Voor mij wel.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
De sneer is toch wel duidelijk, mensen?
Mwoahquote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik snap het niet.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef Seborik het volgende:
Tros lid waarschijnlijk ?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:50 schreef Guus Muisarm het volgende:
Jullie krijgen netzoveel airtime als dat er muziek-users luisteren.
Laat jullie moment nu net in de reclame gevallen zijn
Vergeet de samenvatting van toernooien niet, de triviatopics en al die reeksen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet.
Jane, Zander Ranja, Methodmich, Juan Zueco, Tony Montana en zelfs Seborik zijn toch genoeg genoemd ?
Ze hebben de interessanste stukken uitgezonden. Het viel net in de 2e ping van de 3 pings naar het journaal toe.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:03 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vergeet de samenvatting van toernooien niet, de triviatopics en al die reeksen.
Was dat voor of na de 3FM-promotiecampagne?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:06 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ze hebben de interessanste stukken uitgezonden. Het viel net in de 2e ping van de 3 pings naar het journaal toe.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Conclusie: Jullie sloegen de plank weer eens totaal mis. Zo erg dat ik me afvraag of er uberhaupt íets voorbereid is.
John Zorn is volgens mij wel genoemdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wie de mods zijn, dat is bij de meeste mensen wel bekend. Noemen wie er vaak post, dat is niet te doen, dat zijn er vrij veel. Is er muziek gedraaid die iets te maken heeft met het forum? Niet specifiek, John Zorn ontbrak, en dan is het al een mislukte special. John Zorn is niet eens genoemd.
Misschien kunnen ze volgende keer bij wijze van laatste uitzending een Fok! Radio special doen. De leukste momente nog een keer, en na 5 minuten afgelopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik verheug me op de volgende special. MIsschien is een fokshoparchief-special iets leuks om te doen. Dan kan je alle actieve users uitnodigen.
Hoe lang zou de 'special' dan geduurd hebben?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:17 schreef Nolius het volgende:
Tja, je kunt een lang verhaal kort maken: het was stom dat Jane er niet was.
Sun had het wel voorbereid, maar zonder een user uit Muziek slaat het gewoon nergens op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |