www.9292ov.nlquote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef OldJeller het volgende:
Als je toch bezig was met 'bagger' te sluiten, sluit dit ook dan.
Een goed begin is het halve werk.
Sorry dat het zo moet nikky, maar als die debiel me blocked als ik kritiek lever.. tsja.. dan zit er weinig anders op.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef nikky het volgende:
get him inso
Op irc reageer je nooit en de crewfora heb ik je ook al 100 jaar niet meer gezien.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:25 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat is dit voor laag-bij-de-vloerse kutstreek? Had je dit niet even via een crewforum of irc kunnen doen?.
Niet zo zeuren, je hebt de laatste 3 baggertopics van mij ook niet dichtgegooid...quote:Op zondag 21 maart 2004 22:25 schreef PrivateRyan het volgende:
Wat is dit voor laag-bij-de-vloerse kutstreek? Had je dit niet even via een crewforum of irc kunnen doen?.
neequote:Op zondag 21 maart 2004 22:25 schreef PrivateRyan het volgende:
je bent ook al 3 weken crew ofzo!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op irc reageer je nooit en de crewfora heb ik je ook al 100 jaar niet meer gezien..
ik zie niksquote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef PrivateRyan het volgende:
Daarbij, vind je het normaal om MSN gesprekken op het forum te gooien? Ooit gehoord van fatsoen?
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Op irc reageer je nooit en de crewfora heb ik je ook al 100 jaar niet meer gezien..
*Bier en nootjes pakt...quote:Op zondag 21 maart 2004 22:27 schreef Tiemie het volgende:
[insert popcorn.gif]
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef nikky het volgende:
[..]
nee
dit is leuker
Ik had jou ook hoger ingeschat Prutser. Regelmatig heb ik om je hulp gevraagd, maar je bent er nooit. Ik probeer nu al een week een gesprek met je aan te gaan, maar op MSN reageer je niet, in de crewfora kom je niet.. HOE DE NEUK MOET IK JE DAN BEREIKEN?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:26 schreef PrivateRyan het volgende:
Daarbij, vind je het normaal om MSN gesprekken op het forum te gooien? Ooit gehoord van fatsoen?
Jammer, Insodinges, ik had je hoger ingeschat.
ga weg, stinkerd!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef stinkie het volgende:
Jezus Inso, ipv dit kutterige baggertopic te openen had je net zo goed nog een paar echte baggertopics kunnen sluiten. Doe verdomme wat je moet doen, ga moddereter spelen en laat het topic openen aan de users (dat zijn wij dus, met dat zwarte kleurtje) over
*eensch!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, logs mogen geplaatst worden in verband met openheid van bestuur en het mogelijk maken aan de users zich een oordeel te vormen omtrend eea.
Juist. Klagen over tijdgebrek maar wel tijd hebben om iemand publiekelijk aan te vallen. Valt me flink van je tegen, Inso.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef stinkie het volgende:
Jezus Inso, ipv dit kutterige baggertopic te openen had je net zo goed nog een paar echte baggertopics kunnen sluiten. Doe verdomme wat je moet doen, ga moddereter spelen en laat het topic openen aan de users (dat zijn wij dus, met dat zwarte kleurtje) over
De keren dat je er bent heb je 'geen tijd' of even 'geen zin' om over ONZ te praten. Dat weet jij net zo goed als ik hypocriete debiel!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:27 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
. Op IRC reageer ik nooit? Misschien moet je me eens highlighten, dan reageer ik heus wel.
Ongefundeerd geneuzel, Inso.
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef Honingdropje het volgende:
Ik trap er tot nu toe nog niet hoor, jongens.
honingdropje!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef Honingdropje het volgende:
Ik trap er tot nu toe nog niet hoor, jongens.
Djiez? Ik moet een discussie aangaan met iemand die "Djiez" zegt? Luister labiele muts, als je het niet meer aankunt, kap er dan gewoon lekker zélf mee.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had jou ook hoger ingeschat Prutser. Regelmatig heb ik om je hulp gevraagd, maar je bent er nooit. Ik probeer nu al een week een gesprek met je aan te gaan, maar op MSN reageer je niet, in de crewfora kom je niet.. HOE DE NEUK MOET IK JE DAN BEREIKEN?
Kap dan gewoon met modden als je het allemaal zo irritant vindt. Djiez!
Als ik je prive niet kan bereiken. EN laten we maar niet beginnen over punbliekelijk aanvallen. Dat topic in het crewforum is nu misschien op slot en je reacties zijn ge-edit, maar ik WEET wat er stond eikel!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Juist. Klagen over tijdgebrek maar wel tijd hebben om iemand publiekelijk aan te vallen. Valt me flink van je tegen, Inso..
*kuch*quote:Op zondag 21 maart 2004 22:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Djiez? Ik moet een discussie aangaan met iemand die "Djiez" zegt? Luister labiele muts, als je het niet meer aankunt, kap er dan gewoon lekker zélf mee.
Typisch wel dat je dit in Onzin gooit. Kun je later zeggen dat het "een geintje" was.
Nee droplul, ik gooi het in dit forum omdat jij hier heel toevallig mod bent. Ook al doet je gedrag anders vermoeden. Laat die kutnoobmod alle bagger maar sluiten he! Gewoon negeren als ze iets wil vragen..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Djiez? Ik moet een discussie aangaan met iemand die "Djiez" zegt? Luister labiele muts, als je het niet meer aankunt, kap er dan gewoon lekker zélf mee.
Typisch wel dat je dit in Onzin gooit. Kun je later zeggen dat het "een geintje" was.
Wat loop je nu te blaten? Ik heb nooit gezegd dat ik "geen zin" had om over ONZ te praten.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De keren dat je er bent heb je 'geen tijd' of even 'geen zin' om over ONZ te praten. Dat weet jij net zo goed als ik hypocriete debiel!
Dat is een vergissing toch hoop ik? De ene zit al op slot.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:
*kuch*
Zie dubbele topic in admin.
Oh kom op zeg! Jij hebt zijn reacties wegge-edit in dat eerste topic in admin! Te laat, want ik had het al gelezen! Teringstreek!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*kuch*
Ja, hier blijvenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
nee godver, hier blijven, niet naar admin verhuizen!
*I'm a covert ops"quote:Op zondag 21 maart 2004 22:34 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber
[afbeelding]
Luger
en
[afbeelding]
Smith & Wesson
Uitdeelt
Insodinges bezwijkt onder de druk.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee droplul, ik gooi het in dit forum omdat jij hier heel toevallig mod bent. Ook al doet je gedrag anders vermoeden. Laat die kutnoobmod alle bagger maar sluiten he! Gewoon negeren als ze iets wil vragen... Nogal logisch dat al je medemods zo snel weg waren!
.
Leuk! Met z'n allen tegen mij. Wat maakt jou hier de expert dat je er een mening over denkt te kunnen hebben?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*kuch*
Ja, die maken toch altijd prima slowchatreeksen.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef Biene het volgende:
Een PR topic, altijd weer gezellig.![]()
Oh, en dus vind je het normaal op hier en plein public je collega-mod af te fikken?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh kom op zeg! Jij hebt zijn reacties wegge-edit in dat eerste topic in admin! Te laat, want ik had het al gelezen! Teringstreek!.
Oh pulease!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat loop je nu te blaten? Ik heb nooit gezegd dat ik "geen zin" had om over ONZ te praten.
Daarbij, ik ben nog redelijk vaak online, maar als je problemen hebt met mijn online-tijden had je wellicht in FA in kunnen schakelen ipv kinderachtig een topic te openen. Bespreek het gewoon zoals volwassenen doen. Of is dat teveel gevraagd?
wij eisen openbaarheid, fodver!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Leuk! Met z'n allen tegen mij. Wat maakt jou hier de expert dat je er een mening over denkt te kunnen hebben?
Ik ga hier trouwens niet verder op in, alleen nog in admin.
Dan weet je ook hoe ik over jou denk en de manier waarop je je de crew hebt ingelikt.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik je prive niet kan bereiken. EN laten we maar niet beginnen over punbliekelijk aanvallen. Dat topic in het crewforum is nu misschien op slot en je reacties zijn ge-edit, maar ik WEET wat er stond eikel!
nouja zeg, belachelijk......quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Leuk! Met z'n allen tegen mij. Wat maakt jou hier de expert dat je er een mening over denkt te kunnen hebben?
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet ik anders wat van de topics uit admin hierheen halen?
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh pulease!
Doe niet alsof je neus bloedt! Moet ik anders wat van de topics uit admin hierheen halen? Ik heb jou regelmatig op een volwassen manier benaderd, maar nee, meneer had alleen tijd voor ongein en geklier. Dus daal ik af naar jouw niveau in de hoop dat je het nu wel begrijpt!!!
Lekker Shmoop. Hier tegen mij over de crewpolicy beginnen en in Admin de reacties van PR laten editten en je afzijdig houden??????quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, en dus vind je het normaal op hier en plein public je collega-mod af te fikken?
En je taalgebruik kon nogal wat minder, vandaar.
Neem terwijl je stoom afblasst ook meteen even de crew-policy door.
Omdat ik het gezeik achter de schermen van de laatste weken meer dan spuugzat ben, PR.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nog even hier: als jij wat eerder had aangegeven dat je het niet trok, hadden we misschien wat eerder maatregelen kunnen nemen. Ik heb aangegeven dat ik druk ben met mijn studie. Kom dan niet achteraf lopen blaten dat "ik er nooit ben".quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee droplul, ik gooi het in dit forum omdat jij hier heel toevallig mod bent. Ook al doet je gedrag anders vermoeden. Laat die kutnoobmod alle bagger maar sluiten he! Gewoon negeren als ze iets wil vragen... Nogal logisch dat al je medemods zo snel weg waren!
.
Daar heb ik het al geprobeerd, maar daar reageert geen hond! En worden er alleen maar domme denigrerende reacties geplaatst!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef yvonne het volgende:
WTF???
Naar admin, NU!!
Zijn jullie besodemieterd
Yvonnequote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef yvonne het volgende:
WTF???
Naar admin, NU!!
Gooi dit topic dan ook maar naar achteren.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:36 schreef yvonne het volgende:
WTF???
Naar admin, NU!!
Bij de rest van de klaagtopics over je afwezigheid, of heb je die niet gezien?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Gooi dit topic dan ook maar naar achteren.
Ben je echt zo dom of doe je alsof? Ik red het hier makkelijk met Knut en joog, maar als jij belooft bij te springen en vervolgens alleen in admin gaat zitten kutten, kan je van mij zwaar de rambam krijgen! Achterbaks figuur!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nog even hier: als jij wat eerder had aangegeven dat je het niet trok, hadden we misschien wat eerder maatregelen kunnen nemen. Ik heb aangegeven dat ik druk ben met mijn studie. Kom dan niet achteraf lopen blaten dat "ik er nooit ben".
Erg jammer, nogmaals.
Ah, slowchatreeksen!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, die maken toch altijd prima slowchatreeksen.
Sorry? Was jij niet degene die zei "Neem je tijd voor belangrijke zaken, PR. Fok komt wel."? Ik kan de quote wel opzoeken, maar die verdomde search werkt nog steeds niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Omdat ik het gezeik achter de schermen van de laatste weken meer dan spuugzat ben, PR.
Ooit van crewpolicy gehoord?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar heb ik het al geprobeerd, maar daar reageert geen hond! En worden er alleen maar domme denigrerende reacties geplaatst!
Zodat jij het weer kan negeren of 100 keer -BLAAT- gaat posten?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Gooi dit topic dan ook maar naar achteren.
Zo vinden we elkaar weer. Met dank aan PR.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ah, slowchatreeksen!![]()
Kutten in admin en rellen op je andere site noem jij belangrijke zaken?? Rot toch op!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sorry? Was jij niet degene die zei "Neem je tijd voor belangrijke zaken, PR. Fok komt wel."? Ik kan de quote wel opzoeken, maar die verdomde search werkt nog steeds niet.
Ja, die heb ik gezien. En ja, daar heb ik het over gehad met de mensen om wie het draait. NIET jij dus, maar met Inso, Knut, Jogy en yvonne. Dat je daar niet van op de hoogte bent is jouw fout niet, maar kom dan niet aanzetten met domme beschuldigingen die kant noch wal raken.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bij de rest van de klaagtopics over je afwezigheid, of heb je die niet gezien?
En wéér verdraai je alles! Man, wat heb ik me in jou vergist zeg!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. En ja, daar heb ik het over gehad met de mensen om wie het draait. NIET jij dus, maar met Inso, Knut, Jogy en yvonne. Dat je daar niet van op de hoogte bent is jouw fout niet, maar kom dan niet aanzetten met domme beschuldigingen die kant noch wal raken.
Waar haal je vandaan dat ik beloofd heb in te springen? Ik heb gezegd dat ik mijn uiterste best doe. Dat ik 80% van de tijd díé ik al online kan zijn bezig ben met het doorlezen van jullie geklaagd en gemartel is er alleen maar debet aan dat ik weinig tijd meer heb om in mijn geliefde - ja, dat lees je goed - forum te zijn.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom of doe je alsof? Ik red het hier makkelijk met Knut en joog, maar als jij belooft bij te springen en vervolgens alleen in admin gaat zitten kutten, kan je van mij zwaar de rambam krijgen! Achterbaks figuur!
Met dit soort reacties maak je jezelf zoooo ongeloofwaardigquote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wéér verdraai je alles! Man, wat heb ik me in jou vergist zeg!!
maar toch vermakelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef S03P het volgende:
Bijna echt mensen, bijna !
Goh, jij hier?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:40 schreef Biene het volgende:
[..]
Zo vinden we elkaar weer. Met dank aan PR.![]()
Ik negeer je niet! God, wat heb jij een plaat voor je hoofd. Dat je normaliter zo vaak wordt genegeerd moet je niet op mijn projecteren. Ga eens bij jezelf te rade, voor je mij aanvalt met loze argumenten.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zodat jij het weer kan negeren of 100 keer -BLAAT- gaat posten?
Ik vind het meer dan ordinair om hier openbaar ruzie te gaan zitten maken, maar ik laat me niet beledigen door een niks-aan-de-hand-modje zoals jij, PR.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien. En ja, daar heb ik het over gehad met de mensen om wie het draait. NIET jij dus, maar met Inso, Knut, Jogy en yvonne. Dat je daar niet van op de hoogte bent is jouw fout niet, maar kom dan niet aanzetten met domme beschuldigingen die kant noch wal raken.
Je geliefde forum!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik beloofd heb in te springen? Ik heb gezegd dat ik mijn uiterste best doe. Dat ik 80% van de tijd díé ik al online kan zijn bezig ben met het doorlezen van jullie geklaagd en gemartel is er alleen maar debet aan dat ik weinig tijd meer heb om in mijn geliefde - ja, dat lees je goed - forum te zijn.
Dat kan beter shmoopyquote:Op zondag 21 maart 2004 22:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Slappe zak hooi!
Ja!!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kutten in admin en rellen op je andere site noem jij belangrijke zaken?? Rot toch op!.
Ja, ik reageer in dit geval even alleen op andere crewleden omdat ik vind dat deze hele discussie zich niet voor de schermen af hoort te spelen.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo?Wordt er nog ingegaan op de gewone user, of is dit weer eens een "wij reageren alleen op andere
crew
leden" topic?
De gewone users zijn bezorgd en eisen een antwoord, of is dit gewoon een slappe kopie van het zogenaamde ONZ-feedbacktopic waar ook nooit naar users wordt geluisterd?.
is dit het sollicitatie topic geworden?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Na donderdag heb ik fulltime tijd.
Groeten, JohnnyKnoxville.
En jij kan helemaal doodvallen teringdebiel! Als er iemand zwart moet ben jij het wel!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, ik reageer in dit geval even alleen op andere crewleden omdat ik vind dat deze hele discussie zich niet voor de schermen af hoort te spelen.
Yvonne, doe eens wat. Ik heb je op IRC al uitgelegd wat ik ervan vindt, dus kruip nu niet terug.
Geloof je dit echt?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef OldJeller het volgende:
Het verbaast me dat topics over dit 'akkefietje' direct gesloten worden en dit topic gewoon open blijft, desondanks FA e.d. willen dat ze verder discusseren in Admin en niet hier in het openbaar.
IK KAN NIET IN ADMIN DEBIEL!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef OldJeller het volgende:
Het verbaast me dat topics over dit 'akkefietje' direct gesloten worden en dit topic gewoon open blijft, desondanks FA e.d. willen dat ze verder discusseren in Admin en niet hier in het openbaar.
En dat is note 1 ....quote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
IK ZIT GODVERDOMME ME DE NAAD UIT TE WERKEN VOOR JULLIE KANKERFORUM EN DIT IS JULLIE DANK??!
WIJ OOK NIET!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK KAN NIET IN ADMIN DEBIEL!
Optieven, kutuser.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef SPIRO het volgende:
Jongens kap er ff mee, je maakt je zelfs belachelijk en fok er bij
Als jij al solliciteert maak ik geen kans JK,quote:Op zondag 21 maart 2004 22:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo.
Na donderdag heb ik fulltime tijd.
Groeten, JohnnyKnoxville.
*is gekwest.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
kasta, wat denk je, als ik een maand of 2 niet meer post, zijn ze me vergeten???quote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef Honingdropje het volgende:
Insomaniac, met dit gedrag toon je aan dat je helemaal ongeschikt bent als Onzinmod.
Dus gooi de handdoek in de ring, dan zal ik het van je over nemen. Want ik ben slimmer, mooier én ik straal meer autoriteit uit.
En dat is note 2...quote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het ziet inderdaad zwart van de mensen.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:43 schreef NiNi het volgende:
Goh, jij hier?
Ja, en aan Inso natuurlijk! En haar toch redelijk geslaagde poging Fok! op gang te krijgen.![]()
Staat je computer uit?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef S03P het volgende:
[..]
Geloof je dit echt?
JIj moet helemaal je bek houden pekel, anders laten wij ff afspreken dan, kijken wie dan lacht mafkeesquote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Optieven, kutuser.
Duo-moderatie onder een kloon.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
Als jij al solliciteert maak ik geen kans JK,
JnouK anders?
och, dan valt het nog mee inso, ik heb er onderhand 85 ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is note 1 ....
*optel-topic?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is note 2...
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar heb ik het al geprobeerd, maar daar reageert geen hond! En worden er alleen maar domme denigrerende reacties geplaatst!
Ah, nu weet ik waar ik moet zijn voor de goeie bagger. Toch maar eens solliciteren.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooit van crewpolicy gehoord?
Wow, dat lijkt me zeer aangenaam JK.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Duo-moderatie onder een kloon.
"Ja, ik wil.".
quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef SPIRO het volgende:
[..]
JIj moet helemaal je bek houden pekel, anders laten wij ff afspreken dan, kijken wie dan lacht mafkees
LOL!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Yvonne, zou je even willen reageren in de chat, of ben je te druk met mods zwart maken?
Matig, Biene, matig.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef Biene het volgende:
[..]
Het ziet inderdaad zwart van de mensen.![]()
Volgens mij was ze net een post aan het schrijven om jou zwart te maken..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Yvonne, zou je even willen reageren in de chat, of ben je te druk met mods zwart maken?
Ow Emmen ik zie het al hahahahahahahhaquote:Op zondag 21 maart 2004 22:51 schreef pekel het volgende:
[..]
, ga ff een tractor berijden!
.
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:51 schreef sir_dalord het volgende:
wie is er hoger in rank eigenlijk?? shmoopy of yvonne????
Shit, te laat!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
*Over [ADMIN]...*
[..]
Hee Yvonne, pleur die newbiemod er gewoon uit...
Yvonne komt voor me op.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is note 2...
Nee, tukkerland is lekker.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:52 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ow Emmen ik zie het al hahahahahahahhaen dan over een tractor beginnen
Wat denk je zelfquote:Op zondag 21 maart 2004 22:53 schreef AAPiscool het volgende:
Is inso nu geen mod meer?![]()
en gebannedquote:Op zondag 21 maart 2004 22:53 schreef AAPiscool het volgende:
Is inso nu geen mod meer?![]()
Ik denk dat het leuk bedacht is maar zo doorzichtig als de pest, dat denk ikquote:Op zondag 21 maart 2004 22:53 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Zwaar weekend gehad, vandaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:52 schreef NiNi het volgende:
Matig, Biene, matig.![]()
Hoest met je vergehememelte?
Ik snap nu echt even niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
kasta, wat denk je, als ik een maand of 2 niet meer post, zijn ze me vergeten???
En ik had nog wel 10 minuten gelaten een 'Zwaai Inso-dinges uitquote:Op zondag 21 maart 2004 22:53 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Inso is gebanned!
mag het hopen, anders beginnen de jaren echt aan te tikken bij yvonnequote:Op zondag 21 maart 2004 22:56 schreef kooba het volgende:
Gewoon blijven lache mensen, dan is er niks aan de hand
Ik kwam zo op FOK hè..quote:Op zondag 21 maart 2004 22:55 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Whehehe...
Mijn zwaaitopic, wat doe je?
whehehe ik vind dat PR daar wel de waarheid raaktquote:Alleen omdat je al die users in ONZ debielen vindt
Heije gedaan den?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:54 schreef Biene het volgende:
[..]
Zwaar weekend gehad, vandaar.![]()
Still hanging.![]()
Vol in de roos ook nog, inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2004 22:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe ik vind dat PR daar wel de waarheid raakt
* Bosbeetle is onzinner in hart en nieren
Open een nieuwe!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik kwam zo op FOK hè..
En ik zag daar Inso te kutten..
Ik zo van, hier een uitzwaai topic voor inso, hij wordt toch gebanned.
Sloten ze mijn topic!!
Ik zo van; Mijn topic wat doe je?!
Hun; ja, wij zijn staff hè
whehehehe
Kunnen jullie gewoon niet ouderwets mailen????????????????quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wat loop je nu te blaten? Ik heb nooit gezegd dat ik "geen zin" had om over ONZ te praten.
Daarbij, ik ben nog redelijk vaak online, maar als je problemen hebt met mijn online-tijden had je wellicht in FA in kunnen schakelen ipv kinderachtig een topic te openen. Bespreek het gewoon zoals volwassenen doen. Of is dat teveel gevraagd?
Swami! U is terug!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Aaaah,
dit doet mij denken aan mijn FOK! champagne-avontuur op oudjaarsavond van dit jaar.
www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had jou ook hoger ingeschat Prutser. Regelmatig heb ik om je hulp gevraagd, maar je bent er nooit. Ik probeer nu al een week een gesprek met je aan te gaan, maar op MSN reageer je niet, in de crewfora kom je niet.. HOE DE NEUK MOET IK JE DAN BEREIKEN?
Kap dan gewoon met modden als je het allemaal zo irritant vindt. Djiez!
Nee, laat ons maar meegenieten.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:00 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Kunnen jullie gewoon niet ouderwets mailen????????????????
Dat is niet verstandig op dit moment, het ligt nogal gevoelig geloof ik.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef Just.an.Illusion het volgende:
[..]
Open een nieuwe!![]()
vreescht niet, ik heb nog... slokkie?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef SuperWeber het volgende:
Bier is op...
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet verstandig op dit moment, het ligt nogal gevoelig geloof ik.
Dit is het moment waar ik op heb gewacht,quote:Op zondag 21 maart 2004 23:00 schreef Lorax het volgende:
[..]
Swami! U is terug!
Daarom doe ik het ook zelf niet...quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet verstandig op dit moment, het ligt nogal gevoelig geloof ik.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Dit is het moment waar ik op heb gewacht,
na wekenlang stiekem stoken kan ik nu de positie van onzin-mod overnemen.
SWAAM!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
HA! Jou ook gevonden!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:04 schreef Arcee het volgende:
Admins & Moderators (1 aprilgrap) Het is weer bijna zo ver, hè?
Hoi.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Hoi.
Idd...quote:Op zondag 21 maart 2004 22:47 schreef just me het volgende:
tis nog geen 1 april..
waar is QyRoZ als je hem nodig hebtquote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er al mirrors?
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Hoi.
euhh.... ik denk als je zoiets post dat je er zelf ook een krijgt ofnietquote:Op zondag 21 maart 2004 23:04 schreef Turkk het volgende:
als er iemand op moet tiefen is het die trut yvonne wel. Die heeft het niet meer op een rijtje, het enige wat zij doet is strooien met bans die helemaal nergens op slaan.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er al mirrors?
Slim mailnaam kneusje, doei, week erbijquote:Op zondag 21 maart 2004 23:04 schreef Turkk het volgende:
als er iemand op moet tiefen is het die trut yvonne wel. Die heeft het niet meer op een rijtje, het enige wat zij doet is strooien met bans die helemaal nergens op slaan.
Ik dacht dat je was weggerot of dat de politie je gestolen pc in beslag had genomen, in het leger des heils hoor je ook niet te internetten hè schamie_schaamhaarlamiequote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
*me 2 (terugvindtpost)quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Umbabarauma het volgende:
*I was here.
My AT doet het niet toch?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef blublub het volgende:
[..]
*me 2 (terugvindtpost)
Man bedankt voor het van me inlichtten van dit topic, dit is prachtigquote:Op zondag 21 maart 2004 23:07 schreef AAPiscool het volgende:
Hoi
jij bent?
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slim mailnaam kneusje, doei, week erbij
Kinderdisco geweest.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Heije gedaan den?![]()
And going strong to?
Waar zou B zijn eik?![]()
He ssst... dalijk krijg ik nog een banquote:Op zondag 21 maart 2004 23:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Man bedankt voor het van me inlichtten van dit topic, dit is prachtig
*zit hier met zak chips, paas eitjes en een rete goed flesje bier.
Was dat nou een pak slaag op een luierkont van iemand met hersenen?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zocht je me dan?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef NiNi het volgende:
HA! Jou ook gevonden!![]()
Edits die geen edit zijn zijn zoooo 1950!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef kooba het volgende:
Hoe dan ook, ik sta aan Jogy's kant!
=edit=
ow fuck, die heeft er helemaal geen sodemieter mee te maken!
1: yvonnequote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Pumatje het volgende:
hoeveel partijen zijner nu?
Ik sticht er zelf 1, de aap nooit mies partij, tegen die van de topicstarter en degene die ze aanvalt!
waarom, geen idee.. lijkt me gewoon gaaf.
Wie bent u?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht dat je was weggerot of dat de politie je gestolen pc in beslag had genomen, in het leger des heils hoor je ook niet te internetten hè schamie_schaamhaarlamie
WEEEEEEEEEEBEEEEEEEEEEEEEEEEE ARCEEEEEEEEEEEEEEEE NEWBBBBBBEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zocht je me dan?
Nuh, maar nu je er toch bent. Hoi.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Arcee het volgende:
Zocht je me dan?
eigenlijk moeten ze allemaal in het zwart?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dit allemaal terwijl Juliana net overleden is. Stelletje respectloze crewleden..
achterlijke trut.. het enige waar jij op geilt is bans uitdelen en slotjes plaatsen..quote:Op zondag 21 maart 2004 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, jij hebt hier de onuitspreekbare usernamequote:Op zondag 21 maart 2004 23:11 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Wie bent u?
Waarom doet u zo achterhaald semi-stoer?
Waarom staat er een typfout in uw username?
En waarom ik?
Subtiel!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:11 schreef ievonne het volgende:
achterlijke trut.. het enige waar jij op geilt is bans uitdelen en slotjes plaatsen..
Jezus zeg, ga wat aan je leven doen ofzo, of kom je machtsmisbruik te kort in je miezerig kut leventje ?
Bientje.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:11 schreef Biene het volgende:
Nuh, maar nu je er toch bent. Hoi.
Dankequote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Pumatje het volgende:
hoeveel partijen zijner nu?
Ik sticht er zelf 1, de aap partij,
Wie ben jij?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:11 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Wie bent u?
Waarom doet u zo achterhaald semi-stoer?
Waarom staat er een typfout in uw username?
En waarom ik?
Dit is humor, denkt de crew danquote:Op zondag 21 maart 2004 23:12 schreef manny het volgende:
waar gaat dit over ?
Manny niet snappen
wat een tijdstip om terug te keren!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:59 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Aaaah,
dit doet mij denken aan mijn FOK! champagne-avontuur op oudjaarsavond van dit jaar.
dat zij ik helemaal niet aap!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
Danke
Mijn gebeden zijn verhoord!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Hoi.
*op JaWi's worden letquote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef JaWi het volgende:
Okay, let op mijn woorden, dit is een 1 april grap
STFU BB!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ga je het GPD nu ook op slot doen
Jijquote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef CybErik het volgende:
Wie opent deel 2?
HAHSAHSHAHAHA dat is een goeie!!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Hee luister,
als ik niet binnen nu en een kwartier ben aangesteld als vervanger van Insomaniac,
dan ga ik weer verder met mijn leven hoor.
pagina 4 ,5 of 6.... lezenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Burner2000 het volgende:
Yvonne, om welke reden is Insomaniac er uit gekicked???
lees anders het topic eens, aap!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Burner2000 het volgende:
Arcee.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:13 schreef Arcee het volgende:
Bientje.
Vroeg ik jou wat?
Jij hebt ervaring mee gehadquote:Op zondag 21 maart 2004 23:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
HAHSAHSHAHAHA dat is een goeie!!
Je hebt geen leven.
Lees het topic eens?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Burner2000 het volgende:
U riep ?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lees anders het topic eens, aap!
...bent u die schone jonge deerne waar ik na afloop van het disco-dansen mee heb liggen rollebollen in het fietsenhok?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mijn gebeden zijn verhoord!
Swami!
Kent u mij nog?!
Ik u nog wel!
(Fok!DiscoDancing, remember?)
Ja, ik date vroeger je moeder.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring mee gehad [afbeelding]
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees het topic eens?
ja, dat zeg ik!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Daar staat alleen in waardoor er onenigheid is ontstaan koe!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nuh..quote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zocht je me dan?
jij smeek?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef AAPiscool het volgende:
[..]
U riep ?
Er is hofrouw.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef Caesu het volgende:
ik vind het ongepast nu het hele land in rouw is zulke grappen.
In een notedop:quote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Daar staat alleen in waardoor er onenigheid is ontstaan koe!
jij smegma?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij smeek?
idd, dit topic is 10 keer beter dan dat ongesteldheids-topicquote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
dis dr eentje voor het TTT, hoe te rellen!
Was net aan het denken..quote:Op zondag 21 maart 2004 23:11 schreef Biene het volgende:
We leven wel lekker mee, Nien.![]()
Waar wacht je dan op?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:17 schreef Biene het volgende:
Arcee.
Nee, dat niet. Maar ik hou niet van wachten.
klopt.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Er is hofrouw..
het is 21 maart... en dus nog lang geen aprilquote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef CybErik het volgende:
1. Bijna 1 april.
2. Het is zondag.
3. Bijna 1 april.
Zegt genoeg.
Wrom?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:19 schreef NiNi het volgende:
Nuh..![]()
Als de search het nou eens deed zou ik het overwegen![]()
quote:Toch:
Onder andere, Swami....quote:Op zondag 21 maart 2004 23:18 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
...bent u die schone jonge deerne waar ik na afloop van het disco-dansen mee heb liggen rollebollen in het fietsenhok?
Turk.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:19 schreef AAPiscool het volgende:
* AAPiscool voelt zich beledigt.. kennen jullie geen andere scheldwoordjes?
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:20 schreef NiNi het volgende:
Was net aan het denken..
Wacht..
Ja, een grove schande is het!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |