Een of oneens?quote:Vooral het linkse electoraat is gebaat bij een hard immigratie- en integratiebeleid. De voornaamste reden dat mensen sneller rechts stemmen is een gebrek aan integratie en een teveel aan migranten. Links, snap dat dan.
pure discriminatiequote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:11 schreef pberends het volgende:
Een of oneens, dames?
Nou helemaal voor jou aangepast.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
pure discriminatie![]()
Thnx! en ik geef je daarin best gelijk.. het komt de mensen de spuigaten uit, geven dat de schuld aan links en stemmen daarom op rechts..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou helemaal voor jou aangepast.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef TimmyAsd het volgende:
gelukkig zie ik het allemaal wel normaal in en stem gewoon links..
Een coalitie van PvdA/VVD/D66 is links? Dan is de huidige coalitie ook links zeker?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Wie wil er nou "links"?!
Okee, half NL, omdat ze al vergeten zijn hoe zat ze links waren 2 jaar terug...
Kijk jij stemt tenminste bewust links. Maar je geeft wel toe dat mijn stelling klopt. Dualismequote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Thnx! en ik geef je daarin best gelijk.. het komt de mensen de spuigaten uit, geven dat de schuld aan links en stemmen daarom op rechts..
gelukkig zie ik het allemaal wel normaal in en stem gewoon links..
Deze kabinetten waren links op integratie en immigratie. Dat ze rechts waren in belastingen dat heeft er ff niet mee te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een coalitie van PvdA/VVD/D66 is links? Dan is de huidige coalitie ook links zeker?
Okquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze kabinetten waren links op integratie en immigratie. Dat ze rechts waren in belastingen dat heeft er ff niet mee te maken.
Onzin! Onder Paars heeft Nederland na ik meen Denemarken de strengste asielwetten gekregen (zelfs zo streng dat de mensenrechten in het geding komen).quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze kabinetten waren links op integratie en immigratie. Dat ze rechts waren in belastingen dat heeft er ff niet mee te maken.
Je verwart asiel met andere vormen van migratie en integratie.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin! Onder Paars heeft Nederland na ik meen Denemarken de strengste asielwetten gekregen (zelfs zo streng dat de mensenrechten in het geding komen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |