Correctie, mij is ooit gezegd dat het mensen zijn met een verstandelijke beperking..........quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:44 schreef Pool het volgende:
[politiek correct mode]
Mongoolse verstandelijk gehandicapten.
[/politiek correct mode]
[foute burger mode]quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:44 schreef Pool het volgende:
[politiek correct mode]
[/politiek correct mode]
Jij bent mongool?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:47 schreef stormbeest het volgende:
BWAHAHA!!!!!!! STELLETJE ZIELIGE MONGOLEN!!!!!!!!! BELACHELIJKAARDS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn van plan WEER een nieuwe term in te voeren: Mensen met mogelijkheden ..zucht....... ze gaan er wel ver in hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Correctie, mij is ooit gezegd dat het mensen zijn met een verstandelijke beperking..........
Nee, gij achterlijken!!! Mongolen kunnen niet eens lezen of schrijven!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij bent mongool?
Nou dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:57 schreef stormbeest het volgende:
[..]
Nee, gij achterlijken!!! Mongolen kunnen niet eens lezen of schrijven!!!
anders begaafde mongolenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:44 schreef Pool het volgende:
[politiek correct mode]
[/politiek correct mode]
Tripod?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:37 schreef more het volgende:
Bekend mongools model zonder syndroom
[afbeelding]
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:26 schreef Rampestamper het volgende:
Mongolen 2
ik geloof dat we een moeder in ons midden hebben welke dit topic niet helemaal kan waarderen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:51 schreef Killer_Mom het volgende:
klap GVD in je handen als je kind gezond is
iddquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:06 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik geloof dat we een moeder in ons midden hebben welke dit topic niet helemaal kan waarderen.
aan de andere kant is dit OvjL. Mot kunnen vind ik,quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
idd
shit happens
ja man, dis gewoon phunquote:Op woensdag 24 maart 2004 02:17 schreef Briefcase het volgende:
[..]
aan de andere kant is dit OvjL. Mot kunnen vind ik,
hoi topic onderwerp :')quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:59 schreef HSJ het volgende:
edit-link weg
wasshaarnaam?
Waarom aangepast??.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:59 schreef HSJ het volgende:
edit-
wasshaarnaam?
Daar zul je Genghis GeKhandicapt hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:36 schreef WurM het volgende:
ha, eindelijk een topic over mij
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar zul je Genghis GeKhandicapt hebben hoor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:53 schreef MrBean het volgende:
Dan heb je een chromosoom te veel en ook nog eens een yak in je tent.
yakkes!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:53 schreef MrBean het volgende:
Dan heb je een chromosoom te veel en ook nog eens een yak in je tent.
gohquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:07 schreef R_ON het volgende:
geestelijk en verstandelijk gehandicapt zijn al 2 verschillende dingen.
EN niet elke persoon met een verstandelijke beperking heeft ook het syndroom van Down.
*sow, das correct van mij*
Wat nou als je geestelijk gehandicapt bent, maar toch religieus wil zijn?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:07 schreef R_ON het volgende:
geestelijk en verstandelijk gehandicapt zijn al 2 verschillende dingen
Doe maar meer onzin praten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:55 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat nou als je geestelijk gehandicapt bent, maar toch religieus wil zijn?
Sorry.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Doe maar meer onzin praten.
Dan val je vanzelf een keer in de categorie: verstandelijk gehandicapt.
Dit is toch in ONZ? Straks is iedereen in dit forum gehandicaptquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
Doe maar meer onzin praten.
Dan val je vanzelf een keer in de categorie: verstandelijk gehandicapt.
wat achtergebleven rendierhoeders...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:52 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Ik noem ze minderwaardig
ga jij werkelijk zoeken naar mongolen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:45 schreef Bela het volgende:
wat achtergebleven rendierhoeders...
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:00 schreef Chirma het volgende:
[..]
ga jij werkelijk zoeken naar mongolen?
Diepquote:Op vrijdag 26 maart 2004 23:55 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat nou als je geestelijk gehandicapt bent, maar toch religieus wil zijn?
pberendsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Hoe noem je Mongolen (nationaliteit) die ook het syndroom van down hebben?
-edit- ik las nooit. :'). excuus.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Correctie, mij is ooit gezegd dat het mensen zijn met een verstandelijke beperking..........
Ik hoop voor je dat je niet zelf in je avatar staat....anders komt de geloofwaardigheid van je post nogal in het gedingquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:03 schreef Versie1 het volgende:
Toppic titel is duidelijk, hoe noem je zo iemand als jij in dit geval...
Maak je geen zorgen, geloofwaardigheid komt niet in het geding.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet zelf in je avatar staat....anders komt de geloofwaardigheid van je post nogal in het geding
Die miste ik nog, geweldigquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:06 schreef cerror het volgende:
[..]
pberends
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |