quote:Get your barf bag ready! The thrilling new sequel to the exciting RollerCoaster Tycoon franchise will make its way to store shelves this Holiday season. RollerCoaster Tycoon 3 will take the series to new heights with brand new features including 3-D graphics, giving players complete control of views around the park, and a front seat to the action with a new Coaster Cam™ feature that allows players to ride the roller coasters. Read more.
Niets aan toe te voegen, zeker een must have!!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:48 schreef Martijn16 het volgende:
Geil!
Nou ik hoop van niet, ziet er in ieder geval al wel wat 'strakke' uit dan "Theme Park World". Over een maandje eens mijn favoriete coaster in het echt weer proberenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Lijkt op Theme Park World.
Inderdaad...quote:Op maandag 22 maart 2004 21:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Lijkt op Theme Park World.
September dacht ik, najaar iigquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:45 schreef PhaE het volgende:
Heeft iemand een idee wanneer deze in nederlands ge-released wordt dan?
Kannie wachten kannie wachten kannie wachten...
Als ik het filmpje bekijk heb ik gemengde gevoelens over RCT3quote:
quote:BEVERLY, MA – March 3, 2004 – Get your barf bag ready! Atari, Inc. (Nasdaq: ATAR) announced today that a thrilling new sequel to the stomach-turning excitement of the RollerCoaster Tycoon franchise will make its way to store shelves later this year. RollerCoaster Tycoon® 3 will take the series to new heights with brand new features including 3-D graphics, giving players complete control of views around the park, and a front seat to the action with a new Coaster Cam feature that allows players to ride the roller coasters. RollerCoaster Tycoon 3 is being developed by Frontier Developments, Ltd. of Cambridge, England, in conjunction with Chris Sawyer, the creator and sole developer of the RollerCoaster Tycoon franchise.
“We are very excited to be working with Frontier Developments and Chris Sawyer on this completely new version of the blockbuster RollerCoaster Tycoon franchise,” said Wim Stocks, Executive Vice President, Sales and Marketing for Atari, Inc. “RollerCoaster Tycoon 3 demonstrates Atari’s ability to take an existing franchise to new heights, creating an entirely fresh and exciting entertainment experience for fans and new players alike.”
RollerCoaster Tycoon 3 will also feature new gameplay elements that fans have been asking for – including diversity of guests, added group behavior and improved guest AI - and many other new features which build upon the fun and addictive nature of the original game.
Check out the screen shots here.
Werd tijd ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:47 schreef Ajaxfan het volgende:
and a front seat to the action with a new Coaster Cam™ feature that allows players to ride the roller coasters.
Ja dus
Die gameplay was juist vet brak, ze moeten de gameplay van rollercoaster tycoon 1 erin doen, die was echt meesterlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten
Zolang het niet dezelfde gameplay heeft van Theme Park World dan is het goed!![]()
Voor het hele verhaal, check: http://biz.yahoo.com/bw/040303/35105_1.htmlquote:Eigenlijk was het al wel bekend, maar desalniettemin heeft Atari aangekondigd dat Rollercoaster Tycoon 3 eind dit jaar in de schappen zal liggen. Met dit derde deel in deze goedverkopende reeks pretparkbouwgames, zal de reeks haar overstap naar de derde dimensie maken. Buiten deze grafische vernieuwing is ook de gameplay aan verandering onderhevig. Zo zal de AI van de bezoekers van je pretpark een stuk geavanceerder zijn waardoor de uitdaging om een succesvol park te bouwen, een stuk groter zal zijn.
RollerCoaster Tycoon 3 will also feature new gameplay elements that fans have been asking for - including diversity of guests, added group behavior and improved guest AI - and many other new features which build upon the fun and addictive nature of the original game.
Rollercoaster Tycoon 3 wordt ontwikkeld door Frontier Development in samenwerking met Chris Sawyer, de bedenker van het origineel. Frontier is onder andere bekend van het leuke Dog's Life voor de PS2 en het eveneens erg grappige Wallace & Gromit.
Dat zei ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Die gameplay was juist vet brak, ze moeten de gameplay van rollercoaster tycoon 1 erin doen, die was echt meesterlijk
Dat doe je goed: Ik keek toen naar mijn visualisations.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:21 schreef Platina het volgende:
Ik heb filmpje opgeslagen en toen geopend met Media Player 9, zag er mooi uit
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:20 schreef HomerJ het volgende:
Vet
1 was geweldig
2 was mijn grooste game-teleurstelling ooit
3. word zo te zien ook geweldig
rechtermuisknop > doel opslaan alsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:29 schreef Syd het volgende:
huh hoe wil je filmpje opslaan ??:? want kan alleen opslaann als HTML
Jammer als je het eenmaal weet, maar in RC1 moesten de karretjes gewoon niet al te hard door een bocht (verticale G-krachten).quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:17 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb het filmpje maar gekeken in winDVD 5.1... daar werkte ie wel.
En dat was inderdaad een beetje stom, dat iedereen in zn eentje naar het pretpark ging.
Wat ik eigelijk wel leuk vond aan roller coaster 1 waren all die statistieken en complexiteit. Ben er echt pas heel laat achter gekomen dat de engheid bepaald werd door de G-krachten die je pretpark bezoekers te voorduren kregen en dat standbeelden en thema objecten echt invloed hadden, namelijk op de leukheid van de achtbaan
en de bedienbaarheid van de corebusiness van dit spel -> Achtbanen bouwen!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:21 schreef Aurelium het volgende:
Ik hoop dat ze de complixiteit en het grote aantal attracties behouden... meestal zie je dat als dit soort games 3d gaan dat het zwaar ten koste gaat van het aantal levels en objecten.
Zolang de wereld maar opgebouwd is uit vierkantjes, blijft het achtbanen bouwen redelijk te doen. Als je alle kanten op zou kunnen, wordt je volgens mij helemaal gek en krijg je je baan nooit gesloten.quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:43 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
en de bedienbaarheid van de corebusiness van dit spel -> Achtbanen bouwen!
Als ik zo naar dat filmpje kijk kan je duidelijk zien dat de achtbanen uit verschillende 'blokken' zijn opgebouwd. Ik denk dus dat dat bouwen wel redelijk simpel blijft. Ook heb ik iets gehoord over dat het bouwen zelf wel 2d blijft, ik weet alleen niet of dit aangekondigt is of een gerucht.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:24 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zolang de wereld maar opgebouwd is uit vierkantjes, blijft het achtbanen bouwen redelijk te doen. Als je alle kanten op zou kunnen, wordt je volgens mij helemaal gek en krijg je je baan nooit gesloten.
Het zou wel fijn zijn als je vanuit elke positie naar je baan kan kijken. In 1 en 2 kon je af en toe niet meer zien waar je mee bezig was, zeker als je onder de grond aan het bouwen was.
Blijf jij lekker RCT 1 en 2 spelen, en gaan de liefhebbers RCT 3 spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:21 schreef Lord Dreamer het volgende:Klote 3D ik ben gehecht aan het 2D overzicht. RTC1 en RCT2 met alle aanvullingen zijn gewoon leuk. Al die 3D onzin hoeft niet, de systeem eisen vliegen omhoog met die onzin.
Oftewel een klote zooi die 3D themepark clone![]()
Ik hoop dat het in deel 3 mogelijk wordt om een baan te testen zonder dat ie compleet af is. In de vorige delen had ik daar zo'n pesthekel aan, want je kon niet zien of het wagentje te snel door de bocht ging of genoeg snelheid had...dan moest je altijd de baan compleet maken.quote:With the 3D engine, the game has moved away from a strict grid structure, so you can easily modify terrain (even underneath existing rides) or backgrounds to suit your taste.
Toch vond ik rollercoaster tycoon veel beter dan theme park.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:43 schreef CasB het volgende:
Wat een rip-off van Theme Park
Idd, het ontwerpen van 3d objecten kost natuurlijk veel meer tijd dan die 2 theme objecten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben alleen bang dat het hele park ontwerp gedeelte zeer moeilijk gaat worden. DUS dat alles an grafisch spul in de rides wordt gestoken en er thema technisch amper meer een park goed strak volgebouwd kan worden. wat dus bij RCT 2 Wacky Worlds / Time Twister en voorgaande delen wel kon.
Leeeeeezuuuunnnnquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:05 schreef kaat17 het volgende:
wow hej cool spel... wanneer komt dat ding uit? of de demo?
juist.. RCT 1 + aanvullingen werken perfect onder XP , en support op gedownde versies zoek je maar ergens anders .quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:02 schreef Platina het volgende:
Kopen slet!
Ik ook, maar ik vind dat ze het anders moeten doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Toch vond ik rollercoaster tycoon veel beter dan theme park.
Het is wel Atari he, Chris Sawyer heeft er niks meer mee te maken, die heeft de hele franchise van de hand gedaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ze moeten er nog veel aan sleutelen , kijk mar eens hoe de entre paden aansluiten bij de loketjesdat ziet er niet uit
het pad houdt gewoon in één keer op
Mjah, vind de loketten zelf er ook maar uitzien als een misluke uit de kluiten gewassen speldenknop...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ze moeten er nog veel aan sleutelen , kijk mar eens hoe de entre paden aansluiten bij de loketjesdat ziet er niet uit
het pad houdt gewoon in één keer op
Zoals ik het zie hebben ze RCT1 gewoon 1 op 1 gekopieerd naar 3D. Zie alle hekjes en andere shit die er staat maar. Oh, dat filmpje doet het gewoon in mijn winamp. Ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben alleen bang dat het hele park ontwerp gedeelte zeer moeilijk gaat worden. DUS dat alles an grafisch spul in de rides wordt gestoken en er thema technisch amper meer een park goed strak volgebouwd kan worden. wat dus bij RCT 2 Wacky Worlds / Time Twister en voorgaande delen wel kon.
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef Dagonet het volgende:
Chris Sawyer heeft er niks meer mee te maken
Bij mijn ook niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:35 schreef Elvi het volgende:
De foto's zien er ontzettend gaaf uit! Jammer dat het filmpje het niet doet bij mij.
haha grapjas...,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:43 schreef CasB het volgende:
Wat een rip-off van Theme Park
Laat het waar zijn!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.Hoop dat dat waar is
Dat maakt het idd al anders jaquote:Op zondag 28 maart 2004 15:54 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
haha grapjas...,
[afbeelding]
en DIE screenshot, zegt me dat het een leuk spel gaat worden![]()
Dat zou echt goed nieuws zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, de geruchten gingen dat hij weer aan een transport tycoon werkt.Hoop dat dat waar is
Ik vond ze in RCT2 anders wel erg groot. Ik wist op een gegeven moment echt niet meer wat ik moest bouwen om me park vol te krijgen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:54 schreef Freezor het volgende:
Ik hoop maar dat de werelden even groot blijven als ze nu zijn, want ik ben bang dat ook dat door de 3d uitvoering wel eens wat minder kan worden.
Dat wordt dus alles op een kluitje bouwen..![]()
Met 2D hou je de kopers niet meer vast.quote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat zou echt goed nieuws zijnTTD draait hier ook nog steeds.
Maar ik had gehoopt op nog leukere variatie op RCT2 ipv het 3D geweld. maar ja alles moet tegenwoordig naar 3D lijkt het wel. Dus iik hoop dat ze flink nog er aan sleutelen dat het er beter uit komt te zien dan nu het geval is.
Daar ben ik het niet mee eens, er zijn zat mogelijkheden om 2D graphics beter/mooier te maken zonder gelijk over te stappen op full 3D. Kijk maar naar SimCity 4, Commandos 3 enz. zij maken hoofdzakelijk gebruik van 2D met een beetje 3D. Of er worden eerst High Quality 3D modellen van objecten gemaakt om ze vervolgens te importeren als 2D sprites in het spel en er zullen vast nog wel wat meer technieken zijn...quote:Op donderdag 1 april 2004 23:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met 2D hou je de kopers niet meer vast.
Kijk maar naar deel 2. Dat is voor bijna niemand wat het had moeten zijn.
Ik vond deel 2 wel leuk maar wel minder dan deel 1. Ze hadden een aantal dingen doorgevoerd die van mij niet hadden gehoeven en hij kon me niet lang genoeg boeien omdat het gewoon te veel van hetzelfde was.
Het spel is nog lang niet af dus wacht ff met oordelen totdat het spel af is.quote:Op zondag 4 april 2004 02:17 schreef merino het volgende:
Hoe meer ik naar de screens kijk en hoe meer ik weer RollerCoaster Tycoon 2 induik hoe meer ik vind dat er nog echt veel aan gesleuteld moet worden wil het mij echt super enthausiast maken.
De parken die ik met RCT2 kon maken zijn zo mooi en dat zie ik in de screens gewoon niet terug.
een valentijnsbaanquote:Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Floepsje het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hoef ik noooit meer naar een pretpark![]()
welk verschil in gameplayquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:44 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Die gameplay was juist vet brak, ze moeten de gameplay van rollercoaster tycoon 1 erin doen, die was echt meesterlijk
die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
welk verschil in gameplay???
hmm.. okee 'k snap..quote:Op woensdag 7 april 2004 20:58 schreef Jump het volgende:
[..]
die waar alle peetjes verdwaalt liepen, voor de wc stonden en de wc nog niet konden vinden.
kwestie van bouwen, 1 keer proef laten rijden en meekijken met hoeveel lat g's hij op welke plaatsen krijgt, ga er maar vanuit dat als het boven de 3 komt je daar moet verbouwenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:29 schreef Aurelium het volgende:
Toch hoop ik wel dat het maken van achtbanen wat makkelijker wordt. Start je zo'n park op en zie je daar zo'n supervette enorme premade achtbaan stamp vol loopings en corkscrews staan. Denk je bij jezelf: chill, ik ga ook zo'n achtbaan bouwen. En dan open je hem en dan is ie weer intensity 12.x ultra extreme
Misschien kunnen ze ervoor zorgen dat je in roller coaster tycoon 3 wat makkelijker kan zien waar het probleem zit. Zou wel fijn zijn
Komt er een demoquote:Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef kaat17 het volgende:
DOPE, ik snak naar die demo
Als ik die screens zo zie is dat nou net wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten
Zolang het niet dezelfde gameplay heeft van Theme Park World dan is het goed!![]()
pff die site komt ook uit de oudheidquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:36 schreef RoelRoel het volgende:
www.rctland.nl
quote:May 03, 2004 - Once upon a time, we had everybody and their uncle's brother's roommate shoving a tycoon game down our throats. There wasn't an enterprise under the sun that didn't get pushed into tycoon shape, from malls to pizza joints, skyscrapers, and [insert nimble jape]. The genre is still running strong, but it's mostly been perpetuated by lower-profile developers. However, Atari is running full-steam behind Frontier Developments, who made all the previous RCT games and their expansion packs. This tycoon game is coming back in a big way.
What's most obvious is the fact that they've moved to a fully 3D engine. Press a button and you're transported to a first-person perspective of a given roller coaster, and you can bounce around from coaster to coaster in the blink of an eye. If you like, you can instead watch the riders from close up. They smile, cover their eyes, cower, and raise their hands just like you'd expect--and this level of visual detail is carried over to virtually every aspect of the game. The little shops, like ice cream stands, umbrella vendors, and themed item shops (more on that later) now all have animated additions, like an enormous, slowly spinning ice cream cone on the roof, larger-than-life umbrellas rotating in the sun, and swords flipping around like two cartoonish duelers.
The game world is now even more chock-a-block with color and activity than the previous installments. Install a lamppost, and the guests will cast shadows in the right direction as they walk by. Fill a crater with water, and it will refract gently and even reflect the sky. Virtually no stone has gone unturned when it comes to taking advantage of three dimensions.
quote:Not only that, but we're told that all gameplay elements from the previous installments are still present and accounted for. You still have the same set of park employees--security guard, entertainer, technician, groundskeeper--and, from what we saw, most of the original buildings as well. We got to see the bumper cars, now much improved with a set of sound effects including the sizzle of the pole scraping on the electrified ceiling and cars hitting each other. This is much more immersive than just hearing the thumping techno music every time you passed over it. But that's not all, folks! You can even zoom in close and watch people bump around in the cars, if you're so inclined.
All buildings, actually, have interiors and have employees working inside them, where appropriate. The cheeseburger vendor, for example, will have someone behind the register, fully animated, handing out burger, taking money, and so forth. You can peek behind the person at the counter of the coffee stand and see the coffee machine, refrigerator, cabinets, counters, and whatever other items you'd expect to see at a given shop. Speaking of employees, there will now be an Employee Satisfaction Rating in addition to the one monitoring the actual guests. Lastly, you can even train your employees over the course of the game so that they're able to do things like fix rides faster or cover wider areas of the park.
Speaking of guests, the ante has been upped here as well. For one, guests can now move around as a group, whether it's a family, a bunch of friends, or a couple. The group will have a designated "leader" whom they follow around, so you figure that you'll want to cater to this person in order to get the whole group to do something.
quote:What's more is that you can create your own groups, name them, and create them from scratch with an in-game editor. Here, you can choose gender, age range, favored type of ride, and even multiple aspects of clothing, with independent selectors for pants, shirts, heads, and more. There's even a randomizer the presenter flipped through several times, and there seems to be almost countless variations. It looks like you won't often see the same guest twice. Seeing all the guests walking around the park confirmed this belief, with wildly different types wandering about. You'll also get different types of guests depending on the time of day, with more teenagers coming in at night, for example, and families leaving before it gets dark.
Frontier Developments chose to go with the engine from Wallace and Gromit, which features a cartoonish style that feels appropriate for this game, particularly with the guests' character models. Big afros and subtly exaggerated body types are par for the course. The coasters, however, have a more refined feel, with sinuous curves, smooth drops and complex setups. Along certain points of a ride, you can also set up trigger points that will activate animatronic creatures and people, for that added dazzle (and there are also stand-alone animatronic displays like we saw in the last expansion for RCT2). Sitting underneath all of this is a terrain overflowing with polygons. Meaning, it's not blocky and angular like before. It's a full-fledged landscape, with an intuitive toolset for molding it like a blanket. You can still manipulate squares of land like in the old, 2D style, but Frontier found it just didn't work as well and focused on mouse-driven tugging, pushing and pinching of swaths instead. During the presentation, we zoomed in and out and spun around with truly impressive fluidity, all with a flick of the mouse.
Bron: www.ign.com (Tom McNamara)quote:Even the scenario system has seen a facelift. You can play on three different levels: Easy, Entrepreneur, and Tycoon. Sixteen of the eighteen scenarios are playable on Easy, seventeen on Entrepreneur, and the last one opens up when you complete all the others at Tycoon difficulty. Each progressive type includes more management choices, while Easy has the most automation. Frontier also made the laudable decision of finally including a sandbox mode, where money flows freely and there is no time limit. Just build, mess around, and have fun.
Those who choose the higher levels of challenge will also handle season-specific assignments. In the summer, for example, you may be tasked with selling 50% more soft drinks than average, or 25% more coffee during the cold months. When you complete the objective, you'll get a nice cash reward ($5000, we're told), and then some tasks will pop up randomly, too.
Then there are the themes: Western, Science Fiction, Spooky, Pirates, and "adventure," an Indiana Jones-style setup that includes jungle and Middle Eastern elements. All five building and landscaping types will be available during play, but you don't want to mix them too closely together in the park, because RCT3 now monitors logical flow. You can have a pirate hat booth next to a Space Mountain-type roller coaster, next to a crocodile ride, but the game won't reward you for such a disorienting mix of themes. You'll want to keep this stuff separated into different areas of the park, like with Disneyland. The themes change generic shops to reflect the chosen style (and the generic shops are still available regardless), but there are also shops tailored to each theme. Like the pirate hats, you'll also be able to buy cowboy clothing, futuristic souvenirs, spooky stuff, and other things specific to each set. Frontier also added ATM machines, in case a guest comes in with too little money to be of use to your entrepreneurial desires.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 02:20 schreef Fillipe het volgende:
Nu al zin in dit spel! Zomer komt die uit toch?
Prima, lekker in sandbox mode me eigen themepark makenquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
idd.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:07 schreef Paxlie het volgende:
* Lord Dreamer start gelijk RCT2 weer
het ambetantste aan de 2 was dat je enkel voor inkom of voor een attractie geld kon vragen, dus het geld steeg iets trager, wat het iets moeilijker maakte om het park in gang te krijgen . maar souvenierkraampjes en paraplu's kunnen je omzet ook de hoogte doen inschietenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
idd.en rct3 gaat er steeds mooier uitzien, al blijf ik sceptisch of het de gameplay haalt van rct2
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
maar nu eerst rct2 spelen met add-ons
Ik vond dat zandbak gedoe hier op fok wel leuk. Lekker iedereen z'n eigen park maken en kijken bij de anderquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
idd.en rct3 gaat er steeds mooier uitzien, al blijf ik sceptisch of het de gameplay haalt van rct2
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
idd.en rct3 gaat er steeds mooier uitzien, al blijf ik sceptisch of het de gameplay haalt van rct2
Maar de sandbox mode ben ik blij mee, ik haat spelen met geld. ik wil bouwen mooi maken etc. en het hele finaciele gedoe boeit me niet
maar nu eerst rct2 spelen met add-ons
Ja, dat vond ik nou ook, echt perfect. Ik had niet niet gedacht dat het zo kon.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:16 schreef merino het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).
Heb je overigens al dat grote filmpje (4gamers) gezien?
Vind dat daar toch wel duidelijk in te zien is dat de gameplay van RCT2 perfect omgezet is naar 3d
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:16 schreef merino het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je zelf kan bepalen of je meer of minder management optie's wilt hebben (dat de rest automatisch geregeld wordt).
Heb je overigens al dat grote filmpje (4gamers) gezien?
Vind dat daar toch wel duidelijk in te zien is dat de gameplay van RCT2 perfect omgezet is naar 3d
Dat is wel relaxedquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:23 schreef Paxlie het volgende:
Sandbox == zonder geld alles kunnen kopen waarbij vrijwel alles beschikbaar is.
Oftewel gewoon lekker bouwen zonder zorgen en kijken hoe populair je het kan maken
juist, dat was zeker leuk. weet ook niet waarom dat niet er meer is, ik bedoel veel mensen spelen hte nog steeds.quote:
nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed
Had dacht ik RCT2 ook. Maar dan mocht je je parkrating niet onder de 700 laten komen
Dat vertel je me nu pasquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee hoorgewoon een scenario zelf maken met "geen geld"en 10 atracties met een rating van 7.00 dan zeuren ze nergens over rating niveau dat boven de 700 moet zijn.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed
Had dacht ik RCT2 ook. Maar dan mocht je je parkrating niet onder de 700 laten komen
jep, dat is ook zeker de bedoeling. In normale view kan je gewoon ala 1st person view door het park bewegen om vervolgens de Rollercoasters, waterrides en transportrides te bereiden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:49 schreef DaFan het volgende:
Laat maar doorkomen!!
Menesis:
Ik denk dat je via de gewone view het ook wel prima kan zien.
GTA:SA(PS2)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef BMWM3 het volgende:
Oktober. Wordt een dure maand
Need For Speed Underground II [PC]
Rollercoaster Tycoon 3D [PC]
Die niet. Pas in meiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:40 schreef Helioz het volgende:
[..]
GTA:SA(PS2)
Inderdaad.![]()
het is nog maar mei nu, het spel komt uit in oktober. der zal (hopelijk) nog iets aan veranderen danquote:Op zondag 23 mei 2004 16:15 schreef RaymanNL het volgende:
Het spel ziet er leuker uit dan de vorige delen, maar als je die bezoekers van dicht bij ziet zien ze er echt niet uit. Het lijkt nu een beetje op SIM themepark world
Niks bekend = waarschijnlijk niet. Maar waarom zou je hem niet op de PC kopen?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Komt ie ook uit voor de xbox?
honderden?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:30 schreef MrData het volgende:
Ze zullen het detail van de bezoekers vast opzettelijk laag houden. Honderden van die ventjes tegelijk op het scherm zal de framerate niet echt bevorderen denk ik. En je zit meestal toch van bovenaf op het park te kijken.
quote:Op maandag 24 mei 2004 21:29 schreef merino het volgende:
[..]
honderden?
De pers heeft al een werkende demo gezien waarop 3000+ ventjes in het park waren
Holiday season is met kerst hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 21:40 schreef Fillipe het volgende:
[..], trouwens ik blijf het vreemd vinden dat in de filmpjes van de officiele site: "Coming Holiday 2004" staat
Ach we zien wel, maar het lijkt wel alsof ze niet meer veel moeten doen aan rct3, dus zou het niet gek vinden als die over enkele maanden al uitkwam.
Hmmm, is me nooit opgevallen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:23 schreef _Flea_ het volgende:
Bij mij is het probleem dat ze kosten als ze uit de rollercoaster komen. En dan leggen de het dus op het loopgedeelte van de baan en niet op de grond zelf zeg maar.
Dan is je nausia rating te hoog en dan gaan ze kotsen. Kijk maar eens hoe je bezoekertjes denken over de betreffende coaster en dan zul je zien dat ze hem te eng vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:23 schreef _Flea_ het volgende:
Bij mij is het probleem dat ze kosten als ze uit de rollercoaster komen. En dan leggen de het dus op het loopgedeelte van de baan en niet op de grond zelf zeg maar.
Jah idd... moet wel overzichtelijk blijven dat vind ik juist zo mooi.. drm vind ik Theme Park niks aan veel te kinds....... maar de filmpjes geven aan dat dat niet het geval is dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 30 mei 2004 02:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ze moeten opletten dat het spel er niet te kiddy uit gaat zien (en wordt).
De kracht van RCT is het realisme.
Idd.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef mschol het volgende:
begint te veel op theme park world te lijken..
houd het op 2d en geen 3d.. verkloot vaak zo'n soort spel..
euhm, hoe wil jij in godsnaam 3000+ UT modellen op je scherm laten zien, op een hedendaags systeem? Dat gaat je met geen mogelijkheid lukken, zeker niet als je wil dat de achtergrond er ook nog netjes uitziet.. en bovendien hebben deze poppetjes wel facial animation.. het zit mij echt niet in de weg hoor, dat lage detail.. ik durf te wedden dat jij ook weleens c&c generals hebt gespeeld.. Dan hebben deze poppetjes toch aardig wat meer detail... en De eerste 2 verses van rollercoaster ycoon ahdden ook geen supergedetailleerde mensen.. en dat hoefde toen ook helemaal niet.. waarom nu wel?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik heb dat filmpje gezien en die poppetjes zien er niet uit. Ik neem aan dat ze dat nog wel gaan veranderen anders is dat best wel kut
Je moet toch een keer met wat nieuws komen he.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef mschol het volgende:
begint te veel op theme park world te lijken..
houd het op 2d en geen 3d.. verkloot vaak zo'n soort spel..
Dat gaat mn provider niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef BMWM3 het volgende:
Oktober. Wordt een dure maand
Need For Speed Underground II [PC]
Rollercoaster Tycoon 3D [PC]
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
verhaaltje
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.
Ik heb het 100 % met je eensquote:Op maandag 31 mei 2004 00:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)
ThemeParkWorld was 3x niks
Ik hoop echt, dat RCT3 tof wordt, dat wordt dan weer weken bouwen![]()
Alhoewel ik RTC2 al zwaar vond tegenvallen...
Het probleem met TPW was dat alles heel erg vol leek (vond ik dan). Het was heel erg rommelig en je had dus een heel erg slecht overzicht.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
[..]
heb TPW nog gespeeld of nooit gezien (ken het spel in feite niet eens), maar zo te horen was het een niet al te goed spel. Het werd inderdaad tijd dat RCT eens 3D ging. Het 2D in 1 en 2 was voldoende omdat het genoeg was voor de gameplay in die versies.
ALs RCT3 2D zijn, zou er niet veel nieuws toegevoegd worden, en zou het als een "upgrade van RCT2" beschouwd moeten worden. Niet als een nieuwe versie.
het is nu al een tijdje geleden dat ik de RCT-reeks gespeeld heb, maar als de 3 uitkomt ga ik het zeker nog eens spelen. Spijtig dat het dan juist uitkomt in het begin van het nieuwe academiejaar
TPW vond ik best grappig maar ik vind bij elke 3d simulatie/rts/turnbased games dat je het overzicht kwijt raakt als je alle kanten op kan met je camera.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:25 schreef Komakie het volgende:
verhaaltje
idd, RCT2 was ook maar ene grote upgrade van de RCT1. Met als grootste fout,of inkom aan park of inkom aan attractie.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
De originele ThemePark was geweldig (voor die tijd)
ThemeParkWorld was 3x niks
Ik hoop echt, dat RCT3 tof wordt, dat wordt dan weer weken bouwen![]()
Alhoewel ik RTC2 al zwaar vond tegenvallen...
psst, ze hebben nog tot oktober.. en boompjes zijn nou niet first priority... (oh ja, ik heb trouwens ook in een filpmje gezien dat die boompjes 'omklapten' Lijk me eerlijk gezegd een bugje)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:34 schreef Het_Donker het volgende:
Alleen is het een beetje jammer dat de bomen 2D zijn, moet je maar is opletten als je zon filmpje bekijkt in een achtbaan (als hij naar beneden stort)ziet er een beetje onprofessioneel uit
![]()
25 euro? Bij intertoys was ie 9,99 en deel 1 zonder add ons 4,99. Met was het 9,99.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ja, dat wilde ik ook wel, maar RCT 2 kostte nog iets van 25 euro en deel 1 met alle uitbreidingen maar 9,99. En aangezien ze toch bijna hetzelfde zijn heb ik dus maar deeltje 1 aangeschaft. Ik ga zo maar weer eens aan het bouwen.
Wat is de hoogste excitement rating die jullie ooit hebben gehad voor een rollercoaster?
net ook geweest, ik denk dat het net weer zo'n verslaving gaat worden als het 1e deel.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:10 schreef Partyman het volgende:
NEWS!!!!
OFFICIAL SITE ROLLERCOASTER TYCOON 3
-New coaster cam video's
-New screenshots
Wat een geile screenshotsquote:Op zondag 4 juli 2004 20:42 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
OMG; zooooo cool om je eigen park te maken en dat het er dan zo mooi uitziet!!
En die coastercam is ook steengoed!
edit:
Op die site onder gameinfo: "Create pyrotechnic wonders with the new Fireworks MixMaster"
[afbeelding]
Gewoon je eigen vuurwerk show maken!!! En dan in zo'n achtbaan stappen met de coastercam!
* can't wait any longer! *
I wanna ride itquote:Op zondag 4 juli 2004 20:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat een geile screenshots, en ik moet dat spel nu echt hebben. Ik wil bouwen !!
........ en ik d8 nu dus "heyyy nieuws" ....notquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:36 schreef johandeleng het volgende:
Ik wil niet meer wachtenIk zit maar elke dag een beetje een aantal topics te checken of er al meer nieuws is en elke keer maar opnieuw de screenshots bekijken... En zo duurt het alsmaar langer...
![]()
Ja vervelend als iemand steeds het topic omhoog kickt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:44 schreef Partyman het volgende:
[..]
........ en ik d8 nu dus "heyyy nieuws" ....not
ik heb wel nieuws voor je; er komt een demo in Septemberquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:44 schreef Partyman het volgende:
[..]
........ en ik d8 nu dus "heyyy nieuws" ....not
bron?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:15 schreef merino het volgende:
[..]
ik heb wel nieuws voor je; er komt een demo in September
Bron: http://www.atari.com/roll(...)hp?page=faq&video=onquote:Q: Will there be a demo of the game before it’s release?
A: We hope to release a limited playable demo in September that will be ‘beta’ code and give you a taste of the new RollerCoaster Tycoon® 3.
quote:I played RCT3 yesterday on the "Games Convention " in Leipzig
It was fully playable on 5 PC's and was called "70%"-version.
Sound was disabled (or it couldn't be heard because of the noisy shows and crowd around)
I played it for about about 45 minutes in the sandbox-mode and i guess it's really really worth waiting for the final version!
Here some of my first impressions:
*It plays exactly like RCT1/2. No big difference in the gameplay. Everything looks quite familiar (except of the new graphics)
*Visitors visit the park with their family or friends. Just click on one visitor and you're able to find out about the other members of the group.
It looks like as if the majority of group-members wants to leave the park, the whole group will leave. (for example: 2 crying babies and one bored teenager and the whole family and their friends could leave...)
*The 1st person-view is impressive but it was a bit too fast (like the rollercoaster would run at 200km/h). It was not possible to ride any other rides than rollercoasters.
*I disabled the nightview since it was difficult to keep track of building anything at night. I used the nightview because of watching the beautiful light and shadow-features only. I didn't use it for the gameplay (too dark and too many shadows).
*The fireworks-engine didn't seem to work in this version. It was possible to add (two only) fireworks-effects but you couldn't watch it. The timeline seems to be quite complex.
*Although the park didn't have any entrance/exit new visitors were walking around as soon as i built some new paths or attractions.
*Rollercoaster-, water- or other attraction-designs weren't included yet. I had to build custom designs.
*There's an autocomplete-feature to finish rollercoasters. (just click on autocomplete and the game will suggest how your design could be finished.)
*All rides were unlocked in the sandbox-mode
*There's growing grass. (You can even enable/disable growing grass in the graphics-configuraton, but i didn't notice any difference)
* You can attach your MP3's to rides.
* The graphics-configuration lets you continuously adjust the alpha-channel of the rides, so you can look through them. (very useful). You can also enable/disable the most important graphical features like "reflections on water" or even "reflections on people". It really should be playable even on slower 3D-cards with disabling most of the special graphical features.
* There are about 40 features in the control-panel you can enable/disable. I guess that's for testing purposes and won't be included in the final version since it's VERY complex to find anything in this list.
* I suppose i was blind, but there was no icon for raising paths or queues in this version.
* I couldn't find the flyby-camera and the People editor but perhaps i just didn't find them.
bron
Deze waar je oncoaster bent ziet er wel erg belabbert uit http://www.gamespot.com/p(...)preview_6105445.html !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:09 schreef BMH het volgende:
Net op gamespot de video interviews gezien. Veel ingame beeldmateriaal. Volgens mij kan deze game niet gaar worden, mits ze de feel van het orgineel erin laten.
En waarom is dat iets negatiefs?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:48 schreef Jump het volgende:
die icoontjes aand e linkerkant doen me denken aan sim city
omdat ik dat k*tspel vondquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:11 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
En waarom is dat iets negatiefs?
Maar dat duurt nog zo ontzettend langquote:Op donderdag 2 september 2004 00:55 schreef kaat17 het volgende:
eind oktober komt ie eindelijk uit
quote:Naast de career mode is er zoals gezegd ook een sandbox mode. Het scenario is: een kaal landschap en een onbeperkte bak met geld. Enige wat je nodig hebt is creativiteit. Eindelijk kun je het park van je dromen maken, zonder dat je zorgen hoeft te maken. Perfecte padenplanning, precies geordende themaonderdelen en strategisch geplaatste drink- en eethoeken. In de sandbox mode heb je het budget en de tijd er voor.
Deze maand de 20ste.quote:Op maandag 6 september 2004 10:19 schreef Mister_T het volgende:
Wanneer moet de demo ongeveer komen?
Als je doom 3 op ultra-high kunt spelen kun je RTC3 ook wel draaien :')quote:Op maandag 6 september 2004 11:16 schreef EmjaY het volgende:
systeemeisen al bekend ?
En nee, ik heb niet het hele topic gelezen![]()
quote:Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP (Windows® XP recommended)
Processor: Pentium® III 733 MHz or compatible (Pentium® 4 1.2 GHz or compatible recommended)
Memory: 128 MB RAM; 256 MB for XP (256 MB; 384 MB for XP recommended)
Hard Disk Space: 600 MB free
CD-ROM Drive: 4X CD-ROM or faster (8X or faster recommended)
Video:Any ATI Radeon™ or GeForce™ 2 with 32MB or higher; or other video card with 32MB and hardware T&L (ATI Radeon™ 64 MB SDR or GeForce™ 2 Pro or other video card with 64 MB or more memory and hardware T&L recommended)*
Sound: Windows® 98/Me/2000/XP-compatible 16-bit sound card*
DirectX®: DirectX® version 9 (included) or higher
Karts en andere "baan attrackties" kunnen volgens mij wel bereden worden. De rest is niet echt interresant. Joepie draaimolen!quote:Op maandag 6 september 2004 14:54 schreef Bluurgh het volgende:
ik hoop dat je ook in andere attracties kan rijden zegmaar, behalve alleen achtbanen
Das echt superhandig !quote:*There's an autocomplete-feature to finish rollercoasters. (just click on autocomplete and the game will suggest how your design could be finished.)
Als ze hem nou vandaag in plaats van maandag gereleased hadden de demo, hadden we hem mooi in het weekend kunnen spelenquote:A playable demo for Roller Coaster Tycoon 3 is expected on September 13, Atari announced. The next upcoming installment in the Rollercoaster Tycoon series developed by Chris Sawyer and Frontier Developments will feature new gameplay elements that fans have been asking for, including diversity of guests, group behavior and improved guest AI, assigning music to rides in the park, day and night cycles with weather effects, a park lighting system and more. Also, the Fireworks MixMaster feature allows you to design fireworks displays and choreograph them to the music of your choice - you can use pre-set in-game songs or your own MP3 files.
bron: gamershell.com
Heyyyy.... je bent niet alleen op de wereldquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:30 schreef johandeleng het volgende:
Neeeeeee.... kon het niet gewoon de 20e blijven. Nu is het weer net voor mijn vakantie.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:01 schreef Mister_T het volgende:
Maandag de demo
Daarom al die mensen vandaag in de winkel die RCT1 en 2 kwamen kopenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:32 schreef nlboy het volgende:
Ik heb RC3 net gespeeld bij de PU Gameplay.
Het zag er goed uit!
De gameplay was lekker simpel en de game zelf zag er goed uit!
Alleen het laden deed lang. (lag mssn aan de pc)
En de ingame coaster cam, werkte nog niet helemaal goed.
Ik wist niet hoe je in de coaster kon zitten, maar je moest in een poppetje zitten.
(dmv toetsencombi en dat wist ik niet, maar gelukkig wist iemand dat)
Maar dan zat je gewoon letterlijk in z'n hersenen (dus je zag niks).
Hopelijk word dat verbetert.
Maar veder een dikke aanrader deze game staat zeker op nr. 1 van me verlanglijstje. [afbeelding]
Zal wel te maken hebben met dat het een beta is. Het belangrijkste is dat het lekker speelt. Had je bij de achtbanen nog steeds allemaal van die mooie grafiekjes enzo?quote:Op zondag 12 september 2004 22:24 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem ook gespeeld en speelde fijn
Alleen de poppetjes vond ik een beetje slecht gemaakt en die liepen door alles en iedereen heen
Hopelijk. Want dit is nog helemaal niet officeel. Ik hoop et welquote:Op maandag 13 september 2004 08:20 schreef Mister_T het volgende:
Vandaag ff de demo downen
Van een of andere Nederlanders op het RCT.com board.quote:I ask it on the PU gameplay a big event in Holland, (i did played the beta 2 , but there thay sad on monday the 13th.
Bij welk forum kijken jullie??quote:Beste bezoeker,
In verband met hardwareproblemen is deze website tijdelijk niet bereikbaar.
Een deel van de bestanden op de primary harde schijf is beschadigd. Oorzaak is wederom een niet goed functionerende Maxtor harde schijf. Er is naar verwachting geen data verloren gegaan.
Aangezien ons vertrouwen in de beide harde schijven tot onder het vriespunt is gedaald, hebben we besloten om de primary harde schijf te vervangen door een Western Digital Raptor WD360GD. Deze zijn, in tegenstelling tot de huidige harde schijven, speciaal geschikt voor low-end server toepassingen zoals onze server. Verder zal er, om de betrouwbaarheid in de toekomst verder te vergroten, een RAID-controller worden ingebouwd.
Op dit moment wachten wij op de levering van de nieuwe hardware. We verwachten na levering nog ongeveer twee weken bezig te zijn met het installeren van de hardware en de software.
Na de downtime zullen we ons nieuwe download- en uploadsysteem introduceren! Kijk dus regelmatig of we weer online zijn, of stuur een mailtje met het onderwerp ‘DOWNTIME’ naar rctholland@quicknet.nl en we sturen je (deze keer echt) een mailtje als het zover is.
Ons excuses voor het ongemak,
Namens de crew
uhhhh.... nee.. komt echt niet ...atari.de heeft dat gewoon verkeerd ... het is en blijft de 20e..heb iets meer vertrouwen in atari usquote:Op maandag 13 september 2004 17:25 schreef Chepke het volgende:
Ben benieuwd of die demo nog komt...
quote:I've just been reading the board and people have been e-mailed by atari germany and was told the demo is not out until Spet 20th...
gohquote:Op maandag 13 september 2004 17:47 schreef Partyman het volgende:
[..]
gejat van andi![]()
en over weekje plaatst andi daar een hardcore sex plaatsen en krijg boy_snakeeye een banquote:Op maandag 13 september 2004 17:47 schreef Partyman het volgende:
[..]
gejat van andi![]()
Zal niet de eerste keer zijn , dat ik een ban krijg danquote:Op maandag 13 september 2004 18:01 schreef Jump het volgende:
[..]
en over weekje plaatst andi daar een hardcore sex plaatsen en krijg boy_snakeeye een ban
Tja, ik vond em anders een goeie openingspost hebben.quote:Op maandag 13 september 2004 22:30 schreef speknek het volgende:
deze is gesloten: [PC] The Official Rollercoaster Tycoon 3D Topic!
lees je wel es een topic door voordat je reageerd ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef sebabje het volgende:
wanneer komt de demo uit?
Dat is knap.quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:09 schreef arnout109 het volgende:
w00t straks efe de demo downloaden
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:09 schreef arnout109 het volgende:
w00t straks efe de demo downloaden
quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:09 schreef arnout109 het volgende:
w00t straks efe de demo downloaden
nr. 2quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:36 schreef Partyman het volgende:
lees je wel es een topic door voordat je reageerd ?![]()
joh, waarom denk je dat ik een "'quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:51 schreef Partyman het volgende:
[..]
[..]
nr. 2
Dude, het is rollercoaster tycoon 3quote:Op donderdag 16 september 2004 10:10 schreef Young_David het volgende:
Wat een stelletje ongeduldige zielepoten. Wees blij dat er een demo komt. Zit niet zo te zeuren dat die wat later komt ... Grow up, tis maar een game
Idd ben ik zeker met je eens.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:10 schreef Young_David het volgende:
Wat een stelletje ongeduldige zielepoten. Wees blij dat er een demo komt. Zit niet zo te zeuren dat die wat later komt ... Grow up, tis maar een game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |