Spannend, ben benieuwd naar je foto's! Grappig dat je kindje het ene moment zo druk kan zijn en een paar uur later in diepe rustquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:34 schreef LadyS het volgende:![]()
Joehoe
![]()
Ben er weer
Vanmorgen een echo gehad en BabyS was vreselijk druk. Vanmiddag weer een echo gehad en BabyS lag in coma.... Was echt niet wakker te porren
Ik heb nu in totaal 9 echofoto's, maar geen scanner, dus ik ga even klooien met de digicam.
Ik ben echt helemaal gesloopt
Sjeen fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, ik heb vandaag een zwangerschapsbadpak gekocht, zodat ik er een beetje toonbaarder uitzie maandag in het zwembad (heb tot nu toe geprobeerd om me in een bikini te proppen).
Ik ben wel op zoek...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:02 schreef Belana het volgende:
[..]
Sjeen fijn dat het goed gaat!
Ik heb nog een gloednieuw nooit gebruikt zwangerschapsbadpak liggen....ben noit aan zwemmen toegekomen uiteindelijk....mocht iemand interesse hebben???
ze zijn echt leuk!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS ben benieuwd naar de foto's!!!!
Fijn dat alles goed is!
Het is een BabyS (zie Speeltuinbankje)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef beefcake het volgende:
LadySHeb je het leuk gehad op de beurs? En weet je nu of je een zoon of dochter krijgt? Of wilde je dat niet weten (als je het niet wil zeggen, niet doen hoor)!
Ik ben nog niet op het bankje geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is een BabyS (zie Speeltuinbankje)
Beefcakequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef beefcake het volgende:
LadySHeb je het leuk gehad op de beurs? En weet je nu of je een zoon of dochter krijgt? Of wilde je dat niet weten (als je het niet wil zeggen, niet doen hoor)!
goed zoquote:Op zondag 21 maart 2004 09:47 schreef Jambo het volgende:
Even voldoen aan m'n meldingplicht.
De rest van de dag ben ik er niet dus tot morgen![]()
Neu, ik had wel bij alledrie daardoor al vrij vroeg een paar cm ontsluiting, maar de bevalling zelf was bij alledrie normaal (variërend van 13 dagen tot 5 dagen te vroeg)quote:Op zondag 21 maart 2004 09:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
Tan, het hoeft dus helemaal niks te betekenen, die harde buiken?
Je lijkt wel gekquote:Op zondag 21 maart 2004 11:26 schreef LadyS het volgende:
midd-d, we willen het niet weten omdat we vinden dat het een verrassing moet blijven, zeg maarIk vind het vreselijk spannend om niet te weten wat het wordt.. Moeilijk uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |