quote:Op maandag 22 maart 2004 23:42 schreef Oversight het volgende:
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:43 schreef Knut het volgende:
Dit zou van IEDER ander persoon een baggertopic zijn
Van jou niet.
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:44 schreef gelly het volgende:
Je moet wat als je een uitkering hebt. Toch hulde.
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:47 schreef Tiemie het volgende:
"Ben je nou nederlander of niet?"
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:49 schreef SwOoSh het volgende:
kap toch is met je smileys..... ga gratis reizen met de trein ofzo
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:45 schreef ElPatrico2002 het volgende:
In de Aktueel van heel erg vroeger. Was er een verslaggeven erin geslaagd om gratis een normaal leven te leiden voor maar liefst 7 dagen!
Ik zal het eens een keer opzoeken en inscannen.
Leuk verhaal.
Als ik tijd zin heb. Als je hem deze week niet ziet komt hij er ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
serieuze vraag modusquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:21 schreef yogidrink het volgende:
Bonnentjes van andere mensen bijvoorbeeld bij de marskramer zoeken , het artikel opzoeken en daarmee weglopen, als dat alarm afgaat laat je de bon zien. uiteraard moet die bon wel van die dag zijn
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:57 schreef ElPatrico2002 het volgende:
[..]
Als ik tijd zin heb. Als je hem deze week niet ziet komt hij er ook niet.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Fok is gratis. Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:49 schreef BrickTop het volgende:
Met je vuile was naar de Expert gaan......
(moet dat ding wel aangesloten zijn)
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:21 schreef yogidrink het volgende:
Bonnentjes van andere mensen bijvoorbeeld bij de marskramer zoeken , het artikel opzoeken en daarmee weglopen, als dat alarm afgaat laat je de bon zien. uiteraard moet die bon wel van die dag zijn
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef veldmuis het volgende:
Heb je toevallig ook nog een tip voor als ik van t weekend met de trein mee wil?
ja dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
bij marskramer een artikel kopen,
artikel naar huis brengen
met bonnetje terug naar winkel
winkel binnenlopen
2e artikel pakken.
er staat hier klantenservice op het bord boven de balie.
als ik nou eens vertel aan die klantenservice dat ik niet tevreden ben over dit artikel?
zouden ze dan denken, ........dat ik bedoel, ............dat ik geld terug wil ?
vast wel...
ik mag er niet om vragen natuurlijk....
dat zou oplichting zijn....
werkt vooral prima bij duurdere artikelen.
vriendjespolitiekquote:Op maandag 22 maart 2004 23:43 schreef Knut het volgende:
Dit zou van IEDER ander persoon een baggertopic zijn
Van jou niet.
en dat werkt nog echt ook.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:25 schreef yogidrink het volgende:
Bij de mac zeggen dat je nog een hamburgen en een cola 15 min geleden zou krijgen.
lemming!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:42 schreef Oversight het volgende:
vraag bij de kaasboer of je eerst mag proeven,..
...proef, en geniet!
niet kopen natuurlijk....
![]()
of als ze langslopen met een dienblad heel nieuwschierig kijken wat erop ligt.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:25 schreef yogidrink het volgende:
Bij de mac zeggen dat je nog een hamburgen en een cola 15 min geleden zou krijgen.
ja maar dan moet je wel weer na 5 minuten weg zijn anders komen ze erachter!quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of als ze langslopen met een dienblad heel nieuwschierig kijken wat erop ligt.
dan vragen ze "is dit voor jullie?"
"jah"
bommelding is overmacht, krijg je geen geld retour..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:03 schreef veldmuis het volgende:
Heb je toevallig ook nog een tip voor als ik van t weekend met de trein mee wil?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:14 schreef Angst het volgende:
boomerang kaarten
(de orginaliteit)
vriendje nemen.... krijg je ook veel gratis
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 05:14 schreef Oversight het volgende:
vergoeding vragen voor vertraging van treinen waar je nooit inzat.
werkt nóg !
ik vin jouw icon mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:24 schreef Oversight het volgende:
[..]...... en 7 maanden later nog !
ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:59 schreef Daywalk3r het volgende:
vroeger kon je altijd zo'n lipje van blikje cola in het winkelwagentjesdingetje stoppen en dan meenemen.. en dan naar iemand anders en dan van oh... die mij die gulden maar heb je hiet het winkelwagentje....
Daar heb ik wel iest van 30 gulden in totaal mee verdient...
Mogen we die ook gratis meenemen?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen we die ook gratis meenemen?
Niet dat ik dat wil....quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ben je nou een breezer-persoon of niet?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Fok is gratis. Telt dat ook?
kutsitequote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
Oversight. Ik zat te denken een site op te richten, vertraging.nl. En dan vervolgens elke dag alle vertragingen melden zodat mensen kijken of er op hun reis vertraging zat. Als ze niet gecontroleerd zijn kunnen ze een willekeurige reis van die dag uitzoeken met vertraging en hun geld terug vragen..
Je snapt 'm wel.
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
Oversight. Ik zat te denken een site op te richten, vertraging.nl. En dan vervolgens elke dag alle vertragingen melden zodat mensen kijken of er op hun reis vertraging zat. Als ze niet gecontroleerd zijn kunnen ze een willekeurige reis van die dag uitzoeken met vertraging en hun geld terug vragen..
Je snapt 'm wel.
quote:
Ok ok ik zal ff dimmen. Hoe kom je aan je info wb vertragingen en hoevaak update je die site?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 07:37 schreef Oversight het volgende:
[..]nee joh,...
...een site waar alle vertragingen op komen, zodat je dageljiks kunt kijken of er nog een vertraginkje voor je tussen zit!
Hm en mensen met een OV krijgen ook 2 euro terug bij een vertraging. Als je nou 5 vertragingen per maand meemaakt beurt dat toch mooi 10 euro.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef JMB het volgende:
[..]
Ok ok ik zal ff dimmen. Hoe kom je aan je info wb vertragingen en hoevaak update je die site?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:25 schreef Oversight het volgende:
[ Bericht 98% gewijzigd door Havoc op 26-03-2005 13:40 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |