quote:Op vrijdag 30 juli 2004 05:14 schreef Oversight het volgende:
vergoeding vragen voor vertraging van treinen waar je nooit inzat.
werkt nóg !
ik vin jouw icon mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:24 schreef Oversight het volgende:
[..]...... en 7 maanden later nog !
ik ookquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:59 schreef Daywalk3r het volgende:
vroeger kon je altijd zo'n lipje van blikje cola in het winkelwagentjesdingetje stoppen en dan meenemen.. en dan naar iemand anders en dan van oh... die mij die gulden maar heb je hiet het winkelwagentje....
Daar heb ik wel iest van 30 gulden in totaal mee verdient...
Mogen we die ook gratis meenemen?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Mogen we die ook gratis meenemen?
Niet dat ik dat wil....quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:45 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ben je nou een breezer-persoon of niet?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Fok is gratis. Telt dat ook?
kutsitequote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
Oversight. Ik zat te denken een site op te richten, vertraging.nl. En dan vervolgens elke dag alle vertragingen melden zodat mensen kijken of er op hun reis vertraging zat. Als ze niet gecontroleerd zijn kunnen ze een willekeurige reis van die dag uitzoeken met vertraging en hun geld terug vragen..
Je snapt 'm wel.
quote:Op maandag 21 maart 2005 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
Oversight. Ik zat te denken een site op te richten, vertraging.nl. En dan vervolgens elke dag alle vertragingen melden zodat mensen kijken of er op hun reis vertraging zat. Als ze niet gecontroleerd zijn kunnen ze een willekeurige reis van die dag uitzoeken met vertraging en hun geld terug vragen..
Je snapt 'm wel.
quote:
Ok ok ik zal ff dimmen. Hoe kom je aan je info wb vertragingen en hoevaak update je die site?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 07:37 schreef Oversight het volgende:
[..]nee joh,...
...een site waar alle vertragingen op komen, zodat je dageljiks kunt kijken of er nog een vertraginkje voor je tussen zit!
Hm en mensen met een OV krijgen ook 2 euro terug bij een vertraging. Als je nou 5 vertragingen per maand meemaakt beurt dat toch mooi 10 euro.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef JMB het volgende:
[..]
Ok ok ik zal ff dimmen. Hoe kom je aan je info wb vertragingen en hoevaak update je die site?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:25 schreef Oversight het volgende:
[ Bericht 98% gewijzigd door Havoc op 26-03-2005 13:40 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |