heb je ook een samenvatting?quote:
Doe maar niet..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:55 schreef vosss het volgende:
En dan maar kankeren dat OvjL niet meer is wat het geweest is
ja, dat maakt dit topic zo bijzonderquote:
Nee, straks krijgt men oogbalkanker omdat ze het lezen.quote:
Dit topic was na drie reacties alweer dicht, hoor. "quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef spliffy het volgende:
Hoe snel worden dit soort topics gesloten als je geen admin bent?![]()
Give it a try.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef spliffy het volgende:
meteen, subjectief enzo. doe je niks aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:10 schreef spliffy het volgende:
en ook weer geopend dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit topic was na drie reacties alweer dicht, hoor. ""
Kan hier weinig meer aan toevoegenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef Stofje het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van. Ik vind dit een kuttopic. Ik overweeg een TR te plaatsen, ondanks het feit dat ik de macht heb dit topic te sluiten. Ik ben bang. Een mietje.
Briljant topic jusitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is dit nu weer voor een zever?
Zwquote:
Aight, ik sta erbij geak.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
vooruit dan maar. En dit is echt de laatste keer geweest:
[afbeelding]
Zeg ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Niwa het volgende:
Goed topic trouwens.
Ikquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:48 schreef Q. het volgende:
Bier.
Schapenvachtje, ow god. Zo'n usert missen we wel op het moment.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
btw.schanpevachtje !
allemaal illustere users net als verbodenappel en sinaasappel
Waarom heb je het dan over een kut?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:02 schreef Q. het volgende:
Wel over bier. En gelukkig niet over de kut van knut. Houden zo.
we're having a gay old time .... lalalalaaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Posdnous het volgende:
gay.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Posdnous het volgende:
gay.
quote:
Drink je bier, zo, ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
Ik wil wel eens seks met Yvonne.
Enkele reis?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef guitarist.nl het volgende:
Knut is toch nog op vakantie ??
Yvonne is verre van gewone user.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
houd dan vervolgens je kut bek dicht als een "gewone user" loopt te baggeren, reet likkers.
Jij hebt echt al lang geen seks meer gehad, he knulquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
houd dan vervolgens je kut bek dicht als een "gewone user" loopt te baggeren, reet likkers.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Lachen man! Einz! En jouw naam is de afkorting van KankerMongool! Einz!
reet likker 1e klas meld zich...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij hebt echt al lang geen seks meer gehad, he knul
Oh, sorry.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef Vendris het volgende:
[..]
reet likker 1e klas meld zich...
als 1 van ons zon kut bagger topic opent volt er een ban, dit is gewoon hypocriet, en jammer genoeg voor jouw kan ik WEL aan een vriendin komen... ik heb medelijden met je eventuele vriendin dat ze dagelijks tegen je kut kop kijkt.
Sorry, man!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hoe voel je je, nu iemand dit via internet zomaar tegen jou durft te zeggen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, man!Ik zal het echt nooit meer doen!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:12 schreef Vendris het volgende:
[..]
reet likker 1e klas meld zich...
als 1 van ons zon kut bagger topic opent volt er een ban, dit is gewoon hypocriet, en jammer genoeg voor jouw kan ik WEL aan een vriendin komen... ik heb medelijden met je eventuele vriendin dat ze dagelijks tegen je kut kop kijkt.
Ik voel me enigszins bedreigd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:26 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe voel je je, nu iemand dit via internet zomaar tegen jou durft te zeggen?
Ik vind hem best stoer nuIn PUB zijn ze nu vast allemaal onder de indruk van hem
Je bent duidelijk aangeslagenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik voel me enigszins bedreigd.Het is zelfs zó erg, dat ik nooit meer een slotje op een baggertopic durf te zetten. Want tsja, ik heb toch wel mooi een oud, gesloten topic van yvonne open gegooid!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden hier, een naamtopic van een of andere oranjekneus die je nieteens kent
Of niet!quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:53 schreef Sanne1805 het volgende:
Noem mij maar Knut Knuupfelhaffen
Dat is natuurlijk helemaal niet erg.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef Sanne1805 het volgende:
mijn reacties zijn ook weg..
Je moet niet zomaar uit het niets gaan schelden, want dan vind ik je niet meer lief!quote:
Oftewel: je vindt hem een kneusquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet niet zomaar uit het niets gaan schelden, want dan vind ik je niet meer lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |