je moet de naam ff wijzigen naar naambestand.SV6quote:Op woensdag 1 september 2004 18:56 schreef HomerJ het volgende:
Ik kan de parks niet openen
Ik open ze eerst met Winrar, maar dna krijg ik bestandjes die windos niet herkent met een progamma
Yepquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef MadMarine het volgende:
zijn er nog mensen die dit spelen dan?
en is het niet nog steeds precies hetzelfde als de allereerste rollercoaster tycoon? (maar dan met allemaal wazige lelijke en rare attracties en decoraties?)
goh raar zegquote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Vraag me af waarom er zo weinig inzendingen zijn, als je het vorige topic bekijkt zijn er veel meer mensen die mee zouden doen
Genoeg getrolled? je mag weer weer weg hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 19:09 schreef MadMarine het volgende:
[..]
goh raar zeg![]()
Leuke vriendquote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef HomerJ het volgende:
Mijn stemmen:
1.Webfreaky 3 punten
2.Peter 2 punten
3.Freezor 1 punt.
Peter:
1.Freezor 3 punten
2.MeneerGiraffe 2 punten
3. Webfreaky 1 punt
Jah, mijn park is beetje geleden onder tijdsdrukquote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Leuke vriendheeft jou geneens een stem gegeven
jep echt te cool vele maanden zoniet jaren gespeeld, toen ik nog heel klein was, die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 1 september 2004 19:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
RCT is 1 van de beste rollercoasterspellen , je kunt zoveel , echt een chris sawyer game. Die zijn altijd al super
ouwe tijden herleven weer hieroquote:Op woensdag 1 september 2004 19:14 schreef MadMarine het volgende:
[..]
jep echt te cool vele maanden zoniet jaren gespeeld, toen ik nog heel klein was, die goeie ouwe tijd
Aangezien ik nog geen stem heb , kan ik beter mijn mond houdenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah, mijn park is beetje geleden onder tijdsdruk
Zouden jullie misschien nog tips geven aan mij voor de volgende keer?
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 september 2004 19:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Aangezien ik nog geen stem heb , kan ik beter mijn mond houden![]()
![]()
En wij zijn niet de enigequote:Op woensdag 1 september 2004 19:05 schreef MadMarine het volgende:
zijn er nog mensen die dit spelen dan?
en is het niet nog steeds precies hetzelfde als de allereerste rollercoaster tycoon? (maar dan met allemaal wazige lelijke en rare attracties en decoraties?)
Nou moeten we eerst weten wie wint. Die mag het scenario maken.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:19 schreef ILCILA het volgende:
laat het park maar vast komen kan ik meedoen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |