quote:Op maandag 22 maart 2004 19:27 schreef Angel22 het volgende:
Bij de etos vanaf vandaag ; UP EN GO LIBERO 3 HALEN 2 BETALEN ¤ 17,98
[afbeelding]
DRIEWIELER ¤ 12.99 + 700 AIRMILES (zonder miles ¤19,99) en een GAVE SPEELTENT ¤15,- +200 AIRMILES (zonder miles ¤ 22,50)
[afbeelding]
Ik heb via startpagina.nl even op de vergelijkingssites gezocht voor je, daar staat geen goedkopere in elk geval.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand voor miss_d nog ergens een oorthermometer in de aanbieding? Ik wil het liefst wel van een redelijk merk, bij de kijkshop hebben ze er een van Braun voor 40 euro. Kan dat goedkoper of heb ik pech??
Ik pas ze ook nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer dat ik zulke grote poten heb
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij lidl toch??
deze blijkt standaard nij toys'r'us 17.99 te kosten, wij hebben hem gister voor 15 daar weg gehaald (voor wie geen airmiles heeft en toch belangstelling heeft/had)quote:Op maandag 22 maart 2004 19:27 schreef Angel22 het volgende:
[b] DRIEWIELER ¤ 12.99 + 700 AIRMILES (zonder miles ¤19,99)
[afbeelding]
Bij ons in Den Haag hebben ze dus ook korting bij de Prenatal. Ik zag er trouwens ook positiebadpakken met 50% korting hangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:00 schreef Jelief het volgende:
Hallo! Ik liep net langs de prenatal, ze hebben nog wat uitverkoop en 20% korting op jassen en buggy's. kweet niet of het overal is of alleen in haarlem...
Ik heb ze vandaag ff uitgewassen, en die blauwe is niet zo best, zag ik.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:51 schreef Jonnetje het volgende:
Michiel heeft gisteren twee van die tuinbroekjes van de Lidl meegenomen.
De donkere helemaal aan de linkerkant en de blauwe (die van dat jongetje op dat opblaasbeest?)..
Ik heb er vanmorgen een gehaald, maar nu weet ik niet of je dat ding echt knalhard hoort op te pompen of dat ie wat zacht moet blijven. Weet iemand dit? Hoezo.. dubbelzinnig?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:34 schreef lily het volgende:
Bij de Lidl vanaf 25 mrt
Opblaasbaar speeldier
Springen en rijden
Zebra, pony of dalmatiër
Zithoogte 23 cm.
Zeer sterk PVC
Incl. pomp
8,99
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Bij de Action, Huggies luierbroekjes:
¤ 8,99
[afbeelding]
Morgen maar even kijken
O wacht, tot 14 kilo
Altijd lekker! Tnxquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef Knorretje het volgende:
gratis kneipp product zo lang de voorraad strekt
http://www.kneipp.nl/
ik neem voor de zekerheid mijn gewone toestel ook mee. ben dr nog niet helemaal uit hoe dat apparaat werktquote:Op donderdag 8 april 2004 18:35 schreef Jessicaa het volgende:
He leuk lady-wbr, meenemen naar de meet zaterdag en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel foto's spammen
Solly.... was ik dus......quote:Op zondag 11 april 2004 00:06 schreef Wilyan het volgende:
Rewimo ! ! ! ! ! (en alle andere moeders van kleine Bob-fans)
Misschien is dit een leuke site voor je?
www.schellens-speelgoed.nl
Ik weet niet wat het normaal allemaal kost, maar ze geven aan op deze site een stukje goedkoper te zijn...
Ze hebben trouwens ook veel van Wader! En nog veel meer leuk spul...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:04 schreef Rewimo het volgende:
http://www.etos.nl/actueel/index.jsp?trg=actueel/index.actie
Voor een gratis luierpakketje. Weten jullie nog van de vorige keer, die actie van de DA? Toen kreeg iedereen welgeteld 1 hele luier. Misschien doet Etos het beter
O wacht, hier staat in elk geval alvast bij dat het 1 luier is. Plus een kortingsbon voor doekjes (Kaaaaaaaaaaaaarin!!!)
Alsof ze het zelf verzonnen heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:28 schreef clauwheee het volgende:
Das waar. *trots is op dr winkel*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alsof ze het zelf verzonnen heeft
Maar wat kun je nu afleiden uit een luierHet is zelfs te kort om er luieruitslag door te ontwikkelen (of misschien juist daarom
)... ik zou het in elk geval niet aanvragen
Heb net een pak Etos doekjes gekocht. Als het wat is dan ga ik het pakketje wel aanvragen want ik heb sowieso niets aan de luier (Bram is al maanden uit maat 3 maargoed misschien heeft Iris of Thijs (mijn neefje) er nog wat aan). Dan is het wel fijn om korting te krijgen op de doekjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:04 schreef Rewimo het volgende:
http://www.etos.nl/actueel/index.jsp?trg=actueel/index.actie
Voor een gratis luierpakketje. Weten jullie nog van de vorige keer, die actie van de DA? Toen kreeg iedereen welgeteld 1 hele luier. Misschien doet Etos het beter
O wacht, hier staat in elk geval alvast bij dat het 1 luier is. Plus een kortingsbon voor doekjes (Kaaaaaaaaaaaaarin!!!)
Ik ga eerdaags 2 van mijn 3 traphekjes weghalenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:51 schreef Lois het volgende:
Bij de Hema zijn deze week de traphekjes in de aanbieding. Van 36,95 nu voor 27 euro.
wij hebben er inmiddels 4 en ze bevallen uitstekend
Is misschien ook wel leuk om te vermelden:quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef Jelief het volgende:
Dames, ik heb zaterdag een t-shitt bij de miss-etam gekocht, van de positiekleding (daar past mijn niet-zwangere buik zo goed in...) en kreeg daar schattige babysokjes bij met een kaartje voor 10% korting op een aankoop in de andere collecties van miss-Etam.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:27 schreef clauwheee het volgende:
En ook in Winschoten (of all places) Misschien handig voor de mensen uit het noorden des lands
Wat voor traphekjes zijn het? Van metaal of van hout????quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags 2 van mijn 3 traphekjes weghalen![]()
Dus wie ze toevallig nodig heeft...
offtopicquote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Is voor mij altijd handig om te omthouden!!!!!
Vroegah toen het nog Kien was kwam ik er heel vaak. Leuke spullen hadden ze daar. Nu hebben ze alleen nog maar van die Duitse blouses met bloemen of stippen... Echt zwaar zonde.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik was vandaag op jacht naar een leuk zomerjack voor luca. laat ik nou bij vogele geslaagd zijn.
ze hadden daar heeeeeel veel leuke jacks met 30-50% korting.
ik heb dr lekker twee meegenomen. kostte me nu 25 euro ipv het dubbele
normaal vind ik vogelemaar nu even
![]()
Loop ik dus al 3 jaar die hekjes open en dicht te doen... schrijf ik dat ze van metaal zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 13:19 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wat voor traphekjes zijn het? Van metaal of van hout????
[offtopic] mijn schoonouders zijn sinds vandaag verhuist naar appelschaquote:Op donderdag 15 april 2004 16:54 schreef Jonnetje het volgende:
Nou ja, dicht bij.......![]()
Zoek maar eens Appelscha op....
Maar in ieder geval altijd dichterbij dan al die andere steden/dorpen.
Ja, die zag ik in de folder staan, vanmiddag gauw even kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
bij de dekamarkt gekocht: linnen gympies met klittenband.
ze hebben ze geloof ik in rood, donkerblauw en iets van beige
E3,99 !
o ja, vanaf maat 24
Zijn die zo goed dan Bix? Ik ben echt een miep in die dingen, Lidl, Aldi, Trekpleister allemaal meuk! ik vind de pamperdoekjes en die van de kruidvat goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:49 schreef bixister het volgende:billendoekjes van de HEMA
nu 4x 80 stuks voor ¤ 4,50. (= helft v/d normale prijs).
hehheh ik geloof dat ik de enige ben maar ik vind ze inderdaad tot nu toe het fijnst van alle billendoekjes.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:12 schreef danosa het volgende:
Zijn die zo goed dan Bix? Ik ben echt een miep in die dingen, Lidl, Aldi, Trekpleister allemaal meuk! ik vind de pamperdoekjes en die van de kruidvat goed.
Mijn zus kwam ooit met de tip om daarvoor een aankleedkussenhoes te gebruiken, moeten alleen wel een paar gaten in (voor de riempjes), maar ze zijn een stuk goedkoper dan een 'officiele' hoes. Ik gebruikte trouwens een oude handdoek, waar ik een paar gaten in heb gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef bixister het volgende:
is het belangrijk om een zomerhoesje te hebben? nooit over nagedacht eigenlijk.
Da's nog es om blij van te wordenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:32 schreef beefcake het volgende:
Ik weet niet of het een aanbieding was, maar de slaapzakjes maat 70 bij Zeeman scanden 1 euro ipv 5,99. Het gaat om de slaapzakjes van Benjamin the Elephant. Ik heb er gelijk maar twee meegenomen![]()
Dacht ik ineens: oja ik moet de Kruidvatfolder nog bekijken (had hem zelf niet gekregen en dus maar bij mijn moeder meegejat - moet ze maar niet op vakantie gaanquote:Op donderdag 22 april 2004 21:16 schreef Quinny het volgende:
Niet echt in de aanbieding maar wel een leuk prijsje. Bij het kruidvat hebben ze van Nijntje een emmertje voor 1.49 euro, een gietertje voor 1.99 euro en een schepje, harkje en zeefje set voor 1.99 euro
heb jij dat nou ook altijd? ik kan dr inderdaad vergif op innemen dat als ik iets uiteindelijk nieuw koop omdat ik het vorige kwijt was, ik het binnen een dag terugvindquote:Op donderdag 22 april 2004 22:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En een Bob-rugzak aanschaffen (want die van Christan is echt ner-gens meer te bekennen - dus die zal wel opduiken nadat ik een nieuwe heb gekocht).
Wij wel.... misschien kan ik van de week ff voor je kijken morgen niet??quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:47 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben geen Marca
ik ben vandaag wezen vragen maar volgens de aanwezige prenatal-dame (wat zijn dat vaak stomme tuttebollen hier) was er alleen een tijdje geleden een actie geweest waarbij je korting op de zomerhoezen kreeg als je daar een maxicosi priori aanschafte.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:42 schreef Lois het volgende:
Bij de prenatal zijn nu de zomerhoezen voor de autostoeltjes in de aanbieding, hoesjes voor de maxi-cosi en het zitje wat daarna komt (priori geloof ik).
Nu zocht ik al een tijdje een hoes voor Eva's nieuwe Rodi en die waren vanaf deze week ook in de aanbieding van 24,99 nu voor 8,95 !!!
* bixister is helemaal blij*
ik vind een zomerhoes berehandig omdat Eva nog weleens iets eet achter in de auto en je dus zo de hoes in de was kan mikken als hij vies wordt. En zo'n badstof hoes wordt niet zo warm in de zomer
quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef E.T. het volgende:
hmz.. nou heb ik van de week ergens gezien dat ERGENS deze week de pampers-billendoekjes (sensitive) in de aanbieding waren. Zo'n doos met 6 pakken erin voor ik meen 11,50.
Ik heb alleen geen idee meer waar en ik wilde ze nog wel halen![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 22:52 schreef Jelief het volgende:
E.T ff google geraadpleegd, tis bij de c1000...
Wat vreemd, blijkbaar is de ene prenatal de andere niet ofzo. Weirdquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:16 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben vandaag wezen vragen maar volgens de aanwezige prenatal-dame (wat zijn dat vaak stomme tuttebollen hier) was er alleen een tijdje geleden een actie geweest waarbij je korting op de zomerhoezen kreeg als je daar een maxicosi priori aanschafte.
Hmm je hebt er nu niks aan maar volgens mij (ik weet het niet helemaal zeker) komen ze bij ons (etos) vanaf 3 mei in de aanbieding, ook 6 voor 11 nog wat meen ik.quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef E.T. het volgende:
hmz.. nou heb ik van de week ergens gezien dat ERGENS deze week de pampers-billendoekjes (sensitive) in de aanbieding waren. Zo'n doos met 6 pakken erin voor ik meen 11,50.
Ik heb alleen geen idee meer waar en ik wilde ze nog wel halen![]()
hmmm... misschien ga ik het dan toch maar eens proberen ...quote:Op woensdag 28 april 2004 22:18 schreef Jessicaa het volgende:
Maandag 3 mei is er voor 7 euro raamverf en textielverf bij de lidl. Alelen bij de textiel verf staat op waterbasis. Dit lijkt me wat vreemd dan gaat het er toch af als het in de was gaat?
Wilde ik ook net gaan posten, maar had het weer weg gehaald omdat ik bang was dak mijn werkgever teveel zou promotenquote:Op zondag 2 mei 2004 22:53 schreef E.T. het volgende:
aangezien er hier nogal wat liefhebbers van de Etos-billendoekjes zijn..
Komende week 6 pakken voor 7,98 (mild en sensitive)
Ook een campingbedje voor 45 euro en hun eigen luiers 2 pakken voor EUR 20.
Van de luiers zijn niet de mini in de aanbiedingquote:Op zondag 2 mei 2004 22:53 schreef E.T. het volgende:
aangezien er hier nogal wat liefhebbers van de Etos-billendoekjes zijn..
Komende week 6 pakken voor 7,98 (mild en sensitive)
Ook een campingbedje voor 45 euro en hun eigen luiers 2 pakken voor EUR 20.
Schoonmakenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef lady-wrb het volgende:
* beefcake weet niet wat ze dr mee moet, maar heeft toch maar een pakketje aangevraagd
wasdaquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Schoonmaken![]()
tuincentrum/dierenbenodigdhedenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
wat is een welkoop?
Okee, mijn excuses.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:59 schreef Lois het volgende:
1 keertje was genoeg hoor, nu weten we het wel oke?
Ja die jaquote:
Ja, dank je! Ik had de tip al ontvangen en ik ga morgen gauw kijken of ze nog wat hebben.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:05 schreef Luchtbel het volgende:
Rewino, voor het geval je het Kruidvatboekje weer zo laat krijgt
Bob de Bouwer zwembroek niks voor jullie?
[afbeelding]
die heb ik niet gezien,quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:57 schreef Luchtbel het volgende:
Die zijn zo leuk, ook die pakjes en alles met die giraffe
hoe kom je daar nou bij ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
Dit is echt een vrouwen topic he?
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
He Digger, hier spreekt nog een man! Wij zijn ook bezig met kinderen, dus ik kijk hier ook geregeld in. Dag Dig, ouwe Grolschdrinker!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:40 schreef DIGGER het volgende:
Ik wou net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:15 schreef Lois het volgende:
Vanaf as. dinsdag zijn er weer diverse Bambinospulletjes in de aanbieding bij het Kruitvat.
Oa: rompertjes, slabbetjes, spuugdoekjes, badcapes en boxkleden.
(de folder is vanaf morgen online te bekijken voor wie hem niet in de bus krijgt)
de folder kwam hier vanmorgen al binnenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:48 schreef Jessicaa het volgende:
He hoe weten jullie dat? Werken er vrienden bij het kruidvat? Of hebben jullie de folder eerder dan dat die online is?
die hebben wij ook gekocht vorige week ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Net bij de Lidl gekocht: inktcartridges voor Epson- en Canonprinters voor maar ¤ 4,99 per stuk!
Hier helaas alleen 2 zwarte en maar 1 kleur voor mijn printer. Erg jammer, want voor dat geld had ik er veel meer mee willen nemen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
die hebben wij ook gekocht vorige week ofzo![]()
Alleen ze hadden geen zwart
Oei!!!!! Gadverdamme, balen zeg dat ik niet weg kan. Die vind ik dus echt heeeeeeeel erg leuk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:28 schreef LadyS het volgende:
bij de hema:
speelboxkleed - 15 euro Badstof. 80 x 100 cm
[afbeelding]
wheee ik wil dat rooie paardje... en die zebra... maar dus niet bij ons te krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Lidl (v.a. 3 juni)
Opblaasbaar springdier
REGIONALE AANBIEDING - Dit artikel is alleen in de filialen verkrijgbaar welke liggen in: Regio 2
[afbeelding]
Springen en rijden
Zebra, pony of dalmatiër
Incl. pomp
Zithoogte 23 cm.
5,99
24,99
Idd, dat weet ik dan wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:48 schreef LadyS het volgende:
hij is in de aanbieding tot 20 juni
dan weet jij wel of je dat redt of niet
ik hoopte heus niet dat je je zou verspreken hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Idd, dat weet ik dan wel.![]()
gewoon eisen dat je ze volgende week nog voor die prijs kunt krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef Jessicaa het volgende:
Nou bij c1000 de luiers uitverkocht
Het staat er niet bij, dus kan je wel zeggen dat je ze volgende weer komt halen voor de actieprijsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:02 schreef Jessicaa het volgende:
Weet ik niet eigenlijk zal eens kijken op de site van c 1000
Ik heb nog wel een pak...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef Jessicaa het volgende:
Nou bij c1000 de luiers uitverkocht
Oe, die is leuk! Bij Lois gezien....leuk leuk leuk!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:39 schreef Karin het volgende:
[afbeelding]
Gezien bij Bart Smit voor 20 euro ipv 40 en kon me nog net inhouden
Zie alleen een kruisje rewimoquote:Op zondag 13 juni 2004 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Als iemand ergens een pluchen Penelope (uit de serie Hamtaro) ziet, geef me dan alsjeblieft een seintje:
[afbeelding]
Ik weet dat ze er zijn, maar ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden.
Misschien kun je Penelope op de site wel bekijken? http://hamtaro.anime-paradijs.com/ham-hams/penelope.phpquote:Op zondag 13 juni 2004 22:00 schreef babyfeet het volgende:
heb net al op de site van bart smit zitten kijken maar alles moet je reserveren.
zal morgen hier eens kijken ofdat ze haar hebben is in breda Rewimo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |