KANKER is ook een ziekte, ik eis bij deze een forum ban voor het leven voor iedereen die dat als scheld / spot term gebruikt / gebruikt heeft!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
newbie, ze kan helegaar niets anders man... tis een ziekte! een ziekte zeg ik je!
Daar mag je niet mee spotten!.
Eensquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Vendris het volgende:
[..]
KANKER is ook een ziekte, ik eis bij deze een forum ban voor het leven voor iedereen die dat als scheld / spot term gebruikt![]()
![]()
die kloon van Brechtjequote:
Nee, dat heet PMS.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
newbie, ze kan helegaar niets anders man... tis een ziekte! een ziekte zeg ik je!
Daar mag je niet mee spotten!.
Tyfus ook, dus maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Vendris het volgende:
[..]
KANKER is ook een ziekte, ik eis bij deze een forum ban voor het leven voor iedereen die dat als scheld / spot term gebruikt / gebruikt heeft!![]()
![]()
jank jank..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Vendris het volgende:
[..]
KANKER is ook een ziekte, ik eis bij deze een forum ban voor het leven voor iedereen die dat als scheld / spot term gebruikt / gebruikt heeft!![]()
![]()
Mooie sluitpost van dit topic?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:
Ik heb er verdomme vandaag pas 1 geopend,
rot een end op zeikstraal.
Je moet toch wat als je je verveeldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:
Ik heb er verdomme vandaag pas 1 geopend,
rot een end op zeikstraal.
Ik bedoel maar, Kijk eens naar de reacties die na die van Yvonne zijn gekomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij had het niet over een fipo hoor.![]()
Het moet toch niet gekker worden hier, een naamtopic van een of andere oranjekneus die je nieteens kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |