Djeeeeez, dan hebben we het er toch gewoon over hoe vreselijk goed de rest isquote:Op maandag 22 maart 2004 16:52 schreef Hypochonder het volgende:
Stel je nu eens voor dat ze er echt uit gaat volgende week.....
IN welk topic moeten we dan verder praten?????
Morgen gaan we gewoon weer verder met Alice #11quote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef Christine het volgende:dit is vast niet het laatste wat we van Alice horen hoor
Ik vrees dat je gelijk hebt...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef Christine het volgende:dit is vast niet het laatste wat we van Alice horen hoor
Nee, het is dr niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
Nog een shotje maar nu meer van de voorkant. Let vooral op die neus. Grappig ze zei ergens dat ze een ontzettende hekel had aan Hardstyle
[afbeelding]
Ik durf erom te wedden dat dat Alice niet is.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
Nog een shotje maar nu meer van de voorkant. Let vooral op die neus. Grappig ze zei ergens dat ze een ontzettende hekel had aan Hardstyle
[afbeelding]
Het is d'r niet...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespotquote:Op maandag 22 maart 2004 16:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik durf erom te wedden dat dat Alice niet is..
Oh, en ik heb break her gestemd.
Zelfs dat nietquote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespot
Ze "lookt" er niet eens "like"!quote:Op maandag 22 maart 2004 16:57 schreef Frasier het volgende:
Dan heb ik blijkbaar d'r look-a-like gespot
Ik vind van wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze "lookt" er niet eens "like"!
Op die eerste wel, die tweede niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Doet met denken aan dit bericht.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:02 schreef BVO het volgende:
bijna 19
Punt 2, dat kon je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:09 schreef -Mellowdy- het volgende:
Hoe kan het dat die sloerie zoveel stemmen krijgt?
1. Puur omdat de jury zo gemeen doet tegen haar en de mensen medelijden met haar hebben.
2. Omdat ze blond is, dikke tieten heeft en heeft laten vallen dat ze clip Toxic van Britney Spears wel zou willen gebruiken voor haar eigen clips.. het naakte gedeelte.
3. Omdat Nederland totaal geen muzikaal gehoor meer heeft, these days.
Eric niet nee, maar JK vond ik deze week één van de bestequote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef DaMayan het volgende:
Vind het wel grappig dat ze zo ver komt zonder te kunnen zingen. Zoals Jim vorig jaar eigenlijk.
Maargoed dat kunnen Erik en JK ook niet.
JK kan wel redelijk zingen. Erik inderdaad helemaal niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef DaMayan het volgende:
Vind het wel grappig dat ze zo ver komt zonder te kunnen zingen. Zoals Jim vorig jaar eigenlijk.
Maargoed dat kunnen Erik en JK ook niet.
Mensen die een hekel hebben aan Idols en op deze manier de jury willen pesten door precies het tegenovergestelde te doen van wat zij willen..quote:Op maandag 22 maart 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
Ik snap het nietWie stemt er in godsnaam op dr
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:14 schreef Partygurl het volgende:
Ik snap het nietWie stemt er in godsnaam op dr
Ik heb ook één keer gestemdquote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Puur om dwars te zijn![]()
![]()
Mijn stem krijgt ze pas weer als ze in de finale komt. Dat zou namelijk wel een hele prestatie zijn met zoveel mensen die je tegen proberen te werken.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:19 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Ik heb ook één keer gestemd.
nou als henkjan iets niet moet doen, is het dat.. dan gaan er toch juist meer mensen op alice stemmen.quote:Op maandag 22 maart 2004 18:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
ik zeg BREAK HER!!!
Hoop dat Henk-Jan de volgende show vraagt of ze zelf wil vertrekken.
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in, wat een heks is dat, probeert zich erin te blijven slijmen door zielige praatjes tegen het publiek!!!! en het erge is.....................de mensen trappen erin! Goede zangers gaan ten koste van die Alice bah bah
Bij Idols zoeken ze een idool, dus alleen goed kunnen zingen is niet genoeg. Anders had Yuli vorig jaar wel verder gekomen, maar zij zag er niet uit als een idool. Je hoort mij niet zeggen dat Alice moet winnen hoor, ze kan voor geen flikker zingenquote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
Eigenlijk ook voor schut..
Doe je mee aan Idols omdat je denkt dat je goed kan zingen, blijkt dat je telkens alleen maar door gaat omdat iedereen zo zin heeft om 'dwars te liggen.'
Als ze zou winnen moet ze samenwerken met de juryquote:Op maandag 22 maart 2004 18:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
nou als henkjan iets niet moet doen, is het dat.. dan gaan er toch juist meer mensen op alice stemmen.
ik snap uberhaupt niet waarom je stemt, want na idols is er geen platenmaatschappij die alice een contract aanbiedt![]()
Pardon? Je gaat iemand toch niet dood wensen om een kutprogramma op tv!!! Heb je ooit weleens iemand in je (naaste) kring verloren? Ik wel, en daarom weet ik dat dit soort opmerkingen dus echt niet leuk zijnquote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in, wat een heks is dat, probeert zich erin te blijven slijmen door zielige praatjes tegen het publiek!!!! en het erge is.....................de mensen trappen erin! Goede zangers gaan ten koste van die Alice bah bah
Ligt aan jouquote:Op maandag 22 maart 2004 19:49 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of heeft ze best een bolle kop?
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:22 schreef nevada het volgende:
Break her, niet 1x niet 2 x niet 3 x maar pleur haar meteen het graf in,..
Volledig mee eens. Maar ik blijf wel reageren op die berichten. Hoewel het waarschijnlijk zinloos is, vind ik het heerlijk om hun redenatie helemaal onderuit te halen. Dat kan namelijk bijna altijd.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef RobinL het volgende:
Ik reageer niet meer op kinderachtige berichten met haat-strekking. Laat de kindekes hun frustaties lekker afreageren. Uitleggen dat Alice zelf nix aan de stemming kan doen, maar dat het SMS-systeem debet is aan het feit dat goede zangers eruit vliegen... Dat moeten ze leren snappen. Klinkt erg koeienerens, maar zo is het ook bedoeld.
wat is de titel van het liedje van de tweede finale ronde? Dat van superstar, i don't know who you are etc.?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:08 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar ik blijf wel reageren op die berichten. Hoewel het waarschijnlijk zinloos is, vind ik het heerlijk om hun redenatie helemaal onderuit te halen. Dat kan namelijk bijna altijd.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:09 schreef Chepke het volgende:
Als je haar zang vergelijkt met de rest is haar performance eigenlijk gewoon genant elke week, zo slecht zingt ze. Voor haar dat ze elke week weer zo voor schut staat/ wordt gezet door de jury, en voor de jury dat ze haar hebben doorgelaten.
Maar ze is wel geil: grote borsten, kort rokje en zeggen dat je de clip Toxic ook wel zou willen maken...
Nee, omdat ik het een hele leuke, mooie meid vind en omdat alleen dat tegenwoordig al genoeg is (getuige de hitlijsten) om het als Idol te kunnen maken!quote:Op maandag 22 maart 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mensen die een hekel hebben aan Idols en op deze manier de jury willen pesten door precies het tegenovergestelde te doen van wat zij willen..
Dat denk ik tenminste
Fijn dat je het zo bij houdt. Je kon wel niets beters te doen hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:06 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Nou scanman, dat zijn weer een stuk of vijftig postings om op te reageren. Daar gaat je vrije avond!
Misschien vergeet jij 1 ding, en dat is dat Jim, en Jamai trouwens ook, geen idol is geworden. Ze zijn enorm gehyped, en trokken een half jaartje zalen vol jonge tieners, maar daar is veel mee gezegd. Ik neem aan dat de makers van Idols iets anders voor ogen hadden/hebben.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:33 schreef Slaaitjuh het volgende:
jullie vergeten allemaal 1 ding, bij die jim vorig jaar ging et ook puur om zijn looks en niet om zijn "ik ben al maanden verkouwe" stem... "beeing an idol" daar gaat het om, dus je hoeft niet enorm uitbundig te kunnen zingen, als je maar veel groepen weet aan te spreken met je uiterlijk/uitstraling/dansen/zangkunsten...
djeez dat dat nog niet duidelijk was na vorig jaar![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 23:40 schreef Yakult het volgende:
[..]
Misschien vergeet jij 1 ding, en dat is dat Jim, en Jamai trouwens ook, geen idol zijn geworden. Ze zijn enorm gehyped, en trokken een half jaartje zalen vol jonge tieners, maar daar is veel mee gezegd. Ik neem aan dat de makers van Idols iets anders voor ogen hadden/hebben.
Ik denk dat ze naast de kijkcijfers ook nog wel wat platencontractjes voor ogen hadden.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]nee hoor, de makers hadden kijkcijfers voor ogen, wat er daarna gebeurt is hun een zorg.. snap dat dan? [afbeelding]
En nog heerlijker dat ze dan steeds toch mag blijvenquote:Op maandag 22 maart 2004 23:31 schreef Heronymus het volgende:
Ik wacht al weer met smart op de volgende ronde. Heerlijk hoe ze telkens de kop in gedrukt krijgt door de jury, met Henk Jan voorop.
Nietquote:Op maandag 22 maart 2004 23:47 schreef Heronymus het volgende:
Overigens is Alice zo knap nog niet, dus wat dat betreft heeft ze het ook niet mee zitten.
Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsenquote:Op maandag 22 maart 2004 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Fijn dat je het zo bij houdt. Je kon wel niets beters te doen hebben.
Mollig?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsen
Ik vind Alice trouwens te mollig om knap bevonden te worden.
Valt duidelijk op anorexia patienten...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mollig?![]()
![]()
Nee hoor.. ging precies de juiste richting opquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Nou ze heeft weer veel mensen tegen zich nu Ron eruit is, terwijl zij er zelf echt niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:06 schreef -moi- het volgende:
ik heb de day after gemist, die moet ik dus echt wel zien nog... iedereen is zo enorm positief over d'r!
Ze is precies goed. Slank maar niet zo dun als een panlat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Vergeet vooral de opbrengsten van bellen en smsen niet!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]nee hoor, de makers hadden kijkcijfers voor ogen, wat er daarna gebeurt is hun een zorg.. snap dat dan? [afbeelding]
volgens mij is zij buiten idols wel anders dan voor de camera's...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Het enige wat me stoort is dat ze nogal dozerig overkomt. Ik denk niet dat ik lang met haar in 1 kamer opgesloten zou kunnen zitten zonder mezelf van kant te maken. Een goed gesprek zit er niet in volgens mij.
Die dat gemaakt heeft zal echt niet ouder dan 12 zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:00 schreef BVO het volgende:
Aantal foto's van haar 'haatsite' http://www.alice-haat.freehomepage.com/index.html
knip
Dat dacht ik ook van haar fans, schijnt niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die dat gemaakt heeft zal echt niet ouder dan 12 zijn geweest.
Aggut... is dat een poging om terug te slaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:47 schreef Yakult het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van haar fans, schijnt niet zo te zijn.
Zegt helaas meer over jou dan over Alice.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:07 schreef Debs het volgende:
nu heeft ze echt zo'n "sla-me-hoofd"
Ja, gooi het maar op jaloezie, dat is altijd makkelijk. Ik vind het wel extreem triest trouwens, die site. De makers zullen idd niet veel ouder dan een jaar of 12 zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:50 schreef SynchroSteve het volgende:
Mogguh. Vanaf nu zal ik jullie ook vandaag weer verblijden met mijn reacties.. Over de maker van de anti-alice-site (die van die foto's) zou ik zeggen: alleen door jaloezie kan je zo anti-iemand worden. Triest persoontje.
Ze verdienen inderdaad wel aardig aan types als Alice, maar ook aan het feit dat iemand als Ron er zomaar uit kan vliegen. Dat zorgt er denk ik wel voor dat mensen nog meer gaan bellen omdat zelfs de beteren een risico blijken te lopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:47 schreef EddyMR het volgende:
Alice plukt gewoon de vruchten van het sms systeem waarbij je stemt op je favoriet in plaats van op degene die af moet vallen. Hierdoor worden er veeeeeel meer sms verstuurd, wat meer centjes betekend voor HMG, maar het betekend wel dat Alice (die alleen opvalt doordat ze zo wordt afgebroken door de jury) met haar sympathievotes telkens net doorgaat.
Ja volgehouden ja... en dat enkel omdat een groot deel van mannelijk nederland op haar geilt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze verdienen inderdaad wel aardig aan types als Alice, maar ook aan het feit dat iemand als Ron er zomaar uit kan vliegen. Dat zorgt er denk ik wel voor dat mensen nog meer gaan bellen omdat zelfs de beteren een risico blijken te lopen.
En Alice gaat er inderdaad iedere keer net niet uit, maar ook daaraan komt een einde. Ik denk echt wel dat ze er komende zaterdag of anders die zaterdag erop uitvliegt. Maar dan heeft ze het als wildcard deelnemer toch nog aardig volgehouden. Winnen zal ze in ieder geval nooit.
Tja, dat hoort er ook bij he. Dat is zelfs voor een popidool tegenwoordig zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja volgehouden ja... en dat enkel omdat een groot deel van mannelijk nederland op haar geilt...
Hoewel in negatieve zin...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:23 schreef rickie1970 het volgende:
ik ga zeker zaterdag kijke...wil er wel zien janken als ze er uit word gestemt
Dus een beetje "ja en amen" zeggen? Nee, ik vind het juist wel goed dat ze er tegenin gaat. Die anderen druipen soms af als makke lammetjes, waar ik me eigenlijk meer aan stoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:54 schreef schatje het volgende:
Nee, d ie foto's ga ik niet verwijderen, hoort er ook allemaal bij.
Maaruh, om terug te komen op het verhaal dat Alice zo hapt als ze kritiek krijgt van de jury. Ik denk dat het beter als ze dan gewoon beleefd dank je wel zegt, zoals de anderen dat ook meestal doen.
Als ze op de stoel zit bij Reinout kan ze zich het beste verdedigen. Ze moet het in ieder geval anders brengen, vind ik dan. Jij vindt dat ze gewoon door moet gaan zoals de afgelopen weken. Toch??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus een beetje "ja en amen" zeggen? Nee, ik vind het juist wel goed dat ze er tegenin gaat. Die anderen druipen soms af als makke lammetjes, waar ik me eigenlijk meer aan stoor.
Ik zeg dan ook meestalquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel niet, ook de anderen gingen er tegen in hoor!! Of heeft niemand zitten opletten of zoRobin was het er toch ook niet mee eens?
Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit. Wat ik wel weet is dat ze het niet verdient om Idols te winnen, maar ze verdient het ook niet om zo te worden afgemaakt op het internet en door de jury.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze op de stoel zit bij Reinout kan ze zich het beste verdedigen. Ze moet het in ieder geval anders brengen, vind ik dan. Jij vindt dat ze gewoon door moet gaan zoals de afgelopen weken. Toch??
Dat zou wel beter zijn inderdaad, maar ik kan me ook wel weer goed voorstellen dat dat soms niet lukt. Zo ben ik zelf eigenlijk ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook meestal.
Ik bedoel enkel dat als ze tegenover de jury staat het meest kwetsbaar is, omdat ze er dan wat fel tegen ingaat. Gebruik dan die paar tellen als je naar Reinout loopt om het te kunnen relativeren.
Aggut... voelde dat zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aggut... is dat een poging om terug te slaan?
Als ik Alice was geweest had ik HJ allang op zijn bek getimmerd, mamamanta zou er bij verblekenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:37 schreef Yakult het volgende:
[..]
Aggut... voelde dat zo?![]()
Grappig hoe de sfeer rond Alice wordt opgestookt, en hoe mensen van beide kanten hier in mee gaan.
Leuk man, mensen en hun idool.
Ja, maar geeft verder niet hoor. Ik vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:37 schreef Yakult het volgende:
[..]
Aggut... voelde dat zo?![]()
Ik geef haar nog 4 dagenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:25 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik geef alice nog 2 weken in Idols..
Ok dan haal ik ze zelf weg/quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die foto's gaan zeker niet weg. Ik vind ze ook kinderachtig (qua teksten) en totaal niet grappig, maar dit mag gewoon..
Oh, en jaloers vind ik altijd zo'n raar iets, om daarmee op de proppen te komen.
quote:Op maandag 22 maart 2004 19:38 schreef SynchroSteve het volgende:
Jullie zullen het niet van mij verwachten maar ik heb "Make her" gestemd.![]()
Trouwens op grote afstand de mooiste foto van alice die ik tot nu toe gezien heb in de openingspost.
![]()
En oja. Ik heb zaterdag ook op haar gestemd, maar dat zeg ik nu al voor de 3e keer.
Respectquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:04 schreef Captain Pervert het volgende:
Het enige wat me stoort is dat ze nogal dozerig overkomt.
Donequote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:58 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ok dan haal ik ze zelf weg/
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:23 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Done![]()
http://www.alice-haat.freehomepage.comquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:25 schreef BVO het volgende:
[..].
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:22 schreef MyMilkshake het volgende:
Ik hoop dat Alice Jamai II wordt. Lijkt me een mooie stunt.
Dus stem allemaal op Alice !!!
Je hebt die site verwijderd?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:27 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
http://www.alice-haat.freehomepage.com
Die plaatjes zijn al verwijderd maar staan nog in de cache. Binnen een paar uur zijn ze helemaal foetsie.
Ze maken ongetwijfeld weer een nieuwe. Dit was een alleen een symbolisch gebaar.. Dont Fok with Alice.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Je hebt die site verwijderd?.
Je liefde voor Alice gaat wel erg ver.
Hehe hoe vind je m nu?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:30 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ze maken ongetwijfeld weer een nieuwe. Dit was een alleen een symbolisch gebaar.. Dont Fok with Alice.
Hehequote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:36 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hehe hoe vind je m nu?
http://alice-haat.freehomepage.com
Ja, dat zou idd prachtig zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:31 schreef hoM3r het volgende:
Hoewel ik nooit een cent zou overhebben voor Idols-stemmen, zou ik het wel grappig vinden om het commentaar van die Engelsman van World-idol op Alice te horen.
Synchroquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:30 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ze maken ongetwijfeld weer een nieuwe. Dit was een alleen een symbolisch gebaar.. Dont Fok with Alice.
Neeeej. Ik zou nooit sjoemelen met polls..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Synchro
Als jij in staat bent om een site te verwijderen (die niet van jezelf was) dan acht ik jou ook in staat om met polls te sjoemelen. Iets op te biechten?![]()
Laten we die eerste optie doen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:24 schreef showercap het volgende:
Hey mensen! Ik heb dit net ook al geopperd in een andere post, waar ze vertelden dat je op idols.nl kunt stemmen voor de aflevering 'De keuze van de kijker'....Als we nou allemaal mailen dat Alice het nummer 'Traffic' van Tiesto moet zingen, hoeven we alleen de tv even op teletekst te zetten, zodat we haar niet zien.....Of zullen we de suggestie doen om 'Afscheid nemen bestaat niet' te zingen? Maar dan met een kleine aanpassing in de tekst![]()
Ik ga gelijk even mailen op idols.nlquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:26 schreef BVO het volgende:
Ik blijf voor "Who the fuck is Alice" .
Wie is de zanger(es) van dat nummer?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:33 schreef showercap het volgende:
[..]
Ik ga gelijk even mailen op idols.nl![]()
Tjah, als je het hebt over mensen die NIET kunnen zingen... TATUquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:39 schreef Christine het volgende:
Ik vind dat ze "Not Gonna Get Us" van Tatu moet zingen
De laatste keer, 10 jaar terug of zo, dat het zo'n hit was, was het volgens mij uitgebracht door Peter Koelewijn! Dus allemaal even mailen!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie is de zanger(es) van dat nummer?
Als ze dat gaat zingen, krijgt ze een stem van mij.
Een winnares kwa zang is Alice inderdaad niet, maar zoals je vast weet gaat het om veel meer dan alleen zang. Feit is dat Alice de gemoederen hier al 10 topics bezig houdt en dat zegt ook wel wat. Ze heeft blijkbaar iets wat bv Britney Spears ook heeft: veel fans, maar zeker evenveel haters. En Britney is ook geengeweldige zangeres, dus dat heeft ze ook gemeen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:23 schreef Taurus het volgende:
Ik snap dus echt niet dat er nog mensen zijn die Alice als winnares zien. Of het in ieder geval terecht vinden dat zij er nog in zit. Dat kan niet kloppen gewoon.. Ze willen het niet horen, lijkt het. Ze kan gewoon NIET zingen!En ze heeft 'best een leuk' bekkie maar om nou te zeggen idol:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een winnares kwa zang is Alice inderdaad niet, maar zoals je vast weet gaat het om veel meer dan alleen zang. Feit is dat Alice de gemoederen hier al 10 topics bezig houdt en dat zegt ook wel wat. Ze heeft blijkbaar iets wat bv Britney Spears ook heeft: veel fans, maar zeker evenveel haters. En Britney is ook geengeweldige zangeres, dus dat heeft ze ook gemeen.
Een Idol moet ook lekker zijn om naar te kijken... en bij de dames is dat op dit moment alleen nog maar Alice. Ik zeg niet dat Alice gaat winnen en denk het ook niet, maar die andere meiden voldoen ook bijna geenvan allen. De meesten hebben een middelmatige stem hooguit en zijn NIET lekker. Dus in mijn ogen geen Idol.
Maud lekker? Nee, alles behalve.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef girllover het volgende:
Maar waarom vind je Maud dan niet lekker? Ik vind haar steeds sexier worden, maar Alice zal ongetwijfeld meer mannen aanspreken dan Maud.
Ik vind haar veel lekkerder als Alicequote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud lekker? Nee, alles behalve.
Marlies is sowieso een lelijke gitaar-slet/hoer.quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:25 schreef De_Hypotheker het volgende:
Alice mag blijven, wat een lekker wijf. Daar ontbreekt het bij bijvoorbeeld Irma en Marlies een beetje (erg) aan (). En nou niet zeiken, want dat is echt wel een belangrijke eigenschap van een "idol".
![]()
Juist!!! Mijn god wat een afstotelijk hoofd heeft die. En ze is nog irritant ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Marlies is sowieso een lelijke gitaar-slet/hoer.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud lekker? Nee, alles behalve.
Sexierquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:35 schreef girllover het volgende:
Maar waarom vind je Maud dan niet lekker? Ik vind haar steeds sexier worden, maar Alice zal ongetwijfeld meer mannen aanspreken dan Maud.
[..]
Inderdaad. Die andere meiden komen niet in debuurt van Alice.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sexier
Dat kan je toch niet menen hoop ik?
Met dat haar ziet ze eruit alsof ze veertig is en pas gelift. Als er één op achteruit is gegaan, is het Maud wel. Het doet me pijn om naar haar te kijken.
Hoewel we het verder over Alice oneens zijn vind ik dat je hier wél een punt hebt..quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die andere meiden komen niet in debuurt van Alice.
Dat zeker! Bij de audities was ze het mooist! Helaas heeft ze daar zelf bar weinig over te zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoewel we het verder over Alice oneens zijn vind ik dat je hier wél een punt hebt..
Alice is by far de mooiste bij de meiden dit jaar... (al vind ik haar naturel een stuk mooier dan met al die plamuur op haar gezicht)
Zodat ze zich op kunnen geven voor een nieuwsbrief ofzo??quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:47 schreef faisj het volgende:
Sterker nog was dit geheel een oproep naar mensen die echte fans zijn van haar.
Wegens het feit dat wij haar sites runnen.
Mijn excuus, het kwam op mij over als spam. Het is bij deze recht gezet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:16 schreef faisj het volgende:
wij hebben inmiddels al contact opgenomen met FOK.nl
sorry voor het ongemak en voor de duiedlijkheid gaat het hier niet om een nieuwsbrief
of een spam actie.
met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:48 schreef --Globe-- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt best wel op elkaar
dat alice op die tweeling lijktquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?
misschien is 't wel een drielingquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dat alice op die tweeling lijkt
Hoe heet die serie nou waar ze in gespeeld hebben. Full House toch??quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:52 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
dat alice op die tweeling lijkt
Hoe kan je een hip en modern iemand als Maud nou vergelijken met zo'n keukenmuts als Carolaquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:21 schreef MyMilkshake het volgende:
Maud en Carola.
Mollig? Alice?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:06 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik vind geen van de dames echt knap dit jaar. Maud zou de knapste kunnen zijn als ze niet zo was toegetakeld. Voor nu is Alice inderdaad de knapste, al beperkt dat zich tot haar gezicht, want voor de rest vind ik haar echt te mollig. Nee, wat uiterlijk betreft worden we dit jaar met de heren beter verwend.
Oud & Foutquote:Op woensdag 24 maart 2004 15:20 schreef -moi- het volgende:
deze kwam ik net nog even tegen
[afbeelding]
.. en de ergste..quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is een van de leukste Alice-foto's die ik ken.
Ik lach hier niet om, dat is gemeen... * proest*quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
Even snel een icoontje gemaakt voor alle Alice-haters
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL.. dat roept iedereen al 2 wekenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:50 schreef rickie1970 het volgende:
hhahahahha...ik zou als ik haar was geeneens meer het podium betreden zaterdag............FLIKKER haar er massaal uit zaterdag.....please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij's helemaal top, je moet zo'n hele avatar lijn opzettenquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
ge-wel-digquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:36 schreef Frasier het volgende:
[afbeelding]
Yep, but that's Alice..quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:41 schreef Cols het volgende:
Net haar optreden gezien. Eerst hoor je haar het halve nummer niet zingen (dat doen die backing vocals wel) en als ze dan haar strot opentrekt![]()
. Ze verkracht dat nummer echt.
Ik heb ook nog maar eens een keertje gekeken. Het moet gezegd: qua performance doet ze het goed: lekker koppie, prima bewegingen en mimiek. Op dat punt hoort ze zeker bij de besten! Maar de zang blijft eh, tja. Niet middelmatig, niet eens matig, gewoon ronduit slechtquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:41 schreef Cols het volgende:
Net haar optreden gezien. Eerst hoor je haar het halve nummer niet zingen (dat doen die backing vocals wel) en als ze dan haar strot opentrekt![]()
. Ze verkracht dat nummer echt.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:50 schreef Danny het volgende:
[..]
het is dan ook een tweeling. En wat doet die foto van Alice daarboven ?
Is er toch nog IEMAND die 'm snaptquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:04 schreef girllover het volgende:
Prachtige grap! Wou dat ik hem bedacht had.![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:44 schreef bramq het volgende:
Alice doet mij een beetje denken aan JanPeterBalkenende: ook zo'n hartstikke aardige maar helaas incapabele figuur die zelf niet goed begrijpt hoe hij is terechtgekomen op de plaats waar hij zit - het barst immers van de mensen die het veel beter kunnen.
Kennelijk herkent de Nederlander zich in mensen als Alice en JanPeter. (En dat pleit natuurlijk voor de Nederlander.)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal saai... Marlies, Irma, Maud, ze boeien me echt geen hol, en zo denken er blijkbaar meer mensen over, want die topics lopen niet half zo hard als die van Alice. Ze kunnen een aardig toontje zingen, maar verderAls Alice een beetje leuk mee kan zingen met backing vocals, is dat om idool te zijn goed genoeg.
zit wat inquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ze bijna allemaal saai... Marlies, Irma, Maud, ze boeien me echt geen hol, en zo denken er blijkbaar meer mensen over, want die topics lopen niet half zo hard als die van Alice. Ze kunnen een aardig toontje zingen, maar verderAls Alice een beetje leuk mee kan zingen met backing vocals, is dat om idool te zijn goed genoeg.
Objectiviteit kan je Henk Jan inderdaad niet echt meegeven.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:29 schreef BVO het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger, is het commentaar van de jury. Elke deelnemer krijgt elk slippertje en alle positieve dingen te horen, Alice krijgt alleen het verwijt: Misschien dat ik vorige week niet duidelijk ben geweest, maar je hebt het niet. Klaar. Wat wil hij dan? Dat ze niet meer komt? Iets inhoudelijker commentaar is nooit weg lijkt me.
De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:33 schreef showercap het volgende:
[..]
Alice is naar mijn mening een arrogante trut, en ze mag er van mij zaterdag uitvliegen. Alleen de manier waarop HJ kritiek leverde zaterdag vond ik ook een beetje te kort door de bocht. Hier kan je als kandidaat helemaal niks mee.
Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
De manier waarop hij het zei al, het klonk echt als een verwijt dat ze deze week weer heeft opgetreden en dat het niet helemaal duidelijk was voor haar. En dan nog zeggen dat hij niks tegen haar heeft, nee daar geloof ik niks van.
Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:39 schreef showercap het volgende:
[..]
Ik hoorde hem laatst ergens zeggen dat hij Alice juist erg graag mocht en dat 'ie waarschijnlijk daarom nog niet eerder zo negatief was geweest.
Wat 'ie toen zei van 'slechte karaoke' enzo, vond ik recht voor zijn raap. Hard maar eerlijk, en mogelijk kon ze er ook wat mee, maar zaterdag...![]()
Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:44 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik ben bezig een compilatie te maken van Alice in Idols tot nu toe. Alice in the mix zeg maar. Ik post het hier wel als ie af is.
Ja, zo kwam het op mij ook over.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, zaterdag wilde hij gewoon even laten zien wat voor stoere jongen hij wel niet was.
Dat commentaar van Jerney kwam trouwens ook érg ingestudeerd over.
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles primaquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:43 schreef showercap het volgende:
[..]
Wat hier net door Cols wordt gezegd, dat er wel veel beeldmateriaal zal zijn, klopt vast wel.
Het valt mij op dat zodra er een camera loopt ze zich aan begint te stellen. Zaterdag zag je iedereen gewoon backstage verdwijnen en zij zwaait weer naar de camera. En dat gebeurt veel vaker...Als er een camera is, loopt ze erin te loeren, te knipogen, te lachen en wat al niet meer.
Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
Tsja, ik vind het persoonlijk irritant en ze komt zo ontzettend dozerig over, zo van 'Wat leuk! Ik ben op televisie!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:45 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Acht, ze vind het gewoon leuk dat ze op televisie is, laat haar toch, zolang ze hierdoor maar wint vind ik alles prima
Juist!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zolang ze hierdoor maar NIET wint.. vind ik alles prima ..
Ik gebruik alleen audiomateriaal.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:30 schreef Cols het volgende:
[..]
Dan zul je wel veel beeldmateriaal hebben want als er een camera is staat ze altijd voorop.
"In the Pocket!".......quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen audiomateriaal.![]()
Dat vond ik ook verschrikkelijk toen, zat met open mond naar de jury te luisterenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:56 schreef showercap het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met die Marieke, die vond ik ook irritant en was ook blij toen ze er eindelijk uitvloog. Haar stem vond ik wel beter dan die van Alice, maar ik weet nog dat ze dat nummer van Borsato zong en ik echt zoiets had vanEn de jury was ineens dol enthousiast.
Die moet je als afsluiter gebruikenquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:09 schreef showercap het volgende:
[..]
"In the Pocket!".......![]()
Ok de compilatie gaat ruim 8 minuten duren. Er wordt gebruik gemaakt van audio-materiaal uit de 3 liveshows tot nu toe. Ik vind m zelf best vet worden eigenlijk. Over een uurtje hoop ik m af te hebben..quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen audiomateriaal.![]()
Dat zinnetje heb ik helaas niet in mn archief..quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet je als afsluiter gebruiken
Denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:35 schreef MyMilkshake het volgende:
maak een soort houseremix
met als steeds terugkerend refrein In the Pocket
en It Rocks
en andere Alice uitspraken
dat wordt een hit Baby !!!!!!
Wat een onzin!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:44 schreef bramq het volgende:
Alice doet mij een beetje denken aan JanPeterBalkenende: ook zo'n hartstikke aardige maar helaas incapabele figuur die zelf niet goed begrijpt hoe hij is terechtgekomen op de plaats waar hij zit - het barst immers van de mensen die het veel beter kunnen.
Kennelijk herkent de Nederlander zich in mensen als Alice en JanPeter. (En dat pleit natuurlijk voor de Nederlander.)
Zo mooi is ze niet zeg....ze is alles behalve mooi, en dat gezang? De vogels vallen uit de boom uit pure ellende.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 02:47 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Alsof iemand met een maatje meer meteen lelijk is![]()
Ik vind Alice er leuk uitzien, alleen haar houding staat me niet aan, maar ik vind het onterecht om haar lelijk te noemen en zeer zeker niet om de domme reden die jij nu aanvoert![]()
Kom op mien, natuurlijk kan dat wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 02:47 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Alsof iemand met een maatje meer meteen lelijk is![]()
Ik vind Alice er leuk uitzien, alleen haar houding staat me niet aan, maar ik vind het onterecht om haar lelijk te noemen en zeer zeker niet om de domme reden die jij nu aanvoert![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:13 schreef mia_wallace het volgende:
Ik vond Meike (kennen we d'r nog?) véééél knapper dan Alice. Sterker nog, Meike was té knap en daarom moest ze er uit, denk ik. Want aan het zingen kan het niet liggen; op Boris en Ron na zijn ze allemaal slecht, dus dat kan het niet zijn.
Ach, ik ben niet geautoriseerd...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:46 schreef SynchroSteve het volgende:Voor de geinteresseerden..
Alice in de mix (5.6 MB)! Een compilatie van Alice' optredens in de liveshows, (inclusief jury-commentaar) tot nu toe. Dus zet je subwoofer aan en downloaden maar. Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden, dus wellicht binnenkort een update.
Ik dacht dat alle geinteresseerden het bestand inmiddels gedwonload hadden, daarom heb ik het weer offline gehaald.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:40 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet geautoriseerd...
en nu?
Nou?
Nou?
Juist!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:13 schreef mia_wallace het volgende:
Ik las ergens in dit topic de discussie over de mimiek van Alice, en daar wil ik wel iets over zeggen.
De jury zegt tegen Alice dat ze nep is, en ik snap dat wel. Hoe Alice optreedt is hoe je vroeger met je haarborstel voor de spiegel ging playbacken. Alice heeft dat jaren kunnen oefenen, blijkbaar, want ze is verdomde goed in 'een showtje opvoeren'. Ze zou de playbackshow bij Hennie echt met gemak winnen, als die nog zou bestaan.
wat is er mis met dat dan ook te doenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:02 schreef Day het volgende:
en vergeet niet dat je met make up heel veel kan doen!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef BVO het volgende:
Alice #11: Who the f*ck is Alice?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |