wat. Maar je kunt je er in ieder geval goed op voorbereidenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:02 schreef Little-Angel het volgende:
Als de wagen wordt afgeleverd hoeft er eigenlijk alleen nog maar een vloer in worden gelegd, gordijnen worden opgehangen en pas later wanneer ik weer wat meer geld heb gaan we de badkamer inbouwen. De keuken wordt voor ons ingebouwd (moet hem dan wel eerst ergens bestellen). Maar de wanden zijn al klaar en hoeft verders niks bijzonders aan te gebeuren.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, verklappen, ja ja ja!!!!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:29 schreef Tan het volgende:
En nu niet stiekem iemand anders deze naam pikken hč
Nou, de namen Cheyenne en Chinook had ik nu al helemaal niet meer gekozen, dus het wordt sowieso geen naam die daar op lijkt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel mooi, maar het verbaast me nogal... op grond van Cheyenne, Chinook en Jessai zou ik of een naam beginnend met een C, of een naam beginnend met een J verwachtenWat vind je vriend dan mooi?
Gepikt van Brighteyes en LadyS, maar Jambo kan ze goed gebruiken, dus nog maar een keer!quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:36 schreef LadyS het volgende:
Jambo heeft zich nog steeds niet gemeld, duss ze moet haast wle bezig zijn nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gepikt van Brighteyes
Echt waar? Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:42 schreef Tan het volgende:
[..]
Nou, de namen Cheyenne en Chinook had ik nu al helemaal niet meer gekozen, dus het wordt sowieso geen naam die daar op lijkt.
Chiaraquote:Ik zocht inderdaad wel naar namen beginnen met een J of Y, S (Cheyenne en Chinook hebben ook een S-klank) of D (Jessai spreek je uit als Djessai). Met een C kan ik tot nu toe geen mooie namen vinden, dus dat wordt het niet, of ik moet een naam tegenkomen één dezer dagen
Maar als het een naam is die ik mooi vind, mag iedere beginletter wel van mij
Mijn ex (vader van mijn oudste twee) was (is) indianenfan. Het associeert me dus erg daarmee. En dat vind ik nu toch wat minder. Daarnaat vind ik ze toch wat te lang. Ik kies nu toch liever voor iets kortere namen. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 24 maart 2004 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Waarom niet, als ik vragen mag?
Wel mooie namen maar toch niet echt 100% mijn smaak en daarnaast... Chiara zit hier al en Chenoa ben ik ook al vaker tegengekomen. (wat een zeur ben ik he haha)quote:Chiara
Chenoa
Jonah staat inderdaad wel op mijn lijstje (net als Junah, voor een meisje), maar geloof niet dat het die gaat worden. Jonathan is mij te gewoonquote:En voor een jongetje
Jonah/Jonathan
Ja ik heb een heel erg veranderlijke smaak, best erg. Ook qua interieur en (kinder)kleding ben ik niet lang trouw aan een bepaalde stijl (qua partner ben en blijf ik wel trouw hoor haha).quote:Op woensdag 24 maart 2004 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel grappig dat jouw smaak zo veranderd is, ook m.b.t. de geboortekaartjes bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat het je aan je ex doet denken ja. Als ik jouw dilemma zo lees, ben ik blij dat ik al een lijstje klaar heb liggen
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Staat verdorie steeds mijn buik er een stukje op
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef pluisje het volgende:
Staat verdorie steeds mijn buik er een stukje op
Nee, daar zit je op te wachten als je ligt tequote:Op woensdag 24 maart 2004 16:02 schreef minoes1967 het volgende:
ps:kan iemand r nie ff bellen of smsen?????
en dan ff posten????.
Je mag een zoutoplossing als neusspray gebruiken en je mag stomen met kamille en je mag veel in de frisse lucht lopen. Dat was het volgens mij wel zo'n beetje. Menthol en aanverwanten zijn niet zo goed voor de baby. Sterkte!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:39 schreef LadyS het volgende:
ik denk trouwens dat ik wel weet waar een gedeelte van die 4 kilo, die ik ben aankomen, vandaan komt. Ik heb nl. een partij zuilen als onderbenen/enkelsIk hou dus vocht vast
Mag je trouwens neusspray oid gebruiken tijdens de zwangerschap? en wat voor dingen mag nog meer tegen verkoudheid enzo?
*snottersnotter*
Ik weet het maar ik kan het echt niet latenquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:42 schreef beefcake het volgende:
Snoopy, moeilijk he, om je een beetje in te houden! Als je niet uitkijkt, heb je kleren voor een heel weeshuis. En dan krijg je meestal ook nog een heleboel kleren!
Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neussprayquote:Op woensdag 24 maart 2004 18:45 schreef LadyS het volgende:
ik zag het vanmorgen met afdrogen.... Ik denk zal meteen even testen of er een kuiltje blijft.. en ja hoor![]()
Ik denk dat ik morgen evan naar de apotheek ga inderdaad. want dit is niks
vanwege de vocht?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, jij gaat morgen even de vk bellen en je bloeddruk op laten meten. En daarna pas naar de apotheek voor neusspray
Ja, dat kan. Weet ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
vanwege de vocht?
Ik ben trouwens gisteren geweesttoen was de bloeddruk goed. Kan dat zo snel veranderen?
niet dat ik je advies in de wind sla hoorwant ik ben er heel erg blij mee
ik vroeg me alleen af of dat dus zo snel kan veranderen
edit: bloeddruk was toen 145/75 geloof ik
ik zal morgen wel even bellen, als de putten er nog in blijven staanquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Weet ikNeem geen risico. Misschien is er niks aan de hand, maar je kunt jezelf wel voor je kop slaan als dat wel zo is. En verder goed de benen omhoog (ook 's nachts, kussen eronder/voeteneinde omhoog/dikke handdoek onder matras) en veel rusten. En veel drinken.
Jouw tijd komt ook nog welquote:Op donderdag 25 maart 2004 07:39 schreef beefcake het volgende:
Ik meld mij even, zonder weeėn en zonder baby!
![]()
*Hoezo jaloers is op Jambo*
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 25 maart 2004 07:41 schreef Tan het volgende:
Jouw tijd komt ook nog welVoor je het weet zit je tot je nek in de poepluiers en huilnachten
Nog verder geen piepkleine tekentjes dat er iets in aantocht is? Miniscuul krampje of hard buikje of zo?quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af!
Oh nou, da's alvast een goed teken. Ik heb op het moment ook zo'n menstruatiepijngevoel, das toch een teken dat je baarmoeder zich voorbereid op het grote werk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 08:09 schreef beefcake het volgende:
Ik heb in de afgelopen dagen wel wat menstruatie-achtige krampjes gehad. En af en toe harde buiken. Maar ja, dan denk ik hee, zou dit het zijn, en dan blijft het wegHier is eigenlijk alles wel af. Alleen nog een rolgordijn op de babykamer. En er moet ook nog opgeruimd worden, want een zooitje is het wel
!
Ik weet het nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:12 schreef Tan het volgende:
Hoe zit het trouwens met Mikmau, die staat wel in de lijst maar ik zie haar nooit hier?
Hier ben ik. Ik ben net wakker. Ik moest vannacht bij iedere plasbeurt (en dat waren er nogal wat vannacht) aan Jambo denken. Ik ga haar nu ff feliciteren in haar topic.quote:Op donderdag 25 maart 2004 07:46 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af!
Ezzi heeft toch trouwens ook meldplicht, lijkt mij? Weet ze dat wel? Ezzi, melden jij!
ja, zo noem peters moeder dat altijd... met soepoogjes, dus soepigquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Soepig LadyS
Beefcake, vandaag mag je hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een complimentquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:19 schreef LadyS het volgende:
Kortom: ik zie er goed verkouden uit
Tuurlijk welquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:15 schreef beefcake het volgende:
Geen actie hier hoor! Dus vandaag niet denk ik
quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:23 schreef LadyS het volgende:
jaa veel sex en dan tijdens die sex veel met de tepels spelen..![]()
Hij is niet thuisquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Shaolin is toch thuis? Kunnen jullie elkaar niet gaan uh.... vermaken? Daar kun je snel kindjes van krijgen (let op het voorbehoud)
Oh zoquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij is niet thuisAlleen als ik vandaag weeėn zou hebben, zou ie dus vrij nemen. En je krijgt standaard twee dagen vrij voor zoiets, dus dan zou ie een lang weekend hebben... Maar het feest gaat dus niet door
!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:38 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Als je krampjes heb en een gevoel van ik ben ongesteld. Dan rommelt er toch echt wel iets. Bij mij duurde dat een week ongeveer en toen zomaar ineens s'nachts werd ik wakker en begon het.
Ja hoor, dat kan best. Mijn man kan het ook al een paar weken bij mij voelen (ik ben nu een week of 20)quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef Sugar het volgende:
Beefcake en Shaolin, zet 'm op!
Even een vraag: ik voel apie echt superveel bewegen, elke dag zeker! Nu voel ik met mijn hand soms ook de schopjes / beweginkjes van buiten... Kan dat? De vlos zei dat het toch echt nog tot ongeveer week 27-28 duurt, voordat vriendje van buitenaf iets kan voelen! Raar, vind ik, want vanochtend zei hij zelf ook een klein tikje gevoeld te hebben. Wat is jullie ervaring?
Dat klopt wel vaak, maar ik rommelde bij alledrie al heel vroeg (28 - 32 weken begon het wel met periodes van regelmatige harde buiken en oefenweeėn). Is gewoon per vrouw verschillend, sommigen rommelen helemaal niet en beginnen meteen met spetterende weeėnquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan krijgt haar vierde kindje, bij volgende kindjes heb je vaak meer kans op (vroege) voorweeėn, heb ik weleens gelezen.
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:52 schreef melonovy het volgende:
Vrij snelle bevalling? Eerlijk gezegd vind ik dat ze best lang heeft moeten persen...
Ik voelde vorige week ook inene een schopje tegen mijn hand (21 weken). Schrok eerst even van het onverwachte beweginkje maar het is toch wel erg leuk! Dus het kan heus wel al!quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:38 schreef Sugar het volgende:
Even een vraag: ik voel apie echt superveel bewegen, elke dag zeker! Nu voel ik met mijn hand soms ook de schopjes / beweginkjes van buiten... Kan dat? De vlos zei dat het toch echt nog tot ongeveer week 27-28 duurt, voordat vriendje van buitenaf iets kan voelen! Raar, vind ik, want vanochtend zei hij zelf ook een klein tikje gevoeld te hebben. Wat is jullie ervaring?
Ik weet nog niet waarquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:42 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS, ga je op zwnagerschapsgym? En waar?
Ik word namelijk uitgezonden naar Lelystad![]()
Da's normaal als de papa's in de buurt komenquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:38 schreef LadyS het volgende:
ware het niet dat BabyS prompt stil blijft liggen als Peter zijn hand op mijn buik legt![]()
![]()
Via Icare????quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waarIk had een brief gekregen dat ik ze mijn inschrijving ontvangen hadden, maar dat ze nog niks over locaties en tijdstippen mee konden delen
Maar straks gaan we misschien wel gezellig samen gymen.. gezellig
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:44 schreef LadyS het volgende:
Ja is echt leuk, zo een bwegende buikHelaas beweegt BabyS niet zoveel
Luchtbel, het is inderdaad via Icare
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Misschien gaan we binnenkort handje schudden dan![]()
Ja maar ik had het ingevuld en alles.quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:54 schreef LadyS het volgende:
[..]Gezellig
![]()
Zou wel heel toevallig zijn
quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:
Da's normaal als de papa's in de buurt komen
Ik vroeg me dat ook al af, ik denk dat ik gewoon rechtop moet zitten, het is maar een kleine ingreep (plekje van ongeveer 2 cm doorsnede, zit wel erg diep geloof ik, maar het is niet groot), en anders op mijn zij of zo? Bij de fysio hebben ze een speciale tafel met gat, zodat je op je buik kunt liggen, misschien hebben ze wel zoietsquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:03 schreef beefcake het volgende:
Tan, heel veel succes morgen met je mini-operatie! Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Het lijkt me niet handig om op je buik te liggen![]()
Ja heel herkenbaar. Maar de laatste 10-12 weken kan mijn vriend er niet meer omheen hoor, de kleine beweegt zo veel en heftig dat er altijd wel een moment is dat hij het ook kan voelen, maar vaak zijn de mooiste bewegingen dan nét voorbijquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Da's normaal als de papa's in de buurt komen
Klinkt redelijk relaxedquote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:59 schreef Jambo het volgende:
Hier weer even een snel berichtje van mij. Ik ben in dit topic weer redelijk bijgelezen. Ik las dat jullie je afvroegen of er nog ingrepen bij de bevalling nodig waren. Dat was gelukkig niet het geval. Ik ben er zonder kleerscheuren lees hechtingen vanaf gekomen. Het lange persen kwam doordat ik niet echt persdrang had en omdat ik niet door durfde te duwen (bang voor de pijn). Tot de hartslag van Melvin ineens drastisch daalde. Toen ging er bij mij een knop om en dacht ik "hoeveel pijn het ook doet, hij moet er nu uit!" Toen had ik nog enkele weeėn nodig en daar was ie dan!![]()
Ja dat klinkt heel bekend, het schijnt ook dat wanneer je onbedwingbare behoefte hebt aan het schoonmaken van je keuken dat het echt zo ver is.quote:Dus mocht je geprikt worden door een werkbij, wellicht heb jij dan ook 24 uur later een mooi babytje in je armen.
Dank je (en de anderen ook), ik hoop ook dat de napijn meevalt, maar nu is het ook een vervelend irriterende plek, dus het kan nooit veel slechter.quote:Tan, sterkte vandaag met de operatie. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Rust lekker uit, heb je volledige kraamzorg? En is het een beetje een fijne hulp? Succes met alles. En als je BV geeft, lukt het een beetje?quote:Zo, nu ga ik weer lekker plat liggen. Ik ben nog best slapjes en heb inmiddels 3 lange nachten achter de rug.
Roosvicee Ferroquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef jolene het volgende:
Ik weet alleen niet of jullie het mogen hebben.
Maar van Roosvicee heb je een fles voor extra ijzer.
Die wordt ook vaak aanbevolen door artsen.
Die bedoelde ik, maar mogen jullie dat gebruiken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Roosvicee Ferro![]()
Voor zover ik weet mag het voor zwangeren, ik heb het in mijn eersteof tweede zwangerschap gedronken omdat ik een HBwaarde van onder de 5 had, alleen staalpillen was niet genoeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:07 schreef jolene het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, maar mogen jullie dat gebruiken?
Zoja, aangezien je het niet met zuivel in mag nemen en het redelijk vies smaakt.
Kun je het proberen met vruchtensap
Als het goed is word ik 14:20 geholpen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes Tan met je plekjedingetjesgeval... hoe laat moet je?
quote:En ach... puffen kan ook op je zij
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:48 schreef Tan het volgende:
[..]
Als het goed is word ik 14:20 geholpen.
[..]
Baarkrukquote:Dat wel, maar persen gaat lastiger... Ach ja.. komt wel goed
De bevalling doet zoveel pijn dat ik dat ene plekje op mijn rug vast niet voel.
Nee de chirurg wilde niet wachten tot na de bevalling. Het is wel goedaardig, maar het kan heel onrustig worden en gaan iriteren of onderhuidse ontstekingen geven. Bij een bevalling is de kans daarop groter omdat het lichaam al haar energie nodig heeft om te bevallen en dan gaat de weerstand dusdanig achteruit dat de kans op ontstekingen enorm toeneemt (begreep ik uit zijn verhaal).quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:41 schreef jessie het volgende:
He wat vervelend Tan. Kon dat niet tot na je bevalling wachten, of vertrouwen ze de plek niet? Ook een eng idee wel!!!
Ik weet niet wat de VK hier allemaal heeft, ik denk ook niet dat ik nog van mijn bed af wil haha.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:25 schreef anneja het volgende:
hehe, bij de eerste wilde ik graag de baarkruk proberen, en de vk had 'm sowieso standaard in de auto liggen, dus ze had het ding op een gegeven moment voor me klaargezet, nou, echt niet dat ik nog van het bed af wilde toen hoor
Bij de tweede een groot deel van de weeen opgevangen op een skippybal, dat was echt best fijn. Zou ik iedereen kunnen aanraden.
Ik zal voor je duimen dat de badkamer klaar is dan! Want het is echt fijn! Fijn in de zin dat ik de pijn goed kon opvangen en de weeen die dus toen heel goed door gingen zetten. Tussendoor lekker kletsen met mijn moeder die naast me zat op een stoel. Ik heb er gewoon goeie herinneringen aan, aan die periode in bad.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:30 schreef Tan het volgende:
Klinkt ook wel aanlokkelijk Belana.... als het goed is, is de badkamer dit weekend af, v.a. woensdag mag ik thuis bevallen dus laat dat bad maar vollopen
Bij de bevalling van Cheyenne ben ik ook begonnen in bad, mijn vliezen waren nog niet gebroken, maar ik kreeg enorm veel weeėn dus ik dacht, oooh ik moet nu naar het ziekenhuis dus ik ben er uit gegaan. Niet wetende dat het toen nog uuuuuuuuren ging durenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:59 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat de badkamer klaar is dan! Want het is echt fijn! Fijn in de zin dat ik de pijn goed kon opvangen en de weeen die dus toen heel goed door gingen zetten. Tussendoor lekker kletsen met mijn moeder die naast me zat op een stoel. Ik heb er gewoon goeie herinneringen aan, aan die periode in bad.
3dubbel, want dan ben ik ook jarigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:30 schreef clauwheee het volgende:
Dat wordt dus dubbel feest volgende week! He en je zit alweer over de helft zie ik. Wat gaat dat allemaal snel zeg...
Ik vond dat zelf ook altijd zo leuk, want dan had ik altijd het idee niet meer zo alleen zwanger te zijn. Vanaf nu kun je BabyS samen delenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
Gisteren kon Peter ook de baby voelenPeter vond het helemaal leuk geloof ik
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:33 schreef LadyS het volgende:
en beefcake.. volgens mij heb ik je vanaf gisterenochtend vroeg niet meer gezien hier... dusse
kom je even melden![]()
Wat leukquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:28 schreef LadyS het volgende:
Gisteren kon Peter ook de baby voelenPeter vond het helemaal leuk geloof ik
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:12 schreef dutchie het volgende:
[adult talk]
Over sexy gesproken:
...
![]()
[/adult talk]
Ja, ik ben er niet zo mee bezig geweest van tevoren, maar het is echt eng op de een of andere manier. Nou heb ik er een beetje het verleden naar ook helaas. Nee, geen enorm zielige verhalen, maar wel wat misbruik en daardoor wat probleempjes hier en daar, dat speelt ook mee. Ik moet me echt even over die angst heen gaan zettten, maar het lukt nog niet. Ben trouwens ook te moe om er aan te denkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:10 schreef dutchie het volgende:
![]()
Maar Belana, ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. Hoe lang geleden ben je ook al weer bevallen? Het is een bijzonder heftige ervaring en zoiets vergeet je niet zo maar even. Wat iedereen ook mag zeggen van, als de kleine er eenmaal is ben je alle pijn vergeten.
Ik heb mezelf wel voorgenomen om na de tijd, als het eenmaal weer mag, om me proberen over die angst heen te zetten. En het mannetje dus ook.![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:44 schreef Belana het volgende:
beefcake, at heb jij stiekem een mooie foto van je buik in je avatar.... je ziet er prachtig uit!
Fietsen doet al zeer, laat staan sex...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:12 schreef dutchie het volgende:
[adult talk]
Ik weet trouwens niet of iedereen gewoon nog sex heeft hier. Wij gelukkig dus wel, maar het is dus wel even wat anders.
[/adult talk]
Thanks, ben ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Hey Loena.... fijn dat je er weer bent
Oooooh gefeliciteerd!!!! Dat heb je ff snel tussendoor gedaanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:55 schreef ezzi het volgende:
Hoi iedereen, ik geloof niet dat iemand me gemist heeft maar ik ben gistermorgen om half 11 bevallen! Mijn dochter heet Ilse, alles is goed gegaan. Ik ben gelukkig thuis bevallen en ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Ze was er binnen 7 en een half uur!
Ik moest nu even hier kijken hoe het met Jambo ging en of Beefcake al begonnen was. Succes meiden! Ik ga nu weer lekker terug naar m'n meissie!
Ben je ff weg....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:55 schreef ezzi het volgende:
Hoi iedereen, ik geloof niet dat iemand me gemist heeft maar ik ben gistermorgen om half 11 bevallen! Mijn dochter heet Ilse, alles is goed gegaan. Ik ben gelukkig thuis bevallen en ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Ze was er binnen 7 en een half uur!
Ik moest nu even hier kijken hoe het met Jambo ging en of Beefcake al begonnen was. Succes meiden! Ik ga nu weer lekker terug naar m'n meissie!
En is de verbouwing nu klaar?quote:Op zondag 28 maart 2004 13:41 schreef phluphy het volgende:
Tjeetje wat een boel te lezen als je er "ff" niet bent... Het huis stond hier helemaal op zijn kop door de verbouwing in de keuken en de computers waren wat minder toegankelijk, maar nu ben ik gelukkig weer terug.
Leuk hoor, mijn vriend reageerde zo nuchter, hij doet het meer voor mij dan voor zichzelfquote:Op zondag 28 maart 2004 12:29 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, vanochtend heeft vriendje voor het eerst de baby voelen schoppen! Hij ging er natuurlijk meteen van uit dat het een voetballertje wordt...Het was namelijk een drukte van belang daarbinnen.
Bijna! Alleen nog de tegeltjes en dan is ie klaar. Maar ik kan gelukkig al wel alles gebruiken en de kastjes etc zijn gisteren allemaal ingerichtquote:Op zondag 28 maart 2004 13:48 schreef snoopy het volgende:
[..]En is de verbouwing nu klaar?
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:50 schreef Tan het volgende: (niemand die zich ergert aan hangdingen die door mijn shirt heen priemen)
Mooi zo, en sterkte met het herstellenquote:en het gaat meteen een stuk beter.
Oh ok, gelukkig. Dankje !quote:Over dat bad, ik heb begrepen dat je de hele zwangerschap gewoon in bad mag. Je hebt wel meer kans op een schimmelinfectie inderdaad, maar als je Phneutraal badschuim neemt dan moet dat wel meevallen lijkt me.
quote:Op zondag 28 maart 2004 14:23 schreef phluphy het volgende:
En Miss_D, is het met die bevalling wel goedgekomen![]()
Wow! Dan kun je alweer wat rustiger naar de bevalling toelevenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bijna! Alleen nog de tegeltjes en dan is ie klaar. Maar ik kan gelukkig al wel alles gebruiken en de kastjes etc zijn gisteren allemaal ingericht![]()
Ik heb Mikmau geloof ik nooit nooit gezien!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef Tan het volgende:
Ja Beefcake, alleen jij en ik staan nog geboekt voor april (en Mikmau, maar die heb ik hier nog niet gezien). Het begint nu wel erg spannend te worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |