Bij deze.quote:Beste Leden van fok.nl,
Graag zouden wij in contact willen komen met de echte fans van Alice.
Graag ontvangen wij een e-mail bericht als jij denkt Alice te helpen nu en in de toekomst ( na idols )
support@evibe.biz
Inderdaad, dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Wel een beetje vreemd dat er een bankrekening nummer onder staat.
Vraag me ook af wat zij met de aanhangers van Alice willen doen.
ik heb gehoord dat ze het nodige mondwerk zou doen bij mannelijke fans.. vast niet gratisquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Danny IS gewoon die Faizal Siddiqui (moet je es proberen uit te spreken)quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:23 schreef UltraBrain het volgende:
"als jij denkt Alice nu of in de toekomst te kunnen helpen"?
Dit is toch gewoon bedelen?
Danny krijgt 20% van de opbrengst?![]()
Te beginnen met het versturen van SMS-jes met gratis door hen ter beschikking gesteld sms-tegoed ofzo...quote:Graag ontvangen wij een e-mail bericht als jij denkt Alice te helpen nu en in de toekomst ( na idols )
Kom op danny, zelfs jij moet toch in beroering raken van het naieve en onschuldige van het meisje dat alice heetquote:Op woensdag 24 maart 2004 13:13 schreef Danny het volgende:
Disclaimer: Het plaatsen van deze post geeft op geen enkele wijze aan dat FOK! als geheel of ik als persoon achter Alice staat in Idols. Deze post is slechts een doorgeefluik van een vraag.
Neuh, de vraag was of ik het wilde plaatsen, dus dat heb ik gedaan. That's it.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:34 schreef Roönaän het volgende:
Ik neem aan dat Danny heer Siddique heeft overgehaald om in dit topic een en ander te komen verhelderen?
where do I sign up?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
ik heb gehoord dat ze het nodige mondwerk zou doen bij mannelijke fans.. vast niet gratis
Dat is niet abnormaal hoor voor officiële correspondentie.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:20 schreef M_M het volgende:
Naar ik heb begrepen is de kandidaten dat contractueel niet toegestaan.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:39 schreef sir_dalord het volgende:
wat moet ik dan mailen???
ja, ik ben bereid alice te helpen in de toekomst
En wat willen ze, zoals boven al een aantal keer is gezegd, hier nou mee bereiken?? Laat er maar es een dagje ronddwalen op Fok!... Dat zou pas goede publiciteit zijn
Kom op zeg, niet overdrijven.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:43 schreef flugeltje het volgende:
hihi, straks krijg je ook nog allerlei akties hier net zoals vorig jaar voor het Sophia Kinderziekenhuis.
lichtje voor Alice, of lichtje voor Boris achter je naam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |