abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1267873
De nieuw-ontworpen politie-uniformen stuiten op hevig verzet bij politie-personeel; zij geven aan te vinden voor schut te lopen wanneer ze een driekwart jasje zouden dragen, de pet vinden ze ronduit belachelijk, de broek te dik, de ceintuur te hoog en het uniform zou geen gezag uitstralen.
Van de proef om 250 agenten met dit kekke uniform te laten lopen wordt afgezien.

(bron: RTL nieuws)

Ik vond die nieuwe uniformen helemaal niet zo vervelend, zo'n kort jasje als nu past helemaal niet in het huidige modebeeld (niet dat dat noodzakelijk is), en ik zie niet echt dat het nieuwe model geen gezag zou uitstralen, hoewel de pet meer op een baseball-cap lijkt.
De vraag blijft natuurlijk of het huidige uniform vernieuwing behoeft.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:17:24 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_1267884
Hmm heb je er ook een plaatje van kunnen vinden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:17:47 #3
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1267888
Arme Frans Molenaar
The Internets, I needs it..
pi_1267905
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:17 schreef speknek het volgende:
Hmm heb je er ook een plaatje van kunnen vinden?
Als ik hem zou kunnen vinden, dan nog zou ik niet weten hoe het hier te plaatsen, hopelijk wil iemand anders het doen.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:23:03 #5
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1267929
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Als ik hem zou kunnen vinden, dan nog zou ik niet weten hoe het hier te plaatsen, hopelijk wil iemand anders het doen.

Met name de baseballcap is erg... apart.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:28:12 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_1267957
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
Arme Frans Molenaar
Die had toch de nieuwe leger outfit (nette tenue, het uitgaansuniform) ontworpen? Toch niet dit politie uniform??
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:30:38 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1267971
Ik heb hier een paar weken geleden een reportage over gezien in TweeVandaag.
Het grootste bezwaar was volgens mij de lengte van de nieuwe jas, die zou gemakkelijk bewegen in de weg zitten en bij regenachtig weer zouden de agentjes dan met een natte halflange jas, de stoel van de politieauto nat maken.

Over de koppelriem was het bezwaar dat als ze ergens op bezoek in een huis gaan en ze gingen zitten ze dan tijdelijk de koppelriem moeten afdoen (met wapen op tafel leggen) om die jas uit te kunnen trekken.

Er is binnen het politieapparaat een hele protestbeweging op gang gekomen (met protestmails), dus de vraag is in hoeverre het nieuwe uniform ook daadwerkelijk wordt ingevoerd.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 juli 2001 @ 18:32:12 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1267978
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
zouden dragen, de pet vinden ze ronduit belachelijk, de broek te dik, de ceintuur te hoog en het uniform zou geen gezag uitstralen.
Alsof gezag uitstralen iets met het uniform te maken heeft. Gezag heb je te danken aan je gedragingen. Merken mensen dat ze over je kunnen lopen, dan doen ze dat. Nieuw uniform of geen nieuw uniform.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:35:16 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_1267995
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:32 schreef qltel het volgende:

[..]

Alsof gezag uitstralen iets met het uniform te maken heeft. Gezag heb je te danken aan je gedragingen. Merken mensen dat ze over je kunnen lopen, dan doen ze dat. Nieuw uniform of geen nieuw uniform.

Als je als politie in een clownskostuum door de straten paradeert kun je je nog zo gezagsuitsralend gedragen. Serieus neemt niemand je.

Kortom, gezag uitstralen heeft wel degelijk óók iets met het uniform te maken.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1268219
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik heb hier een paar weken geleden een reportage over gezien in TweeVandaag.
Het grootste bezwaar was volgens mij de lengte van de nieuwe jas, die zou gemakkelijk bewegen in de weg zitten en bij regenachtig weer zouden de agentjes dan met een natte halflange jas, de stoel van de politieauto nat maken.

Over de koppelriem was het bezwaar dat als ze ergens op bezoek in een huis gaan en ze gingen zitten ze dan tijdelijk de koppelriem moeten afdoen (met wapen op tafel leggen) om die jas uit te kunnen trekken.

Er is binnen het politieapparaat een hele protestbeweging op gang gekomen (met protestmails), dus de vraag is in hoeverre het nieuwe uniform ook daadwerkelijk wordt ingevoerd.

Kleine toevoeging; wanneer men het nieuwe uniform dragende naar het dienstpistool zou moeten grijpen, zou men "in de hoogte moeten grijpen" (de belt bevind zich op taillehoogte) terwijl ze met het oude uniform "omlaag" grijpen (de belt bevind zich op heup-hoogte), dit zou de nodige aanpassings-moeilijkheden tot gevolg kunnen hebben volgens een woordvoerder.

Heeft iemand een mening over de uitstraling van de uniformen die niet zullen zijn, persoonlijk vond ik ze nl wel mooi.

dinsdag 24 juli 2001 @ 20:40:35 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_1268613
Die jas doet me een beetje Russisch aan, dat is wel mooi, maar ik weet inderdaad niet of het gezag uitstraalt. Ze zien er zo een beetje sullig uit.
Hetzelfde geld voor dat zomerse outfit, nu hebben ze naar Amerikaans model wel mooiere kleuren en badges opgenaaid (vooruitgang) maar volgens mij zit die broek een beetje hoog. Ziet er ook wat sullig uit (zoals de Nederlandse politie altijd al is). Toch vind ik het zomerse wel een vooruitgang.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 20:41:09 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_1268617
En ze mogen die stropdas wel afdoen als ze de straat opgaan.
  dinsdag 24 juli 2001 @ 20:50:19 #13
8885 moralia
Grip op je zak
pi_1268678
Ik vind dit nieuwe uniform geen verbetering. Met die nieuwe jas is het net of ze op wintersport zijn. Het ziet er allemaal niet echt comfortabel uit.
Ik snap wel dat de agenten hier niet op zitten te wachten.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_1268698
Vreemd dat er bij de afbeelding staat: "de gewone pet blijft voor speciale gelegenheden.

Een speciale pet zou dan toch meer op z'n plaats zijn.

dinsdag 24 juli 2001 @ 21:11:17 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1268827
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 20:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Vreemd dat er bij de afbeelding staat: "de gewone pet blijft voor speciale gelegenheden.

Een speciale pet zou dan toch meer op z'n plaats zijn.

Het toekomstige, zogeheten, "gekleed tenue" voor speciale gelegenheden:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 24 juli 2001 @ 23:41:06 #16
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_1269819
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:32 schreef qltel het volgende:

[..]

ene meneer Skinner heeft daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en het bleek dat de kleding van iemand zeker wel te maken heeft met de autoriteit die hij/zij uitstraald.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_1269949
Hm, ik begrijp de uitspraak van qltl eigenlijk wel, in de zin van gezag moet je handhaven niet ontlenen aan het kostuum dat je aanhebt.
Ik zou bv geen ontzag kunnen hebben voor een agent die er met de pet naar gooit in een gezag afdwingend uniform, maar wanneer een agent op de juiste wijze handelt ondanks een uniform dat minder gezag afdwingt zal hij dat echt wel krijgen.

Vanzelfsprekend moeten ze niet in clownspak over straat, en natuurlijk zal een bepaald uniform voor velen gezag uitstralen, maar je kunt je volledige gezag natuurlijk niet ophangen aan je uniform.

woensdag 25 juli 2001 @ 00:59:20 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_1270171
Hmm ik denk dat een indruk toch meer zegt over gezag dan handelen. Als ik een prototype Nederlandse politieman zie, lang, mager, snor, sullig loopje (okee beetje overdreven) en op een omafiets, dan vind ik niet dat diegene veel autoriteit uitstraalt. Als je in New York staat en je ziet daar een agent aan de anabolen, met strakke vouw in het overhemd op een mountainbike, dan heb ik veel meer dat gevoel.
pi_1270195
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 00:59 schreef speknek het volgende:
Hmm ik denk dat een indruk toch meer zegt over gezag dan handelen. Als ik een prototype Nederlandse politieman zie, lang, mager, snor, sullig loopje (okee beetje overdreven) en op een omafiets, dan vind ik niet dat diegene veel autoriteit uitstraalt. Als je in New York staat en je ziet daar een agent aan de anabolen, met strakke vouw in het overhemd op een mountainbike, dan heb ik veel meer dat gevoel.
Dat is weer een ander uiterste, die daar in de VS lijken altijd zo te kicken op hun macht, dat gaat wel ver hoor, dan toch liever die met de snorren en sukkelig loopje (al dan niet met pet voor speciale gelegenheden)

De indruk zegt veel, wanneer ze alleen wandelen, dat geef ik toe, maar wanneer ze tot aktie overgaan dan vind ik hun daden belangrijker dan de badges op hun schouders.

woensdag 25 juli 2001 @ 01:14:31 #20
6290 Dr_Crouton
pi_1270212
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 18:28 schreef R@b het volgende:

[..]

Die had toch de nieuwe leger outfit (nette tenue, het uitgaansuniform) ontworpen? Toch niet dit politie uniform??

Is dat zo? Dan heb ik me vergist

Maar die nieuwe uniform is IMO niet echt een verbetering.

woensdag 25 juli 2001 @ 01:15:15 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_1270214
Het klopt dat ze teveel kicken op macht, maar we hebben onderhand toch iets teveel van een imagoprobleem van onze politie. Macht uitstralen betekent ook gezag uitstralen. Ik zit hier niet bepaald te wachten op een politiestaat, uiteraard, maar je mag best weer trots zijn om bij de politie te gaan.
pi_1559383
Update:

Een nieuw veiliger en comfortabeler uniform voor de politie wordt vanaf woensdag getest. In de 25 regionale politiekorpsen en in het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaan in totaal 260 politiemensen de nieuwe kleding uitproberen. De nieuwe uniformen zijn te herkennen aan een nieuw hoofddeksel (cap), een parka met daarover een koppel met bewapening en een wit overhemd met badges op de mouwen. Het testen duurt tot 31 januari 2002. Daarna wordt beslist of de kleding inderdaad het oude uniform zal vervangen.

Een groot deel van de kleding van de politiemensen blijft uiterlijk onveranderd, maar is wel aangepast aan de eisen van deze tijd. Het nieuwe uniform heeft volgens de politie een groot draagcomfort en is beter herkenbaar als politie-uniform.

Het huidige uniform dateert uit 1993, toen de gemeente- en rijkspolitie samengingen. De belangrijkste reden voor verandering is dat eenduidigheid ontbreekt. Burgers zien nu politiemensen in verschillende uniformen op straat, wat de herkenbaarheid en de uitstraling niet ten goede komt. Daarnaast zijn er de afgelopen jaren door de kledingindustrie tal van nieuwe stoffen ontwikkeld die de nieuwe kledij veiliger en comfortabeler maken.

bron:RTL nieuws
-------------------------------------------------------------

Opmerkelijk, vanwege hevig verzet van politie-personeel berichtte men eerder af te zullen zien van de proef om 250 agenten met dit uniform te laten lopen, en nu gaan er zelfs 260 mee aan de haal.

De beschrijving lezende betreft het hier toch echt hetzelfde nieuwe kekke uniform.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 04-09-2001 19:33]

pi_1561121
Ze kunnen het geld wat hier ingestoken wordt beter voor andere zaken gebruiken......ik vind het oude uniform er prima uitzien, gebruik dat geld dan voor criminaliteitsbestrijding oid......althans, iets waar de samenleving wel iets aan heeft.......

Net zoals nieuwe tenue van de landmacht....wordt weer een partij geld ingestoken en dat gaat nergens over, gebruik dat geld liever om personeel te krijgen cq binnen te houden......

Of probeer merk fotorolletjes te kopen, die niet "zomaar" stuk gaan

[Dit bericht is gewijzigd door AchJa op 05-09-2001 00:24]

† In Memoriam † woensdag 5 september 2001 @ 00:54:42 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1561403
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 19:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Kleine toevoeging; wanneer men het nieuwe uniform dragende naar het dienstpistool zou moeten grijpen, zou men "in de hoogte moeten grijpen" (de belt bevind zich op taillehoogte) terwijl ze met het oude uniform "omlaag" grijpen (de belt bevind zich op heup-hoogte), dit zou de nodige aanpassings-moeilijkheden tot gevolg kunnen hebben volgens een woordvoerder.

Is idd erg onhandig .
quote:
Heeft iemand een mening over de uitstraling van de uniformen die niet zullen zijn, persoonlijk vond ik ze nl wel mooi.
Ziet er verzorgd en stijlvol uit, en verbergt zeer goed de vaak veelste dikke achterwerken van de politiedames die al enkele jaren in dienst zijn .(bedoel , die korte jacks van nu zien er tof en sportief uit bij een doorsnee maatje, maar bij een maatje meer staat zo'n veruitstekende hangkont met zo'n afzakbroek nogal slordig)

Bij het vernieuwde uniform bedekt de jas dit uitzicht

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 05-09-2001 00:59]

dinsdag 18 september 2001 @ 16:02:29 #25
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1669097
Nu de stadswachten nog, die zijn ook nodig toe aan wat nieuws
pi_1669317
quote:
Op woensdag 05 september 2001 00:54 schreef Loedertje het volgende:
Ziet er verzorgd en stijlvol uit, en verbergt zeer goed de vaak veelste dikke achterwerken van de politiedames die al enkele jaren in dienst zijn.
Ja dat viel mij ook al op. Ik heb namelijk een nichtje die sinds een jaar of 5 bij de politie werkt en die krijgt ook een steeds dikkere kont.

Zou dat soms door het eten in de politie kantine komen?

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  dinsdag 18 september 2001 @ 16:27:01 #27
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1669387
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 16:02 schreef Myster_E het volgende:
Nu de stadswachten nog, die zijn ook nodig toe aan wat nieuws
Ja, een BETAALDE baan.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_8675875
quote:

Foto's Hans van Ommeren

En, wat vinden jullie van het (waarschijnlijk) nieuwe uniform?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_8676041
Dat meen je niet? Dan kun je er net zo goed als zo'n Disneyworld-karakter bij gaan lopen. Ik dacht dat het doel van zo'n uniform was respect en authoriteit uit te stralen. Hierdoor krijg ik sterk de neiging te lachen om hun trendy happy outfits..
pi_8676074
nah het ziet er toch wel leuk uit die laatste foto's, alleen dat petje ....
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8676093
Als je in zo'n clownspak gezag uit wil stralen...
  zondag 23 februari 2003 @ 23:19:46 #32
6290 Dr_Crouton
pi_8676121
Lekker slingeren met de wapenkoppel!
pi_8676126
behoorlijk kick is dit...
pi_8676448
Als ik snachts op de trein sta te wachten ga ik me niet echt veiliger voelen als er iemand in zo'n flikkerpakje bij me staat

Nee, dan liever commando's met machinegeweer in de aanslag en desnoods een tank op het perron.

[Dit bericht is gewijzigd door USA_DUCK op 23-02-2003 23:45]

pi_8676482
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Lekker slingeren met de wapenkoppel!
Kijk dat lijkt mij dus ook helemaal niks, als je een sprintje moet trekken zit die koppel onder je oksels
pi_8678654
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:03 schreef mcintosh het volgende:

[..]

En, wat vinden jullie van het (waarschijnlijk) nieuwe uniform?

MOOI MAN!! (vooral die pet is echt geniaal) Wat zal ik lachen als ze dat pak invoeren.
To hell with Kyoto!
pi_8678889
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:38 schreef USA_DUCK het volgende:
Als ik snachts op de trein sta te wachten ga ik me niet echt veiliger voelen als er iemand in zo'n flikkerpakje bij me staat

Nee, dan liever commando's met machinegeweer in de aanslag en desnoods een tank op het perron.

Dream on
pi_8682388
Er was toen de plannen bekend werden al weerstand tegen deze uniformen. Ze zouden totaal niet functioneel zijn en ze zien er oook niet uit, tenzij je voor klaar-over gaat spelen natuurlijk.

Ik vraag me was wat er mis is met de huidige uniformen dat er weer veel geld over de balk gesmeten moet worden voor iets nieuws?

pi_8682463
Wat is er trouwens mis met het idee dat ze er uit zien alsof ze van één of ander doodseskader weggelopen zijn? Het is toch juist de bedoeling dat de politie authoriteit en gezag moet uitstralen?
  maandag 24 februari 2003 @ 12:39:55 #40
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8682637
Ze zien er meer uit als Jedi's met die riem en lange jas, maar lang niet zo cool. En die pet is helemaal idioot, hopen ze daarmee respect te krijgen van onze leuke 'UrbAn GaNgstAhs'?

Kortom, het ziet er gewoon niet uit. Strak in het pak en flexen die muscles. Gister ook weer twee agentes tegen het lijf gelopen (een rariteit, agenten in het wild), kleine dikke propjes die totaal geen gezag uitstralen. Hoe komen die eigenlijk door de fysieke tests heen? Is die lange jas daar voor bedoeld, om die extra kilo's te verbergen?

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_8682675
De politie zou niet meer in het blauw op straat moeten, maar in legerkleding, met een masker op, en dan graag weer het principe "eerst slaan, dan vragen" opnieuw invoeren

Wedden dat de politie weer gezag krijgt!!!!!

pi_8682760
Daar loopt toch nog geen 1 agent mee rond?
  maandag 24 februari 2003 @ 12:46:57 #43
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8682798
In dat geval kunnen ze beter wat soldaten de straat op sturen. Gewoon elk weekend in de binnenstad en op de stations een paar soldaten die de boel in de gaten houden en desnoods keihard ingrijpen als er zich ongeregeldheden voordoen. En dan bedoel ik niet een peloton maar gewoon her en der een soldaat die patrouilleert en de boel in de gaten houdt. Als er toch zo'n tekort aan agenten is spreken ze het leger maar aan, die lui doen toch de hele dag geen flikker.
All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_8682984
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 16:20 schreef El-Lupe het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook al op. Ik heb namelijk een nichtje die sinds een jaar of 5 bij de politie werkt en die krijgt ook een steeds dikkere kont.

Zou dat soms door het eten in de politie kantine komen?

Nee, anders past het zadel niet !
pi_8683031
Deze dan ??

Weggehaald, overscheid denk ik 5 policy's

[Dit bericht is gewijzigd door Aarsmade op 24-02-2003 13:08]

maandag 24 februari 2003 @ 12:57:56 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_8683075
.
Deze is wel okee.

De rest .

pi_8683172
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:56 schreef Aarsmade het volgende:
Deze dan ??

[afbeelding]

Jezus ...sodemieter een pleuris end op man

*dikke trauma*

pi_8683213
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:56 schreef Aarsmade het volgende:
Deze dan ??

[afbeelding]

/me doet bril op
* Disorder ziet nu gelukkig niets meer..
pi_8684089
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:39 schreef OK_DAN het volgende:
kleine dikke propjes die totaal geen gezag uitstralen. Hoe komen die eigenlijk door de fysieke tests heen?
Zolang je maar geen blanke man van Nederlandse afkomst bent maak je een goede kans.
  maandag 24 februari 2003 @ 18:43:18 #50
6290 Dr_Crouton
pi_8690949
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:57 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Deze is wel okee.

De rest .

En maar hopen dat die stropdas een clip-on is, anders kan hij daar ook nog eens mee gewurgd worden.

Die schild op de mouwen is trouwens wel mooi.

pi_8691040
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:43 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

En maar hopen dat die stropdas een clip-on is, anders kan hij daar ook nog eens mee gewurgd worden.

Vind je die baseballpetjes ook zo lachwekkend?
  maandag 24 februari 2003 @ 19:12:00 #52
6290 Dr_Crouton
pi_8691535
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:47 schreef USA_DUCK het volgende:

[..]

Vind je die baseballpetjes ook zo lachwekkend?

Mja, de kleppen mogen wel wat minder lang zijn en die zgn. versierrand doet het wat goedkoop uitzien.
Eigenlijk zouden ze de gewone politiepet gewoon moeten behouden en de vrouwelijke agenten hetzelfde laten dragen als dat fysiek mogelijk is.
pi_8692921
Ziet er niet uit.
  maandag 24 februari 2003 @ 20:41:45 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8693770
Wie heeft dit topic gekicked? dioe uniformen zijn toch van de baan dacht ik, in ieder geval zwaar aangepast...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8693816
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dit topic gekicked? dioe uniformen zijn toch van de baan dacht ik, in ieder geval zwaar aangepast...
Foto's zijn gisteren geplaatst.
  maandag 24 februari 2003 @ 20:49:37 #56
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8693973
http://members.lycos.nl/polunif/index1.htm

hier zijn wel aardige discussies!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9022070
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:43 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Strop is clip-on ja, das met het "oude" uniform al zo

En dat schild vind ik een beetje

pi_9022097
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De pics die ik plaatste zijn de aangepaste versies van het nieuwe uniform, maar et is nog niet helemaal zeker dat dit het gaat worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')