quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:04 schreef Rewimo het volgende:
http://www.etos.nl/actueel/index.jsp?trg=actueel/index.actie
Voor een gratis luierpakketje. Weten jullie nog van de vorige keer, die actie van de DA? Toen kreeg iedereen welgeteld 1 hele luier. Misschien doet Etos het beter
O wacht, hier staat in elk geval alvast bij dat het 1 luier is. Plus een kortingsbon voor doekjes (Kaaaaaaaaaaaaarin!!!)
Alsof ze het zelf verzonnen heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:28 schreef clauwheee het volgende:
Das waar. *trots is op dr winkel*![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alsof ze het zelf verzonnen heeft
Maar wat kun je nu afleiden uit een luierHet is zelfs te kort om er luieruitslag door te ontwikkelen (of misschien juist daarom
)... ik zou het in elk geval niet aanvragen
Heb net een pak Etos doekjes gekocht. Als het wat is dan ga ik het pakketje wel aanvragen want ik heb sowieso niets aan de luier (Bram is al maanden uit maat 3 maargoed misschien heeft Iris of Thijs (mijn neefje) er nog wat aan). Dan is het wel fijn om korting te krijgen op de doekjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:04 schreef Rewimo het volgende:
http://www.etos.nl/actueel/index.jsp?trg=actueel/index.actie
Voor een gratis luierpakketje. Weten jullie nog van de vorige keer, die actie van de DA? Toen kreeg iedereen welgeteld 1 hele luier. Misschien doet Etos het beter
O wacht, hier staat in elk geval alvast bij dat het 1 luier is. Plus een kortingsbon voor doekjes (Kaaaaaaaaaaaaarin!!!)
Ik ga eerdaags 2 van mijn 3 traphekjes weghalenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:51 schreef Lois het volgende:
Bij de Hema zijn deze week de traphekjes in de aanbieding. Van 36,95 nu voor 27 euro.
wij hebben er inmiddels 4 en ze bevallen uitstekend
Is misschien ook wel leuk om te vermelden:quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef Jelief het volgende:
Dames, ik heb zaterdag een t-shitt bij de miss-etam gekocht, van de positiekleding (daar past mijn niet-zwangere buik zo goed in...) en kreeg daar schattige babysokjes bij met een kaartje voor 10% korting op een aankoop in de andere collecties van miss-Etam.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:27 schreef clauwheee het volgende:
En ook in Winschoten (of all places) Misschien handig voor de mensen uit het noorden des lands
Wat voor traphekjes zijn het? Van metaal of van hout????quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags 2 van mijn 3 traphekjes weghalen![]()
Dus wie ze toevallig nodig heeft...
offtopicquote:Op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Is voor mij altijd handig om te omthouden!!!!!
Vroegah toen het nog Kien was kwam ik er heel vaak. Leuke spullen hadden ze daar. Nu hebben ze alleen nog maar van die Duitse blouses met bloemen of stippen... Echt zwaar zonde.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik was vandaag op jacht naar een leuk zomerjack voor luca. laat ik nou bij vogele geslaagd zijn.
ze hadden daar heeeeeel veel leuke jacks met 30-50% korting.
ik heb dr lekker twee meegenomen. kostte me nu 25 euro ipv het dubbele
normaal vind ik vogelemaar nu even
![]()
Loop ik dus al 3 jaar die hekjes open en dicht te doen... schrijf ik dat ze van metaal zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 13:19 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wat voor traphekjes zijn het? Van metaal of van hout????
[offtopic] mijn schoonouders zijn sinds vandaag verhuist naar appelschaquote:Op donderdag 15 april 2004 16:54 schreef Jonnetje het volgende:
Nou ja, dicht bij.......![]()
Zoek maar eens Appelscha op....
Maar in ieder geval altijd dichterbij dan al die andere steden/dorpen.
Ja, die zag ik in de folder staan, vanmiddag gauw even kijken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
bij de dekamarkt gekocht: linnen gympies met klittenband.
ze hebben ze geloof ik in rood, donkerblauw en iets van beige
E3,99 !
o ja, vanaf maat 24
Zijn die zo goed dan Bix? Ik ben echt een miep in die dingen, Lidl, Aldi, Trekpleister allemaal meuk! ik vind de pamperdoekjes en die van de kruidvat goed.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:49 schreef bixister het volgende:billendoekjes van de HEMA
nu 4x 80 stuks voor ¤ 4,50. (= helft v/d normale prijs).
hehheh ik geloof dat ik de enige ben maar ik vind ze inderdaad tot nu toe het fijnst van alle billendoekjes.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:12 schreef danosa het volgende:
Zijn die zo goed dan Bix? Ik ben echt een miep in die dingen, Lidl, Aldi, Trekpleister allemaal meuk! ik vind de pamperdoekjes en die van de kruidvat goed.
Mijn zus kwam ooit met de tip om daarvoor een aankleedkussenhoes te gebruiken, moeten alleen wel een paar gaten in (voor de riempjes), maar ze zijn een stuk goedkoper dan een 'officiele' hoes. Ik gebruikte trouwens een oude handdoek, waar ik een paar gaten in heb gemaakt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef bixister het volgende:
is het belangrijk om een zomerhoesje te hebben? nooit over nagedacht eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |