quote:Op maandag 22 maart 2004 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
en wie is jane
Dit is voor de mensen die Jane wel kennen.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit is het elite postopkrik topic neem ik aan?
Niet doen wat 'ie belooft, daar is Nolius goed inquote:Op maandag 22 maart 2004 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk, halve nummers.
Volgens mij heeft hij ooit gezegd dat Slayer nooit gedraaid zou worden.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Niet doen wat 'ie belooft, daar is Nolius goed in
Dat zal inderdaad vast niet erg lang meer duren.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Guus Meeuwis, nog even en het kontenbonk niveau wordt gehaald
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nirvana en we bufferen, hier zijn hogere machten bezig
Idd mooi gedaanquote:Op maandag 22 maart 2004 20:25 schreef MuadDib het volgende:
Hoewel nu al doodgedraaid op de radio, is het toch een mooie cover
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En dit is dan wel grijsgedraaid en vervelend. Evanescence dus.
van Mad Mad World? Tears For Fears!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:26 schreef Gitarist het volgende:
Oh yes het origineel van my immortal (als ik het goed heb)!
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sunchaser is zeker weer eens te laat omdat-ie niet met zijn sterallures door de deur past?.
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:30 schreef Nolius het volgende:
We hebben problemen. Je hoort niet ons, maar de automaat
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sunchaser is zeker weer eens te laat omdat-ie niet met zijn sterallures door de deur past?.
We zaten net gewoon te lullen maar we lagen er al 19 min afquote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef MuadDib het volgende:
Het niveau zakt nu wel een beetje teveel in.
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We zaten net gewoon te lullen maar we lagen er al 19 min af
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ik had net een heel muzikaal opvoedkundig verhaal gehouden over hoe Jimi Hendrix aan z'n eind gekomen was, heeft niemand het gehoord.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
De Fok!Award voor het meest nutteloze gewauwel voor Sunchaser!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik hoor muziek MUUS, niet die automaat die normaal er op is.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Awww. Heeft iemand het opgenomen?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef Jane het volgende:
En ik had net een heel muzikaal opvoedkundig verhaal gehouden over hoe Jimi Hendrix aan z'n eind gekomen was, heeft niemand het gehoord.
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind Fok! Radio veel leuker als er een storing is.
zonde, een verhaal over kots en stikken enzo is altijd leuk om te horenquote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
En ik had net een heel muzikaal opvoedkundig verhaal gehouden over hoe Jimi Hendrix aan z'n eind gekomen was, heeft niemand het gehoord.
Dat mag je dan zometeen nog wel een keer doen. Laten we kontebonken wel een weekje wachten.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Post het anders hierquote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Tuuk. Luister je dan ook weer?quote:Op maandag 22 maart 2004 21:22 schreef dwerg het volgende:
Krijgt Jane een herkansing? Want dit vind ik wel een beetje sneu.
Omdat je het zo jammer vond:quote:Op maandag 22 maart 2004 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Offline Tot volgende week
Hmm, toen ik thuiskwam waren er al problemen met Fok!Radio. Volgende week maar in de herkansing..quote:Op maandag 22 maart 2004 20:13 schreef Seborik het volgende:
Inderdaad. Zou Zander dit horen?
Als jullie dan ook eindelijk Paul Weller draaien, met The Changingman. Of The The met Dogs of lust. Of Neil Young met Like a hurricane. Eén van die drie. Of alle drie.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:26 schreef SunChaser het volgende:
Tuuk. Luister je dan ook weer?
Ja Jane, doe je best!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:32 schreef Seborik het volgende:
Succes morgen, Jane.
Jaquote:Op zondag 28 maart 2004 23:51 schreef Seborik het volgende:
Een of ander concert, MuadDib?
Bullshit. Jij bent de enige die besluit platen af te breken, Martijn en ik protesteren vaak genoegquote:Op maandag 29 maart 2004 00:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn helaas niet geschikt voor op de radio...
Misschien kun je eens een stukje uit Rush - 2112 draaien.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
SC en jij zijn ook niet geschikt voor de radio, toch houdt dat jullie niet tegen.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
En nog leerzaam ook.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En ik heb even gekeken, maar Angel of Death is prima geschikt, duurt maar 4:51.
quote:Auschwitz, the meaning of pain
The why that I want you to die
Slow death, immense decay
Showers that cleanse you of your life
Forced in
Like cattle
You run
Stripped of
Your life's worth
Human mice, for the Angel of Death
Four hundred thousand more to die
Angel of Death
Monarch to the kingdom of the dead
Sadistic, surgeon of demise
Sadist of the noblest blood
Destroying, without mercy
To benefit the Aryan race
Surgery, with no anesthesia
Fell the knife pierce you intensely
Inferior, no use to mankind
Strapped down screaming out to die
Angel of Death
Infamous butcher,
Angel of Death
Pumped with fluid, inside your brain
Pressure in your skull begins pushing through your eyes
Burning flesh, drips away
Test of heat burns your skin, your mind starts to boil
Frigid cold, cracks your limbs
How long can you last
In this frozen water burial?
Sewn together, joining heads
Just a matter of time
'Til you rip yourselves apart
Millions laid out in their
Crowded tombs
Sickening ways to achieve
The holocaust
Seas of blood, bury life
Smell your death as it burns
Deep inside of you
Abacinate, eyes that bleed
Praying for the end of
Your wide awake nightmare
Wings of pain, reach out for you
His face of death staring down,
Your blood running cold
Injecting cells, dying eyes
Feeding on the screams of
The mutants he's creating
Pathetic harmless victims
Left to die
Rancid Angel of Death
Flying free
Angel of Death
Infamous butcher,
Angel of Death
Cool, nu kan iedereen meezingen.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En nog leerzaam ook.
Slayer karaoke?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Cool, nu kan iedereen meezingen.
Beter dan Kinderen voor Kinderen, wat standaard voorbij komt bij karaoke.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Slayer karaoke?
What else is new?quote:Op maandag 29 maart 2004 13:22 schreef Seborik het volgende:
Nu draaien ze helemaal geen muziek die we willen meer natuurlijk
On-topic blijven, alsjeblieft.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:24 schreef Seborik het volgende:
You suck.
Jullie sucken allemaal. Prutsers.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:24 schreef Seborik het volgende:
You suck.
jaquote:Op maandag 29 maart 2004 17:56 schreef dwerg het volgende:
Ik hoor net dat Jane vanavond helemaal niet bij Fokradio komt. Is er nog een goeie reden om wél te luisteren?
Liefst helemaal niet, het zou deze week over Muziek gaan.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja
ze gaan kontenbonken uitzenden
het liefst tegen het eind, dan ben ik wel weer terug
Nee, sorry Sebbo. Ik was er helemaal klaar voor, maar ik zat plotseling zonder vervoer.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:17 schreef Seborik het volgende:
Jane niet bij Fok!Radio?
Ach ja, ik had het leuk gevonden om het Muziekforum te vertegenwoordigen, Seb. Of als er iig maar iemand had gezeten. Maar goed...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:04 schreef Seborik het volgende:
Wat kijk je boos?
Dan wil ik nog een laatste keer de aandacht vestigen op een documentaire over Cornelis Vreeswijk, om 21 uur op Nederland 3.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:27 schreef Seborik het volgende:
Voor.
Ik ga tv kijken.
Ah, tnx! Bijna vergeten.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:30 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan wil ik nog een laatste keer de aandacht vestigen op een documentaire over Cornelis Vreeswijk, om 21 uur op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |