Blijkbaarquote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar heeft de kijker gelijk in? Dat Alice met een paar honderd stemmen door mag ten koste van Ron?
Ja. Fijn he?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waar heeft de kijker gelijk in? Dat Alice met een paar honderd stemmen door mag ten koste van Ron?
Over dat laatste heb je gelijk.Ik vind het al best goed dat ze tot de laatste 7 is doorgedrongen, als straks Eric eruit is, mag zij er ook wel uit. Die hoeft echt niet te winnen van mij.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:44 schreef d10n het volgende:
Ron en Alice horen beide niet in de finale. Uiteindelijk wint "kwaliteit" (hoe relatief) het toch van de sympathie voor Alice.
Hmm maak ik dan winst of niet?quote:In het vorige topic schreef Tom_Tom- het volgende:
Hieraan gaat Idols kapot.
Ik geef je 2 euro als je dit volgende week voor Irma, Marlies, Maud en Boris gaat doen.
Zou het niet grappig zijn als ze volgende week alle 7 dezelfde hoeveelheid stemmen hebben en er dus alle 7 uit moeten. Dan heeft kwaliteit echt gewonnenquote:Op zondag 21 maart 2004 11:44 schreef d10n het volgende:
Ron en Alice horen beide niet in de finale. Uiteindelijk wint "kwaliteit" (hoe relatief) het toch van de sympathie voor Alice.
Ja. Dat zou grappig zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:50 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
Zou het niet grappig zijn als ze volgende week alle 7 dezelfde hoeveelheid stemmen hebben en er dus alle 7 uit moeten. Dan heeft kwaliteit echt gewonnen
heb jij ooit wel is een vrouw in het echt gezien,als je haar mooi vindt?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef SynchroSteve het volgende:
@Magics: Komt die foto uit in de openingspost uit je privécollectie oid? Sweety foto. Ik kon hem nog niet..
Niet relevant in dit topic wat wel en niet knap is...quote:Op zondag 21 maart 2004 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
heb jij ooit wel is een vrouw in het echt gezien,als je haar mooi vindt?
de hond van de buren is nog knapper.
Doe es een paar quotesquote:Op zondag 21 maart 2004 11:55 schreef jep het volgende:
Mag ik zeggen dat ze arrogant is en *erg* slecht zingt?Als je dat niet kunt horen heeft haar schoonheid je ernstig doof gemaakt.
Kijk dan nietquote:Op zondag 21 maart 2004 12:04 schreef Playmate het volgende:
Die **** Kan niet zingenTenminste...gisteren en vorige week iig niet !! Nooit gedacht dat Ron eruit zou gaan...k had eigenlijk al me hoop al op hem gevestigd, maar nee....Ron moest eruit...
Conclusie -> Ik ANTI-Idols....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |